خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آیا کاشت مو درد دارد؟

چکیده محتوا

آیا کاشت مو درد دارد؟

همانطور که می‌ دانید، امروزه کاشت مو به یکی از پرطرفدار ترین روش‌ ها برای درمان و بهبود کامل کم پشتی موها در کف سر تبدیل شده است. اما ممکن است عده ‌ای از افراد قبل از مراجعه به کلینیک مد نظرشان با خود بپرسند آیا کاشت مو درد دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم کاشت مو یک عمل جراحی محسوب می‌ شود و قطعاً مقداری درد را با خود به همراه خواهد داشت که شدت آن به تحمل هر فرد بستگی دارد. به همین خاطر نمی‌ توان میزان درد یکسانی را برای تمامی بیماران در نظر گرفت؛ چرا که بعضی از افراد ممکن است تحمل دردشان بیشتر باشد و کمتر میزان درد را پس از کاشت مو حس کنند.

اگر می‌ خواهید از جواب قطعی این سوال آگاه شوید، به شما توصیه می‌ کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب را مورد بررسی تان قرار دهید.

کاشت مو چقدر درد دارد؟

در ادامه مبحث و پرسش آیا کاشت مو درد دارد؟ باید بگوییم میزان درد این عمل جراحی به عوامل متعددی بستگی دارد که باید قبل از انجام این عمل، به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی میزان درد کاشت مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

·        روش کاشت مو

آیا کاشت مو درد دارد؟ همانطور که می ‌دانید، روش‌ های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که هر یک از آن ها ممکن است میزان درد نهایی کاشت مو را کاهش یا افزایش دهند .به طور کلی می ‌توان گفت روشFUT باعث افزایش درد کاشت مو می شود، چرا که این روش کمی سخت تر و سنگین تر از دیگر روش های کاشت مو است.

·        میزان موهای کاشته شده

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی میزان درد کاشت مو، تعداد موهای کاشته شده است. باید توجه داشته باشید هر چه تعداد موهای کاشته شده بر روی سر بیش تر باشد، جراحات بیشتر شده و در نهایت درد بیمار افزایش می یابد.

آیا کاشت مو درد دارد؟ اگر تحمل درد زیادی را ندارید، می توانید در ابتدا با پزشک خود در این باره مشورت کنید تا در کاشت اول تعداد موهای کمتری برای شما کاشته شود.

·        میزان تجربه پزشک معالج

آیا کاشت مو درد دارد؟ قطعا می دانید میزان تجربه و مهارت پزشک به درد نهایی پس از کاشت بستگی دارد. پزشکانی که تجربه بیش تری در زمینه کاشت مو دارند، می توانند با استفاده از روش های بهتر درد بیمار را کاهش داده و رضایت نهایی او را به دست آورند.

لذا همواره پیشنهاد می شود تا افراد برای کاشت مو های خود به کلینیک های معتبر مراجعه کنند تا از خدمات پزشکان ماهر استفاده کنند.

·        تزریق بی حسی موضعی

در پاسخ به سوال آیا کاشت مو درد دارد؟ باید بگوییم بسیاری از پزشکان به هنگام کاشت مو برای کاهش درد بیمارشان از بی حسی های موضعی استفاده می کنند. این بی حسی ها در محل مد نظر تزریق شده و باعث می شوند بیمار کمترین میزان درد را تجربه کند.

شما می توانید قبل از شروع عمل، از پزشک خود بخواهید در صورت امکان برایتان از بی حسی های موضعی استفاده کند.

آیا بعد از کاشت مو دردی احساس می شود؟

آیا کاشت مو درد دارد و بعد از کاشت مو دردی احساس می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بعد از کاشت مو ممکن است بیمار در ناحیه پیوند و همچنین محلی که مو برداشته شده کمی احساس درد کند، اما این درد جزئی بوده و می توان به راحتی آن را تحمل کرد.

البته توجه داشته باشید برای کاهش درد احتمالی می توان از مسکن های مناسب استفاده کرد. اگر می خواهید از مدت زمان درد کاشت مو پس از عمل اگاه گردید، به شما توصیه می کنیم تا در ادامه مطلب با ما همراه بمانید و مطالب را بررسی کنید.

آیا بعد از کاشت مو دردی احساس می شود؟

درد کاشت مو بعد از عمل چقدر طول می کشد؟

آیا کاشت مو درد دارد؟ بیماران محترم باید توجه داشته باشند درد کاشت مو بعد از عمل نهایتا ۴۸ الی ۷۲ ساعت به طول بی انجامد. اگر فرد بعد از گذشت این ساعات بازهم احساس درد در ناحیه سر خود کند، باید فورا با پزشک معالج تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نماید. چرا که احساس درد طولانی مدت در ناحیه سر پس از کاشت مو نشان دهنده موضوع خطرناکی می باشد.

مقاله پیشنهادی: مزوتراپی مو

خوابیدن بعد از انجام کاشت مو

یکی از مهم ترین نکاتی که باید بعد از کاشت مو به آن توجه داشته باشید، خوابیدن است. بعد از انجام عمل، باید به پشت و رو به بالا بخوابید تا سرتان مورد اسیب قرار نگیرد. به هیچ وجه به هنگام خوابیدن نباید بچرخید و باید ثابت بدن و سر خود را نگهدارید. خوابیدن نادرست بعد از کاشت مو باعث می شود شما احساس درد بیشتری در ناحیه پیوند داشته باشید.

خوابیدن بعد از انجام کاشت مو

سخن پایانی

همانطور که تا به الان متوجه شده اید، کاشت مو یکی از روش های نوین برای ایجاد زیبایی محسوب می شود و تا حد زیادی اعتماد به نفس افراد را افزایش می دهد. به همین خاطر امروزه کلینیک های مطرحی همچون درسا کلینیک به انجام کاشت مو می پردازند و خدمات متنوعی را در این زمینه ارائه می دهند.

به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را با پاسخ سوالاتی همچون آیا کاشت مو درد دارد! آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به این موضوع برطرف کرده و در صورت تمایل به انجام کاشت مو در کلینیک ما بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »