خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

بهترین روش های درمانی برای بزرگ کردن باسن

چکیده محتوا

بهترین روش های درمانی برای بزرگ کردن باسن

در دنیای امروزی برخورداری از باسن برجسته و خوش فُرم اهمیت شایانی پیدا کرده است . چندی پیش بود ، که به جای باسن داشتنِ سینه هایی بزرگ و برجسته قابل توجه بود ! ولی انگار که این روزها ورق برگشته است . ما در طول این مطلب از درسا کلینیک با شما درباره بهترین روش های درمانی برای بزرگ کردن باسن صحبت خواهیم کرد .

پس شما می توانید ، برای دریافتِ پاسخِ پرسش های خود در ادامه ی این مطلب از ما همراه باشید . پس در ادامه می خواهیم ، که .‌..

بیشتر بخوانید: بعد از بوتاکس چه کارهایی می توان انجام داد ؟

عواملی که برروی کوچک شدن باسن نقش دارند !

اوّلین و مهم‌ ترین عاملی که می توانیم ، از آن نام ببریم ، ژنتیک است ! بنابراین ژنتیک نخستین عاملی خواهد بود ، که اندازه و فُرم باسن شما را تعیین می کند . حال باقی عواملی هم که می تواند ، این ناحیه از بدن شما را کوچک تر از پیش کند ، عبارت است ، از ؛

  1. اگر که شما زیاد می نشینید ، بخوانید !

پیش از بررسی بهترین روش های درمانی برای بزرگ کردن باسن به علت کوچک شدن آن در گذر زمان می پردازیم . نشستن طولانی مدّت می تواند ، ماهیچه خَم کننده باسن را از نرمی در بیاورد و جریان خون را کمتر کند ‌. در این هنگام ماهیچه این ناحیه از بدن شما به خواب می رود .

بدین حالت از بدن سندروم باسن مُرده می گویند ، که باعث ضعیف شدن ماهیچه ها و کاهش حجم آن ها می شود . در نتیجه طی طولانی مدّت از حجم این ناحیه از بدن شما کاسته خواهد شد .

زمانی که ماهیچه باسن شما در طول مدّت زمان ضعیف بشود ، ماهیچه های موجود در دیگر قسمت های بدن ملزم به جبران وظایف آن ناحیه می شوند . به همین دلیل است ، که گاهاً شما پیش از مسئله بهترین روش های درمانی برای بزرگ کردن باسن با احساس درد در زانو مواجه می شوید .

  1. کمبود ورزش و بدنسازی

اگر که شما ورزش و بدنسازی را فراموش کنید ، ماهیچه های این قسمت از بدن رفته رفته ضعیف تر از پیش می شود .

 

عواملی که برروی کوچک شدن باسن نقش دارند !

 

  1. ایستادن به صورت غیر اصولی

زمانی که شما می ایستید و لگن در زیر بالا تنه شما جای می گیرد ، باسن شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد . این موقعیت علاوه بر تأثیر برروی باسن ، کمترتان را هم مورد حمله قرار می دهد . پس به ایستادن های درست و اصولی توجه داشته باشید .

بهترین روش درمانی برای بزرگ و زیباتر کردن باسن

ما در این قسمت به چند نمونه از بهترین روش های درمانی برای بزرگ کردن باسن خواهیم پرداخت . شما می توانید ، برای کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در امتداد متن ما را در درسا کلینیک همراهی کنید ؛

  • تزریق ژل اسکالپترا

ژل اسکالپترا یک نوعِ فیلر محسوب می شود . این نوعِ از ژل تأییدیه مراکز درمانی را کسب نموده و جهتِ بزرگ کردن باسن گزینه بسیار ایده آلی است . این ژل از پلی ال لاکتیک اسید تولید و می تواند ، سه سال ماندگاری داشته باشد .

ژل اسکالپترا علاوه بر افزودن بر حجم باسن شما ، تولید کلاژن را طی مدّت زمان دو الی سه ماه تحریک می کند . ما در درسا کلینیک به سه جلسه نیاز داریم ، تا تزریق را به مرحله پایانی برسانیم .

از آن سوی که جهتِ تجربه بهترین روش های درمانی برای بزرگ کردن باسن نیاز به میزان زیادی اسکالپترا می باشد ، پس شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید .

  • روش ام اسکالپت

این تکنیک هم به صورت غیر جراحی بوده و به خوبی چربی سوزی می نماید . البته که این ماده جهتِ تزریق دارای تأییدیه های لازم می باشد . در این روش از انرژی الکترومغناطیسی متمرکز با سرعت و شدّت بیشتری جهتِ انتقال پالس به عضلات باسن استفاده خواهد شد .

بدین هنگام انقباضات بسیاری حاصل شده و نتیجه معقول تری به نسبت شیوه های معمولی کسب می شود . تنها یک جلسه کوتاه مدّت نزدیک به سی هزار انقباضات عضلانی ایجاد می کند . نهایتاً تغییرات سلولی بسیاری حاصل می شود و ماهیچه های باسن بزرگ تر می شود .

پس یکی از بهترین روش های درمانی برای بزرگ کردن باسن ، ام اسکالپت خواهد بود . شمایی که عضلات بسیاری داشته و فقط می خواهید ، خوش فُرم باشید ، تنها کافیست به این شیوه درمانی اکتفاء نمایید .

  • روش برزیلی

اگر که شما به دنبال روش های جراحی هستید ، لیفت برزیلی را انتخاب کنید . در این تکنیک آن چه که مورد استفاده قرار می گیرد ، چربی دیگر نواحی بدن برای هرچه بزرگ تر نمودن باسن خواهد بود . پزشک متخصص در این تکنیک چربی ها را به روش لیپوساکشن از قسمت هایی چون شکم گرفته و به باسن منتقل می کند .

این روش برای افرادی مناسب خواهد بود ، که چربی لازم برای دریافت را داشته باشند . البته نتایج حاصل از این شیوه از بهترین روش های درمانی برای بزرگ کردن باسن غیر قابل پیش‌ بینی خواهد بود . زیرا حدود پنجاه درصد از چربی منتقل شده در همان ابتدای کار توسط بدن شما تجزیه و تحلیل خواهد شد .

در این شیوه شما دوران نقاهت کمی را باید پشت سَر بگذارید . پس حدوداً یک ماه از نشستن و انجام فعالیت های سنگین اجتناب ورزید .

این روش می تواند ، خطراتی را برای شما به همراه داشته باشد . بنابراین توصیه ما به شما مراجعه به کلینیک تخصصی حرفه ای و کاملاً آموزش دیده است .

 

بهترین روش درمانی برای بزرگ و زیباتر کردن باسن

 

  • روش ایمپلنت

در روش ایمپلنت باسن شما شکل بزرگ تر و فُرمی جذاب تر به خود خواهد گرفت . در این روش از سیلیکون سفت تر جهتِ جایگذاری استفاده می کنند . پس یکی از بهترین روش های درمانی برای بزرگ کردن باسن خواهد بود .

این تکنیک می تواند ، برای شمایی که از جراحی هراس داشته یا چربی لازم برای استفاده را ندارید ، مورد استفاده قرار بگیرد . ابعاد نقش بسیار پُررنگی را در هرچه بهتر و طبیعی تر جلوه نمودن نتایج دارد . این روش به اندازه و شیوه های مختلف قابلیت انجام دارد .

سخن آخر

دوستان عزیز ما در این مطلب از درسا کلینیک بهترین روش های درمانی برای بزرگ کردن باسن را مورد بررسی قرار دادیم . امیدواریم که شما بتوانید ، با اکتفاء به مطالب بیان شده یکی از بهترین شیوه ها را با توجه به حال حاضر خود انتخاب کنید . البته که شما می توانید ، در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با کارشناسان تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید: آموزش لیزر موهای زائد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »