خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آیا کاشت ابرو دائمی است؟

چکیده محتوا

آیا کاشت ابرو دائمی است؟

اگر به دنبال کاشت ابرو هستید قطعا اولین سوالی که به ذهنتان می رسد این است که آیا کاشت ابرو دائمی است؟ کاشت ابرو تکنیکی است که به شما در بازیابی چهره و زیباتر شدنتان کمک می نماید. کسانی که ابروهای تو خالی و ریخته دارند می توانند زیبایی چشمان خود را با کاشت ابرو چند برابر کنند.

در کلینیک درسا،‌ کاشت ابرو توسط تکنیک های جدید اراپه می شوند که بالاترین میزان ماندگاری و کمترین عارضه ها را ایجاد می نمایند. در ادامه ما به بررسی این موضوع که آیا کاشت ابرو دائمی است، می پردازیم.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو روندی مشابه با کاشت مو دارد که با استفاده از تکنیک های مختلفی ارایه می شود. در این روش معمولا گرافت ها از ناحیه پشت سر توسط متخصص و جراح گرفته شده، و با زاویه مناسب در ابروها کاشته می شود. نکته بسیار مهم در داشتن ابروها زیبا نحوه کاشت در خواب مناسب است و همین امر در کسب نتایج نهایی بسیار موثر است.

مهارت و تخصص پزشک و استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته مهمترین عوامل در مشاهده نتایج نهایی است.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

برای دانستن اینکه آیا کاشت ابرو دائمی است، بهتر است با روند کاشت ابرو آشنا شوید. اولین گام در کاشت ابرو، برداشتن انتخابی موهای منفرد با فولیکول های آنها از پوست سر است. سپس از ۷۰ تا ۱۲۰ فولیکول آماده می‌ شود و با زاویه ‌ای تیز به سوراخ‌ های کوچکی که توسط یک سوزن ایجاد می ‌شود، پیوند می ‌شوند. کل فرآیند باید هنرمندانه و با مهارت انجام شود تا طبیعی به نظر برسد.

موهای کاشته شده فوراً در خود جای می‌گیرند (در ابتدا چرخه منظم رشد، استراحت، ریزش را طی می‌کنند)، اما پری و ضخامت نهایی ابروها برای چندین ماه دیده نمی‌ شود.

در جراحی کاشت ابرو چه اتفاقی می افتد؟

برای شروع، مشاوره با جراح که این روش را به خوبی انجام می دهد، توصیه می شود. در این مرحله می توانید از جراح بپرسید آیا کاشت ابرو دائمی است یا خیر. همچنین با کمک پزشک، بهترین شکل ابرو را برای صورت خود انتخاب خواهید کرد. قبل از جراحی (این عمل به عنوان یک روش بستری در مطب جراح شما انجام می شود)، ابروهای شما با شکلی که به زودی شکل جدید خود را خواهند داشت مشخص می شود.

در مرحله بعد، نواحی اهدا کننده و گیرنده توسط مواد مناسب بی حس می شوند. تا عمل راحت باشد زیرا شما تمام مدت بیدار خواهید بود. سپس، با دقت بسیار زیاد، موهای موجود به عنوان پیوند از پوست سر به ناحیه جدید با پیوندهای موی انفرادی یا دوتایی (معروف به واحدهای فولیکولی) به اندازه کافی بریده شده و قرار داده می شوند.

دقت عمل و مهارت جراح در این مرحله تعیین کننده این است که آیا کاشت ابرو دائمی است یا خیر و نتایج آن به چه صورت است.

در مرحله بعد، گرافت ها از طریق سوراخ های میکروسکوپی در ابرو قرار می گیرند. هر مو رگ ‌های خونی خود را برای تامین و تغذیه موهای جدید توسعه می ‌دهد. برداشتن مو از محل اهدا کننده پس از بهبودی غیرقابل تشخیص است و اسکار حاصل به خوبی پنهان می شود.

این روش معمولاً از شروع تا پایان تقریبا چهار ساعت به طول می انجامد. معمولاً برای دستیابی به ابروی پرتر، یک عمل جراحی کافی است، اما برخی از بیماران ممکن است برای پر کردن نواحی که نیازی به آن ندارند، به یک بار دیگر دور بزنند.

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق ژل و بوتاکس در تهران و کرج

آیا کاشت ابرو ماندگار است؟

برای اینکه دریابید آیا کاشت ابرو دائمی است یا خیر،‌ به بررسی موهای مناسب برای کاشت می پردازیم. یکی از مناسب ترین قسمت ها برای برداشت فولیکول های مو در ناحیه پشت سر می باشند. چرا که این موها پس از کاشت نمی ریزند. استفاده از این موها طبیعی ترین نتایج را به همراه دارد و نتایج می تواند ماندگار باشد.

موضوع مهم دیگر در میزان ماندگاری موهای کاشته شده در ابرو و اطلاع از اینکه آیا کاشت ابرو دائمی است، نوع تکنیک انتخابی است. یکی از جدیدترین و به روز ترین تکنیک ها RHT است که سرعت عمل بالایی دارد. البته تخصص و مهارت پزشک نیز در ارایه مناسب این تکنیک مهم می باشد. در این تکنیک فولیکول ها به سرعت کاشته می شوند و تقریبا می توان گفت ماندگاری آن ها حفظ می شود.

در ادامه موضوع آیا کاشت ابرو دائمی است، خاطر نشان می کنیم که برخی از متخصصین مزوتراپی بعد از جراحی را پیشنهاد می نمایند. این روش بعد از کاشت ابرو، تغذیه رسانی را به فولیکول های تازه کاشته شده کامل می نماید و موجب بقای بهتر آن ها می شود.

موضوع مهم دیگر در حفظ و بقای فولیکول های کاشته شده و درک اینکه آیا کاشت ابرو ماندگار است، مراقبت های پس از کاشت ابرو می باشد. هر چقدر شما به توصیه های پزشک بیشتر توجه داشته باشید، بهتر می توانید نتایج مطلوب را مشاهده نمایید.

آیا کاشت ابرو ماندگار است؟

چگونه تشخیص دهید کاندید کاشت ابرو هستید یا خیر؟

علاوه بر اینکه بدانید آیا کاشت ابرو دائمی است، لازم است مطمین شوید که کاندیدای این روش هستید یا خیر. در واقع کاشت ابرو یک روش عالی برای مردان و زنانی است که مایل به ترمیم ابروهای خود با استفاده از موهای طبیعی خود هستند.

کاشت ابرو برای افرادی که به طور طبیعی ابروهای نازک و یا تو خالی دارند، موهای از دست رفته در اثر ضربه یا زخمی که در آن مو رشد نمی‌کند یا لکه ‌های طاسی که می‌تواند ناشی از پیری طبیعی یا سال‌ها موچین، اپیلاسیون و غیره باشد، به خوبی کار می‌کند.

با این حال، همه افراد برای این عمل جراحی مناسب نیستند. کسانی که دچار آلوپسی آره آتا یا ریزش موی ناپایدار ابرو هستند معمولاً کاندیدای این روش نیستند.

بهبودی پس از کاشت ابرو چگونه است؟

اگر می خواهید بدانید که آیا کاشت ابرو دائمی است، به شما می گوییم که مراقبت و بهبودی پس از عمل در بقای ابروها تاثیر به سزایی دارد. پس از اتمام جراحی، ممکن است با یک پانسمان سبک روی ابروها به خانه فرستاده شوید. از بخیه استفاده نمی شود تا ابروها بتوانند به خوبی نفس بکشند و خوب شوند.

شما می‌خواهید سه تا هفت روز دراز بکشید و اجازه دهید ابروها و محل اهداکننده بدون تداخل بهبود یابند. این بدان معناست که از آرایش چشم یا ابرو یا خیس کردن آن ناحیه استفاده نکنید، زیرا رطوبت می تواند از “گرفتن” پیوندهای پیوند شده جلوگیری کند.

در ادامه موضوع آیا کاشت ابرو دائمی است، خوب است بدانید، اگر نیاز به تمیز کردن ناحیه‌ای از صورت یا تازه کردن پوست دارید، کمی از آب میسلار ملایم را روی دستمال‌های پاک‌کننده گرد نخی یا نواری با قابلیت استفاده مجدد بکشید و به هر قیمتی از تماس با ابروها اجتناب کنید.

پوسته های ریز در جایی که گرفت ها وارد شده اند، ظاهر می شوند و بعد از حدود یک هفته می ریزند. حدود دو هفته بعد ابروها باید به طور کامل ترمیم شوند و موهای تازه کاشته شده شروع به ریزش می کنند که طبیعی است.

بقای نتایج کاشت ابرو

آیا کاشت ابرو دائمی است؟ نتایج کاشت ابرو ماندگار و دائمی است. بلافاصله پس از پیوند فولیکول ها، متوجه پری بهبود یافته و شکل بهتر ابرو خواهید شد. با این حال، ابروهای شما مستقیماً پس از عمل جراحی در هفته ‌های آتی با تثبیت ظاهر نهایی آنها تغییر خواهد کرد.

موهایی که کاشته می شوند، به طور معمول یک روند ریزش را می گذرانند. نگران نباشید این روند کاملا معمول است و در این مرحله موها وارد فاز استراحت می شوند. این مرحله ۱۰ تا ۱۲ هفته طول می کشد و پس از آن شاهد رشد موهای ابروی خود هستید.

در ادامه موضوع آیا کاشت ابرو دائمی است، می توان گقفت که نتایج نهایی حدود ۹ تا ۱۲ ماه دیگر مشخص خواهد شد. این نتایج دائمی هستند و تا زمانی که عواملی که در وهله اول باعث ریزش مو شده اند (در صورت قابل پیشگیری) تکرار نشوند، باید تا پایان عمر باقی بمانند.

بقای نتایج کاشت ابرو

آیا پس از کاشت ابرو همچنان نیاز به فرم دادن به ابروهای خود دارید؟

نکته مهم دیگر در ارتباط با موضوع آیا کاشت ابرو دائمی است، این است که آیا موهای دایمی ابرو نیاز به فرم دادن دارن یا خیر. موهای جدید مانند موهای معمولی ابرو رشد می کنند، اما سریعتر، بنابراین باید آنها را یک یا دو بار در هفته کوتاه کنید.

به علاوه اگر می خواهید نتایج ماندگاری را افزایش دهید، می ‌توان درمان ‌های زیبایی مانند میکروبلیدینگ و اپیلاسیون را انجام داد. همچنین بیماران پیوند ابرو باید ابروهای خود را با استفاده از ژل‌های ابرو یا محصولات دیگر، صاف نمایند.

کلام پایانی

ما در این موضوع با عنوان آیا کاشت ابرو دائمی است، به بررسی میزان ماندگاری کاشت ابرو پرداختیم. کاشت ابرو مانند هر نوع روش دیگری از کاشت مو است. این روش شامل برداشتن مو از ناحیه ای است که معمولاً مو نمی ریزد، مانند پشت سر و پیوند آن به ابروها می باشد.

این جراحی طبیعی ترین نتیجه را ایجاد می کند زیرا در نهایت موهایی را که قبلاً وجود داشت جایگزین می کند. با مراجعه به وب سایت ما می توانید وقت خود را تنظیم و از مزایای کاشت ابرو دایمی با متخصصین مجرب ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »