خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

از بین بردن ژل لب با گرما

چکیده محتوا

از بین بردن ژل لب با گرما

همانطور که می دانید لب ها نقش تاثیرگذاری در زیبایی چهره دارند، به همین دلیل است که عمل های زیبایی لب مانند پروتزها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. اما نکته ای که وجود دارد این است که عمل های زیبایی از جمله عمل مربوط به لب ها همیشه موفق نیستند و در برخی موارد از نتیجه مطلوبی برخوردار نمی باشند. این مورد درباره ی پروتز لب ها نیز صدق می کند. یکی از روش های درمانی برای خارچ کردن ژل از لب ها روش از بین بردن ژل لب با گرما می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

راهکار از بین بردن ژل لب با گرما

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم تزریق فیلر یا ژل لب یک روش درمان زیبایی موقتی می باشد. در نهایت هنگامی که از نتیجه ی آن رضایت نداشته باشید می توانید از روش های مختلفی مانند استفاده از گرما برای از بین بردن آن کمک بگیرید. جالب است بدانید که وجود متابولیسم در بدن باعث می شود که به مرور زمان ژل لب از بین برود. در برخی موازد امکان دارد فرد در یک فاصله بسیار کوتاه از عمل تزریق ژل لب از آن خسته شده و بخواهد آن را از بین ببرد. در این موقعیت می توانید به راهکار از بین بردن ژل لب با گرما فکر کنید. برای آشنایی بیشتر با این روش همراه همراه باشید.

راهکاراز بین بردن ژل لب با گرما

چگونه با استفاده از گرما ژل لب را از بین ببریم؟

نکته ای که در رابطه با از بین بردن ژل لب با گرما وجود دارد این است، که افراد نمی توانند با استفاده از دمای کم و پایین ژل لب را از بین ببرند. در این جا پرسشی مطرح می شود آیا با گرمای بالا می توانیم ژل لب را از بین ببریم؟ زمانی که عمل تزریق ژل لب را انجام می دهید متخصصان زیبایی توصیه می کنند در روزهای اولیه از رفتن به مکان های با حرارت بالا مانند سونا اجتناب کنید، همچنین از انجام ورزش های سنگین نیز بپرهیزید.

بر اساس پژوهش های انجام شده در رابطه با از بین بردن ژل لب با گرما باید بگوییم در حالت نرمال گرما نمی تواند تاثیری بر روی ژل داشته باشد. اما نکته ی مهم اینکه در روزهای نخست تزریق ژل به لب ها در صورتی که افراد در معرض گرما قرار بگیرند ممکن است کبودی و تورم ناشی از تزریق افزایش پیدا کند. به ین دلیل که رگ های خونی بر اثر گرما دچار انبساط می شوند. یکی از مهم ترین عوارض جانبی که برای تزریق لب وجود دارد تزریق ژل می باشد.

در ادامه از بین بردن ژل لب با گرما باید بگوییم ایجاد تورم و کبودی برای همه افراد ناخوشایند می باشد. بنابراین لازم است که فرد پس انجام فرایند تزریق تا ۴۸ ساعت از در مقابل گرما قرار گرفتن اجتناب کند. در فضاهایی با دمای بالا قرار نگیرید. زمانی که فرد به شکل همیشگی و در طولانی مدت با گرما و دمای بالا در تماس باشد، امکان دارد که فرم ژا ان ها کمی با تغییر مواجه شود و نتیجه مورد نظر را به فرد تحویل ندهد که این یک معضل می باشد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق فیلر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

استفاده از لیزر

یکی از نکات دیگری که در رابطه با از بین بردن ژل لب با گرما وجود دارد استفاده از لیزر می باشد. ممکن است این مورد را شنیده باشید که پس از تزریق ژل لب نباید از درمان با لیزر استفاده کنید. اما این یک دیدگاه کاملا اشتباه است لیزر توانایی این میزان گرم شدن را ندارد که بر روی ژل لب تاثیر بگذارد.

با توجه به اینکه ژل لب در لایه های میانی تزریق شده است امکان نفوذ لیزر در آن لخش ها وجود ندارد. پژوهش های زیادی در رابطه با اثر لیزر و درمان ژل و بوتاکس انجام گرفته است اما هیچکدام ثابت نکرده اند که استفاده از این دو روش درمانی به صورت همزمان باعث بروز مشکلی می شود. با این وجود پزشکان پیشنهاد می کنند بین استفاده از لیزر و تزریق ژل بهتر است به مدت دو هفته فاصله وجود داشته باشد. در حالت کلی نیازی نیست دغدغه از بین بردن ژل لب با گرما با استفاده از لیزر باشید.

استفاده از لیزر

چگونه ژل لب را از بین ببریم؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم از بین بردن ژل لب با گرما امکان پذیر نمی باشد. یکی از متداول ترین روش ها برای از بین بردن ژل لب تزریق آنزیم ها است. با استفاده از این روش در طول ۲۴ ساعت ژل لب از بین می رود. دقت داشته باشید انجام فرایند تزریق آنزیم برای از بین بردن ژل باید نزد پزشک متخصص انجام بگیرد، زیرا یک امر کاملا تخصصی می باشد. بنابراین لازم از تزریق کردن آنزیم برای از بین بردن ژل به صورت خودسرانه خودداری کنید. برای تزریق کردن آنزیم بهتر است با پزشک معالج خود مشورت های لازم را داشته باشید.

برخی از افراد این تصور را دارند که می توانند در منزل و با گرما، ماساژ دادن تاثیر ژل را از بین ببرند. اما این تصور کاملا اشتباه است. اگر شما از تزریق ژل لب خود راضی نیستید می توانید برای از بین بردن آن به پزشک معالج خود مراجعه کنید.

در ادامه بحث از بین بردن ژل لب با گرما باید به این نکته اشاره کنیم که بیشتر ژل ها از ماهیت هیالورونیک اسید برخوردار هستند. استفاده از هیالورونید باعث می شود که به شکل یک آنزیم طبیعی عمل کنند و آثار ژل را از بین می برند.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی از بین بردن ژل لب با گرما پرداختیم. نکته ی مهمی که در رابطه با تزریق ژل وجود دارد که این فرایند باید حتما توسط پزشک متخصص انجام بگیرد. در غیر این صورت ممکن است مشکلات زیادی بروز کند. اگراز فرایند تزریق ژل راضی نیستید می توانید به کلینیک درسا مراجعه کنید و تحت درمان های لازم قرار بگیرید.

بهتر است برای اطمینان خاطر تزریق ژل لب ها را به افراد ماهر و متخصص بسپارید. در غیر این صورت ممکن است مشکلات زیادی برای شما اتفاق بیفتد. دقت داشته باشید ژل ها به صورت طبیعی از بین می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »