خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

بهترین سن برای تزریق بوتاکس و ژل چه سنی است ؟

چکیده محتوا

بهترین سن برای تزریق بوتاکس و ژل چه سنی است ؟

تزریق بوتاکس و ژل به طور چَشم گیری جهتِ بهبود فرآیند پیری مورد استفاده قرار می گیرد . ولی آیا تا به امروز فکر کرده اید ، که بهترین سن برای تزریق بوتاکس و ژل به چه هنگام است ؟

این مطلب از درسا کلینیک تمام آن چه شما لازم دارید ، بیان داشته است . پس برای دانستن هرچه بیشتر در ادامه متن همراه ما باشید .

چرا و در چه زمانی به بوتاکس و ژل نیاز داریم ؟

چین و چروک ها در بعضی از افراد در دهه بیست یا سی سالگی نمایان می گردد . به همین خاطر می باشد ، که بایستی در سنین پایین تر به پوست صورت خود توجه نمایید . ولی سؤالی که اغلب ذهن کاربران را به خود مغشوش می سازد ، بهترین سن برای تزریق بوتاکس و ژل است !

پاسخِ سؤالِ شما بسیار ساده است . بهترین مدّت زمان برای استفاده از بوتاکس و ژل بالای هجده سالگی می باشد . بنابراین بعد از هجده سالگی و احساس نیاز از جانب شما ، قابل استفاده خواهد بود . برخی از افراد در بیست سالگی و بعضی دیگر در سی سالگی نیاز به تزریق بوتاکس و ژل پیدا می نمایند . بنابراین تمامی این موارد به شرایط پوست شما باز خواهد گشت .

تزریق بوتاکس در سنین پایین تر و زمانی که چین و چروک هایی اندک برروی پوست دیده می شود ، بوتاکس پیشگیرانه می باشد . این شیوه جهتِ به تأخیر انداختن ظاهر چین و چروک ها و کاهش تعدادشان در سنین بالاتر ، به واسطه ی کاهش حرکت ماهیچه ها مورد استفاده قرار می گیرد .

پس بهترین سن برای تزریق بوتاکس و ژل به عوامل بسیاری بستگی دارد ، که باید بررسی بشود .

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره لیزر مو های زیر بغل

بوتاکس در دهه بیست سالگی

در این سنین شما جوان بوده و پوستی نرم و لطیف خواهید داشت . با این وجود زمانی که صورت خود را حرکت می دهید ، حالات چهره خود را تغییر خواهید داد و برخی از چین و چروک ها را می بینید . این چین و چروک ها را ، دینامیک گویند .

هنگامی که شما لبخند زده یا اخم می کنید ، چنین چروک هایی دیده می شود . چروک های دینامیک اغلب زمانی که شما ماهیچه های صورت خود را حرکت می دهید ، نمایان می گردد . بنابراین می تواند ، بهترین سن برای تزریق بوتاکس و ژل دهه بیست سالگی نیز باشد !

البته علل دیگری هم برای آغازِ تزریق بوتاکس در دهه بیست سالگی وجود دارد ، از این نوع چین و چروک ها می توانیم به ؛ آسیب آفتاب ، استعمال دخانیات و … اشاره کنیم . پس تزریق بوتاکس در سنین پایین هم خطرآفرین نیست ، فقط به یک پزشک باتجربه نیاز دارد .

بوتاکس در دهه بیست سالگی

ژل در دهه بیست سالگی

هم اکنون بسیاری از افراد مایل هستند ، که در سنین پایین از ژل بهره گیرند . چنانچه که شما قصد دارید ، جهتِ پیشگیری از علائم پیری ژل تزریق نمایید ، در میانه های دهه بیست سالگی مدّت زمان عالی برای شروع است .

بعضی از افراد هم بهترین سن برای تزریق بوتاکس و ژل را زودتر می دانند ! آن ها می خواهند ، با افزایش سن ظاهری طبیعی تر و جوان تر داشته باشند . در واقع تزریق در سنین پایین تر نشانه های پیری صورت را کمتر می کند ‌.

البته ، بهره گیری از ژل در این سنین تنها برای کاهش نشانه های پیری پوست نمی باشد . ژل تزریقی به طور گسترده در بینابین جوانان جهتِ افزایش حجم به بعضی نواحی بدن چون ؛ لب و گونه ها تزریق می گردد .

 

بوتاکس در دهه سی سالگی

آیا بهترین سن برای تزریق بوتاکس و ژل دهه سی سالگی است ! همراه ما باشید ، تا به شما بگوییم . هنگامی که شما در دهه سی سالگی خود زندگی می کنید ، قطعاً متوجه بعضی از چین و چروک هایی ملایم برروی پوست خود می شوید . در این سنین ، چروک ها بیش از پیش قابل مشاهده است .

چنانچه که شما استرس‌ بیشتری را تجربه کرده و بدون ضد آفتاب بیرون می روید ، اوضاع بدتر خواهد شد . پس می توانیم ، چنین به شما بگوییم ، که بهترین سن برای تزریق بوتاکس و ژل می تواند ، دهه سی سالگی باشد .

یکی از متداول‌ ترین علائم که در دهه سی سالگی می بینید ، خطوط پنجه کلاغی نزدیک به چَشم های شماست . بهره مندی از بوتاکس در این سن و سال می تواند ، از حرکت عضلات صورت و نهایتاً ایجاد چین و چروک پیش گیری کند .

بوتاکس در دهه سی سالگی

تزریق ژل در دهه سی سالگی

امکان دارد ، در این سنین چین و چروک هایی برروی صورت خود داشته باشید ، ولی احتمالاً به تزریق ژل نیازمند نباشید . با این وجود ، دهه سی سالگی زندگی جهتِ آغاز تزریق ژل سن مطلوبی است . در این سنین پوست شما حجم بسیاری از دست می دهد ، کشسانی آن کمتر خواهد شد .

ژل تزریقی حجم بیشتری به پوست می افزاید و خطوط ریز و چروک ما را از میان می برد . بنابراین ژل گزینه ایده آلی برای تحریک کلاژن و کُند تر شدن نشانه های پیری است . از این جهت دهه سی سالگی هم می تواند ، بهترین سن برای تزریق بوتاکس و ژل باشد !

 

تزریق بوتاکس در دهه چهل سالگی

در دهه چهل سالگی ، چروک های شما بیشتر و عمیق تر می شود . به گونه ای که چین و چروک ها حتی بدون حرکات ماهیچه ها قابل مشاهده می باشد . در این مراحل ، بازسازی سلول ها کُند تر می شود و تولید میزانِ کلاژن کاهش می یابد .

افراد در این سن و سال کمتر از فواید کرم های پوستی بهره مند می شوند . پس بهترین سن برای تزریق بوتاکس و ژل می تواند ، دهه چهل سالگی هم باشد . چرا که تزریق بوتاکس از گسترش بیشتر چین و چروک ها پیش گیری می کند . از سویی دیگر ماهیچه ها را تضعیف نموده و حرکت آن ها را محدود می سازد .

تزریق بوتاکس در دهه چهل سالگی

تزریق ژل در دهه چهل سالگی

درست است ، که بوتاکس ماهیچه ها را ریلکس کرده و از افزایش چین و چروک ها پیش گیری می کند ، ولی چروک های پیشین باقی می ماند . ژل می تواند ، حجم از دست رفته را جبران نموده و به بازسازی ظاهری جوان کمک کند .

اگر که شما در دهه چهل سالگی هستید و می‌ پرسید ، بهترین سن برای تزریق بوتاکس و ژل چه سنی است ؟

باید بگوییم ، در دهه چهل سالگی شما می توانید ، با استفاده از ژل ظاهری جوان تر پیدا کنید . ژل می تواند ، روند پیری و ظاهر چین و چروک جدید را کاهش بدهد . پس اگر که همراه با بوتاکس استفاده گردد ، ظاهری جوان تر پیدا می کنید .

بهترین سن برای تزریق بوتاکس و ژل

 

نتیجه بهترین سن برای تزریق بوتاکس و ژل

اگر که باز هم می پرسید ، بهترین سن برای تزریق بوتاکس و ژل چه زمانی است ؟ باید بگوییم که بستگی دارد . بهترین زمان برای استفاده از بوتاکس زمانی خواهد بود ، که در حالات خاص صورت خطوط ریزی را مشاهده کنید .

با این وجود ، اگر که شما نگرانی بیشتری از ظاهرتان دارید و می خواهید ، پوستی جوان تر داشته باشید ، احتمالاً باید از بوتاکس پیشگیرانه بهره مند شوید . پس دهه بیست سالگی می تواند ، بهترین سن برای تزریق بوتاکس و ژل باشد .

از سویی دیگر ، استفاده از ژل کمی متفاوت به نظر می رسد . چنانچه که شما می خواهید ، جهتِ کاهش اثرات افزایش سن ژل تزریق نمایید ، پیش از سی سالگی به ژل نیاز ندارید . ژل در راستای تغییر اندازه لب می تواند ، از هجده سالگی مورد استفاده قرار گیرد .

بیشتر بخوانید: بعد از ۶ ماه چه اتفاقی برای فیلر صورت می افتد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »