خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

امواج خنک لاغری Coolwaves

چکیده محتوا

امواج خنک لاغری Coolwaves

منظور از امواج خنک لاغری Coolwaves، امواجی خنک هستند که با تکیه بر جریانهای الکترومغناطیسی با فرکانس مجهز، برای مورد هدف قرار دادن سلول های چربی که از سابق انتخاب گشته‌اند، مورد هدف قرار می‌گیرند.

در صورتی که پروسه کلاژن نوین را به جهت سفت نمودن و ایجاد تغییر در شکل بدن به صورتی کاملاً ایمن، تاثیرگزار و عاری از عامل تهاجم تحریک می‌پذیرند.

بعضی از سیستم‌های لیزر در جایگزینی Radiofrequency با هدف سفت و تونر گشتن پوست مورد استفاده قرار گرفته و به عنوان گزینه‌ای جایگزین یا توام با تکنیک‌های سنتی چون Cryolipolysis یا لیپوساکشن در برآورد انتظارات کاستن از چربی‌های انباشت گشته، مورد استفاده بسیاری از کلینیک‌های مطرح و صاحب اعتبار است.

در این مبحث قرار است تا در باب ماهیت امواج لاغری Coolwaves به طور تمام و کمال اما مختصر و مفید صحبت کنیم.

دستگاه لاغری اوندا چیست؟

این دستگاه از نوین‌ترین دستگاه‌های لاغری دنیا محسوب می‌گردد که با تکیه‌بر ،امواج خنک لاغری Coolwaves سعی در برآورده انتظارات فرد به جهت کاهش وزن و سایز را دارد.

سبب خرسندیست که با تکیه‌بر مزیت‌هایی که این سیستم داراست، دیگر نیاز نیست افرادی که از افزایش وزن خود رنج می‌برند، متوسل به انجام عمل‌های جراحی موضعی و متعددی گردند تا به انتظارشان در باب رسیدن به اندامی دلخواه محقق گردد.

قابلیت کاهش وزن به واسطه امواج خنک لاغری Coolwaves روند غیرتهاجمی را پشت‌سر می‌گذارد، و با تمام قوه خود، تا نابودی کامل تمام چربی‌های زائد بدن پیش می‌رود‌. در چنین شرایطی همه چیز آماده است تا عمل کلاژن‌سازی به بهترین و سریع‌ترین حالت ممکن صورت پذیرد. این دستگاه‌ تحت پوشش شرکت دکا ایتالیا بوده و بهترین سیستم لاغری در سال ۲۰۲۱ بشمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

اگر کمترین نگرانی را در زمان دریافت امواج خنک لاغری Coolwaves به جهت افتادگی پوستتان دارید، باید مطلعتان سازیم که این روش توانسته است تا میزان قابل توجهی از بروز چنین شرایط نامطلوبی ممانعت سازد و سبب گردد پوست شما سفت و عاری از کمترین شل شدگی گردد.

کول ویو Coolwaves چه کاربردی دارد؟

همانطور که بیان داشتیم امواج خنک لاغری Coolwaves، جریان‌های الکترومغناطیسی صاحب فرکانس بسیار بالایی هستند که هدف حمله‌شان، سلول‌های چربی مناطق متفاوت بدن اما به صورت کاملاً انتخابی می‌باشد. ناگفته نماند که این امواج، این قابلیت‌ها را نیز دارا هستند که تمام لایه‌های بافت چربی زیرپوستی را تنها در طی بعد زمانی کوتاهی، نابود سازند‌.

بدین ترتیب چنانچه هدف شما از رسیدن به تناسب اندام، کاهش وزن و لاغری در همه‌ی قسمت‌های بدن نیست و با چاقی موضعی دست و پنجه نرم می‌کنید و تمایلتان برای رفع چربی‌های زائد به بخش‌های خاصی از بدن خلاصه می‌گردد، آن را به امواج خنک لاغری Coolwaves بسپارید.

برجسته‌ترین ویژگی امواج خنک لاغری، این است که کاملاً متناقض با انرژی فرکانس رادیویی که بر سطح پوست بر جای می‌ماند، قابلیت کول ویو در آن سبب می‌گردد که امواج الکترومغناطیس با تکیه بر توانایی که دارا هستند، خودشان را به هایپردرم یا همان قسمتی که سلول‌های چربی جای داده شده‌اند، برسانند و برای تحقق روند درمانی تکامل یافته‌تری وارد عمل گردند.

کول ویو Coolwaves چه کاربردی دارد؟

امواج خنک لاغری Coolwaves برای چه قسمت‌‌هایی مناسب است؟

چنانچه چربی‌های زائد بدنتان، بیشتر در قسمت شکم، پهلو، ران، باسن و یا پشت بازو‌ها انباشت گشته است، نیاز است آگاهی داشته باشید که مقاومت بیشتری در مقابله با تلاش‌های امواج ساطع شده به جهت کاهش وزن از خود نشان می‌دهند.

ولی جای کمترین نگرانی نیست چراکه؛ امواج خنک لاغری Coolwaves مرز تمام این مقاومت‌ها را می‌شکند و تأثیر عمیقی را روی این قسمت‌ها می‌گذارد. بدون شک افرادی که مدت‌هاست با هدف ایجاد لاغری در نواحی گردن، چانه و غبغب موفق نگشته‌اند؛ به واسطه این امواج می‌توانند در کمترین بعد زمانی برای رفع کامل آ‌ن‌ها اقدام کنند.

علاوه‌بر آن، نواحی متعددی از بدن چون پشت ران‌ها که شرایط مبدل گشتن چربی‌ها به سلولیت در آن بالا می‌باشد، به کمک این امواج می‌توانند، منتظر نابودی کامل سلولیت‌های ایجاد گشته باشند.

آیا اثرات ایجاد گشته به واسطه امواج خنک لاغری Coolwaves دائمی است؟

باید بگوییم اثرات معجزه‌آسایی که امواج لاغری Coolwaves از خود باقی می‌گذارند؛ وابسته به نوع سبک زندگی فرد می‌باشد.

بدور از منطق نیست که بعد از کاهش وزن با یک دستگاه، رژیم غذایی خاصی و تغییر در فعالیت‌ها روزانه و … نیاز است که فرد بتواند از سبک زندگی سابق خود فاصله بگیرد و گرویدن به عادت‌های صحیح، مانع از بازگشت مجدد چربی‌ها زائد گردد.

فناوری کول ویو در دستگاه لاغری اوندا چه مزایایی دارد؟

و اما در یک جمع‌بندی ساده، شما را با مزیت‌های امواج خنک لاغری Coolwaves آشناییت خواهیم بخشید و کسب تصمیم نهایی را برای رسیدن به اندامی مناسب به دوش خودتان خواهیم نهاد.

تعداد جلسات توصیه گشته در این شیوه به جهت مشاهده نتایج طولانی مدت، فقط ۴ جلسه است. البته گاهی وابسته به میزان مقاومت چربی‌های بدن، یک یا دو مرتبه دیگر به تعداد این جلسات اضافه خواهد گشت.

فناوری کول ویو در دستگاه لاغری، نوعی سیستم پر بازده به جهت پیکرتراشی بدن می‌باشد که به جهت تاثیرگزاری بر قسمت‌های دارای چربی موضعی و سلولیت در آن دسته از افرادی که BMI پایین‌تری از ۳۰ دارند طراحی گشته است.

برای گروهی از بیماران، نتیجه بعد از پایان همان جلسه ابتدایی مشهود است. ولی تحقق آن بعد از جلسه دوم و سوم رایج‌تر خواهد بود.

 

فناوری کول ویو در دستگاه لاغری اوندا چه مزایایی دارد؟

عوارض امواج خنک لاغری Coolwaves

رهایی از چربی‌های زائدی که مدت‌ها درقسمت‌های مختلف بدن انباشته می‌گردند، به واسطه امواج Coolwaves، شیوه‌‌ای کاملاً غیرتهاجمی است و عاری از بروز هر نوع عارضه‌ای حتی خفیف می‌باشد.

تنها عارضه‌ای که ممکن است، در طی این روند شما را به چالش بکشاند، عدم مهارت کافی پزشک یا عدم استفاده از تجهیزات معتبر و به روز هست. البته ممکن است که

عوارض جزئی چون گرمای خفیف، تورم جزئی، خارش، و قرمزی محدود، تنها تا چند ساعت برای برخی از افراد ایجاد گردد. در مواقعی نادر نیز ممکن است فرد

دچار کبودی یا تاول‌های کوچک در قسمت تزریق گردد. اما در حالت کلی باید به جرئت بیان داشت که امواج خنک لاغری Coolwaves، شیوه‌ای عاری از بروز هر عارضه‌ای محسوب می‌گردد.

کلام پایانی

به جرئت میتوان امواج Coolwaves را، انقلابی در ایمنی و سلامت خواند. تنها سیستمی که می‌تواند از Coolwaves استفاده کند، دستگاه اوندا می‌باشد.

این دستگاه، این توانایی را داراست تا به کمک امواج خنک کننده، سلول‌های چربی مورد هدف را وابسته به روشی بسیار موثر و البته غیر تهاجمی کاهش بدهد و به طور کلی سلولیت‌ها را کامل به نابودی بکشاند.

چنانچه تصمیم به لاغری موضعی در نواحی متعدد بدن دارید، می‌توانید با مراجعه به درسا کلینیک و بهره‌مندی از پرسنل مجرب و سیستم بروز، با تکیه‌بر شیوه‌ امواج خنک لاغری Coolwaves؛ برای همیشه از شر چرب‌هایی که زیبایی اندامتان را به خطر انداخته است، رهایی یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »