خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

بعد از بوتاکس چه کارهایی می توان انجام داد ؟

چکیده محتوا

بعد از بوتاکس چه کارهایی می توان انجام داد ؟

در این مقاله به پاسخ این سوال که بعد از بوتاکس چه کارهایی می توان انجام داد ؟ می پردازیم . امروزه افراد به دنبال راه های مختلفی می گردند ، تا آثار پیری را از چهره و ظاهر خود دور کنند . با استفاده از انواع ماسک های طبیعی و شیمیایی سعی دارند .

چین و چروک ها و خطوط اخم و لبخند را از صورت خود پاک کنند . تزریق بوتاکس یک راه حل مناسب برای برطرف کردن چین خوردگی های صورت است . با انجام بوتاکس چهره شما جوان تر و زیباتر خواهد شد و آسیب های ناشی از افزایش سن کاملا برطرف می شود . در ادامه مبحث بعد از بوتاکس چه کارهایی می توان انجام داد ؟ ما را همراهی کنید .

 بیشتر بخوانید: آیا نتایج ام اسکالپت دائمی است ؟

مراقبت های بعد از بوتاکس

در این مبحث خواهان ارایه نکاتی در خصوص بعد از بوتاکس چه کارهایی می توان انجام داد ؟ هستیم .

تزریق بوتاکس راه حلی رایج برای رفع خطوط و افتادگی صورت است . زمان بهبودی پس از تزریق به مقدار مصرف بوتاکس و بخش های تحت درمان بستگی دارد ، اگر در قسمت های مختلفی مانند ؛ پیشانی ، دور چشم و گونه ها تزریق شده باشد ، زمان بهبودی یک یا چند هفته به طول می انجامد .

با مراقبت های پس از تزریق نتیجه دلخواه خود را از این روش گرفته و با عوارض جانبی کمتری روبرو خواهید شد . در ادامه به نکاتی که پس از تزریق بوتاکس باید رعایت شود اشاره می کنیم ؛

  • قطع مصرف داروهای انعقاد خون : در صورتی که شما آسپرین مصرف می کنید ، از یک هفته قبل تا یک هفته بعد از انجام بوتاکس برای جلوگیری از تداخل دارویی از مصرف آن خودداری کنید .
  • استفاده از داروهای ضد آلرژی : چناچه پس از تزریق بوتاکس آبریزش بینی و خارش در محل تزریق دارید ، مجاز به مصرف داروهای ضد آلرژی مثل آنتی هیستامین هستید .
  • کمپرس سرد : پس از تزریق سیاهی و کبودی دور چشم و در دیگر نواحی تزریق امری طبیعی می باشد . برای رفع سریعتر کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید ‌. کمپرس کردن جرو مهم ترین پاسخ های بعد از بوتاکس چه کارهایی می توان انجام داد ؟ می باشد .
  • نظافت صورت : روزانه چند بار به وسیله یک صابون بسیار ملایم و آب ولرم صورت و محل تزریق را شستشو دهید .
  • مراقبت از زیر چشم : زیر چشم یکی از نقاط حساس صورت بوده که مستعد چروک می باشد . معمولا بوتاکس در این منطقه با کبودی و تورم همراه خواهد بود ، که البته موقتی است ، بهتر بوده تا به وسیله یک تکه پنبه ملایم سرد پوست زیر چشم را کمپرس کنید .
  • در آوردن شکلک : بعد از یک روز بوتاکس جذب پوست خواهد شد . در آوردن شکلک نوعی ورزش برای پوست صورت است ، که می تواند تاثیر بهتری در جذب بوتاکس داشته باشد . در پاسخ به سوال بعد از بوتاکس چه کارهایی می توان انجام داد ؟ این فرآیند به شدت توصیه می گردد .
  • مصرف مسکن : برخی از افراد پس از تزریق احساس درد می کنند ، که مصرف مسکن هایی مانند استامینوفون توصیه می شود .
  • مراقبت هنگام خواب : در موقع خواب از بالش بلند تر استفاده کنید ، تا سر از سینه و بدنتان بالاتر قرار بگیرد .
  • حفظ رطوبت پوست : با استفاده از کرم های آب رسان ملایم سطح پوست صورت را مرطوب نگه داشته ، تا پوست خشک و شکننده نشود .
  • مشاوره پزشکی : قبل از اقدام به انجام بوتاکس در صورت مصرف هر گونه دارویی به پزشک مراجعه کنید ، تا دچار تداخل دارویی با بوتاکس نشوید ‌.

موارد بالا همگی پاسخ سوال بعد از بوتاکس چه کارهایی می توان انجام داد ؟ هستند .

مراقبت های بعد از بوتاکس

چه کار هایی را بعد از بوتاکس نباید انجام داد ؟

برای پاسخ به سوال بعد از بوتاکس چه کارهایی می توان انجام داد ؟ باید به مواردی اشاره کنیم که دسته نباید ها قرار می گیرد ؛

  • ورزش نکنید : در هفته اول پس از تزریق بوتاکس از هر گونه حرکات ورزشی سبک و سنگین خودداری کنید ‌. چرا که تعریق بدن باعث حرکت و جا به جایی بوتاکس خواهد شد .
  • خودداری از لمس کردن و فشار دادن : در ساعات اولیه پس از تزریق بوتاکس از دست زدن و فشار دادن محل اکیدا پرهیز کنید ، چرا که بوتاکس به چند ساعت زمان برای جذب شدن به پوست نیاز داشته و با لمس کردن حرکت می کند .
  • خودداری از مصرف ترشیجات : با مصرف ترشیجات و سرکه بوتاکس به حرکت در آمده و چهره شما را دچار اختلال و نا زیبایی می کند .
  • قطع مصرف سیگار و الکل : با استعمال دخانیات و الکل اختلالاتی در جریان خون به وجود آمده و کبودی ها بیشتر می شود . در بررسی سوال بعد از بوتاکس چه کارهایی می توان انجام داد ؟ باید به نباید های این چنینی اشاره نمود ‌.
  • حمام کردن و سونا ممنوع : تا ۲۴ ساعت بعد از انجام بوتاکس از رفتن به حمام خودداری کنید . پس از یک روز از رفتن زیر دوش خودداری کرده و از وان استفاده شود .
  • از خوردن غذاهای گرم و نوشیدنی های گرم بپرهیزید : بالا رفتن دمای بدن بر روی بوتاکس تاثیر منفی دارد ، به همین خاطر تا ۲۴ ساعت غذاهای گرم و نوشیدنی های گرم مصرف نکنید .
  • عمل لیزر ممنوع : تا یک هفته تا ده روز پس از تزریق بوتاکس از هر گونه عمل لیزری خودداری شود .
  • سر را پایین نیاورید : تا ۲۴ ساعت پس از تزریق سرتان را به سمت پایین نیاورید ، تا مانع از حرکت بوتاکس شوید .
  • استفاده از ماسک و اسکراب صورت ممنوع : تا دو یا سه روز پس از تزریق بوتاکس از ماسک و اسکراب صورت نباید بهره بگیرید .
  • از مصرف خمیر دندان سفت بپرهیزید : برای بهداشت دهان و دندان ها از خمیر دندان های ژله ای یا دهان شویه استفاده شود .
  • و …

در تشریح کامل سوال بعد از بوتاکس چه کارهایی می توان انجام داد ؟ لازم بود ، تا به موارد منع مصرفی اشاره کنیم ، که انجامشان به شدت اثرات منفی دارد .

چه کار هایی را بعد از بوتاکس نباید انجام داد ؟

سخن پایانی

در این مقاله به برسی پرسش بعد از بوتاکس چه کارهایی می توان انجام داد ؟ پرداختیم . متقاضیان این روش درمانی _ زیبایی باید در روز های اول از انجام حرکات ورزشی ، لمس کردن محل تزریق ، خوردن غذا های سفت و مصرف الکل و سیگار و … بپرهیزند .

درسا کلینیک از توانمند ترین کلینیک های پوست و مو است . حوزه فعالیت این کلینیک مربوط به منطقه خاصی نیست . او در سراسر کشور شعب های مختلفی دارد . علاوه بر این در فضای مجازی نیز به عنوان مشاور فعالیت می کند .

با مراجعه به این وب سایت با بهترین مختصصین پوست و مو در ارتباط باشید و مشاوره هایی در خصوص بعد از بوتاکس چه کارهایی می توان انجام داد ؟ دریافت کنید .

بیشتر بخوانید: آموزش مزوتراپی مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »