خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

تزریق چربی برای چه نواحی مناسب است؟

چکیده محتوا

تزریق چربی برای چه نواحی مناسب است؟

اینکه تکنیک پرطرفدار و جوانساز تزریق چربی برای چه نواحی مناسب است؟ موضوع مهمی است که می خواهیم در اینجا به آن بپردازیم. در این تکنیک به میزان مناسبی از چربی اضافی موجود در اندام هایی چون شکم، پهلو یا باسن برداشته می‌شود و به نواحی مورد نیاز بیمار تزریق می گردد.

یکی از بارزترین مزایای تزریق چربی دو کاره بودن آن است. به این معنی که هم چربی اضافی برداشته می شود و هم چربی نقاط دیگر که بر اثر افزایش سن کم حجم شده اند را بهبود می بخشد.

برای داشتن صورت و اندامی زیباتر و جوان تر و اطلاع از اینکه تزریق چربی برای چه نواحی مناسب است، با مراجعه به کلینیک تخصصی درسا و دریافت مشاوره تخصصی و مناسب، به کلینیک ما مراجعه نمایید.

تزریق چربی چیست؟

پیوند چربی با نام‌ های زیادی شناخته می ‌شود، که اغلب به عنوان تزریق چربی از آن یاد می‌ شود، به علاوه مشابه تزریق چربی است، و فناوری پشت این روش با سرعت پیشرفت کرده است.

انتقال چربی با محبوبیت بیشتر در بین بیماران، همچنان شهرت بدنام سابق خود را از دست می دهد. روشی که زمانی به روش‌ های کمتری استفاده می ‌شد، اکنون معمولاً در میان جراحان به عنوان جایگزینی طولانی ‌تر برای پرکننده‌ ها و در برخی موارد، کاشت سینه یا پیکر تراشی عضلات بیمار استفاده می ‌شود. اما به طور دقیق تر تزریق چربی برای چه نواحی مناسب است؟

ما فکر می کنیم که انتقال چربی به خوبی درک نشده است. در واقع تزریق چربی یک مجموعه بسیار خاص از مزیت ها، اما مهمتر از آن، مجموعه ای بسیار خاص از محدودیت ها است.

پیوند چربی یک روش جراحی دو مرحله ای است که در آن لیپوساکشن به آرامی برای برداشت سلول های چربی زنده انجام می شود. این سلول ‌ها سپس دوباره به نواحی مختلف بدن تزریق می ‌شوند تا حجم از دست رفته را به آن نواحی بازگردانند.

بیشتر بخوانید: آموزش مزوتراپی مو در تهران

محدودیت های تزریق چربی

برای دانستن این موضوع که تزریق چربی برای چه نواحی مناسب است، به بررسی محدودیت های این روش می پردازیم. یکی از مهم ترین محدودیت های پیوند چربی، غیرقابل پیش بینی بودن نتیجه نهایی است.

سلول‌ های چربی موجودات زنده‌ای هستند و اینکه دقیقاً چه تعداد از سلول‌ های چربی از فرآیند ظریف انتقال چربی جان سالم به در خواهند برد و در مکان جدید خود روی بدن تثبیت می‌شوند، بحث داغ و مهمی است.

اگرچه پزشکان متخصص ما با مهارت و تجربه بالایی که در استفاده از تکنیک های جدید تزریق چربی را دارند، درصد بقا را بین ۵۰ تا ۹۰ قرار می‌ دهند، اما به طور کلی محدوده بقای سلول های جدید انتقال یافته، بسته به تکنیک جراح و مراقبت های بعد از بیمار متغیر است.

علم انتقال چربی در حال پیشرفت است و ما در حال یادگیری و به روز رسانی اینکه تزریق چربی برای چه نواحی مناسب است و نحوه بهینه سازی جراحی پیوند چربی برای بهبود ایمنی رویه و نتایج کلی هستیم و همیشه علم خود را برای ارائه نتایج عالی به روز می نماییم.

انتقال چربی برای چه نواحی مناسب است؟

ما از اطلاعات پزشکان برجسته دنیا استفاده کردیم تا بدانیم بیماران در کدام نواحی بدن بیشتر می ‌خواهند چربی ‌شان منتقل شود و چه نتایجی را می ‌توانند انتظار داشته باشند. این نواحی شامل موارد زیر است:

انتقال چربی برای چه نواحی مناسب است؟

سینه ها

برای اطلاع از اینکه تزریق چربی برای چه نواحی مناسب است، نخستین ناحیه مورد بررسی سینه می باشد. انتقال چربی به سینه به طور فزاینده‌ای رایج شده است.

این ایده که فرد می تواند بدون نیاز به ایمپلنت، جسم خارجی، در حالی که از بافت طبیعی خود استفاده می کند و آن را از نقطه ای به نقطه دیگر می برد، بزرگ کردن سینه را انجام دهد. این روش جذابیت و متقاضیان زیادی دارد.

بیمارانی که بیشتر به انتقال چربی علاقه دارند، معمولاً زنانی هستند که «سینه‌های خوش فرم و متناسب با بدنشان می‌خواهند» اما با حجم بالای سینه‌ها یا سینه های افتاده روبه رو هستند. همچنین این بیماران به دنبال ایمپلنت نیستند، بلکه به دنبال ظاهری “فقط کمی تقویت، کمی بلندتر” هستند.

خوشبختانه، این مشخصات یک بیمار ایده آل برای یک روش انتقال چربی است، زیرا میزان چربی قابل تزریق بستگی به ناحیه چربی موجود دارد، و به شما در درک این موضوع که تزریق چربی برای چه نواحی مناسب است، کمک می نماید.

·         باسن

بیمارانی که به دنبال انتقال چربی به این ناحیه هستند، بهتر است که مطلع باشند، این ناحیه از نظر آناتومیک برای تزریق چربی سخت تر است (به دلیل رگ ‌های خونی زیادی که در باسن وجود دارد)، بسیار مهم است که بیمار با یک جراح پلاستیک با تجربه و متخصص مراجعه کند.

در ادامه موضوع تزریق چربی برای چه نواحی مناسب است، بیان می کنیم که چربی را می‌توان اساساً در هر جایی برای افزایش حجم و ترمیم قرار داد و انتقال چربی به باسن شما ظاهر فوری و چشمگیری از باسن‌های گردتر و اسکنه‌ شده‌تر ایجاد می ‌کند.

·         شکم

مردان معمولاً درخواست پیوند به عضلات شکم می‌کنند تا تصویری از یک «سیکس ‌پک» تراشیده شده و بسیار مورد علاقه ایجاد کنند.

در طی این روش که اچ کردن شکم نیز نامیده می ‌شود، جراحان با لیپوساکشن شکم به روشی خاص برای مشخص کردن و برجسته کردن عضله شروع می‌کنند و سپس چربی لیپوساکشن شده را به شکم برمی‌گردانند تا خطوط عضلانی را با حجیم کردن لبه‌ها برجسته ‌تر کنند و ظاهری مناسب پیدا کنند.

بنابراین در این قسمت از موضوع تزریق چربی برای چه نواحی مناسب است ، دریافتید که یکی از جنبه ‌های مهم این روش به‌ طور خاص این است که جراح واقعاً با عضله‌های زیرین بیمار کار کند، بنابراین شما در حال پیکرتراشی نواحی مناسب هستید.

·         صورت

یکی دیگر از مناطقی که در موضوع تزریق چربی برای چه نواحی مناسب است بررسی می شود، صورت است. این ناحیه عمدتاً به این دلیل محبوب است که چربی تزریق شده معمولاً طولانی‌ تر از سایر پرکننده‌های موجود است. به گفته متخصصین این امر این یک روش کمکی یا حتی اولیه عالی برای انجام هر دو روش زیبایی و ترمیمی است.

بیمارانی که به دنبال تقویت دائمی استخوان گونه یا فک هستند، اکنون انتقال چربی را به جای تزریق فیلر ترجیح می دهند، که باید هر ۶ تا ۱۲ ماه یکبار تجدید شود، در حالی که تزریق چربی ممکن است قبل از نیاز به ترمیم چندین سال طول بکشد.

·         صورت

·         بازو

یکی دیگر از زمینه هایی که اغلب توسط مردان درخواست می شود، بازوها هستند. افزایش عضلات سه سر و عضله دوسر از طریق پیوند چربی به شکل دهی و حجیم شدن این ناحیه کمک می کند. بنابراین در پاسخ به سوال تزریق چربی برای چه نواحی مناسب است، می توان بازو را نیز در نظر گرفت.

تقویت عضلات سه سر و عضله دوسر از طریق پیوند چربی به شکل ‌دهی و حجیم شدن ناحیه کمک می ‌کند و در نتیجه ظاهری عضلانی ‌تر و برش ‌خورده ‌تر ایجاد می ‌کند که بیماران تنها از طریق رژیم غذایی و ورزش قادر به دستیابی به آن نبوده‌اند.

متخصصین جراح در مورد افزایش تعداد مردانی که به دنبال جراحی پلاستیک و انتقال چربی هستند، توضیح می دهند: ما معتقدیم که بیماران ایده بازیافت بافت های خود را برای تغییر شکل بدنشان دوست دارند.

·         دست ها

ناحیه دیگری که در موضوع تزریق چربی برای چه نواحی مناسب است مور بررسی قرار می گیرد، دست ها می باشد. پوست روی دست‌های ما دقیقاً به اندازه پوست صورت ما سن را نشان می دهند. انتقال چربی به بالای دست ‌ها باعث افزایش حجم می ‌شود تا پوستی جوان به پوست نازک یا چروکیده بازگردد. همچنین می‌ توان چربی را به دست ‌ها تزریق کرد تا پوست رگ‌دار را بهبود بخشد و رگ‌ های بیرون زده کمتر دیده شود.

کلام پایانی

ما در این مقاله به ببرسی موضوع تزریق چربی برای چه نواحی مناسب است، پرداختیم. به طور کلی صورت، سینه، باسن، بازو و شکم می باشد که برای کسب نتایج عالی ضروری است که توسط پزشک متخصص و مجرب انجام شود.

ما در کلینیک تخصصی درسا با بهره گیری از تخصص و مهارت پزشکان خود و دستگاه های پیشرفته بهترین نتایح از تزریق چربی را ارائه می دهیم. برای دریافت وقت مشاوره، به وب سایت ما مراجعه و اطلاعات فردی خود را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »