خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

بهترین زمان برای شیو کردن بعد از لیزر

چکیده محتوا

بهترین زمان برای شیو کردن بعد از لیزر

بهترین زمان برای شیو کردن بعد از لیزر ، ۴۸ یا ۷۲ ساعت بعد است . نمی توانید بعد از لیزر بدون فوت وقت به اصلاح یا شیو بدن مشغول شوید .

در این پروسه درمانی با کمک از اشعه های لیزری به از بین بردن فولیکول های مو می پردازند . اگر زمان مناسبی را برای اصلاح مو های زائد انتخاب نکنید ، منجر به رویش مجدد مو ها می شوید .

در ادامه مبحث به صورت‌ کلی درباره شرایط شیو کردن بعد از لیزر توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .

چند روز بعد لیزر شیو کنیم ؟

در ادامه مبحث بهترین زمان برای شیو کردن بعد از لیزر ، چگونگی اصلاح بدن و صورت را پس از این درمان توضیح می دهیم .

مو های زائد با این که برای بدن مفید است ، اما تمامی افراد از بودن آن ها در بدن ، راضی نیستند . شیوه های مختلفی برای تراشیدن و از بین بردن مو های زائد بدن وجود دارد .

لیزر ، راه حل قطعی برای از بین بردن مو های زائد در بدن است . این شیوه درمانی در بین مردم باب می باشد . آنان می توانند از این طریق از اصلاح و شیو مو ها تا سالیانی طولانی بی نیاز شوند .

البته باید خاطر نشان کرد ، که این دوره درمانی کمی طولانی است . در برخی مواقع ، افراد بین جلسات درمانی لیزر به شیو مو های زائد بدن خود می پردازند .

بهترین زمان برای شیو کردن بعد از لیزر ، حداقل دو یا سه روز بعد از لیزر است . این فرآیند منجر به سوختن فولیکول های مو می شود . نباید اصلاح به تحریک و رشد پیاز های مو کمک کند ، وگرنه تمام هزینه های درمانی شما بیهوده می شود .

لیزر منجر به ورم و التهاب پوست می گردد . اگر بعد از جراحی ها بدون اهمیت به شرایط جسمانی فرد ، اصلاح کنید ، پوست توانی برای بازیابی ندارد .

از این رو در هر مرحله از شیو یا اصلاح ، می سوزد . بلافاصله بعد از جراحی به اصلاح و میکاپ فکر نکنید . در چنین زمانی ، پوست شما بسیار ضعیف است . بدین علت ، با کوچک تری تلنگری آسیب می بیند .

حتما باید یک بازه زمانی چند روزه بین لیزر و شیو وجود داشته باشد ، تا سلول های پوستی بتوانند به شرایط اولیه خود برگردانده شوند .

بهترین زمان برای شیو کردن بعد از لیزر ، سه یا چهار روز بعد از جراحی است . هر کاری قاعده و اصول خاص خود را دارد . اگر در این پروسه درمانی مطابق با قوانین پیش روید ، در پایان نیز مشکلات جسمانی گریبان گیر شما نمی شود .

بخوانید: ۵ روش غیر جراحی برای لیفت صورت

چند روز بعد لیزر شیو کنیم ؟

استفاده از ژیلت بعد از لیزر

بهترین زمان برای شیو کردن بعد از لیزر زمانی است که استراحت پوست شما کافی بوده باشد . تمامی پوست ها با هر خاصیت یا انعطافی بعد از عمل ، آرایش ، اصلاح و … نیاز به استراحت دارند .

پوست نمی تواند در بازه زمانی کوتاهی در حد یک یا رو ساعت خود را بازسازی کند . اگر دو ساعت بعد از لیزر‌ ، با کمک از ژیلت به شیو کردن بدن یا صورت خود بپردازید ، آسیب های جبران ناپذیری می بینید .

بهترین زمان برای شیو کردن یعد از لیزر ، زمانی است که پوست شما دیگر ملتهب نباشد . بعد از لیزر ، پوست بسیار حساس است و به هر تغییراتی واکنش نشان می دهد .

حتما وجود یک بازه زمانی چند روزه بین لیزر و اصلاح الزامی است . در این دوره فولیکول های مو به شدت حساس هستند . سلول های پوستی برای استراحت نیاز به یک بازه زمانی ۴۸ یا ۷۲ ساعته دارند .

به هیچ وجه کمتر در این بازه اصلاح نکنید . بعد از این بازه می توانید با استفاده از ابزارآلات مخصوص همچون ژیلت ، کرم و … به اصلاح بدن خود بپردازید .

استفاده از تیغ و ژیلت بعد از لیزر کاملا بی خطر است . در جهت رویش مو ، ژیلت را بکشید تا فولیکول ها تحریک نشوند . یک تحریک کوچک باعث رشد دوباره مو ها می شود .

حتما از ژیلت هایی با تیغ های تمیز استفاده کنید . در زمان اصلاح بدن با ژیلت از روان کننده های مخصوص کمک بگیرید ، تا پوست دچار عارضه هایی مثل خشکی و سوختگی نشود .

با لیزر درمانی ، فولیکول های مو توانایی خود را از دست می دهند . این پرسه درمانی کمی زمان بر است . ژیلت می تواند به شما در حذف کامل مو های زائد کمک کند .

البته برای بهبود فرآیند درمانی خود بایستی تابع شرایط باشید ، وگرنه یک اشتباه باعث رشد مجدد مو ها می شود . حتما با کارشناس مربوطه درباره بهترین زمان برای شیو کردن بعد از لیزر پرس و جو کنید .

استفاده از ژیلت بعد از لیزر

نکات مهم شیو کردن بعد از لیزر

در ادامه مبحث بهترین زمان برای شیو کردن بعد از لیزر ، درباره شرایط بهینه سازی بدن و پوست توضیح می دهیم . همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، پوست بعد از لیزر درمانی نیاز به استراحت دارد .

اگر استراحت بدن کافی نباشد ، با سر گیری اصلاح ، فولیکول ها تحریک می شوند . چهار یا پنج روز بعد از درمان ، بهترین زمان برای شیو کردن بعد از لیزر است .

در این بازه زمانی شما باید به نکات متعددی پایبند باشید ، تا وقت و سرمایه بیهوده تلف نشود . از جمله نکاتی که به درصد بهبودی شما کمک می کند ، می توان به :

  • زمان استراحت بدن
  • تیز و تمیز بودن تیغ ژیلت
  • تراشیدن مو ها جهت رویش مو ها
  • استفاده از روان کننده
  • و …

اگر پیرو نکات گفته شده باشید ، بهترین زمان برای شیو کردن بعد از لیزر پیش روی شما قرار می گیرد . در مسیر بهبودی توصیه های کارشناس ، راه را برای شما روشن می کند . نسبت به گفته های کادر درمان بی اهمیت نباشید .

 

نکات مهم شیو کردن بعد از لیزر

سخن پایانی

درسا کلینیک از باتجربه ترین موسسات خدماتی در حوزه مراقبت پوست و جوان سازی است . این موسسه در فضای مجازی نیز فعالیت می کند . با رجوع به وب سایت او علاوه بر اطلاع از شرایط لیزر درمانی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

بخوانید: ۵ راه برای حفظ سلامت پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »