خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

بهترین مزوژل جوانسازی چیست؟

چکیده محتوا

بهترین مزوژل جوانسازی چیست؟

در سال های اخیر، با افزایش آلایندگی هوا و گرم شدن بیش از حد کره زمین شاهد افزایش عوامل موثر بر روی پوست انسان بوده ایم. در این میان، عواملی مانند افزایش سن، عدم رسیدگی به ظاهر پوست و شرایط ژنتیکی نیز بر روی افزایش چین و چروک پوست موثر هستند. علم پزشکی در زمینه زیبایی، راه حل های فراوانی در اختیار بشر قرار گذاشته است. مزوژل یک روش جوانسازی پوست به شمار می رود. در نظر داریم تا، در این مبحث به بررسی بهترین مزوژل جوانسازی بپردازیم. تا، انتهای این مطلب همراه ما بمانید تا، با این روش زیبایی پوست آشنا شوید.

مزوژل چیست؟

پیش از اقدام به معرفی بهترین مزوژل جوانسازی، این روش زیبایی را، به حضور شما معرفی خواهیم نمود. با افزایش سن و همچنین، قرار گرفتن در معرض برخی شرایط دیگر پوست خاصیت کشسانی و الاستیسیته خود را، به مرور از دست می دهد.

شرایطی مانند عدم استفاده از کرم ضد آفتاب، عدم آب رسانی صحیح به پوست از این جمله عوامل به شمار می روند. مزوژل یکی از جدید ترین متدهای زیبایی، جهت افزایش آب رسانی و جوانسازی پوست به شمار می رود. مزوژل نوعی مواد مغذی جهت تغذیه پوست صورت است.

ترکیب مجموعه ای از کوآنزیم ها، ویتامین ها و آمینو اسیدها را، در ساختار مزوژل شاهد هستیم. از جمله مهم ترین و اساسی ترین ترکیبات دیگر مزوژل، می توان به آنتی اکسیدان ها و یک قند مهم و اساسی به نام هیالورونیک اسید اشاره نمود. افزایش طراوت و شادابی پوست توسط این اسید صورت می گیرد.

لازم به ذکر می باشد که، روند انجام مزوژل از طریق متد میکرونیدلینگ است. مزوژل پس از ورود به بافت پوست عملیات افزایش تولید الاستین و کلاژن در بافت پوست صورت می گیرد. نتیجه شگفت انگیز مزوژل در افزایش رطوبت و آب رسانی پوست کاملا مشخص می باشد.

جهت بهره گرفتن از مزایای بهترین مزوژل جوانسازی پیشنهاد می شود به کلینیک های معتبر مراجعه نمایید. با افزایش کلینیک های زیبایی و همچنین، افراد سودجو امروزه شاهد استفاده از برندهای مزوژل با کیفیت های بسیار پایین ولی با قیمت های سرسام آور هستیم.

مزوژل چیست؟

مزوژل چه مزایایی دارد؟

بهترین مزوژل جوانسازی دارای مزایای ویژه ای است. علاوه بر، افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست، مزوژل مزیت های بی نظیر و فوق العاده دیگری نیز، به پوست می بخشد. انعطاف پذیری پوست و افزایش قوام و کشسانی آن، از جمله دیگر مزایای انجام مزوژل است.

کمک به روشن شدن پوست و کاهش تیرگی را، پس از تزریق مزوژل به پوست می توان تجربه نمود. از بدیهی ترین فواید این روش زیبایی، کاهش چین و چروک پوست است. در صورتی که، فرد کاندید انجام مزوژل دارای لک و آکنه بر روی پوست خود باشد، این روش زیبایی قادر به رفع این عوارض خواهد بود.

همچنین، به مدد استفاده از بهترین مزوژل جوانسازی، می توان شاهد کاهش منافذ باز پوست و کوچک تر شدن آن ها بود. پس به یاد داشته باشید برای بهره مندی از کلیه این مزایا و فواید بی نظیر این متد زیبایی، حتما بایستی از بهترین برند مزوژل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: آبرسانی عمیق پوست

کدام برند مزوژل کیفیت بیشتری دارد؟

امروزه در بازار برندهای مختلفی از مزوژل یافت می شود. به یاد داشته باشید که، به وسیله استفاده از بهترین مزوژل جوانسازی فرد کاندیدا نتایج بهتری نیز دریافت خواهد کرد. انواع ویتامین های A, B, C, K درون مزوژل به کار رفته اند که، همگی برای بازسازی پوست موثر هستند.

مواد مغذی شامل اسید های آمینه و همچنین، اسید های نوکلئیک و ترکیب آن ها با کو آنزیم ها نتایج شگفت آوری بر روی پوست ایجاد می نمایند. در حال حاضر، دو نوع برند مختلف مزوژل در بازار یافت می شوند. از آنجا که، نوع مزوژل بر روی نتایج حاصل تاثیر گذار است، انتخاب نوع بهتر در اولویت است.

متفاوت و متعدد بودن برندهای مزوژل در بازار، تصمیم گیری برای انتخاب را، اندکی سخت می کند. به طور کلی، در بین کلیه برندهای موجود، بهترین مزوژل جوانسازی را، می توان از بین دو برند پروفایلو و جالپرو برگزید. در ادامه با هر دو برند اندکی آشنا خواهیم گشت.

مزوژل برند پروفایلو

از جمله بهترین مزوژل جوانسازی، برند پروفایلو می باشد. این برند محصولی از کشور ایتالیا و تولید شده در شرکتی به نام IBSA است. تشکیل مزوژل برند پروفایلو از هیالورونیک اسید باعث شده تا، این محصول سلامت پوست را، بازیابی کرده و موجب افزایش کلاژن و الاستین صورت گردد.

در صورت نیاز به درمان های مانند رفع چین و چروک پوست، افزایش کشسانی و رفع شلی پوست، روشن شدن پوست و همچنین، رفع لک و آکنه می توان از این برند پروفایلو به عنوان یک فیلر پوستی استفاده نمود. مزوژل تولیدی این برند، از غلظت خاصی برخوردار است.

دلیل این امر استفاده از فناوری و تکنولوژی ویژه در فرمول ساخت آن است که، باعث جذب بیش از اندازه آب و نگهداری طولانی مدت آن در پوست می شود. این مزوژل از طریق تکنیک مزونیدلینگ و به وسیله سوزن های بسیار ریز به پوست صورت تزریق می گردد.

مزایا و ویژگی های مزوژل پروفایلو چیست؟

مزوژل پروفایلو از بهترین مزوژل جوانسازی پوست به شمار می رود. این برند از جمله برندهای با کیفیت و مرغوب ساخت ایتالیا می باشد. تزریق این برند برای مزوژل مزایای فرع به همراه دارد. در ادامه این مبحث به برخی از این مزیت ها اشاره می نماییم؛

 

  • میزان کبودی: از آنجا که، ماده اصلی تشکیل دهنده برند پروفایلو، در بدن وجود دارد پس از تزریق مزوژل پروفایلو، آثار کبودی و ورم پس از مدت زمان اندکی از بین می رود. ایجاد حساسیت و عوارض در این روش کم بوده و روشی ایمن به شمار می‌ رود.
  • روش های استفاده: از مزوژل این برند می توان برای سایر تکنیک های زیبایی مانند پی آر پی و میکرونیدلینگ می توان بهره گرفت.
  • میزان ماندگاری: این برند نسبت به سایر برندهای مزوژل از ماندگاری و دوام بیشتری برخوردار است. ماندگاری این ژل از شش ماه الی یک سال متغیر است.
  • نواحی مورد استفاده: عمده ناحیه مورد استفاده از این ژل برای صورت می باشد. ولیکن از برند پروفایلو می توان برای جوان سازی پوست گردن نیز استفاده نمود.

مزوژل برند جالپرو

جالپرو یکی دیگر از بهترین مزوژل جوانسازی می باشد که، محصول کشور زیبای سوئیس است. ترکیبات و فرمول تولید خاص و ویژه این برند آن را، در میان سایر برندها تبدیل به محصولی موفق و پر طرفدار کرده است. وجود آمینو اسید و هیالورونیک اسید های ویژه در این مزوژل از مزایای این برند است.

پروتئین ها از بافت های اساسی و مهم در جوانسازی و ترمیم پوست به شمار می روند. آمینو اسید های این برند باعث تقویت و افزایش تولید این پروتئین ها شده و با ورود به پوست قوام بالا و بازسازی پوست را، افزایش می دهند. لیفت پوست و رفع چین و چروک از نتایج این فرآیند است.

مزایا و ویژگی های مزوژل برند جالپرو چیست؟

این برند مزوژل جزو بهترین مزوژل جوانسازی است و دارای بی نهایت فواید است. لیفت کردن افتادگی ها و شلی پوست از اصلی ترین فواید مزوژل این برند جالپرو می باشد. سفت نمودن پوست از سایر فواید این ژل بوده و علت آن را، می توان در وجود اسید های آمینه این برند یافت.

مزوژل برند جالپرو در دو نوع متفاوت در بازار یافت می شود. یک نوع برای کاهش چین و چروک کم صورت و بیشتر برای افراد جوان کاربرد دارد. این نوع به جالپرو آبی یا کلاسیک معروف است. از بهترین مزوژل جوانسازی نوع دوم برند جالپرو است که، برای افراد با چین و چروک شدید تر کاربرد دارد.

مزایا و ویژگی های مزوژل برند جالپرو چیست؟

کلام پایانی

دو برند جالپرو و پروفایلو از جمله بهترین مزوژل جوانسازی به شمار می روند. در صورت نیاز به انجام این متد زیبایی حتما به کلینیک های معتبر مراجعه نمایید. در کلینیک های معتبر می توانید از صحت مواد اصلی مزوژل و برند آن اطمینان حاصل نمایید.

درسا کلینیک یک کلینیک مطرح در زمینه انجام عمل های زیبایی است که، مجهز به مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های به روز می باشد. پزشکان متخصص در این کلینیک برای انجام مزوژل از بهترین برندهای جهانی استفاده می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »