خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

تزریق بوتاکس برای از بین بردن چروک های چانه

چکیده محتوا

تزریق بوتاکس برای از بین بردن چروک های چانه

یکی از موثرترین و راحت ترین روش هایی که به منظور زیبایی و جوان سازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد تزریق بوتاکس به چانه است. با توجه به اینکه بوتاکس چانه دارای کمترین خطرات و عوارض ممکن است اغلب افرادی که چین و چروک بر روی صورتشان ایجاد شده تزریق بوتاکس به چانه را انجام می دهند تا دوباره جوانی و اعتماد به نفس خود را به دست آورند. در ادامه تزریق بوتاکس برای از بین بردن چروک های چانه را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم، پیشنهاد می کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

آیا تزریق بوتاکس به چانه ممکن است؟

بله در کنار خط اخم، خط خنده، خطوط پنجه کلاغی، چین پیشانی، خطوط و چروک چانه را نیز می توان با تزریق بوتاکس به سادگی برطرف نمود. دهان از جمله پر تحرک ترین اندام های بدن انسان است. به طور کلی تمامی افراد بارها در طول شبانه روز دچار تغییر و تحولات احساسی و خلق و خویی می شوند. این حرکات متعدد عضلات چانه پس از مدتی موجب چین و چروک در این ناحیه می شود. تزریق بوتاکس چانه از بهترین و موثرترین درمان ها جهت مبارزه با این ظاهر ناخوشایند است.

بعضی از افراد به طور عادی دارای چین و چروک هایی در چانه خود هستند و برخی افراد نیز به هنگام حرف زدن دچار این مشکل می شوند. البته چین و چروک های بر روی چانه علت خطرناک و غیر معمولی ندارد و تنها ناشی از انقباضات ماهیچه منتالیس بوده که با تزریق بوتاکس می توان آن را بر طرف نمود. در واقع تزریق بوتاکس به عضلات منتالیس موجب فلج موقت آن می شود و چین و چروک ها چانه بر طرف می گردد.

آیا تزریق بوتاکس به چانه ممکن است؟

نحوه تزریق بوتاکس چانه

تزریق بوتاکس برای از بین بردن چروک های چانه باید حتما در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص زیبایی انجام شود، زیرا این روش باید به صورت کاملا دقیق و با مهارت کافی انجام شود. از این رو لازم است که قبل از هر اقدامی پزشک جلسه مشاوره با بیمار خود برگزار کند و در رابطه با انتظارات و نتایج واقعی بوتاکس با بیمار صحبت کند و بعد تزرق بوتاکس به چانه را آغاز نماید.

برای تزریق بوتاکس پزشک ابتدا ناحیه تزریق را  کرده و بعد با استفاده از ماده بی حسی موضع را بی حس می کند. سپس به کمک سرنگ های ظریف از زاویه های مناسب تزریق بوتاکس را انجام می دهد. این فرآیند در عرض ۱۰ دقیقه انجام می شود و پس از آن فرد می تواند بعد از ترک کلینیک کارهای روزانه خود را دنبال کند.

بیشتر بدانید: رفع عوارض بوتاکس

 

مزایا و فواید تزریق بوتاکس چانه

همانطور که اشاره شد چین و چروک های چانه به دلیل فعالیت زیاد این قسمت از صورت معمولا اتفاق می افتد و زیبایی چهره فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. این چین و چروک ها به مرور موجب پیر و زبر شدن پوست چانه می شوند. همچنین می توانند خطوط عمیقی را در گوشه های دهان و میان لب تحتانی و چانه به وجود آورند. از این رو با مشاهده این چین و چروک ها بر روی چانه بهتر است که فرد به یک پزشک متخصص زیبایی مراجعه کند تا با روش تزریق بوتاکس برای از بین بردن چروک های چانه به زیبایی اش کمک کند.

تزریق بوتاکس به چانه به خوبی می تواند چین و چروک ها و خطوط عمیق صورت را برطرف کند. امروزه این روش از معروف ترین درمان های زیبایی محسوب می شود و اگر به دنبال روشی کم هزینه و راحت برای ایجادی تغییری چشمگیر در چهره خود هستید تزریق بوتاکس می تواند بهترین گزینه ممکن باشد.

مزایا و فواید تزریق بوتاکس چانه

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس چانه

تزریق بوتاکس برای از بین بردن چروک های چانه روشی بسیار سریع و ساده است، به همین دلیل خیلی از افراد فکر می کنند که نیازی به مراقبت پس از تزریق نیست. اما این روش زیبایی نیز همانند هر روش دیگری به یک سری مراقبت ها بعد از انجام آن نیاز دارد. با رعایت این مراقبت ها می توان از عارضه های جانبی احتمالی جلوگیری نمود و زودتر به نتایج مطلوب دست یافت. از جمله مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس به چانه می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • از دستکاری ناحیه تزریق در ۲۴ ساعت اول خودداری کنید.
  • در شبانه روز اول در حین خواب سر را از بدن بالاتر نگه دارید.
  • از خم کردن سر در ۲۴ ساعت اول خودداری نمایید.
  • از تماس آب با ناحیه تزریق بوتاکس در روز اول بپرهیزید.
  • از مصرف نوشیدنی های الکلی و دخانیات بپرهیزید زیرا موجب ایجاد کبودی می شود.
  • پس از تزریق بوتاکس بر روی ناحیه تزریق کمپرس سرد قرار دهید تا به این ترتیب از میزان کبودی و التهاب جلوگیری کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم که نکات مراقبتی ذکر شده و توصیه های دیگر پزشک متخصص را حتما رعایت نمایید تا بتوانید به بهترین نتایج دست یابید.

 

 

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس چانه

هزینه تزریق بوتاکس به چانه

میزان هزینه تزریق بوتاکس برای از بین بردن چروک های چانه برای هر فردی متفاوت است. در واقع عوامل متعددی در هزینه نهایی بوتاکس تاثیر دارد که از جمله آن ها می توان به دستمزد پزشک متخصص، هزینه های کلینیک، حجم ماده بوتاکس، برند بوتاکس ، انتظارات و شرایط بیمار و … اشاره نمود. از این رو بهتر است که اگر تصمیم به تزریق بوتاکس چانه خود گرفته اید با پزشک خود مشورت کنید تا از قیمت دقیق این تزریق مطلع شوید.

سخن پایانی

تزریق بوتاکس برای از بین بردن چروک های چانه یکی از بهترین و حساس ترین روش های زیبایی محسوب می شود که اگر توسط یک پزشک متخصص و با تجربه انجام شود می تواند بهترین نتایج را به دنبال داشته باشد. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم برای تزریق بوتاکس به چانه حتما به یک کلینیک و پزشک معتبر و با سابقه مراجعه کنید. مرکز زیبایی درسا کلینیک یکی از بهترین کلینیک های زیبایی است که با بهره گیری از پزشکان متخصص خود و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا انواع خدمات زیبایی را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. از این رو می توانید با مراجعه به آن برای تزریق بوتاکس به چانه به نتایج ایده آل خود دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »