خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

برای زیر چشم تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

چکیده محتوا

برای زیر چشم تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

برای زیر چشم تزریق ژل یا چربی؟ با افزایش سن و شروع روند پیری و کاهش کلاژن، پوست شروع به افتادگی می کند. یکی از جاهایی که باعث می شود ما پیرتر از آنچه هستیم به نظر برسیم، چین و چروک زیر چشم است.

علائم اولیه پیری ممکن است نیازی به جراحی لیفت صورت تهاجمی نداشته باشد. درمان های ایده آل در این مرحله اغلب شامل انتقال چربی به صورت یا پرکننده های پوستی است.

هم برای انتقال چربی و هم برای فیلرهای پوستی مزایا و معایبی وجود دارد. اگر می‌خواهید تفاوت‌های بین انتقال چربی و پرکننده‌های پوستی را کشف کنید، توصیه می‌کنیم با یک جراح پلاستیک مشاور در مرکز جراحی درسا مشورت کنید. در اینجا در می یابیم که برای زیر چشم تزریق ژل یا چربی را در نظر بگیریم.

چگونه بین انتقال چربی در مقابل فیلرها یکی را انتخاب کنیم؟

اینکه برای زیر چشم تزریق ژل یا چربی، کدامیک بهتر است می توان گفت، انتقال چربی صورت و پرکننده های پوستی هر دو برای دستیابی به نتایج مشابه طراحی شده اند، اگرچه انتقال چربی یک روش جراحی کم تهاجمی است و پرکننده های پوستی یک درمان غیر جراحی هستند. هنگام در نظر گرفتن انتخاب بین انتقال چربی در مقابل پرکننده، مهم است که از مزایای هر درمان آگاه باشید.

چگونه بین انتقال چربی در مقابل فیلرها یکی را انتخاب کنیم؟

انتقال چربی به زیر چشم چیست؟

درک فواید انتقال چربی یا فیلرها ابتدا مستلزم درک این موضوع است که هر درمان شامل چه چیزی است. تزریق چربی یا لیپوفیلینگ، یک روش دو مرحله ای است.

اولین بخش از هر روش انتقال چربی شامل برداشتن چربی از قسمت دیگری از بدن مانند قسمت داخلی ران، شکم یا باسن است. قبل از تزریق مجدد چربی، باید آن را پردازش کرد تا نا خالصی ها از بین برود و این کار اغلب توسط سانتریفیوژ انجام می شود. سپس چربی آماده شده به نواحی مورد نظر صورت تزریق می شود.

جهت درک این موضوع که برای زیر چشم تزریق ژل یا چربی بهتر است، باید بدانیم انتقال چربی به دلیل ایجاد نتایج طبیعی مور استفاده است. با افزایش سن، شروع به از دست دادن چربی در زیر چشم می کنیم و این روند ممکن است با افزایش افتادگی پوست همراه باشد. انتقال چربی به زیر چشم موثر است.

برخلاف جراحی لیفت صورت که برای علائم گسترده پیری مناسب تر است، انتقال چربی صورت را می توان در گروه های سنی جوان تر به عنوان یک جایگزین کم تهاجمی انجام داد.

بیشتر بخوانید: تزریق بوتاکس

انتقال چربی به زیر چشم چیست؟

فیلرهای پوستی به زیر چشم چیست؟

برای درک این موضوع که برای زیر چشم تزریق ژل یا چربی مناسب تر است، به بررسی ژل ها می پردازیم. فیلرهای پوستی حاوی اسید هیالورونیک هستند و برای درمان علائم اولیه پیری استفاده می شوند. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود دارد و بنابراین خطر واکنش های آلرژیک حداقل است.

برای افرادی که ممکن است به فکر جراحی نباشند، فیلرها یک جایگزین عالی برای دستیابی به اثرات ضد پیری بدون هیچ گونه زمان استراحت هستند. در مقایسه با انتقال چربی، فیلرهای پوستی یک درمان دائمی نیستند، اگرچه بسته به درمان انجام شده، نتایج ممکن است بیش از ۱۲ ماه باقی بماند.

در ادامه موضوع برای زیر چشم تزریق ژل یا چربی، می توان گفت به طور کلی، درمان پرکننده پوست یک جایگزین عالی غیر جراحی برای بهبود علائم اولیه پیری صورت است. فیلرهای پوستی را می توان برای بسیاری از نواحی صورت از جمله زیر چشم استفاده کرد.

انواع مختلفی از برندهای مختلف پرکننده پوست وجود دارد. در اینجا در کلینیک درسا، متخصصان ما در استفاده از Juvederm، Belotero و Restylane متخصص هستند.

معایب انتقال چربی در مقابل فیلرهای پوستی چیست؟

هنگام بررسی درمان زیبایی، مهم است که از فواید و خطرات مرتبط با این روش آگاه باشید. به علاوه با دانستن معایب این دو روش بهتر می توان تصمیم گرفت که برای زیر چشم تزریق ژل یا چربی موثرتر است. داشتن یک مشاوره دقیق با یک جراح پلاستیک و متخصص می تواند درک لازم را برای تصمیم گیری در مورد درمان مناسب برای خود به شما بدهد. با این حال، جنبه های خاصی از هر دو درمان وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

  • معایب انتقال چربی: مانند هر نوع روش انتقال چربی، بخش کوچکی از چربی به طور طبیعی دوباره جذب می شود. در برخی موارد، ممکن است به درمان پاپ آپ بیشتر برای بهبود نتایج نیاز باشد. انتخاب یک جراح باتجربه انتقال چربی در مرکز جراحی، خطر این اتفاق را به حداقل می رساند. مرکز جراحی به عنوان مرکز عالی برای انتقال چربی شناخته می شود.

همچنین هزینه انتقال چربی در مقایسه با پرکننده های پوستی بیشتر است، زیرا این یک روش جراحی است که شامل تجهیزات پزشکی پیچیده است. بسیاری از بیماران هزینه بالاتر جراحی انتقال چربی را می پذیرند زیرا می تواند نتایج طولانی مدتی را به همراه داشته باشد.

نتایج ممکن است ۲ تا ۳ هفته بعد از انتقال چربی به دلیل تورم بعد از عمل ظاهر شود. بیماران باید دستورالعمل های مراقبت پس از عمل را رعایت کنند تا بهترین نتایج ممکن را به دست آورند.

  • معایب پرکننده های پوستی: در ادامه مبحث برای زیر چشم تزریق ژل یا چربی، به بررسی معایب ژل ها می پردازیم. فیلرهای پوستی یک درمان موقت با نتایجی است که می تواند بین شش ماه تا ۱۸ ماه باقی بماند. چرا که بعد مدت زمان کوتاهی، به طور طبیعی توسط بدن جذب می شوند. اگرچه ژل های پوستی درمان ارزان‌تری هستند، اما با درمان‌های معمولی که در طول زمان لازم است، گران‌تر عمل می‌کنند.

به علاوه، فیلرها یک درمان بسیار ایمن با حداقل خطر بروز عوارض هستند. فیلرهای پوستی شامل تزریق اسید هیالورونیک مصنوعی است که ممکن است در موارد بسیار نادر منجر به واکنش آلرژیک یا نکروز پوستی شود.

برای زیر چشم تزریق چربی بهتر است یا ژل؟

انتخاب اینکه برای زیر چشم تزریق ژل یا چربی در نظر گرفته شود، بستگی به انتظارات شما از درمان و تحمل شما برای زمان استراحت پس از درمان دارد. اگر به دنبال بهبود کامل زیر چشم هستید، انتقال چربی می تواند برای تقویت زیر چشم ایده آل باشد.

پرکننده های پوستی همچنین می توانند تقویت زیر چشم را افزایش دهند، اما برای درمان خطوط و چین و چروک ها مناسب تر هستند. انتخاب بین انتقال چربی و پرکننده های پوستی را می توان با مشاوره با جراح متخصص کمک کرد.

در بسیاری از موارد، جهت تشخیص اینکه برای زیر چشم تزریق ژل یا چربی بهتر باشد، ممکن است توصیه شود که درمان ترکیبی شامل انتقال چربی و پرکننده‌های پوستی برای دستیابی به اثرات ضد پیری چشمگیر بدون نیاز به جراحی تهاجمی‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: فیشال پوست

برای زیر چشم تزریق چربی بهتر است یا ژل؟
برای زیر چشم تزریق چربی بهتر است یا ژل؟

کلام پایانی

در این مقاله، ما به بررسی مزایا و عوارض تزریق زیر چشم پرداختیم. می توان گفت در واقع اینکه برای زیر چشم تزریق ژل یا چربی بهتر است به نیاز شما و شرایط جسمی شما و تشخیص پزشک بستگی دارد.

در این رابطه می توانید برای دریافت مشاوره و درمان مناسب، با مراجعه به وب سایت درسا کلینیک، وقت مشاوره خود را تنظیم نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »