خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

برای لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور چند جلسه نیاز است؟

چکیده محتوا

برای لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور چند جلسه نیاز است؟

لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور در کلینیک درسا، مشتریانی می بینیم که برای خلاص شدن از شر چربی ‌های ناخواسته خود مراجعه می نمایند. این افراد معمولا غذاهای سالم می خورند و به طور منظم ورزش می کنند، اما همچنان چربی های ناخواسته ای دارند که از بین نمی روند.

ما قویاً معتقدیم که هر کسی می تواند احساس اعتماد به نفس و راحتی را با هم داشته باشد، بنابراین برای لاغری با دستگاه اسکالپتور را توصیه می کنیم. برای آشنایی بیشتر با این درمان خاص و ایده آل، ادامه مطلب را بخوانید.

قبل از لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور چه چیزی باید انتظار داشت؟

در شروع مبحث لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور به انتظارات شما از درمان می پردازیم. از آنجایی که این درمان غیر تهاجمی است، آمادگی زیادی لازم نیست.

مهمترین مرحله مشاوره اولیه است. در طول مشاوره اولیه، سابقه پزشکی شما را بررسی می کنیم، سلامت فعلی و توزیع چربی بدن شما را ارزیابی می کنیم و اهداف شما را مورد بحث قرار می دهیم.

برای اینکه کاندیدای خوبی برای این درمان باشید، باید انتظارات واقع بینانه ای در مورد نتایج داشته باشید. به غیر از آن، فقط باید مصرف استروئیدها، NSAID ها و MAOI ها را در ۷۲ ساعت منتهی به درمان خود متوقف کنید.

ما همچنین به شدت توصیه می کنیم که در سه روز قبل از درمان روزانه تا یک لیتر آب بنوشید. اگر دچار کم آبی هستید، ممکن است مدت بیشتری طول بکشد تا نتایج درمان خود را ببینید.

بیشتر بخوانید: مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

چه مقدار چربی در هر جلسه حذف می شود؟

دانستن اینکه برای لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور چند جلسه نیاز است، به میزان چربی حذف شده در هر جلسه بستگی دارد. این درمان در هر جلسه به طور متوسط ۲۴ درصد از چربی را حذف می کند. بنابراین، اگر روزی شکم خود را تحت درمان قرار دهید، تنها ۷۶ درصد از سلول های چربی شکم تا پایان درمان زنده می مانند.

کسب نتایج عالی از عمل بسته به اینکه برای لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور چند جلسه نیاز است، می تواند از یک تا چند ماه به طول انجامد. این موضوع به این دلیل است که بادی اسکالپتور با استفاده از انرژی گرمایی سلول های چربی را می کشد و سلول های مرده را مایع می کند.

سپس، این سلول های چربی مایع شده و مرده باید از طریق سیستم لنفاوی شما حرکت کنند تا زمانی که بتوانند توسط اسید دئوکسی کولیک موجود در روده شما پردازش شوند و به عنوان زباله در ادرار شما خارج شوند.

این کار زمان می برد و برای دیگران، به نظر می رسد که به تدریج وزن کم می کنید. البته می توانید برای تسریع نتایج درمان از “قانون ۵” پیروی کنید. ناحیه تحت درمان را هر بار پنج دقیقه، پنج بار در روز، به مدت پنج روز ماساژ دهید.

چه مقدار چربی در هر جلسه حذف می شود؟

چند درمان برای لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور

تنها راه جهت دانستن اینکه برای لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور چند جلسه نیاز است، این است که برای مشاوره اولیه مراجعه کنید. در طول این مشاوره اولیه، توزیع چربی فعلی بدن شما و همچنین اهداف زیبایی شناختی شما را بررسی می کنیم تا به شما ایده خوبی درباره تعداد درمان هایی که می توانید انتظار داشته باشید، ارائه می دهیم.

به عنوان یک قاعده کلی برای لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور می توان گفت، اکثر مراجعین به ازای هر ناحیه ای که چربی را از آن خارج می کنند، بین یک تا سه درمان نیاز دارند.

اینکه یک روز بخواهید فقط روی شکم و روز دیگر روی ران‌ هایتان تمرکز کنید به خودتان بستگی دارد. ما معمولا فقط یک ناحیه را در روز درمان می کنیم مگر اینکه نواحی کوچکتر تحت درمان قرار گیرند و همین موضوع نیز بر تعداد جلسات بادی اسکالپتور تاثیر می گذارد.

بنابراین یکی دیگر از موضوعاتی که به شما کمک می کند تا دریابید، برای لاغری با بادی اسکالپتور چند جلسه نیاز است، وسعت نواحی مورد نیاز برای درمان است.

بیشتر بخوانید: مراقبت های بعد از براکیوپلاستی

چه چیزی در طول درمان انتظار می رود؟

به طور متوسط، درمان یک ناحیه معین ۲۵ دقیقه طول می کشد. بنابراین، اگر بتوانید هر بار دو ساعت وقت بگذارید، ممکن است بتوانید چهار ناحیه را در یک روز درمان کنید و این موضوع تاثیر مهمی در لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور دارد.

بسته به حجم چربی اضافی در یک ناحیه خاص، ممکن است برای درمان کمر، بالای بازوها، ران ها و شکم مراجعه کنید. با این حال، ممکن است فقط لازم باشد برای درمان بعدی شکم و کمر خود مراجعه کنید.

در طول درمان نه درد و نه ناراحتی را تجربه خواهید کرد. در واقع، زیبا جویان گزارش می ‌دهند که این درمان شبیه ماساژ توسط سنگ گرم است و به طور همزمان آرامش ‌بخش و نیرو بخش است. اگر نگران احساس گرما هستید یا در مورد درمان عصبی هستید، با ما در مورد روشی برای کاهش اضطراب صحبت نمایید.

چه چیزی در طول درمان انتظار می رود؟

برای تسریع نتایج درمان چه کار دیگری می توانم انجام دهم؟

یکی از نکات موثر جهت اطلاع از اینکه برای لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور چند جلسه نیاز است، راه رفتن است. پیاده روی برای سرعت بخشیدن به نتایج درمان مناسب است. پیاده روی نه تنها برای سلامت کلی عالی است، بلکه برای سیستم گردش خون و سیستم لنفاوی شما نیز مفید است.

اگر نیم ساعت پیاده روی را در کنار برنامه منظم ورزشی و رژیم غذایی خود انجام دهید، می توانید بیش از ۷۰۰ کالری در هفته (۱/۵ پوند چربی) بسوزانید! درست است.

صرف ۳٫۵ ساعت بیشتر در هفته برای سلامتی می تواند منجر به از دست دادن یک پوند چربی اضافی در ماه شود و هر چه به وزن هدف نزدیکتر شوید، نتایج چشمگیرتر خواهد بود.

در ادامه لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور به بررسی فواید جلسات لاغری با اسکالپتور می پردازیم. یکی از مزایای اصلی این درمان نسبت به سایر روش ‌ها یا درمان ‌های حذف چربی این واقعیت است که حذف چربی با گرما انجام می شود. گرمای ساطع شده بدن شما را تشویق می کند تا کلاژن قوی تری تولید کند، پروتئینی که مسئول سفت و صاف نگه داشتن پوست شما است.

متأسفانه، دستگاه بادی اسکالپتور در درجه اول یک درمان مناسب برای سفتی پوست نیست. بنابراین، اگر پوست شما به شدت شل است، پس از اینکه بدن شما سلول های چربی مرده را از بین برد، باید با پوست شل مقابله کنید. ما این را در طول معاینه فیزیکی شما ارزیابی خواهیم کرد تا مشخص کنیم که آیا به اندازه کافی الاستیک است یا خیر.

 

برای تسریع نتایج درمان چه کار دیگری می توانم انجام دهم؟

کلام پایانی

اینکه برای لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور چند جلسه نیاز است، موضوع مهمی است که برای بسیاری از افرادی که به دنبال این درمان هستند، موضوع مهمی است.

تعداد جلسات به میزان چربی هر فرد، اندام های مورد نیاز برای درمان و شرایط جسمی هر فرد بستگی دارد و موضوعی است که در جلسه مشاوره تعیین می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با موضوع “لاغری با بادی اسکالپتور ” به وب سایت درسا کلینیک مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »