خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

بررسی بهترین سن برای لیفت صورت

چکیده محتوا

بررسی بهترین سن برای لیفت صورت

بررسی بهترین سن برای لیفت صورت در انتخاب دوره درمان شما تاثیر شایانی دارد . سن بر درصد موفقیت دوره درمان موثر است . رعایت قوانین و مقررات شما را در مسیر بهبودی قرار می دهد .

اگر سن شما پایین باشد ، نتیجه دلخواهی از لیفت نخ نمی گیرید . در هر زمان از عمر شما ، پوست و هورمون های بدن تغییر می کند . از نظر علم پزشکی متقاضیان این فرآیند بایر بزرگسال باشند ، تا پی از کشیده شدن پوست با نخ ، تداخلی در فعالیت هورمون ها به وجود نیاید .

در ادامه مبحث به صورت کلی درباره سن و شرایط لیفت صورت توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .

معرفی لیفت صورت

در مقاله های مختلفی بررسی بهترین سن برای لیفت صورت بحث شده است . این فرآیند درمانی بر زیبایی و سلامت افراد تاثیر دارد .

لیفت نخ از شیوه های درمانی نوین در جان است که می تواند به تولید کلاژن در سنین بالا به خصوص میانسالی و پیری کمک کند . این هورمون ، شادابی و طراوت را برای افراد به دنبال می آورد .

اگر صورت تان پر از چین و چروک است ، لیفت نخ مناسب تر از تزریق بوتاکس و فیلر می باشد . در این روش با کمک از نخ های جذبی از سطح پوست چین و چروک ها را حذف می کنند .

بروز چین و چروک و دیگر عارضه های پوستی در افراد وابسته به سن و ژنتیک است . در برخی از افراد بنابر شرایط محیطی و احوالات آنان ، چین و چروک حتی در سنین پایین چهره شان را زینت می دهد .

به همین خاطر نمی توان برای تمامی افراد از یک قاعده استفاده کرد . این فرآیند علاوه بر درمان چین و چروک ها ، باعث تحریک سلول های پوستی به تولید کلاژن می شود .

بررسی بهترین سن برای لیفت صورت باید از نظر ژنتیک ، نوع پوست و … ارزیابی گردد . حتی دو پوست در یک خانواده نیز یکسان نیستند .

نوع نخ در بهبودی افراد نقش به سزایی دارد . کارشناسان نباید برای کسب سود بیشتر از کیفیت متریال و ابزارآلات فرآیند بکاهند ، چراکه درصد موفقیت کاهش پیدا می کند .

مدت زمان این پروسه درمانی بیشتر از منو تراپی و تزریق است . از این رو بین متقاضیان درمان نیز خواهان بیشتری دارد . البته طبق بررسی بهترین سن برای لیفت صورت توسط کارشناسان ، امکان اجرای این فرآیند در سنین پایین مقدور نیست .

بخوانید: نحوه خوابیدن بعد از لیفت صورت چگونه است ؟

معرفی لیفت صورت

سن مناسب لیفت صورت

در ادامه مطلب بررسی بهترین سن برای لیفت صورت ، درباره سنین اجرایی این فرآیند درمانی بحث می کنیم . سلول های پوستی تا سن ۴۰ سالگی قدرت تولید کلاژن را دارد .

کلاژن مهم ترین هورمون در تولید سلول های پوستی است . به زبان ساده تر این عامل ، منشاء طراوت و شادابی پوست ها هست . به مرور زمان ، مقدار این هورمون در بدن کاسته می شود .

اگر از پوست مراقبت و محافظت نکنید ، پیش از ورود به دوره میانسالی سلول های پوستی طراوت و شادابی خود را از دست می دهند .

خشکی و PH نامناسب ، دو عامل اصلی در ایجاد چین و چروک است . با کمک از فرآیند هایی مثل لیفت صورت می توانید سلامت خود را به ثبات برسانید .

مطابق با بررسی بهترین سن برای لیفت صورت که توسط کارشناسان انجام شد ، سنین بین ۴۵ الی ۶۳ سالگی بهترین زمان برای اجرای این درمان است .

این پروسه درمانی در این بازه زمانی درصد موفقیت بیشتری دارد . پیش از این بازه زمانی ، لیفت صورت جواب می دهد ، اما بی نقص و عاری از عیب نیست .

در سنین کم ، بدن قابلیت تولید کلاژن را دارد . اگر لیفت نخ پیش از موعد و در سنین پایین انجام شود ، آن طور که باید سلول ها واکنش نشان نمی دهند .

بر همین سبب نباید پیش از موعد ، نسبت به انجام این امر عمل کنید . بررسی بهترین سن برای لیفت صورت با روند بهبودی شما کمک شایانی می کند .

سن مناسب لیفت صورت

 

سن مناسب انواع لیفت صورت

در ادامه مبحث بررسی بهترین سن برای لیفت صورت ، درباره سن مناسب انواع این درمان توضیح می دهیم . پروسه های درمانی سلامت شما را تحت تاثیر قرار می دهد .

اگر طالب درمان هایی با درصد موفقیت بالا هستید، بایستی با شرایط درمان آن آشنا باشید ‌. سن مهم ترین مقوله در فرآیند لیفت صورت است .

نوع لیفت وابسته به سن افراد متفاوت است . همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، میزان تولید کلاژن به مرور زمان و بالا رفتن سن کاهش پیدا می کند .

انواع لیفت صورت و سن مناسب برای هر یک :

  • مینی لیفت صورت :

تکنیک مینی لیفت ، برای بهبود افتادگی و چین و چروک در بخش پایینی صورت مناسب است . بهترین زمان برای اجرای این تکنیک اواخر ۳۰ سالگی می باشد . در ابن تکنیک، غالبا از برش های نازک و ریز استفاده می کنند .

  • لیفت سنتی صورت :

به مرور زمان و با ورود به دوره میانسالی ، چین و چروک هایی در گونه و گرون شما به وجود می آید که زیبایی شما را تهدید می کند .

با بهره گیری از این فرآیند علاوه بر رهایی از چین و چروک ها ، سلول ها نیز نسبت به تولید کلاژن تحریک می شوند . سن انجام این درمان ۵۰ الی ۶۰ سالگی است .

  • لیفت صورت با تکنیک های ترکیبی :

این پروسه درمانی ، جوانسازی کل صورت را به همراه دارد . در این فرآیند کل اجزای صورت مورد لیفت قرار می گیرند .

اگر وقت و زمان کافی برای انجام جراحی های پلاستیک ندارید ، این نوع از لیفت صورت می تواند انتظارات شما را برآورده سازد .

بررسی بهترین سن برای لیفت صورت به قوانین صنعت بستگی دارد . البته شرایط محیطی و نوع ژنتیک شخص نیز در انجام این پروسه موثر است .

انواع لیفت صورت و سن مناسب برای هر یک :

سخن پایانی

درسا کلینیک متشکل از نخبگان این صنعت است ، که به صورت غیرحضوری نیز به مردم خدمات عرضه می دارند . با مراجعه به وب سایت موسسه می توانید در ساعات کاری با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

بخوانید: مزایا و معایب اصلاح فرم بینی بدون جراحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »