خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آیا هایفوتراپی بینی درد دارد؟

چکیده محتوا

آیا هایفوتراپی بینی درد دارد؟

یک جایگزین کلیدی برای جراحی زیبایی بینی، هایفوتراپی است. هدف عمل جراحی بینی تغییر فرم بینی فرد است، اما با هایفوتراپی بدون هیچگونه جراحی و روش تهاجمی، می توان اندازه بینی فرد کاهش یابد. تنها نگرانی افراد، این است که آیا هایفوتراپی بینی درد دارد؟

آگاهی شما در اینجا با این روش و میزان خطرات و درد ناشی از آن افزایش می یابد. شما می توانید برای استفاده از این روش کاربردی و مناسب، وقت مشاوره خود را از طریق وب سایت درسا تنظیم نمایید.

هایفوتراپی بینی چگونه کار می کند؟

در ابتدای بررسی اینکه آیا هایفوتراپی بینی درد دارد، چگونگی انجام آن را بیان می نماییم. در هایفوتراپی انرژی اولتراسوند به مقطع خاصی از پوست برخورد می نماید و موجب حذف کلاژن های قدیمی و تولید کلاژن جدید می گردد. با این کار پوست کشیده و فرم بینی اصلاح می گردد.

تقویت بینی با هایفوتراپی می تواند بینی شما را به شکل عالی و دلخواه برساند. متخصصین کلینیک زیبایی درسا با تغییر شکل بینی با این روش با هزینه ای مقرون به صرفه به بسیاری از افراد کمک کرده اند تا بهترین ظاهر صورت را داشته باشند. چرا که برای کوچک کردن بینی این یک روش بی خطر است و به ندرت عوارض جانبی ایجاد می کند.

علاوه بر این، شما می توانید بلافاصله پس از عمل به زندگی عادی خود ادامه دهید. شما می توانید آن را در هر زمان و هر روز دریافت کنید. برای رزرو نوبت با کارشناسان ما و پاسخ سوالاتی از جمله آیا هایفوتراپی بینی درد دارد، می توانید با شماره های ما تماس بگیرید و یا از فرم وب سایت استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: لاغری و خوش اندامی با ورزش

مزایای کلیدی هایفوتراپی بینی

در این قسمت از موضوع آیا هایفوتراپی بینی درد دارد، به بررسی مزایای این روش می پردازیم. مهمترین مزایای کوچک کردن بینی با هایفوتراپی عبارتند از:

  • روش ایمن: روش غیر جراحی کوچک کردن بینی با هایفوتراپی بسیار ایمن است. به ندرت مواردی از عوارض جانبی این روش مشاهده می شود.
  • موثر: علاوه بر ایمن بودن، این روش نیز موثر است. در کلینیک درسا، ما با موفقیت به بسیاری از افراد کمک کرده ایم تا با این روش اندازه و شکل مناسب بینی را به دست آورند.
  • بدون گذراندن دوران نقاهت: مقایسه این روش با جراحی بینی نشان می دهد که شما در هایفوتراپی بینی، با وجود کوچک شدن بینی گوشتی خود هیچ دوران نقاهتی ندارید و این واقعا لذت بخش است.
  • جوانسازی پوست در کنار بهبود فرم بینی: هایفوتراپی بینی با تحریک کلاژن علاوه بر کوچک کردن بینی موجب از بین رفتن چین و چروک و جوانسازی پوست نیز می گردد و شما می توانید با یک عمل از دو نتیجه لذت ببرید.

مزایای کلیدی هایفوتراپی بینی

بهترین کاندیدا برای هایفوتراپی بینی

در ادامه مبحث آیا هایفوتراپی بینی درد دارد، به بررسی افراد مناسب برای هایفوتراپی بینی می پردازیم. به طور کلی برای انجام هایفوتراپی بهترین سن بالای ۳۰ سال است.

به علاوه افرادی که دارای بینی گوشتی هستند برای انجام عمل هایفو بینی مناسب می باشند. خوب است بدانید که هایفوتراپی بر روی بینی استخوانی موثر نیست و نمی تواند بینی استخوانی را کوچک نماید.

بنابراین عمل هایفوتراپی بینی برای افرادی که بیشتر از ۳۰ سال سن دارند و بینی گوشتی دارند مناسب است و نتیجه مطلوبی را ایجاد می نماید.

در ادامه لیست افرادی که نمی توانند عمل هایفو بینی را انجام دهند آورده شده است:

  • افراد مبتلا به دیابت
  • افرادی که بینی استخوانی دارند
  • افراد زیر ۳۰ سال
  • خانم های باردار
  • افرادی که دارای پوست جوش دار و یا زخمی هستند.

روند انجام هایفوتراپی بینی

یکی از مهمترین مطالبی که به شما در پاسخ به سوال آیا هایفوتراپی بینی درد دارد، کمک می نماید، اطلاع از روند انجام هایفوتراپی بینی است.

پس از اینکه تعداد جلسات و اهدافتان در جلسه مشاوره مشخص شد، برای انجام هایفو به کلینیک مراجعه می نمایید. در ابتدا پزشک هندپیس دستگاه هایفو را بر روی پوست ناحیه تحت درمان قرار می دهد و دمای لایه های پایینی ناحیه تحت درمان تا حد مشخصی بالا می رود، این روند موجب القای ساخت کلاژن می گردد.

این عمل که هم پوست و هم فرم بینی را تحت تاثیر قرار می دهد معمولا به مدت ۱ ساعت به طول می انجامد و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی می توان نتایج عالی را مشاهده نمود.

در ارتباط با اینکه آیا هایفوتراپی بینی درد دارد، باید بگوییم این روش درد بسیار ناچیزی دارد و حالتی شبیه سوزن سوزن شدن ایجاد می کند. معمولا در این روش برای مشاهده نتایج مورد نظر یک جلسه دیگر نیز توصیه می گردد.

روند انجام هایفوتراپی بینی

آیا درمان هایفو بینی درد دارد؟

آیا هایفوتراپی بینی درد دارد؟ در ارتباط با هایفوتراپی بینی باید بگوییم که اصلا دردی وجود ندارد. درد اندکی در بخش های بینی احساس می شود، که شبیه به سدزن سوزی شدگی است. به طور معمول پزشک برای انجام هایفوتراپی بینی از هیچگونه مواد و داروی بی حسی استفاه نمی کند و بیمار نیز دردی را حس نمی کند.

اگر نگران همین درد ناچیز سوزن سوزن هم هستید می توانید در جلسه مشاوره با پزشک خود در میان بگذارید. در چنین شرایط پزشک با استفاده از پماد بی حسی می تواند همین درد را نیز از بین ببرد.

عوارض درمان هایفو بینی

در ادامه موضوع آیا هایفوتراپی بینی درد دارد، به بررسی عوارض پس از هایفوتراپی بینی می پردازیم. پس از درمان هایفو بینی عوارضی چون التهاب، قرمزی، حساس شدن پوست و درد خفیف ممکن است مشاهده گردد. این علائم طبیعی است و بعد از چند روز از بین می روند. در رابطه با درد پس از عمل نیز می توانید از کمپرس سرد و مسکن استفاده نمایید.

عوارض درمان هایفو بینی

کلام پایانی

هایفوتراپی بینی، روش موثر، مفید و کارآمد برای افرادی است که به دنبال کوچک کردن بینی گوشتی خود هستند ولی نمی خواهند ریسک های جراحی را بپذیرند.

اما اینکه آیا هایفوتراپی بینی درد دارد یا خیر، موضوعی است که در این مقاله به آن پرداختیم. به طور خلاصه می توان گفت هایفوتراپی بینی درد ندارد و معمولا بدون هیچگونه بی حسی انجام می شود.

اگر به دنبال انجام این روش کم خطر و مناسب هستید، می توانید به کلینیک زیبایی درسا مراجعه و با انجام مشاوره با متخصصین ما دریابید که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »