خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

بهترین دستگاه هایفوتراپی

چکیده محتوا

بهترین دستگاه هایفوتراپی

آیا شما هم به دنباله ی انجام هایفو هستید ! ولی نمی دانید بهترین دستگاه هایفوتراپی کدام است ؟ پس تا به انتهای این مطلب از کلینیک درسا با ما همراه شوید . ما علاوه بر معرفی بهترین دستگاه هایفو طی سال ۱۴۰۱ ، شیوه هایی برای تشخیص اصلی بودن دستگاه را بیان داشته ایم ‌. همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره انجام هایفوتراپی و آموزش مزوتراپی می توانید با ما تماس حاصل فرمایید .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

  • دستگاه هایفوتراپی دابلو ؛

هایفو دابلو ساخت کمپانی هیرونیک در کشور کره جنوبی می باشد که در کشور ایران بسیار محبوب است . این دستگاه کره ای نتایج مناسبی را در لیفت صورت ارائه نموده است . هایفو دابلو با وجود چهار کارتریج سطوح متنوع پوست را تحت تأثیر قرار خواهد داد . علاوه بر این ها با سرعت شات بالاتر مدّت زمان فرآیند درمان را کاهش می دهد . اگر که مایل هستید بدانید نامِ بهترین دستگاه هایفوتراپی چیست ؟ هایفو دابلو را به خاطر بسپارید .

توجه داشته باشید که این دستگاه دارای مشابه چینی هم هست . یعنی در گستره ی بازار ایران هم دابلو کره و هم دابلو چینی وجود دارد . ما نمی توانیم دستگاه چینی دابلو را بدون هیچ گونه کارآیی معرفی کنیم . چرا که تمامی دستگاه های چینی از مهندسی معکوس بهره می گیرند ‌. شما قطعاً می توانید از مرکز ارائه دهنده خدمات نوع دستگاه هایفو چینی و کره ای را جویا گردید . ما تفاوت هایفو کره ای و نوع چینی را در امتداد همین متن بیان داشته ایم . بنابراین هایفو دابلو کره انتخاب کلینیک سطح یک ایران می باشد .

  • دستگاه هایفوتراپی اولتراپی ؛

دستگاه اولتراپی ساخت کشور آمریکا می باشد . بیش از یک میلیون درمان به واسطه ی این دستگاه در سرتاسر دنیا انجام شده است . قطعاً می توان دستگاه اولتراپی را بهترین دستگاه هایفوتراپی صورت در گستره ی جهان معرفی کرد . ولی نکته بسیار مهمی وجود دارد که براساس اطلاعات وب سایت رسمی اولتراپی این دستگاه در ایران وجود ندارد . با ورود به وب سایت و بخش ارائه خدمات ، نمایندگی برای کشور ایران نخواهید دید . البته شاید به گونه ای محدود در شهر تهران وجود داشته باشد . ولی یک سؤال بسیار مهم که چرا این دستگاه یعنی دستگاه هایفو اولتراپی این همه تبلیغ می شود ؟

چنانچه که تحقیقات خود را شروع کنید انواع گوناگون دستگاه هایفو با اسم اولتراپی را می بینید که تمامی آن ها کپی نوع دستگاه اصلی می باشند . به نوعی از اسم دستگاه اصلی اولتراپی بهره گرفته است . البته با توجه به قیمت بسیار بالای دستگاه اولتراپی و همچنین مواد مصرفی آن و تحریم های کشورمان عقلانی است که طی هر جلسه درمان دوازده میلیون تومان هزینه داشته باشد . پس دستگاه های چینی اولتراپی هزینه مقرون به صرفه تری دارد . به خاطر داشته باشید که اولتراپی تنها دستگاه هایفوتراپی آمریکایی می باشد .

  • دستگاه هایفوتراپی اولترافورمر ؛

هایفوتراپی اولترافورمر نوین ترین تولید شرکت کلاسیس کره جنوبی محسوب می شود ‌. این وسیله هم در حیطه ی هایفوتراپی صورت و هم لاغری بدن کاربری دارد . در واقع اولترافورمر برای لاغری و یا کانتورینگ بدن کارآیی دارد . این دستگاه جهتِ کسب نتایج مطلوب تر بازه های گوناگون کارتریج را هم برای صورت و هم بدن عرضه نموده است . طراحی نازک تر کارتریج ها در دستگاه هایفوتراپی اولترافورمر منجر شده که اپراتور دستگاه بتواند در نقاط حساس عملکرد بهتری را پشت سر گذارد .

 

چنانچه که شما برند کره ای را انتخاب کرده اید دستگاه هایفوتراپی دابلو و اولترافورمر هر دو گزینه ی خوبی هستند . در واقع بهترین دستگاه هایفوتراپی لاغری در ایران اولترافورمر است . این دستگاه با استفاده از کارتریج های گوناگون چربی ها در عمق های متنوع را می سوزاند . یکی از بهترین مزیت های لاغری با دستگاه هایفوتراپی این می باشد که  همزمان پوست شما لیفت خواهد شد . البته هایفو لاغری نتایج قابل توجهی چون عمل های لاغری نخواهد داشت .

دستگاه هایفوتراپی اولترافورمر ؛

  • دستگاه هایفوتراپی اولترا ؛

اولترا بهترین دستگاه هایفوتراپی چینی در بازار ایران می باشد . نمی توان دستگاه های چینی هایفوتراپی موجود در گستره ی بازار ایران را ناکارآمد و بی‌کیفیت معرفی کرد . قطعاً دستگاه چینی از مهندسی معکوس بهره گرفته و بی تأثیر نخواهد بود . قیمت مناسب دستگاه هایفوتراپی چینی منجر شده که این درمان با هزینه کمتری در اختیار کاربران علاقمند به هایفو قرار گیرد . بسیاری از کلینیک تخصصی پوست و مو در ایران از دستگاه های چینی بهره می گیرند و استفاده کنندگان از نتایج بهره گرفته اند . با این وجود هایفو اولترا جایگاهی در فهرست بهترین دستگاه هایفوتراپی ندارد !

نکته قابل توجه این است که نباید شما دستگاه هایفوتراپی را بسیار پیچیده بدانید . هایفو از امواج اولتراسوند استفاده می نماید . این امواج همان امواجی می باشد که در سونوگرافی مورد استفاده قرار می گیرد . در سونوگرافی امواج اولتراسوند جهتِ مشاهده اجزای داخل بدن و یا جنین در شکم مادر مورد استفاده قرار می گیرد . در هایفوتراپی این امواج دارای شدّت بیشتر بوده و متمرکز می شود . پس انواع دستگاه های هایفو همگی از امواج اولتراسوند و یک فناوری بهره می گیرند . نهایتاً نمی توان تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو را بسیار زیاد و قابل مقایسه دانست .

  • دستگاه هایفوتراپی هایفونیک ؛

با افزایش درخواست از درمان محبوب هایفو شرکت های ایرانی جهتِ تولید دستگاه هایفوتراپی اقدام نمودند . هایفو هایفونیک نیز یکی از تولیدات ایرانی است . این دستگاه به واسطه شرکت تولیدی لیزر نیک طراحی و تولید گردیده است . این محصول به نوعی مهندسی معکوس دستگاه کره ای هایفو اولترافورمر می باشد . هایفونیک از سه کارتریج یک و نیم ، سه همچنین چهار و نیم میلی‌متر جهتِ بهبود افتادگی صورت بهره گیری می کند .

 

دستگاه ایرانی هایفونیک مجهز به فناوری Centerless می باشد . این فناوری در برابر سوختگی پوست ایمن است و درد را به کم ترین حد خود می رساند . شما قطعاً این دستگاه را در مراکز پوست و موی ایران دیده اید . به این مسئله توجه داشته باشید که اثربخشی هایفو تنها وابسته به بهترین دستگاه هایفوتراپی نیست ! به گونه ای که شات مناسب ، کیفیت کارتریج دستگاه می تواند برروی نتیجه پایانی اثرگذار باشد .

با وجود دستگاه های بسیار بی‌کیفیت و نامرغوب هایفو در بازار ایران می توانیم دستگاه ایرانی هایفونیک را در فهرست بهترین دستگاه هایفوتراپی جای بدهیم .

  • دستگاه هایفو دلتا ؛

شاید که شما نام دستگاه هایفوتراپی دلتا را بسیار شنیده باشید . این دستگاه نمونه اصلی و مطرح در سطح جهان ندارد . هایفوتراپی دلتا متشکل از سه کارتریج برای صورت و دو کارتریج برای بدن می باشد . علاوه بر این ها یک کارتریج مخصوص هایفوتراپی واژینال دارد . هایفو دلتا به حالتی طراحی شده است که بتواند تمامی خدمات مربوط به هایفوتراپی را ارائه دهد . این دستگاه ساخت کشور چین بوده و با دستگاه اولترا در یک سطح کیفی جای می گیرد .

این دستگاه به دلیل برخورداری از هندپیس واژینال هایفو دو بعدی نامیده می شود . هایفوتراپی دلتا یکی از انواع دستگاه هایفو در ایران است که یکی از بهترین دستگاه هایفوتراپی از نظر قیمتی محسوب می شود . در واقع با توجه به قیمت مناسب خود ، می تواند خدمات هایفوتراپی را به صورت مقرون به صرفه در اختیار دوستداران زیبایی قرار بدهد . چنانچه که ما بخواهیم از بهترین دستگاه هایفو یک فهرست تهیه کنیم ، دلتا و اولترا در یک سطح کیفی جای می گیرد . چرا که تفاوت دستگاه هایفو دلتا و اولترا به قدری نیست که بتوان یک دستگاه را نسبت به دیگری بهتر و برتر معرفی کرد .

شیوه های تشخیص اصل بودن بهترین برند دستگاه هایفو :

  • تفاوت موجود میان هایفوتراپی دابلو کره و دابلو چینی ؛

تا به این قسمت بهترین دستگاه هایفوتراپی دابلو کره ای معرفی شد . ولی چگونه دستگاه اصلی را از مشابه خود شناسایی نماییم ! در نگاه نخستین به این مسئله توجه داشته باشید که در برخی از موارد شناسایی دستگاه اصلی برای یک فرد غیرمتخصص و ناآشنا سخت می باشد . پس در گام ابتدایی سعی کنید به کلینیک معتبر و شناخته شده مراجعه نمایید . همچنین دستگاه مشابه و کپی دابلو از امواج اولتراسوند بهره می گیرد و کاربری اصلی درمان هایفوتراپی را دارد . سپس شما با هزینه کمتری از خدمات آن استفاده خواهید کرد . بنابراین دابلو چینی به معنی تقلبی بودن دستگاه و یا عدم عملکرد درست آن نیست !

البته ما چند نمونه از مشخصات چینی بودن دستگاه را بیان می کنیم . در نمونه چینی لوگو شرکت هیرونیک و نام دابلو به صورت برچسب مشکی رنگ برروی بدنه دستگاه چسبانده شده است . هندپیس دستگاه در نمونه چینی کامل به رنگ خاکستری می باشد و رنگ دستگاه در نمونه چینی تیره تر و گاهی به رنگ طلایی پررنگ است . در اکثر مواقع مدل چینی دستگاه دابلو به اصطلاح هایفوتراپی دابلو سه بعدی آمریکا نام گذاری می شود . در ادامه سه نمونه از بهترین دستگاه هایفوتراپی دابلو کره ای را معرفی خواهیم کرد ؛

شیوه های تشخیص اصل بودن بهترین برند دستگاه هایفو :

  • مدل دابلو ؛

Doublo نخستین مدل دستگاه هایفوتراپی است که به واسطه ی شرکت هیرونیک معرفی گردید . طراحی صفحه نمایش بزرگ در دستگاه منجر به کنترل و تعامل بهتر اپراتور گردیده است . همچنین این کمپانی با بهره گیری از یک نرم افزار با عملکرد بالا خدمات هایفوتراپی را مؤثرتر عرضه نمود .

 

  • مدل دابلو اِس ؛

Doublo – s نسل دوّم دستگاه های دابلو محسوب می شود که فناوری کاوشگر تصویر را افزوده است . کمپانی هیرونیک دستگاه دابلو اِس را بسیار مقرون به صرفه تر ارائه نموده تا علاقه مندان بیشتری توان دسترسی به هایفو دابلو را داشته باشند .

  • مدل دابلو گُلد ؛

Doublo gold نوین ترین دستگاه شرکت هیرونیک می باشد . این دستگاه سرعت شات بیشتری نسبت به نمونه های پیشین خود عرضه نموده است . در واقع این دستگاه یکی از بهترین دستگاه هایفوتراپی محسوب می شود که توانسته به سرعت سیصد شات در دقیقه دست پیدا کند . بنابراین سرعت درمان به گونه ای قابل توجه افزایش پیدا می کند .

  • تفاوت موجود میان هایفوتراپی اولتراپی آمریکا و مدل های چینی ؛

بدون تردید دستگاه هایفوتراپی اولتراپی بهترین دستگاه هایفوتراپی در گستره ی ایران و جهان است . به عبارتی درمان هایفوتراپی با دستگاه اولتراپی ایجاد و با گذشت زمان رشد نمود . نهایتاً به دلیل محبوبیت بالای این دستگاه ، نمونه های مشابه و کپی آن به بازار روانه شد . این مسئله تشخیص دستگاه اصلی هایفوتراپی را به مراتب سخت تر نموده است . یکی از شیوه های تشخیص اولتراپی اصلی دیدن نوشته زرد رنگ اولتراپی در قسمت بالایی نرم افزار دستگاه می باشد .

به همان شکل که اشاره نمودیم امکان دارد بسیار کم دستگاه اولتراپی اصلی در شهر تهران پیدا شود . این مسئله را در نظر داشته باشید که نمونه های کپی از فناوری امواج فراصوت استفاده می کنند و با وجود هزینه درمان کمتر ، عملکرد موردنیاز را دارند .

  • تفاوت موجود میان هایفوتراپی چینی ؛

ما در قسمت بالا آوردیم بهترین دستگاه هایفوتراپی چینی اولترا می باشد . ولی تنها با یک جست و جوی ساده در اینترنت و یا وب‌ سایت دیوار متوجه می شوید که این دستگاه نمونه های بسیاری دارد . بیشتر این دستگاه در یک رده ی کیفی جای می گیرند . اگر که شما تمایل به استفاده از خدمات هایفو در هزینه های کمتر را دارید ، دستگاه های چینی جواب گوی نیاز شما خواهد بود .

 

با تبلیغ جنجالی بهترین دستگاه هایفوتراپی گیج نشوید !

با یک جست و جوی ساده در گوگل و وب‌ سایت دیوار با انواع گوناگون دستگاه هایفو با اسم های متنوع آشنا می شوید . مراکز ارائه دهنده خدمات هایفوتراپی هریک دستگاه خاصی را به شما معرفی خواهند کرد که دارای فناوری های عجیب و غریب است . به عنوان نمونه دستگاه اولترا سه بعدی که پس از مدّت زمانی اولترا چهار بعدی و پس از آن هایفو اولترا شش بعدی معرفی گردید . ولی داستان همینجا ختم به خیر نمی شود ! چرا که بهترین دستگاه هایفوتراپی اولترا هفت بعدی و دوازده بعدی در ادامه ی کار معرفی گردیدند .

توجه داشته باشید که تمامی این اصطلاحات به صورت تبلیغاتی بوده و هیچ نوع مبنای علمی و یا پزشکی ندارند . ما در ادامه ی این مطلب از خود در کلینیک درسا برخی از تکنولوژی ها و اصطلاحات تبلیغاتی متداول در هایفوتراپی را توضیح خواهیم داد . این گونه شما به صورت کامل با تمامی اصطلاحات درمان هایفوتراپی آشنا خواهید شد ؛

  • دستگاه هایفوتراپی دو بعدی ؛

هنگامی‌ که قابلیت نوین و یا هندپیس نوینی به دستگاه افزوده می شود «همانند هندپیس لاغری دستگاه برای بدن» . یا زمانی که دستگاه کاربرد چند گانه پیدا می نماید شرکت های تولید کننده لقب تبلیغاتی چند بعدی را به دستگاه خود می افزایند .

  • دستگاه هایفوتراپی لاغری ؛

در این نمونه از دستگاه‌ امواج هایفوتراپی با عبور از سطح پوست برروی چربی های زیر پوست متمرکز خواهد شد . سپس با گرم شدن چربی ها آن ها را حذف می کند ، هایفو لاغری علاوه بر از میان بردن چربی پوست را می کشد . به همین دلیل یکی از بهترین دستگاه هایفوتراپی محسوب می شود .

  • دستگاه هایفوتراپی واژینال ؛

این دستگاه کاربردی و بسیار جدید برای زنان است . در این شیوه افتادگی و شُلی واژن برطرف خواهد شد ‌. هایفوتراپی واژینال می تواند به زنان در افزایش اعتماد به نفس کمک شایانی کند ‌.

  • دستگاه هایفوتراپی مینی ؛

یکی دیگر از بهترین دستگاه هایفوتراپی نوع کوچک و قابل حمل آن است . در برخی از موارد این دستگاه ها با فناوری RF ترکیب می شوند . شرکت معتبر و تجهیزات پزشکی هیچ یک تولید کننده مینی هایفوها نیستند و اثرات این نوع از هایفوها مشخص نیست .

  • دستگاه هایفوتراپی خانگی ؛

این نوع از دستگاه‌ ها بسیار کوچک بوده و جهتِ استفاده در خانه ها تولید شده است . برندهای معتبر و شناخته شده تجهیزات پزشکی هیچ یک هایفو خانگی تولید ننموده اند . از سویی هم نتایج استفاده از این نوع هایفوها مشخص نیست .

  • دستگاه هایفوتراپی کلینیکال ؛

دستگاه هایفوتراپی کلینیکال مقابل دستگاه هایفو خانگی قرار می گیرد و برای استفاده در فضاهای پزشکی و کلینیکی طراحی گردیده است . تمامی بهترین دستگاه هایفوتراپی که در قسمت فوقانی متن معرفی گردید از نوع کلینیکال می باشد .

با تبلیغ جنجالی بهترین دستگاه هایفوتراپی گیج نشوید !

  • دستگاه هایفوتراپی کارتریج ؛

امواج هایفوتراپی در عمق خاصی از پوست عمل خواهد کرد و کارتریج هایفو امواج را در عمق متفاوت می فرستد . به عنوان نمونه کارتریج ۱.۵ میلی‌متری در عمق یک و نیم میلی‌متری پوست اثر می‌ گذارد و در نواحی پیشانی مورد استفاده قرار می گیرد . کارتریج ۴.۵ میلی‌متری به دلیل عمق نفوذ بیشتر در ناحیه غبغب مورد استفاده قرار می گیرد .

به خاطر داشته باشید که شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی جهتِ فروش بیشتر در محیط رقابتی سالانه فناوری های جدیدی را معرفی می کنند . این فناوری ها صرفاً برروی اثرات برجای مانده از بهترین دستگاه هایفوتراپی تأثیر نمی گذارد . به عبارتی جزئی از برنامه بازاریابی یا تبلیغات شرکت های تولید کننده تجهیزات و یا کلینیک می باشند ‌.‌

صحبت آخر

به شما پیشنهاد می نماییم جهتِ دستیابی به بهترین دستگاه هایفوتراپی ابتدا کلینیک و یا مرکز معتبر را جویا شوید . بعد از آن درباره نوع دستگاه پرس و جوی کنید . همانطور که گفتیم دستگاه هایفو دابلو کره و دستگاه هایفوتراپی اولترافورمر کره پیشنهاد کلینیک های معتبر ایران است . ولی اگر شما تمایل به صرف هزینه کمتر دارید ، دستگاه چینی نیز می تواند انتظارات شما را برآورد کند . امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این نوشتار به سؤالات شما پاسخ گوی بوده باشد ‌. در صورت وجود ابهام یا پرسش آن را با کارشناسان ما به اشتراک گذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »