خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

با مزایای تزریق پروفایلو آشنایی دارید؟

چکیده محتوا

با مزایای تزریق پروفایلو آشنایی دارید؟

مزایای تزریق پروفایلو برای افرادی که به دنبال بهبود ظاهر پوست خود هستند، متعدد می باشد. با پیشروی علم در دنیای پزشکی زیبایی، این نوع تزریق گزینه ای منحصر به فرد برای رفعِ مشکلات پوستی بوده است. ما در طول این مطلب از درسا کلینیک علاوه بر مزایا به چیستی این نوع تزریق هم می پردازیم.

چند سالیست، که علاقه مندان به درمان زیبایی غیر جراحی افزایش پیدا کرده است. در واقع این افراد به دنبال رفعِ علائم پیری بدون تجربه درد فراوان و احساس ناراحتی هستند. ما در ادامه این نوشتار مزیت های مربوط به این روش درمانی را برجسته می کنیم. تا افرادی که این گزینه را برای درمان انتخاب می کنند، خیالشان راحت باشد.

آشنایی با تزریق پروفایلو

پروفایلو یک درمان زیبایی محسوب می گردد. این نوع تزریق حاوی موادی به نام اسید هیالورونیک است، که به پوست شما وارد می شود. اصلاً اسید هیالورونیک در پوست شما وجود دارد. کاری که این ماده انجام می دهد، حفظ رطوبت و خاصیت ارتجاعی است. این ماده از نظر فرمولاسیون و چگونگی عملکرد با دیگر پُر کننده ها فرق دارد. در بیانِ مزایای تزریق پروفایلو باید گفت؛ فیلر نیست، که هدفش حجم دادن به قسمت هایی از صورت باشد. در مقابل این امر چنین ماده ای درمانِ بازسازی زیستی می باشد.

یکی از مهم ترین ویژگی های پروفایلو غلیظ بودنِ اسید هیالورونیک در ساختار آن است. در واقع ساختار Profhilo مجتمعی از هیبرید بوده و دارای وزن مولکولی پایین و بالاست. برخوداری از چنین ترکیباتی موجب می شود، آبرسانی به پوست انجام شده و کلاژن سازی به خوبی صورت بگیرد.

در فرآیند درمان تزریق هایی جزئی در بخش هایی از پوست صورت می گیرد. مثلاً پوست دستان و…! همانطور که گفتیم؛ این ماده به حالت کاملاً طبیعی در پوست آدمی وجود دارد و با افزایش سطح کلاژن به بهبود کیفیت پوست کمک رسانی می کند. این درمان معمولاً در دو جلسه انجام می شود، حال میان دو جلسه اغلب پزشک معالج یک ماه وقفه در نظر می گیرد. شما در طول زمان متوجه مزایای تزریق پروفایلو خواهید شد، پس نگران نباشید.

این روش درمانی و زیبایی به دلیل ارائه نتایج فوق العاده، بهبود کیفیت سطحِ پوست، آبرسانی و… مشهور شده است. معمولاً هم توسطِ بانوان یا آقایانی انتخاب می شود، که به دنبال برخورداری از ظاهری زیبا و جوان هستند. پس اگر که شما می خواهید، بیشتر با مزایای تزریق پروفایلو آشنا شوید، در ادامه متن ما را همراهی نمایید.

آشنایی با تزریق پروفایلو

مهم ترین مزایای تزریق پروفایلو

این روش یا همان تزریق Profhilo یک درمان زیبایی شناختی حدوداً نوین محسوب می شود. در واقع دلیل محبوبیت این روش درمانی مزایای بسیاری است، که برای زیباجویان به ارمغان می آورد. ما در این قسمت به برخی از مهم ترین مزیت های تزریق پروفایلو اشاره می کنیم. لطفاً در ادامه با ما همراه باشید؛

·         تحریک پوست به کلاژن سازی بیشتر

یکی از مهم ترین و به عبارتی اوّلین مزایای تزریق پروفایلو تحریک پوست به کلاژن سازی بیشتر است! این ماده نوعی پروتئین محسوب می شود، که از پوست شما حمایت می کند. هرچه به سمت سنین بالاتر می روید، این روند کاهش پیدا کرده و موجب ایجاد خطوطی ریز برروی پوست می شود. فرقی ندارند! تنها کافیست به پوست گردن، دستان یا اطراف چشمان خود نگاهی اندازید!

با تزریق این ماده پوست شما تشویق به تولید کلاژن می شود. بنابراین با این کار می توانید، به بهبود حالت پوست خود همچنین استحکام بیشتر آن کمک کنید. حتی شده شما یک بار برای مشاوره با ما در درسا کلینیک تماس بگیرید. قطعاً پشیمان نخواهید شد.

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس در تهران و کرج

·         بهبود الاستیسیته پوست

اگر که شما حالت ارتجاعی پوست خود را از دست بدهید، یعنی به سمت پیری گام برداشته اید. با تزریق پروفایلو قطعاً می توانید، پوست خود را به تولید الاستین تشویق نموده و خاصیت ارتجاعی پوست خودتان را افزایش بدهید. در واقع وجود الاستین در پوست تمامی ما الزامی است. چرا که این ماده به پوست تمامی ما اجازه کشش و حالت ارتجاعی را می دهد.

پس یکی از مهم ترین مزایای تزریق پروفایلو این است، که به پوست شما خواص ارتجاعی داده و از افتادگی یا شُلی هرچه بیشتر پوست جلوگیری می کند. با این کار شما می توانید، وجودِ پوستی جوان و کشیده همچنین درخشان را تجربه کنید. مطمئن باشید!

·         بهبود الاستیسیته پوست

 

·         کاهش خطوط ریز با استفاده از تزریق پروفایلو

یکی دیگر از مهم ترین مزایای تزریق پروفایلو کاهش خطوط زیر است. یعنی شما با این روش می توانید، تمامی چین و چروک های موجود برروی پیشانی، اطراف چشم و… را از بین ببرید. نکته جالب توجه این که چنین درمانی مجدداً سطح اسید هیالورونیک را پُر می نماید. نهایتاً شما با این روش پوستی جوان تر و شاداب تر خواهید داشت.

·         بازیابی حجم از دست رفته صورت

با هرچه بیشتر شدنِ سن و سال حجم صورت از میان خواهد رفت. با چنین اتفاقی ظاهر شما حالتی تو خالی پیدا کرده و گود خواهد شد. این فرآیند به شما چنین امکانی می دهد، که حجم از دست رفته صورت خود را بازگردانید. یعنی در قسمت های گونه و شقیقه با افزایش حجم و تو پری مواجه شوید. با بیشتر شدن حجم صورت تزریق این مواد یک لیفت طبیعی به وجود خواهد آورد. پس یکی دیگر از مزایای تزریق پروفایلو افزایش هارمونی صورت شما می باشد.

·         آبرسانی به پوست افزایش می یابد

با تزریق Profhilo رطوبت پوست افزایش می یابد. در واقع لایه های داخلی پوست یک توانِ خارق العاده در جذب همچنين حفظ مولکول های آب دارد. در نتیجه این موضوع خود، موجب آبرسانی به سلول های پوستی می شود. با چنین کاری و پُر کردن سطوح اسید هیالورونیک پوست منجر به بازگرداندن تعادل رطوبت می ‌شود. بنابراین شما با استفاده از پروفایلو می توانید، به داشتنی پوستی چاق و درخشان دست پیدا کنید.

·         غیر تهاجمی و کم تهاجمی می باشد

برخلاف دیگر روش های درمانی در تزریق پروفایلو شما یک درمان غیر تهاجمی و کم تهاجمی را تجربه خواهید کرد. در واقع این یکی از پُر رنگ ترین مزایای تزریق پروفایلو می باشد. این دربرگیرنده حداقل ناراحتی و درد خواهد بود. چرا که فرآیند تزریق این ماده به کمک سوزن هایی بسیار ریز و نازک صورت می گیرد.

روند تزریق در یک فضایی بالینی درون درسا کلینیک انجام شده و شما هیچ گونه نیازی به بیهوشی عمومی نخواهید داشت. پس از خطرات مربوط به بعد از جراحی رهایی پیدا می کنید.

·         دستیابی به نتایج کاملاً طبیعی

این روش درمانی برای ارائه نتایج طبیعی طراحی گردیده و به همین خاطر از طرف مراجعه کنندگان مورد توجه می باشد. با این درمان کاملاً خصوصیات طبیعی پوست شما حفظ شده و حالات کلی صورت را تغییر نمی دهد. در واقع پزشکان با استفاده از رویکردی محافظه کارانه اطمینان می یابند، که نتایج ظریف بوده و هماهنگ با ظاهر کلی مراجعه کننده خواهد بود.

دستیابی به نتایج کاملاً طبیعی

·         سریع و بسیار راحت است

فرآیند تزریق راحت بوده و کارها به سرعت پیش می رود. در واقع یکی دیگر از مزایای تزریق پروفایلو این است، که با توجه به ناحیه درمان حتی در یک جلسه هم قابل انجام می باشد. تمامی کارها در یک ساعت تمام شده و شما می توانید، به انجام کارهای روزمره خود ادامه بدهید.

·         اثرات بسیار طولانی مدّت

اثرات برجای مانده از تزریق پروفایلو در مقایسه با سایر روش های درمانی بسیار طولانی مدّت تر است. درست است، که این اثرات از فردی به فرد دیگر متفاوت می باشد. ولی شما می توانید، از مزایای تزریق پروفایلو تا دوازده ماه بهره مند شوید. برای کسبِ رضایتِ هرچه بیشتر گاهاً انجام درمان های لمسی به شما پیشنهاد می شود.

·         عوارض جانبی کوتاه مدّت

بعد از تزریق این ماده شما می توانید، انتظار بسیار کمی برای بهبود کامل خود بکشید. بعضی از این عوارض جانبی عبارت است، از؛ قرمزی، ورم، کبودی! با این وجود یکی از مزایای تزریق پروفایلو این است، که تمامی عوارض جانبی بعد از چند روز به طور کامل از بین می رود. پس شما طی کوتاه ترین زمان ممکن می توانید، به انجام کارهای روزانه خود بازگردید.

      عوارض جانبی کوتاه مدّت

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از خود در درسا کلینیک سعی نمودیم، شما را با مزایای تزریق پروفایلو آشنا بنماییم. همانطور که مطالعه کردید، این روش درمانی مزیت های بسیاری دارد، از طول درمان کوتاه مدّت گرفته تا به کاهش خطوط، چین و چروک در اطراف چشمان یا دهان و…! در واقع شما

با تزریق این مواد می توانید، به صورتی جوان تر و شاداب تر دست پیدا کنید. مطمئن باشید!

شمایی که این مطلب از ما را مطالعه کردید، در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه امکان تماس با ما را دارید. ما همیشه کنار شما خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »