خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

ایا برای کاشت مو باید کچل کرد؟

چکیده محتوا

ایا برای کاشت مو باید کچل کرد؟

ایا برای کاشت مو باید کچل کرد؟ اگر به دنبال کاشت مو هستید ولی فکر می کنید این روش برای شما، به دلیل عدم تمایل به تراشیدن موی سر خود، مناسب نیست، خوشحال باشید. ترمیم مو با استخراج واحد فولیکولی (با استفاده از فناوری NeoGraft) بدون تراشیدن کل سر انجام می شود. با این حال، شما نیاز به تراشیدن جزئی دارید.

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام کاشت مو در کیلینیک تخصصی درسا، به وب سایت ما مراجعه نمایید.

مراحل کاشت موی شما مرحله به مرحله

در ابتدای مبحث ایا برای کاشت مو باید کچل کرد، به بررسی چگونگی انجام نئوگرفت می پردازیم. این مراحل شامل:

  • آماده سازی: روز عمل نئوگرافت شما به این صورت خواهد بود: ابتدا، ما طرح بازسازی شما را به طور کامل بررسی کرده و در مورد آن بحث خواهیم کرد و زمینه های درمانی را با انتخاب خودتتان از شما ترسیم می کنیم. در مرحله بعد، ناحیه اهدا کننده در پشت و کناره های سر شما تراشیده می شود.

سوالی که همیشه پرسیده می شود این است که ” ایا برای کاشت مو باید کچل کرد؟” پاسخ منفی است. تراشیدن کل سر این روند را کمی آسان ‌تر می‌کند، اما برای رسیدن به یک کاشت مو موفق ضروری نیست. می‌توانید کناره ‌های تراشیده شده را تا یک اینچ در بالا محو کنید تا همچنان به شما اجازه دهید مدل مو را حفظ کنید.

اگر ترجیح می دهید که تمام موها در حین رشد مجدد به خوبی با هم یکسان و هم اندازه باشند، ممکن است بخواهید سر خود را به طور کامل بتراشید. اما بهتر است بدانید که برای این عمل ضرورتی ندارد.

مراحل کاشت موی شما مرحله به مرحله

  • آرام بخش و استخراج: در این قسمت موضوع ایا برای کاشت مو باید کچل کرد، به ادامه روند کاشت مو می پردازیم. در این مرحله، بی حس کننده به شما تزریق می شود که به شما کمک می کند آرام شوید. مرحله استخراج با دراز کشیدن روی شکم، رو به پایین مانند تخت ماساژ شروع می شود. تکنسین ما با دقت هر یک از پیوند های شما را تحت نور و بزرگنمایی با دقت استخراج می کند.

این فرآیند بسته به افزایش گرافت های استخراج شده چندین ساعت طول خواهد کشید. اکثر بیماران به قدری آرام هستند که می توانند چرت بزنند.

  • قرار دادن گرافت ها: در ادامه مطلب ایا برای کاشت مو باید کچل کرد، چگونگی کاشت گرفت ها را بیان می کنیم. برای قرار دادن گرافت ها در نواحی گیرنده، به صورت عمودی می نشینید. این مرحله کمی زمان بر است، اما با کمک تیم حرفه ای و تخصصی ما و با استفاده از دستگاه های پیشرفته ما مرحله کاشت، با دقت، ظرافت و سرعت بالایی انجام می گردد.

هنگامی که عمل شما کامل شد، ما یک باند گازی را فقط در قسمت پشتی که در آن کشیده شده است، و یک کلاه مشبک گشاد قرار می دهیم تا به محافظت و پنهان کردن ظاهر در خانه شما کمک کند. ولی در انتهای کار می بینید که به طور کامل کچل نشده اید و پاسخ سوال ایا برای کاشت مو باید کچل کرد، را در می یابید.

  • مراقبت پس از عمل: ما چندین عکس قبل و بعد از عمل برای مشاهده نتایج از شما می گیریم، دستورالعمل های مراقبت بعد از کاشت شما را یک بار دیگر مرور می کنیم، و سپس شما آماده رفتن هستید.

روز بعد وقتی بررسی می کنیم تا ببینیم وضعیت شما چگونه است، از ما خبر خواهید داشت. اطمینان از اینکه شما از تمام دستورالعمل ها و نکات پس از کاشت مطلع هستید برای ما مهم است. ما در روز ۱، روز ۷، روز ۱۴، ۶ ماه و ۱۲ پس از عمل با شما تماس خواهیم گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه ایا برای کاشت مو باید کچل کرد، مراقبت ‌های پس از عمل کاشت مو، همچنین هر آنچه که باید بدانید تا ریکاوری کاشت مو موفق باشد و نکاتی در مورد نحوه خوابیدن بعد از کاشت مو به وب سایت کلینیک تخصصی درسا مراجعه کنید.

مراحل کاشت موی شما مرحله به مرحله

 

آیا می توان بدون تراشیدن سر خود کاشت موی مناسب انجام داد؟

اکنون با اطلاع از روند کاشت مو، پاسخ سوال اصلی متن، ایا برای کاشت مو باید کچل کرد، را بهتر درک می نمایید. به طور خلاصه پاسخ ما به این سوال منفی است، اما بهتر است بدانید تراشیدن سر فوایدی دارد. ما بالای سر شما یا ناحیه ای را که پیوندها را در آن قرار داده ایم، نمی تراشیم. بنابراین اگر فکر می‌کنید که کل سرتان را می‌تراشیم، این کار را نمی‌کنیم.

در طول یک عمل پیوند، هر چه مو بلندتر باشد انجام این فرآیند سخت تر است. بنابراین چیزی که به زیباجویان خود می گوییم این است که بهتر است، پشت و کناره های سر را بتراشید. این به ما دید کاملی از تمام موهایی که در دسترس ما هستند می دهد و به ما امکان می دهد موها را به راحتی استخراج کنیم.

لازم است در ادامه مطلب ایا برای کاشت مو باید کچل کرد، بیان کنیم، یک پیوند موفق کاشت مو به یک جراح ماهر و با تجربه نیاز دارد که شامل توانایی به دست آوردن بهترین گرافت های ممکن با یا بدون تراشیدن سر، به دست آوردن موهای بدن در حد نیاز و از همه مهمتر دانش طراحی یک خط موی مناسب است.

بنابراین چیزی که در این ارتباط مهم است، مهارت و تخصص و تجربه بالای پزشک است. شما می توانید بدون تراشیدن سر خود و کچل کردن، کاشت موی حرفه ای و با نتایج ایده آل داشته باشید، اگر پزشکتان متخصص و با تجربه باشد. در واقع چیزی که برای کسب نتایج عالی، عوارض بسیار کم و کچل نکردن نیاز دارید، پزشک حاذق است.

کلینیک تخصصی درسا، با دارا بودن تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا و به واسطه پزشکان متخصص و با تجربه خود، می تواند بهترین نتایج را به زیباجویان عزیز در زمینه کاشت مو ارائه نماید.

آیا می توان بدون تراشیدن سر خود کاشت موی مناسب انجام داد؟

 

کلام پایانی

ما در این مقاله به بررسی موضوع ایا برای کاشت مو باید کچل کرد، پرداختیم، تا نگرانی شما را در رابطه با آن برطرف شود و بتوانید به خوبی و با آرامش خاطر، از مزایای این روش بهره مند شوید.

مفتخریم که کلینیک درسا را به عنوان ارائه دهنده کاشت و ترمیم موهای خود انتخاب می کنید و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین تجربه و نتیجه را به شما ارائه دهیم!

بیشتر بخوانید: لیزر مو های زائد بر روی چه کسانی جواب نمی دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »