خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

بهترین ژل برای تزریق گونه

چکیده محتوا

بهترین ژل برای تزریق گونه

بهترین ژل برای تزریق گونه با مارک ها و خصوصیات مختلفی شناخته می شود که باید به آن ها دقت و توجه زیادی نمود. زیرا زیبایی و سلامتی بسیار ارزشمند هستند و ممکن است که با مواد بی کیفیت و انتخاب روش های تزریق نادرست آن ها را از دست بدهید. از این رو بهتر است پیش از هر اقدامی با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا بهترین مارک ژل و نحوه تزریق اصولی آن را برای شما توضیح دهد تا اطمینان حاصل کنید خطری زیبایی و سلامتی شما را تهدید نخواهد کرد. این موضوع بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل در ادامه مطلب به بررسی بهترین ژل برای تزریق گونه می پردازیم، پیشنهاد می کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین ژل گونه چه ویژگی هایی دارد؟

تزریق ژل برای گونه از بهترین روش های زیبایی و درمانی محسوب می شود که دارای کمترین هزینه و عوارض می باشد.این روش دارای محبوبیت بیشتری میان افراد و به ویژه جوانان است. علاوه بر این دارای نتایج فوری و قابل قبولی می باشد که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. به همین علت خیلی از برندهای تولید کننده ژل گونه با یکدیگر رقابتی سخت دارند تا محصولی عالی و کارآمد برای رفع نواقص صورت و برجسته سازی گونه و بهبود هر چه بهتر نتایج آن تولید نمایند. با توجه به این موضوع می توان ویژگی های بهترین ژل برای تزریق به گونه را به شرح زیر بیان نمود.

  • برخورداری از دوام و ماندگاری مناسب
  • نتایج بسیار عالی و ایجاد ظاهری زیبا و طبیعی
  • کم هزینه و مقرون به صرفه
  • دارای کیفیت بالا و قابل قبول
  • ایمنی بالا و فاقد هر گونه خطر

 

بهترین مارک ژل برای تزریق گونه

امروزه شرکت های متعددی در زمینه تولید انواع فیلرهای تزریقی مشغول به فعالیت هستند و محصولاتی با کیفیت عالی جهت بازگرداندن زیبایی چهره و رفع نواقص صورت عرضه می کنند. البته این که کدام برند ژل می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد برای بازیابی حجم گونه و زیبایی کاملا به نظر پزشک متخصص و معالج شما بستگی دارد. از این رو بهتر است که به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید و انتخاب بهترین ژل برای تزریق گونه را به آن ها بسپارید.

به طور کلی فیلرهای پوستی دارای موادی مانند هیالورونیک طبیعی و برخی دیگر دارای پلی متیل متاکریلات مصنوعی هستند. اما بیشتر پزشکان استفاده از فیلرهای حاوی مواد طبیعی را توصیه می کنند.  در ادامه به معرفی برخی از مارک های مطرح و معتبر برای تزریق ژل به گونه که دارای سابقه زیادی هستند اشاره می کنیم.

بهترین مارک ژل برای تزریق گونه

  • ژل پرفکتا Perfecta

ژل پرفکتا دارای ترکیبی طبیعی است و جز بهترین ژل های تزریقی صورت محسوب می شود. این ژل توسط کشور فرانسه تولید شده و ترکیبات آن بر پایه هیالورونیک اسید می باشد. پرفکتا ضمن ایجاد حالت پر کنندگی صورت موجب کاهش چروک های ایجاد شده بر روی پوست نیز می گردد.

  • ژل تنوسیال- Teosyal

ژل تئوسیال از دیگر ژل هایی است که در فهرست بهترین ژل برای تزریق گونه قرار می گیرد. اصلی ترین ماده تشکیل دهنده این ژل هیالورونیک اسید بوده و ضمن حالت زیبا و خوش فرمی که در گونه ها ایجاد می کند دارای ماندگاری نسبتا بالایی است. همچنین در ساختار این ژل از اندوتوکسین های باکتریایی استفاده شده که موجب شده حساسیت افراد به تزریق ژل به صفر برسد.

  • ژل استالیج- Stylage

ژل استالیج نیز از دیگر ژل های عالی برای تزریق در ناحیه صورت است و با توجه به اینکه در ترکیبات ژل لیدوکائین وجود دارد موجب می شود که فرد در زمان تزریق هیچگونه دردی را احساس نکند. از دیگر ترکیبات این ژل که بر اساس جدیدترین تکنولوژی ها تولید شده است می توان به هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان ها اشاره نمود.

ژل استالیج- Stylage

  • ژل بلترو- Belotero

ژل بلترو نیز یکی از بهترین گزینه هایی است برای افرادی که به دنبال ژلی با ماندگاری بالایی می باشند. این ژل دارای انواع مختلفی بوده و در ترکیبات متنوعی تولید و به بازار عرضه شده است. از این رو افراد می توانند بر اساس انتظاراتی که از تزریق ژل دارند با توجه به نظر پزشک بهترین مدل را انتخاب و تزریق نمایند.

  • ژل رووفیل Revofil

ژل رووفیل جز بهترین فیلرهای تزریقی صورت است که خیلی از افراد در جهت رفع خطوط صورت و تزریق گونه و فرم دهی به لب ها از آن استفاده می کنند. این ژل با توجه به ترکیباتی که دارد دارای خاصیت ضد التهابی بوده و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است به طوری که تا ۱۲ ماه نتایج آن ماندگار خواهد بود.

ژل رووفیل –Revofil

ماندگاری و دوام بهترین ژل جهت تزریق گونه

دوام و ماندگاری ژل های تزریقی به گونه بر اساس عوامل مختلفی تعیین می گردد که از جمله آن ها می توان به ترکیبات ژل تزریقی، نوع واکنش بدن، مراقبت های بعد از تزریق، تجربه و نحوه عملکرد پزشک و … اشاره نمود. از میان برندهای ذکر شده در بخش قبل دو برند Revolax و Rejeunesse نسبت به سایر مارک ها دارای ماندگاری و دوام بالاتری است. از این رو اگر می خواهید تزریق ژل گونه با دوام تری داشته باشید می توانید یکی از این دو برند را انتخاب کنید. به طور کلی اغلب فیلرها و ژل های تزریقی ماندگاری حدود ۶ الی ۱۸ ماه دارند و پس آن به تزریق و ترمیم مجدد نیاز دارند.

 

مزایای بهترین ژل ها برای تزریق گونه

استفاده از بهترین ژل برای تزریق گونه مزایایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • این روش بر خلاف عمل های زیبایی و تهاجمی نیازی به بیهوشی ندارد.
  • دائمی نبودن نتایج تزریق نیز می تواند یک مزیت محسوب شود زیرا در صورت تغییر نظر و یا عدم دریافت نتایج دلخواه فرد می تواند از پزشک برای تغییر حالت چهره کمک بگیرید.
  • دارای بهبودی سریع و بدون دوره نقاهت است و فرد می تواند بلافاصله به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد.
  • با استفاده از بهترین ژل برای گونه فرد درگیر عوارضی نظیر عفونت نمی شود.
  • در مقایسه با عمل های جراحی و تهاجمی زیبایی صورت هزینه بسیار کمتری دارد.

مزایای بهترین ژل ها برای تزریق گونه

سخن پایانی

برجستگی گونه ها می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی و شادابی صورت داشته باشد، از این رو خیلی از افراد برای تزریق ژل گونه اقدام می کنند. برندهای مختلفی از فیلرها وژل های تزریقی صورت وجود دارد که در میان آن ها باید بهترین ژل برای تزریق گونه را انتخاب و تزریق نمود تا بتوان به نتایج مطلوب دست یافت. علاوه بر انتخاب بهترین ژل تجربه و مهارت پزشک نیز بسیار حائز اهمیت است.

از این رو باید به یک مرکز زیبایی معتبر مراجعه کنید. یکی از بهترین کلینیک های زیبایی مرکز زیبایی درسا کلینیک است که با استفاده از معتبرترین ژل ها و فیلرها با ماندگاری بالا و به کمک جدیدترین متدها و تجهیزات پزشکان متخصص آن بهترین خدمات را در حوزه زیبایی و سلامتی ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »