خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

اصلاح فرم بینی بدون جراحی چگونه است ؟

چکیده محتوا

اصلاح فرم بینی بدون جراحی چگونه است ؟

حتما تاکنون این سوال به ذهن شما نیز خطور کرده است که ، اصلاح فرم بینی بدون جراحی چگونه است ؟ از آنجا که ، اکثر افراد علاقه‌مند به اصلاح فرم بینی خود می‌باشند ، در این مطلب به معرفی این روش زیبایی خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید .

بسیاری از افراد علاقه‌مند به تغییر فرم بینی خود هستند اما در عین حال از انجام عمل‌های جراحی تهاجمی واهمه دارند . با پیشرفت علم پزشکی و کشف روش‌های متفاوت رفع عیوب ظاهری ، می‌توان فرم بینی را بدون جراحی اصلاح نمود . این تکنیک را ، می‌توان در کلینیک‌های معتبر زیبایی انجام داد .

 

آیا روش اصلاح فرم بینی بدون جراحی امکان‌پذیر می‌باشد ؟

 

در پاسخ به این سوال که ، اصلاح فرم بینی بدون جراحی چگونه است ؟ باید گفت که ، این نوع روش اصلاح فرم بینی وجود دارد و از طریق تزریق هیالورونیک اسید امکان پذیر می‌باشد . در این روش زیبایی بینی ، فرم بینی بدون نیاز به جراحی اصلاح می‌شود .

اگر بخواهیم دقیق‌تر به بیان این روش بپردازیم ، باید ذکر کرد که ، در این روش پزشک از طریق تزریق مواد پر کننده به زیر پوست ، به تغییر شکل بینی کمک می‌کند . هیالورونیک اسید نمونه‌ای از ماده پر کننده است که ، در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرد .

ناگفته نماند که ، در این روش درمانی فرم بینی به صورت موقت تغییر می‌نماید . ضمن این که ، اکثر پزشکان و جراحان پلاستیک این روش را مناسب اکثر افراد می‌دانند .

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس

اصلاح فرم بینی بدون جراحی ، شامل چه مراحلی می‌باشد ؟

اگر قصد اصلاح فرم بینی خود را دارید و این سوال که ، اصلاح فرم بینی بدون جراحی چگونه است ؟ برای شما نیز حایز اهمیت است ، در این قسمت مراحل این روش را برای شما شرح خواهیم داد . این روش با انجام بی حسی موضعی برای بینی آغاز می‌شود .

برای رسیدن به مرحله بی حسی معمولا یک پماد کفایت می‌کند . پس از آن پزشک عمل تزریق را انجام می‌دهد که ، مابین ۳۰ الی ۴۵ دقیقه طول خواهد کشید . نوک بینی و همچنین پل بینی قسمت‌های هدفی هستند که ، عمل تزریق بر روی آن‌ها انجام می‌شود .

هدف از انجام این تزریق و در واقع اصلاح فرم بینی ، رفع برجستگی ، صاف شدن ظاهر و شکل بینی است . ناگفته نماند که ، به وسیله تزریق بر روی بینی تاحدودی شاهد لیفت بینی فرد نیز خواهیم بود . در قسمت بعدی از مطلب اصلاح فرم بینی بدون جراحی چگونه است ؟ به شرح مزایای این روش می‌پردازیم .

 

اصلاح فرم بینی بدون جراحی ، شامل چه مراحلی می‌باشد ؟

 

اصلاح فرم بینی بدون جراحی چه مزایایی دارد ؟

 

در این قسمت از مطلب اصلاح فرم بینی بدون جراحی چگونه است ؟ به بیان مختصری از مزایای این روش درمانی و زیبایی می‌پردازیم . لازم به ذکر است که ، برخی کلینیک‌ها و مراکز زیبایی از این روش با نام رینوپلاستی مایع نیز ذکر می‌کنند .

اصلی‌ترین مزیت این روش درمانی و رفع عیوب ظاهری ، هزینه بسیار کم آن در مقایسه با روش‌های جراحی می‌باشد . تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی ، از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه است و افراد به راحتی می‌توانند این عمل زیبایی را انجام دهند .

معایب روش اصلاح فرم بینی بدون جراحی چیست ؟

این قسمت از مطلب اصلاح فرم بینی بدون جراحی چگونه است ؟ را به معرفی معایب این روش زیبایی بینی اختصاص داده‌ایم . البته ناگفته نماند که ، این روش اگر زیر نظر پزشک و کلینیک معتبر انجام گیرد هیچگونه عوارضی نخواهد داشت .

اولین عارضه‌ای که ، ممکن است پس از تزریق به وجود بیاید قرمزی و التهاب در ناحیه مورد تزریق است . این عارضه کاملا موقت بوده و پس از گذشت چند ساعت از بین می‌رود .

تنها نقص این روش زیبایی مدت زمان و ماندگاری کم آن است . در اکثر مواقع تزریق ژل به نواحی مختلف بدن ماندگاری حدود ۶ ماه الی یکسال را دارد . مراقبت‌های پس از این روش را ، در قسمت بعدی از مطلب اصلاح فرم بینی بدون جراحی چگونه است ؟ توضیح خواهیم داد .

 

مراقبت‌های لازم پس از انجام اصلاح فرم بینی چیست ؟

 

هر روش زیبایی نیاز به مراقبت‌هایی دارد که ، این روش نیز مستثنی نمی‌باشد . این قسمت از مطلب اصلاح فرم بینی بدون جراحی چگونه است ؟ را به بیان مراقبت‌های پس از اصلاح فرم بینی اختصاص می‌دهیم . با ما همراه باشید تا با این مراقبت‌ها آشنا شوید ؛

 

  • به مدت یک هفته قبل از انجام تزریق از مصرف هر گونه داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و ویتامین E خودداری کنید و در صورت مصرف ، این مورد را حتما به پزشک خود اطلاع دهید .
  • به میزان کافی سبزیجات مصرف کنید تا ، ویتامین K سطح خون شما افزایش پیدا کند . زیرا که ، این ویتامین نقش مستقیمی در کبودی دارد و با مصرف این ویتامین تا خد زیادی از کبودی محل عمل زیبایی می‌کاهد .
  • به راحتی وعده‌های خود را قبل از عمل میل نموده و به کلینیک مراجعه نمایید . زیرا که ، این روش زیبایی یک عمل سرپایی است . بنابراین ، استرس خود را کنترل نمایید .

 

مراقبت‌های لازم پس از انجام اصلاح فرم بینی چیست ؟

نکات مهم انجام اصلاح فرم بینی بدون جراحی

 

در این قسمت از مطلب اصلاح فرم بینی بدون جراحی چگونه است ؟ ذکر یک نکته مهم خالی از لطف نیست . این نکته حایز اهمیت مراجعه به پزشک حاذق و خبره است . مراجعه به پزشک متخصص بسیار مهم می‌باشد . هر چند که ، انجام این روش بسیار ساده است اما حتما باید زیر نظر متخصص با تجربه انجام شود .

انجام عمل تزریق توسط فردی آماتور که ، شناختی از آناتومی بدن ندارد ، عوارض جبران ناپذیری به بار خواهد آورد . مرگ بافت ، تاری دید ، عوارض عروقی همگی جزو مشکلات و عوارضی هستند که ، ممکن است در این صورت پیش بیاید . بنابراین مراجعه به مرکز زیبایی معتبر از هر جهتی حایز اهمیت و ضروری است .

 

کلام پایانی

 

در این مطلب به پاسخ جامعی برای این سوال که ، اصلاح فرم بینی بدون جراحی چگونه است ؟ رسیدیم . همچنین با نکات و مراقبت‌های این روش زیبایی نیز آشنا شدیم . با پیشرفت علم پزشکی رفع عیوب ظاهری چهره و بینی به راحتی امکان پذیر شده است .

درسا کلینیک از معتبرترین کلینیک‌هایی است که ، در زمینه انجام روش‌های زیبایی و اصلاح فرم بینی بدون نیاز به جراحی ، ید طولایی دارد . با مراجعه به این کلینیک زیبایی می‌توانید از مشاوره پزشکان و متخصصان آن نیز بهره‌مند شوید .

بیشتر بخوانید: اثر بوتاکس چه زمانی مشخص می شود ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »