خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آیا هایفوتراپی چشم درد دارد؟

چکیده محتوا

آیا هایفوتراپی چشم درد دارد؟

هایفوتراپی چشم یکی از عمل های زیبایی و جوانسازی پوست اطراف چشم است که، در چند سال اخیر رواج زیادی پیدا کرده است. عمل زیبایی هایفوتراپی چشم به وسیله یک قطعه به نام هند پیس صورت می گیرد. هایفوتراپی چشم مبتنی بر عملکرد امواج اولتراسوند است. سوال اکثر افراد در رابطه با هایفوتراپی این است که، آیا هایفوتراپی چشم درد دارد؟ بنابر سوالات متعدد زیبا رویان محترم این کلینیک، تصمیم گرفتیم تا، به این سوال مهم و پر تکرار در قالب یک مقاله زیبایی پاسخ دهیم. در صورتی که، شما هم این سوال را، دارید با ما همراه شوید تا، به پاسخ این سوال دست یابید.

هایفو تراپی چشم چیست؟

پیش از شروع مطلب آیا هایفوتراپی چشم درد دارد؟ بهتر است تا، با این روش زیبایی و جوان سازی آشنا شویم. هدف از انجام هایفو تراپی چشم، تحریک تولید کلاژن سازی و افزایش آن در پوست اطراف چشم است. این امر به وسیله انرژی گرمایی اتفاق می افتد.

گرم شدن لایه های زیرین پوست، بدون آسیب رساندن به لایه های بالایی پوست صورت می گیرد. عمل هایفو تراپی چشم توسط یک هند پیس باریک که، به تمامی نقاط غیر قابل دسترس اطراف چشم دسترسی دارد، صورت می گیرد. درد در حین این عمل، بسیار اندک و قابل تحمل می باشد.

هند پیس های مخصوص انجام هایفوتراپی در سایزهای متفاوتی وجود دارند. هند پیس هایی با سایز ١.۵ میلی متر الی ۴.۵ میلی متر برای انجام هایفوتراپی بر روی پوست صورت استفاده می شوند. سطحی ترین هند پیس، هندپیس سایز ۵.١ میلی متر می باشد.

میزان تنظیمات این هند پیس ها و عمق آن ها با یک دیگر متفاوت است. برای مثال، هندپیس سایز ١.۵ را، نمی توان با تنظیمات بسیار بالا استفاده نمود. زیرا، این امر امکان سوزاندن و آسیب رساند به پوست را، خواهد داشت. به همین دلیل، هند پیس به کار رفته در هایفوتراپی چشم دارای ٢ میلی متر است.

باریک ترین هند پیس انجام عمل هایفو تراپی برای چشم استفاده می شود. زیرا، پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است. در ادامه مبحث آیا هایفوتراپی چشم درد دارد؟ مزایای این روش زیبایی و جوانسازی پوست اطراف چشم را، بررسی خواهیم نمود.

بیشتر بخوانید: عوارض لیزر بیکینی برای دختر چیست؟

هایفوتراپی چشم چه مزایایی به همراه دارد؟

در ادامه مبحث آیا هایفوتراپی چشم درد دارد؟ مزایای هایفو تراپی چشم را، بررسی می نماییم. همانگونه که، پیش تر اشاره شد، هایفو تراپی چشم یک متد زیبایی مدرن برای جوانسازی پوست اطراف چشم و رفع چین و چروک این نواحی است. برخی از فواید این متد به شرح زیر هستند؛

 

  • تاثیر بر روی چین و چروک: هایفو تراپی چشم بر روی چین و چروک اطراف پوست چشم تاثیر گذار بوده و باعث کاهش و رفع آن ها می شود.
  • شلی پوست: در صورت مشاهده شلی پوست اطراف چشم، می توان آن را، به وسیله هایفو تراپی چشم بر طرف نمود.
  • خطوط پنجه کلاغی: خطوط ریز و پنجه کلاغی دور چشم توسط هایفو تراپی چشم رفع می شوند.
  • کلاژن سازی: این متد زیبایی از طریق افزایش حرارت سطح زیرین پوست، عمل کلاژن سازی را، تحریک می نماید.

 

امروزه شاهد وجود راه و روش های متفاوتی برای جوان سازی و با طراوت نمودن پوست صورت و همچنین، پوست اطراف چشم هستیم. هایفو تراپی روشی غیر تهاجمی و ایمن برای جوان سازی پوست چشم است. در بخش بعدی مبحث آیا هایفوتراپی چشم درد دارد؟ به بررسی میزان درد این متد زیبایی می پردازیم.

میزان درد در عمل هایفو تراپی چشم چقدر است؟

بسیاری از افراد مایل به انجام هایفو تراپی چشم هستند و همواره به دنبال یافتن پاسخ این سوال هستند که، آیا هایفوتراپی چشم درد دارد؟ در واقع می توان گفت که، هایفو تراپی چشم نسبت به اولین بار پس از کشف این روش، دچار کاهش درد بسیار بالایی شده است.

تجربه اکثر افرادی که، این عمل زیبایی را، تجربه کرده اند حاکی از آن است که، هایفو تراپی چشم تنها حالت سوزن سوزن شدن پوست اطراف چشم را، دارد. دلیل بدون درد بودن هایفو تراپی چشم، نوعی تکنولوژی به نام مبدل کمکی ایمنی یا SAT است.

به وسیله این مبدل کمکی، امواج اولتراسوند تنها در لایه های مد نظر، حرارت و گرما ایجاد کرده و از گرم شدن لایه های دیگر پوست پیشگیری می نماید. نتیجه این تکنولوژی، انجام یک هایفو تراپی چشم بدون درد و در کم ترین مدت زمان ممکن است.

اکنون و با دست یافتن به پاسخ سوال آیا هایفوتراپی چشم درد دارد؟ می توان پی برد که، این تکنیک زیبایی بدون درد صورت می گیرد. زیرا، در آن هیچ سوزنی عملا پوست را، سوراخ نمی کند و حرارت تنها بر روی لایه هدف پوست دور چشم متمرکز می گردد.

میزان درد در عمل هایفو تراپی چشم چقدر است؟

نکات مهم جهت کاهش درد پس از انجام هایفو تراپی چشم

در ادامه مبحث آیا هایفوتراپی چشم درد دارد؟ به ذکر نکاتی جهت کاهش درد پس از انجام هایفو تراپی چشم می پردازیم. البته که، این عمل زیبایی با درد همراه نیست. ولیکن در حالت حساس ناراحتی، می توانید از متخصص درخواست کنید تا، از کرم های بی حسی موضعی استفاده نماید.

ممکن است در طول جلسه هایفو تراپی احساس گرما در ناحیه اطراف چشم کنید. این احساس گرما و حرارت کاملا طبیعی است. زیرا، امواج اولتراسوند تولید گرما می نمایند. البته جای هیچ گونه نگرانی نیست و پوست شما دچار سوزش نخواهد شد. حرارت تنها باعث تولید کلاژن در لایه های هدف پوست می شود.

پس از انجام این عمل، از دست زدن به پوست اطراف چشم و مالیدن آن جدا خودداری کنید. سعی کنید در معرض آفتاب قرار نگیرید. در بخش بعدی از مبحث آیا هایفوتراپی چشم درد دارد؟ مدت زمان دریافت نتایج هایفو تراپی چشم را، بررسی خواهیم نمود.

آیا هایفو تراپی چشم بر روی افتادگی پلک تاثیر دارد؟

در این بخش از مطلب آیا هایفوتراپی چشم درد دارد؟ به بررسی یک مورد مهم دیگر می پردازیم. هایفو تراپی علاوه بر، جوان سازی پوست اطراف چشم، بر روی رفع افتادگی پلک نیز موثر است. پزشک متخصص از هایفو تراپی چشم به منظور رفع افتادگی پلک استفاده می کنند.

مدت زمان این نوع جلسه درمانی حدود ۶٠ الی ٩٠ دقیقه به طول می انجامد. با این حال، مدت زمان هایفو تراپی برای رفع افتادگی پلک، به شرایط جسمی فرد کاندید بستگی دارد. این عمل زیبایی از جمله عمل های بسیار ساده به شمار می رود که، توسط هایفو تراپی چشم امکان پذیر است.

مدت زمان مشاهده نتایج پس از عمل هایفو تراپی چشم چقدر است؟

در این بخش از مبحث آیا هایفوتراپی چشم درد دارد؟ به بررسی مدت زمان ایجاد و دریافت نتایج این عمل زیبایی خواهیم پرداخت. هر چند که، ممکن است در روزهای ابتدایی شما اندکی تغییر و تفاوت چشمگیر را، ملاحظه نمایید. اما، تا دریافت کامل نتایج هایفو تراپی چشم باید ده الی ١٢ هفته صبر کنید.

دلیل این امر، مدت زمان مورد نیاز برای تولید کلاژن است. پس از انجام متد زیبایی هایفو تراپی چشم، حرارت باعث تحریک تولید کلاژن می شود. پس از گذشت چندین هفته کلاژن مورد نظر تولید شده و تاثیر آن، بر روی بافت پوست چشم قابل مشاهده خواهد بود.

عوارض هایفو تراپی دور چشم چیست؟

در ادامه مبحث آیا هایفوتراپی چشم درد دارد؟ عوارض و معایب این روش را، خواهیم سنجید. در واقع هایفو تراپی عوارضی ندارد. تنها ممکن است پس از انجام این عمل، پوست اطراف چشم ملتهب گردد. دلیل این امر را، می توان در دو مورد یافت.

اولین دلیل مربوط به حرارت ایجاد شده توسط هند پیس هایفو تراپی است. دلیل دوم نیز، به تنظیمات دستگاه بستگی دارد. در صورت تنظیم صحیح دستگاه، این قرمزی و التهاب پس از مرور چند ساعت به کلی از بین خواهد رفت. خبره بودن پزشک متخصص نیز، بر جلوگیری از ایجاد عوارض موثر است.

عوارض هایفو تراپی دور چشم چیست؟

کلام پایانی

در مبحث آیا هایفوتراپی چشم درد دارد؟ با این متد زیبایی و جوان سازی آشنا شدیم. در صورت مراجعه به یک پزشک متخصص و با سابقه، می توان از مزیت های بی نظیر هایفو تراپی چشم و جوان سازی آن بهره مند شد و دچار هیچ گونه عوارضی نشد.

جهت بهره مندی از کلیه مزایای این متد زیبایی می توانید به کلینیک درسا مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر این مرکز زیبایی نهایت بهره را، ببرید. داشتن متخصصان خبره، سابقه بیش از صدها عمل زیبایی موفق و بهره مندی از دستگاه های به روز و مدرن از جمله مزایای این کلینیک زیبایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »