خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟

چکیده محتوا

آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟

این روزها برای افزایشِ کیفیتِ مو، افراد به سمتِ مزوتراپی مو روی می آورند. البته چنین روشی باید درون کلینیک هایی معتبر و مطمئن انجام بشود. در مزوتراپی مو ترکیبی از مواد معدنی و ویتامین ها همچنین اسید آمینه ها به پوستِ سَر شما تزریق می گردد. ولی آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟ این یکی از مهم ترین سؤالات شماست که از ما می پرسید.

به همین خاطر است، که ما در طول این مطلب از خود ضمن تعریفی کوتاه از این روش به سؤال‌تان هم پاسخ خواهیم داد. پس بهتر است، در طول این نوشتار از درسا کلینیک ما را همراهی کنید.

اصلاً مزوتراپی مو دارای چه فوایدی است‌؟

دوستانِ عزیز بهتر است، قبل از پرداختنِ به اینکه آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟ با شما در ارتباط با فواید این روش صحبت کنیم. اصلاً مزوی مو چه فوایدی دارد، که ما را ملزم به تحمل درد کند. در واقع انتخاب این روش یکی از ساده ترین ها جهتِ احیاء موهاست. قطعاً موهای هریک از ماها بَر اثر عواملی مختلف دچار آسیب می شوند.

مثلاً کمبود مواد مغذی یا آلودگی هوا و شرایط ناسالم زندگی! اینها تنها برخی از عواملی است، که سلامتِ موهایمان را تهدید می کند. پس می توان گفت‌؛ توسطِ مزوتراپی مو مواد معدنی یا اسید آمینه و ویتامین ها به پوستِ کفِ سَر ما می رسد.

در واقع فواید حاصل از این روش بسیار بوده و نباید نسبت بدان چَشم پوشی بشود. ولی توجه به یک نکته در این راستا الزامی است. اگر که پزشک توصیه کرد، چند جلسه انجام شود اصلاً پشت گوش نیاندازید. قطعاً اینگونه شما به بهترین نتیجه ها خواهید رسید. دائماً نپرسید، آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟ چرا که شما با این روش سلامتی را به موهای خود باز می گردانید.

بعد از انجام تزریق کوکتل های مخصوص مزوی مو در فولیکول ها جذب شده و به رشد موهایی وصف ناپذیر کمک می نمایند. باری دیگر خاطر نشان می شویم، که این روش باید درون کلینیک هایی معتبر و دارای مجوزهای لازم انجام بشود. زیرا ترکیبات هریک از کوکتل ها با یکدیگر فرق دارد.

پس باید میزان و نوعِ مواد با توجه به نیاز موهای شما انتخاب بشود. اگر که این گونه نباشد، وقت و هزینه شما اتلاف می شود! البته مزوی مو به دور از اینکه آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟ فواید بسیاری به همراه دارد. مثل اینکه؛ ریزش موهای شما درمان می شود، ظاهر موهایتان زیباتر و درخشان تر می شود، به موهایی پُر پشت تر دَست می یابید و…!

 

اصلاً مزوتراپی مو دارای چه فوایدی است‌؟

مزوتراپی مو با دستگاه دارای چه کاربردهایی است؟

همه ما خواهان داشتنِ موهایی جذاب و شاداب هستیم. آیا شما هم همینطور هستید؟ این روزها بسیاری از فناوری ها و تکنولوژی ها موجبِ ریزش مو می شود. ولی تنها آلودگی ها نیستند، که موجبِ ورودِ آسیب به موها می شوند. به عبارتی عواملی دیگر چون داشتنِ خوابی نامنظم و اضطراب، تنش و عصبی شدن ها برروی ریزش مو تأثیر می گذارد.

در واقع به دور از اینکه آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟ تمامی این عوامل برروی زیبایی و جذابیت چهره ما تأثیر می گذارند. در مزوتراپی مو با استفاده از دستگاه مکمل هایی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز موها به پوستِ سَرِ شما انتقال می یابد. این روش بسیار کاربردی در زمینه شادابی و سلامت موها شناخته شده است. همچنین در آن فولیکول های مو که بنابر هر دلايلی غیر فعال شده امّا هنوز از بین نرفته را فعال خواهد کرد.

ولی در این روش فولیکول های مو که به طور کامل از بین رفته اند، احیاء نخواهند شد. پس برای شمایی که دچار طاسی شده اید، امّا فولیکول های کفِ سَرتان از بین نرفته یک روش بسیار ایده آل محسوب می شود. حال برای شمایی که به طور کامل فولیکول کفِ سَر خود را از دَست داده اید، مؤثر نیست. بازهم به یک نکته بسیار مهم اشاره می کنیم، بدون توجه به اینکه آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟ اینکار باید در کلینیک هایی معتبر و دارای مجوزهای لازم انجام بشود.

آیا انجام مزوتراپی مو درد دارد؟

اگر که بخواهیم، کاملا روراست به شما بگوییم‌؛ که آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟ جوابمان بلی است. انجام مزوتراپی با دستگاه یا به روش دستی و تزریق هایی پشت سَر هم برای شما درد خواهد داشت. ولی مقدار این دردها در هریک از شماها با دیگری متفاوت بوده و آن نیز به آستانه تحمل شما از درد باز می گردد.

پس در جوابِ به این سؤال شما که آیا مزوتراپی مو برای ما درد خواهد داشت! می گوییم؛ وجودِ درد در زمان مزوی مو کاملاً عادی می باشد. در کل درد یکی از مهم ترین معایبی است، که از این روش یاد می کنند. با این وجود در حین درمان باید به میزان تحمل شما از درد توجه بشود. برخی از شماها دردی شدید احساس می کنید، این یعنی شما بسیار حساس هستید و کاملاً طبیعی است.

با این وجود برخی دیگر از افراد در جوابِ به اینکه آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟ ناراحتی بسیار خفیفی را تجربه می کنند. اگر که توجه کرده باشید، قسمتِ پشتِ سَر و نزدیک به گوشها حساس تر از دیگر قسمت ها هستند. امّا خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی و استفاده از مواد بی حس کننده موضعی در طول عملیات شما دردی نخواهید داشت. مگر زمانی که شما به کلینیک هایی نامعتبر و غیر تخصصی مراجعه بنمایید. در واقع اگر که بی حسی موضعی برای شما به خوبی استفاده بشود، تنها دردی جزئی تجربه خواهید کرد.

 

آیا انجام مزوتراپی مو درد دارد؟

چگونه می توان درد مزوتراپی را کاهش داد!

اغلب پزشکان برای آنکه شما طول درمان راحت تری داشته باشید، از روش هایی مختلف کمک می گیرند. مثلاً برخی از پزشکان چنین اعتقاد دارند، استفاده از کمپرس سرد در محل مورد نظر موجبِ کاهش دردها می شود. پس حتماً به توصیه های پزشکِ خود گوش فرا دهید. در واقع برای اینکه آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟ به خوبی بررسی بشود، بایست به دستورالعمل پزشک توجه شود.

گاهاً پزشکتان از شما می خواهد، حدود سی دقیقه قبل از انجام مزوتراپی به مطب مراجعه کنید. در این هنگام پزشک از کِرِم بی حس کننده استفاده کرده و محل مورد نظر را بی حس می نماید. (همانطور که در قسمت فوقانی اشاره کردیم، در صورت استفاده از کِرِم بی حس کننده دیگر شما دردی احساس نمی کنید.)

در اینکه آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟ گفتیم؛ بلی امّا روش هایی مختلف برای کاهش درد شما وجود دارد. مثل استفاده از نورِ قرمز! نور قرمز می تواند، از بروز التهاب بعد از انجام مزوی مو بکاهد! علاوه بر اینها شما زودتر بهبود پیدا می کنید. پس نگران درد ناشی از این روش نباشید. قطعاً پزشک با توجه به شرایط حالِ حاضر شما برای کاهشِ میزان دردتان نهایت تلاش خود را می کند.

بیشتر بخوانید: آموزش مزوتراپی مو در تهران

جلسه مشاوره چه کاربردهایی دارد؟

علاوه بر تمامی مواردی که بیان داشتیم، شما با شرکت در جلسه مشاوره امکانِ در میان گذاشتنِ اضطراب ها و نگرانی هایتان را با پزشک دارید. پس با او حضوری صحبت کرده و بپرسید؛ آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟ اینگونه و با مطرح نمودنِ سؤالات خود قطعاً به آرامش نسبی دَست پیدا خواهید کرد. زیرا پزشک به خوبی شما را در این راستا راهنمایی خواهد نمود.

پس شما می توانید، با پرسیدنِ سؤالات خود و مطرح نمودنِ تمامی ابهامات از استرس های قبل از مزوی مو بکاهید. هنگامی که تصمیمات لازم را گرفته باشید، پزشک برخی از اقدامات را به شما خاطر نشان می کند. اگر که شما به خوبی دستورات پزشک را رعایت کنید، سریع تر به بهبودی دَست می یابید. همچنین دردِ شما در طول درمان کاهش یافته و نقاهت‌تان کوتاه مدّت تر می شود. در نهایت شما علاوه بر آنکه در پاسخ به آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟ می گویید؛ قابل تحمل، سریعتر هم به نتیجه مورد نظرتان می رسید.

جلسه مشاوره چه کاربردهایی دارد؟

 

برای کاهش درد مزوتراپی چه اقداماتی انجام بدهیم؟

  • برای آنکه درد ناشی از این عمل کاهش یابد، پزشک از شما می خواهد؛ از مصرف داروهای ضد التهابی تا هفت روز قبل از مزو خودداری کنید. اینگونه میزانِ درد، وَرَم و کبودی های بعد از مزوتراپی مو کاهش پیدا می کند. اینگونه در پاسخ به سؤال آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟ جوابتان منفی خواهد بود.

 

  • چنانچه که شما به دستورالعمل های پزشک خوب گوش فرا دهید، کمترین میزانِ درد را در زمانِ عملیات تجربه خواهید نمود. همچنین شما سریع تر بهبود پیدا کرده و می توانید، در راستای انجامِ کارهای روزانه خود اقدام بنمایید.

 

  • در اینکه آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟ باید به مصرف داروها هم توجه کنید. در واقع برخی از داروها وجود دارد، که درد ناشی از این عمل را افزایش می دهد. مثلاً شما نباید به هیچ عنوان قبل از انجام مزوی مو آسپرین مصرف کنید.

 

به عبارتی شما باید چند روز قبل و چند روز بعد از انجام این کار چنین داروهایی را نخورید. شاید شما چنین تفکراتی داشته باشید؛ حتماً با استفاده از مُسکن ها دردمان کمتر می شود! امّا سخت در اشتباه هستید. در واقع استفاده از چنین داروهایی موجبِ افزایش میزان تورم و کبودی ها خواهد شد.

آیا از داروهای بیهوشی برای انجام مزوتراپی مو استفاده می شود!

در واقع انجام مزوی مو یک درمان بسیار راحت و به صورت سَرپایی می باشد. شما در زمانِ انجام این روش از تقویت موها به کمترین زمان ممکن نیاز دارید. شما برای انجام مزوتراپی مو هیچ نیازی به داروی بیهوشی نخواهید داشت. درست است، در اینکه آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟ جواب ما بلی است. امّا نیازی به بیهوشی هم ندارد.

افراد به هنگام انجام مزوتراپی مو کاملاً هوشیاری خواهند داشت و شاهد انجام مزو خواهند بود. پس تا به امروز برای هیچ یک از افراد داروی بیهوشی توسطِ پزشکان استفاده نشده است. در این شیوه از تقویت موها درمان به صورت غیر تهاجمی بوده و به یک روش بسیار دوست داشتنی تبدیل شده است. پس می توان گفت مزوتراپی مو یک روش بسیار ایده آل و با دردی کم می تواند، زیبایی را باری دیگر به موهای شما بازگرداند.

 

آیا از داروهای بیهوشی برای انجام مزوتراپی مو استفاده می شود!

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طول این مطلب از خود به بررسی این موضوع که آیا مزوتراپی مو با درد همراه است؟ یا نه! پرداختیم. متوجه شدید، که انجام این روش برای زیباسازی موهای شما کمی درد دارد و اگر بگوییم؛ نه! به گزافه گفته ایم. البته با انجام کارهایی چون استفاده از کمپرس سرد و کِرِم بیحس کننده دردتان کاهش می یابد. در این روش از بیهوشی استفاده نخواهد شد! چرا که این عملیات به صورت سَر پایی است.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این مطلب از درسا کلینیک برای شما مفید و موثر بوده باشد. ولی شما در صورت وجودِ سؤالات بیشتر در این زمینه امکانِ تماس با ما را دارید. کارشناسان ما قطعاً می توانند، بهترین پاسخ گوی به پرسش های شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »