خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

بهترین جراح لیفت نخ در تهران

چکیده محتوا

بهترین جراح لیفت نخ در تهران

به همین دلیل ، یافتن بهترین جراح لیفت نخ در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است تا ، افراد زیر نظر جراح و متخصص با مهارت بالا این عمل زیبایی را انجام داده ، از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند . با ما همراه باشید تا بهترین جراح در این زمینه را ، به شما معرفی کنیم .

لیفت نخ یکی از روش‌های زیبایی است که ، برای لیفتینگ صورت و رفع شلی و افتادگی پوست کاربرد دارد . افراد زیادی در تهران به دلیل اینکه ، این روش عوارض جراحی‌های لیفتینگ را ، نداشته و دوره نقاهت کم‌تری دارد ، به آن روی می‌آورند .

 

لیفت نخ چیست ؟

 

قبل از اینکه ، به سراغ معرفی بهترین جراح لیفت نخ در تهران برویم ، بهتر است تا ، تعریفی از لیفت نخ و نحوه عملکرد آن داشته باشیم . لیفت نخ یکی از روش‌های کم تهاجمی زیبایی است که ، باعث رفع شلی و افتادگی پوست می‌شود .

در روش لیفت نخ پزشک با جایگذاری بخیه‌هایی از جنس نخ مخصوص و استریل شده در زیر پوست ، به افزایش تحریک کلاژن سازی پوست کمک می‌کند . کلاژن نوعی پروتیین است که ، باعث سفتی ، جوانی و شادابی پوست می‌شود .

لیفت نخ را در واقع نوعی طب سوزنی نیز می‌دانند که ، به جای استفاده از برش‌های دردناک پوست ، به وسیله نخ از افزایش چین و چروک جلوگیری کرده و باعث مقاومت و‌سفتی پوست در برابر انرژی جاذبه زمین می‌شود . این روش که ابتدا در کره ابداع شد ، هم اکنون در سرتاسر جهان به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود .

می‌توان گفت که لیفت نخ دارای دو تاثیر بر روی پوست است . اولین اثر و کارایی آن بر روی پوست سفت شدن و کشیدگی پوست است . اثر دوم عمل لیفت نخ بر روی تحریک تولید کلاژن است . وجود کلاژن در پوست باعث شادابی و جوانی پوست می‌شود .

هر میزان که ، سن بالاتر رود از تولید این ماده یا همان کلاژن کاهش می‌یابد که ، با انجام عمل لیفت نخ می‌توان به فرایند کلاژن سازی کمک شایانی نمود . به دلیل اهمیت این روش زیبایی بر پوست نیاز است تا ، برای انجام آن به بهترین جراح لیفت نخ در تهران مراجعه نمود .

لیفت نخ چیست ؟

 

عمل لیفت نخ چه مزایایی دارد ؟

 

از آنجا که ، عمل لیفت نخ یک روش درمانی تهاجمی نمی‌باشد ، دارای مزایای بیشماری است . البته به شرطی می‌توانید از مزایای این روش زیبایی بهره‌مند شوید که ، به بهترین جراح لیفت نخ در تهران مراجعه نمایید . زیرا که ، مهارت پزشک در دریافت نتایج بهتر بسیار عامل کلیدی و‌مهمی است .

همانگونه که ، ذکر شد عمل لیفت نخ دارای مزایای بسیار عالی برای پوست است . یکی از بدیهی‌ترین مزایای لیفت نخ عدم نیاز به جراحی است . در ادامه به بیان مختصری از مزیت‌های لیفت نخ می‌پردازیم که ، شامل موارد زیر است ؛

  • ایمنی بالا : عمل لیفت نخ نسبت به سایر روش‌های تهاجمی و جراحی پوست از ایمنی زیادی برخوردار است به طوری که ، حتی در نواحی حساس مانند پلک و ابرو نیز می‌توان از آن استفاده کرد .
  • عدم ماندگاری علایم عمل : تقریبا با سپری کردن پنج روز الی یک هفته پس از عمل لیفت نخ هیچگونه اثری از عمل و سوراخ‌های ایجاد شده بر روی پوست باقی نمی‌ماند .
  • هزینه مقرون به صرفه : عمل لیفت نخ نسبت به سایر روش‌های جراحی و تهاجمی دارای قیمت بسیار کم‌ و مقرون به صرفه‌تری است .

البته ناگفته نماند که ، شرط بهره‌مندی از تمامی این مزیت‌های عمل لیفت نخ ، مراجعه به بهترین جراح لیفت نخ در تهران است . زیرا که ، مراجعه به افراد آماتور و غیر حرفه‌ای ممکن است اثرات جبران ناپذیری در پی داشته باشد .

 بخوانید: اصلاح فرم بینی بدون جراحی چگونه است ؟

عوارض لیفت صورت چه می‌باشد ؟

 

عمل لیفت نخ دارای عوارض شایع چندانی نمی‌باشد اما در صورتی‌ که ، این عمل توسط بهترین جراح لیفت نخ در تهران و سایر اماکن صورت نگیرد ، ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد . بنابراین ، همواره سعی کنید تا ، کارهای زیبایی خود را ، نزد متخصص خبره انجام دهید .

از عوارض بعد از عمل لیفت نخ موارد زیادی را می‌توان نام برد که ، در ادامه به ذکر چند مورد بسنده می‌کنیم . عوارضی که ، ممکن است پس از انجام عمل لیفت با آن روبرو شوید شامل موارد زیر است ؛

 

  • کبودی
  • خونریزی در ناحیه هدف
  • ورم
  • عدم تقارن دو طرف صورت
  • فرورفتگی
  • عفونت

 

برای اینکه ، از کلیه این عوارض پس از انجام عمل لیفت نخ در امان باشید ، حتما به بهترین جراح لیفت نخ در تهران مراجعه کنید تا ، با خیالی آسوده بتوانید پوست خود را توسط پزشکانی مجرب لیفت نمایید .

 

یافتن بهترین جراح لیفت نخ در تهران

 

امروزه افراد زیادی تمایل به انجام عمل لیفت نخ دارند اما به دنبال یافتن بهترین جراح لیفت نخ در تهران هستند . کلینیک درسا را ، با توجه به سوابق درخشان در انجام عمل‌های لیفت نخ بسیار موفق ، می‌توان از بهترین مجموعه‌های انجام عمل‌های زیبایی به شمار آورد .

این کلینیک با داشتن بیش از ده سال سابقه و استفاده از دستگاه‌های به روز و مدرن و همچنین بهره‌مندی از پزشکان مجرب ، از بهترین‌های انجام عمل لیفت نخ در تهران می‌باشد .

 

یافتن بهترین جراح لیفت نخ در تهران

 

هزینه لیفت نخ چقدر است ؟

 

هزینه عمل لیفت نخ به موارد زیادی بستگی دارد . ناحیه هدف ، منطقه جغرافیایی که ، این عمل در آن صورت می‌گیرد و مهارت پزشک بستگی دارد . در آخر برای اینکه از نتایج بهتری برخوردار شوید بهتر است تا ، نزد بهترین جراح لیفت نخ در تهران مراجعه کنید .

هر چند ممکن است از نظر شما مراجعه به بهترین پزشکان در این زمینه مستلزم پرداخت هزینه زیادی باشد اما در واقع اینگونه نیست . کلینیک درسا علیرغم اینکه ، پزشکان با مهارت و مجربی دارد هزینه‌های بسیار مقرون به صرفه‌ای را به مشتریان خود ارایه می‌دهد .

کلام پایانی

 

کلینیک درسا یکی از معتبرترین کلینیک‌های پایتخت است که ، با کادری مجرب و پزشکان متخصص به ارایه خدماتی مانند عمل لیفت نخ به مشتریان خود می‌پردازد . این مجموعه بهترین جراح لیفت نخ در تهران را داراست .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره برای انجام لیفت نخ به کارشناسان کلینیک درسا مراجعه نمایید تا ، در اولین فرصت به شما مشاوره اصولی در این زمینه ارایه نمایند .

بخوانید: آیا جای زخم لیفت صورت با گذشت زمان محو میشود ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »