خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

بهترین سن برای لیفت با نخ چه زمانی است؟

چکیده محتوا

بهترین سن برای لیفت با نخ چه زمانی است؟

این روزها جراحی زیبایی از هر نوع که باشد، بازار داغی دارد! یکی از این جراحی ها لیفت با نخ است. این روش زیبایی نوعی جراحی می باشد، که برای کاهشِ چروک های روی پوستِ صورت و سفت کردن آن انجام می شود. ولی بهترین سن برای لیفت با نخ چه زمانی است!

اگر که شما هم مایل هستید، که با جوانب گوناگون این روش درمانی آشنا شوید، در ادامه این مطلب از درسا کلینیک با ما همراه شوید. ما به شما می گوییم، لیفت با نخ چیست و بهترین سن برای انجام آن چه زمانی است؟

لیفت با نخ چیست؟

در واقع روش هایی مختلف وجود دارد، که شما با استفاده از آن ها امکانِ افزایشِ زیبایی خود را دارید. ولی هریک از این روش ها می تواند، عوارضی را در پی داشته باشد. حال شما باید برای پیش گیری از این خطرات به توصیه های پزشک متخصص گوش بدهید.

این که بهترین سن برای لیفت با نخ چه زمانی است؟ را در ادامه به خوبی شرح می دهیم. ابتدا شما باید بدانید، که این روش درمانی چه بوده و چگونه انجام می شود؟ این شیوه راهی موقت برای از بین بردن چين و چروک های صورت است. پزشک ابتدا نقاطی از صورت زیباجو را مشخص می کند. سپس با استفاده از سوزن و نخ مخصوص لیفت کار خود را شروع می نماید.

از آن سوی که این روش زیبایی برای رفع چین و چروک ابتدایی پوست انجام می شود، نباید سن شما بیش از حد معمول باشد. به عبارتی چین و چروک هایی که عمق کمی داشته یا افتادگی هایی از پوست که در مراحل اوّلیه خود به سَر می برد، توسطِ این شیوه به صورت موقت قابل درمان خواهد بود.

پس برای این کار شما باید در سن بالای ۳۰ سال و کمتر از پنجاه سال سن باشید. اگر که کمتر از سی می باشید، لیزر و فیلر بهترین گزینه ها برای از بین بردن خطوط ریز صورت شما خواهد بود. ما در ادامه با شما بیشتر درباره بهترین سن برای لیفت با نخ صحبت می کنیم، لطفاً ما را همراهی کنید…

لیفت با نخ چیست؟

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام لیفت با نخ هستند؟

شما تا به این قسمت متوجه شدید، که این روش زیبایی بدون نیاز به بیهوشی و انجام عمل های حراجی سخت صورت می گیرد. لیفت برای مواقعی که چین و چروک هایی سطحی برروی پوست مشاهده می شود، قابل انتخاب است.

افتادگی و شُلی پوست شما با این روش درمانی قابل رفع است. البته این شیوه برای شمایی که دارای چروک هایی عمیق یا افتادگی پوست بسیار هستید، کارساز نخواهد بود. پس به دور از بهترین سن برای لیفت با نخ به مقدار چروک های نقش بسته برروی صورت خود توجه کنید.

شما می توانید، از انواع پر کننده ها برای از بین بردن چروک های صورت خود استفاده کنید. ولی در ارتباط با کاندیدهای مناسب برای انجام لیفت با نخ باید گفت، که برای افراد میانسال مناسب است. اغلب این بازه سنی بین سی الی پنجاه سالگی می باشد. البته رعایت عدد گفته شده برای استفاده از لیفت با نخ الزامی نبوده و تنها برای دریافت نتیجه بهتر ذکر شده است.

از دیگر افرادی که کاندید مناسب برای انجام لیفت با نخ می باشند، کسانی بوده که از شرایط روحی و جسمی مطلوبی برخوردار می باشند. آن هایی که بیماری زمینه ای چون؛ دیابت، فشار خون، بیماری قلبی یا… دارند، چندان مناسب برای انجام لیفت نیستند.

حال به دور از بهترین سن برای لیفت با نخ شمایی که دارای صورت هایی استخوانی هستید و پوست شُلی دارید، مناسب ترین افراد برای این روش زیبایی خواهید بود. به گونه ای که نسبت به سایر افراد نتیجه مطلوب تری را تجربه می کنید.

البته افرادی که پوست شُل و افتاده ای دارند، همچنین از انجام اقدامات زیبایی مختلف هراس دارند، این روش برای آن ها جزئی از بهترین ها خواهد بود. مورد دیگر که باید لحاظ شود، انتظارات واقع بینانه و منطقی است. بنابراین شما باید با مطالعات لازم به منظور لیفت با نخ اقدام بنمایید.

بیشتر بخوانید: لاغری با دستگاه بهتر است یا جراحی؟

انجام لیفت با نخ در چه سنی توصیه می شود؟

نکته جالب توجه این که بهترین سن برای لیفت با نخ زمانیست که چروک هایی برروی پوست شما به چشم بخورد. پس چندان سن معینی برای این روش درمانی تعریف نشده است. البته که سن سی به بالا سن و سالی است، که چین و چروک های خفیف برروی پوست صورت مشاهده می شود.

انجام لیفت با نخ در چه سنی توصیه می شود؟

امکان دارد، افتادگی در پوست بنابر دلایل مختلفی مشاهده شود. به همین خاطر لیفت با نخ می تواند، یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. بهترین سن برای لیفت با نخ شصت سال به بالا نیست! زیرا در این سنین چروک هایی عمیق و شدید برروی پوست دیده می ‌شود.

از سویی نخ هایی که در لیفت مورد استفاده قرار می گیرد، توانِ نگهداری از افتادگی و شُلی زیاد پوست را ندارد. به همین خاطر پزشکان به اشخاصی که در سنین بالای شصت سال به سَر می برند، استفاده از روش های درمانی دیگر را پیشنهاد می نمایند.

نکته جالب توجه این که به دلیل استفاده از نخ در زاویه هایی خاص از صورت، باید توسطِ پزشکان متخصص و بامهارت انجام بشود. پس به افرادی که دارای علم و دانش کافی در این مسیر نیستند، اعتماد نکنید. همچنین پیش از انتخاب کلینیک سوابق و تجربیات آن محل را بررسی کنید.

استفاده از لیفت با نخ چه مزیت هایی دارد!

اکنون که بهترین سن برای لیفت با نخ مشخص شد، با شما درباره مزیت های این روش زیبایی صحبت خواهیم کرد. لطفاً در ادامه متن با ما همراه شوید…

  • یکی از مهم ترین مزیت های این روش زیبایی عدم نیاز به تعداد جلسات متعدد و زمانی طولانی مدّت برای انجام درمان است. پس شما می توانید، لیفت را تنها در یک جلسه چند دقیقه ای پشت سر بگذارید.
  • عوارض جانبی ناشی از این روش بسیار کم و کوتاه مدّت بوده که می توان با رعایت برخی از نکات بسیار ساده آن را پشت سَر گذاشت.
  • نخ مورد استفاده در این روش با بدن تمامی افراد سازگار بوده و پس از مدّت زمانی توسطِ بدن جذب می گردد.
  • کلاژن سازی پوست به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده و موجب می شود، چهره شما جوان تر از چندی پیش دیده شود.

بدین ترتیب شما به خوبی با بهترین سن برای لیفت با نخ و همچنین مزیت های برجای مانده از آن آشنا شده اید.

بیشتر بخوانید: کاربردهای لیزر آیکون 

آیا انجام لیفت با نخ دارای محدودیت سنی است؟

حال که شما با بهترین سن برای لیفت با نخ آشنا شده اید، یکی دیگر از موضوعات بسیار مهم در این زمینه را بررسی خواهیم کرد. عملیات لیفت به واسطه نخ هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و هریک از تک تک شما می توانید، کاندیدای مناسبی برای این عمل زیبایی باشید.

شُلی و افتادگی پوست بنابر دلایل مختلفی در افراد به وجود می آید! گاهی ممکن است، شما بنابر عارضه ای دچار شُلی پوست صورت شده باشید. حال اگر که به این هنگام سن افراد کم باشد، پزشکان از سایر روش های درمانی استفاده می نمایند.

نکته ای که باید مد نظر قرار بدهید، موقتی بودنِ درمان لیفت توسطِ نخ است! پس این روش در طولانی مدّت چروک صورت شما را رفع نخواهد کرد. ولی نخ هایی که در لیفت استفاده می شود، پوست شما را به کلاژن سازی بیشتر تحریک می نماید. به دور از بهترین سن برای لیفت با نخ شیارهای موجود برروی گونه و گردن شما با لیفت از بین می رود. پس این نوع از جراحی سن خاصی نمی طلبد!

آیا انجام لیفت با نخ دارای محدودیت سنی است؟

سخن آخر

همانطور که مطالعه کردید، بهترین سن برای لیفت با نخ بین سی الی شصت سال است! در واقع شما می توانید، از این روش درمانی برای از بین بردن چین و چروک سطحی استفاده نمایید. نکته قابل توجه این که در لیفت با نخ درمانی موقت را تجربه می کنید و پس از مدّت زمانی نخ توسطِ پوست شما جذب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »