خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

تزریق چربی بهتر است یا لیفت نخ؟

چکیده محتوا

تزریق چربی بهتر است یا لیفت نخ؟

تزریق چربی بهتر است یا لیفت نخ؟ این سوالی است که بسیاری از زیباجویان مراجعه کننده به ما می پرسد. امروزه با وجود روش های غیرتهاجمی زیادی که برای لیفت صورت وجود دارد، لیفت صورت متقاضیان زیادی را به خود اختصاص داده است.

در این رابطه افراد به دنبال پیدا کردن برترین روش لیفت صورت می باشند که هم دارای اثرات خارق العاده باشد و هم خطرات جراحی را نداشته باشد. دو تکنیک رایج و مورد استفاده در این زمینه تزریق چربی و لیفت نخ است که با اهداف لیفت کنندگی مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین روش را بتوانید انتخاب نمایید.

لیفت نخ

در ابتدای بررسی مطلب تزریق چربی بهتر است یا لیفت نخ، به تفکیک این روش ها را توضیح می دهیم. لیفت نخ یک روش زیبایی است که در آن پزشک بدون انجام جراحی و با استفاده از نخ های مناسب که معمولا PDO هستند، صورت را لیفت و جوان می کند.

نخ های مورد استفاده در این تکنیک که شبیه نخ های بخیه هستند، دارای زوائدی هستند که وقتی توسط پزشک در زیر پوست قرار می گیرند علاوه بر کششی که ایجاد می کنند، عمل تحریک کلاژن را نیز ایفا می نمایند.

بنابراین در این روش علاوه بر سفت و کشیدگی پوست، کلاژن از دست رفته نیز ساخته می شود و شما می توانید یک نتیجه خارق العاده را مشاهده نمایید و از داشتن پوست جوان، کشیده و صاف لذت ببرید.

روش انجام لیفت نخ

یکی دیگر از مواردی که به شما کمک می کند تا دریابید تزریق چربی بهتر است یا لیفت نخ، بررسی روش انجام این تکنیک هاست. پس از آنکه در جلسه مشاوره در رابطه با اهداف و خواسته هایتان با پزشک صحبت کردید، در روز عمل، در ابتدا پزشک نواحی مورد نیاز برای درمان را مشخص می نماید و اقدام به بی حسی موضعی در این نواحی می کند.

این کار موجب می شود که در طی روند جراحی لیفت نخ، شما به هوش باشید و بتوانید با دکتر در صورت نیاز صحبت نمایید. پزشک نخ ها را با استفاده از سوزن های ریزی وارد و پس از قرار گیری آن ها در جای خود، بر اساس تشخیص خود میزان خاصی از کشش را ایجاد می نماید.

این روند به طور کلی نیم ساعت زمان می برد که البته بر اساس نواحی مورد نیاز درمان می تواند کمی تغییر کند. این نخ ها نیز قابل جذب می باشد و بعد از گذشت ۲ ماه جذب می شوند.

روش انجام لیفت نخ

مزایا و معایب لیفت نخ

مهمترین عاملی که می تواند به شما در تشخیص اینکه تزریق چربی بهتر است یا لیفت نخ، کمک نماید، بررسی مزایا و معایب این روش هاست. در ابتدا مزایا و معایب لیفت نخ ذکر می شود. از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سریع
  • بدون دوران نقاهت
  • نتایج ایده آل و سریع
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • نتایج طولانی
  • هزینه های مناسب

با وجود مزایای زیادی که این روش دارد، دانستن معایب آن نیز می تواند به انتخاب اینکه تزریق چربی بهتر است یا لیفت نخ کمک نماید. اگر میزان شلی و افتادیگ پوستتان خیلی زیاد است، این روش برای شما کارامد نخواهد بود و باید به دنبال جراحی باشید.

در ارتباط با نتایج آن نیز می توانیم بگوییم، درست است که نتایج آن ماندگار تر از نتایج حاصل از تزریق ژل و چربی می باشد ولی در مقایسه با لیفت جراحی ماندگاری آن کمتر است و برای ماندگاری بیشتر نیاز به تمدید مجدد آن می باشد.

تزریق چربی

تزریق چربی

حال که با لیفت نخ و مزایا و معایب آن آشنا شدید، برای انتخاب راحت تر اینکه تزریق چربی بهتر است یا لیفت نخ، به بررسی تکنیک تزریق چربی می پردازیم.

تکنیک تزریق چربی معمولا با هدف جوانسازی و افزایش حجم استفاده می شود و می تواند پوست را جوان و صاف و حجم های کم را بازیابی نماید. در این روش پزشک از سلول های بنیادی چربی خود بیمار برای پیوند استفاده می نماید و هیچ ماده خارجی وارد بدن نمی شود.

در صورتی که این تکنیک با جراحی های دیگر همچون لیفت صورت همراه شود نتایج شگفت انگیزی را ارائه می دهد.

مقاله پیشنهادی: آموزش تزریق بوتاکس صورت

روش انجام تزریق چربی

در ادامه موضوع تزریق چربی بهتر است یا لیفت نخ، با چگونگی انجام تزریق چربی آشنا می شویم. در این روش نیز همانند روش لیفت نخ، بیهوشی عمومی وجود ندارد و پزشک می تواند با استفاده بی حسی موضعی عمل پیوند را انجام دهد. چیزی که در موفقیت این روش بسیار حائز اهمیت است، تخصص پزشک و نوع تکنیکی است که استفاده می شود.

در جدیدترین تکنیک های تزریق چربی، ابتدا از نواحی اهدا کننده که شامل شکم، پهلو، ران یا باسن می باشد، سلول های بنیادی چربی به آرامی استخراج می شوند.

سپس توسط سانتریفیوژ خالص سازی شده و مواد اضافی و خون از آن ها خارج می شود. در مرحله آخر پزشک با تخصص و مهارت خود سلول های چربی خالص شده را در عمق مناسبی از ناحیه تحت درمان تزریق می نماید، همچنین برای کسب نتایج بهتر می توان از فاکتورهای رشد خود بیمار نیز در تزریق استفاده نمود.

میزان ماندگاری تزریق چربی

یکی دیگر از نکاتی که به شما کمک می کند تا دریابید تزریق چربی بهتر است یا لیفت نخ، بررسی میزان ماندگاری این تکنیک ها می باشد. پیشتر در ارتباط با ماندگاری لیفت نخ صحبت کردیم، اما در ارتباط با ماندگاری تزریق چربی می توان گفت که وهله اول ماندگاری چربی یه تکنیک مورد استفاده و تخصص پزشک بر می گردد.

همچنین باید در نظر داشته باشید که سلول های چربی پیوندی، همانند سایر سلول های چربی شما عمل می نمایند و در صورت لاغری می توانند حذف شوند، لذا برای حفظ نتایج باید ثبات وزن داشته باشید.

میزان ماندگاری تزریق چربی

لیفت نخ بهتر است یا تزریق چربی

برای پاسخ دقیق به اینکه تزریق چربی بهتر است یا لیفت نخ، باید بگوییم، همانطور که در متن به طور کامل این دو روش بررسی شدند، این دو روش قابل مقایسه با هم نیستند و هر کدام مزایا و معایب مختص خود را دارند. این که کدام روش برای شما بهتر است به نیازهای شما بر می گردد.

لیفت نخ با کشش، سفت کردن پوست و تحریک ساخت کلاژن به جوانسازی شما کمک می نماید ولی روش تزریق چربی بیشتر حجم از دست رفته بر می گرداند و با افزایش حجم چین و چروک را کاهش می دهد و عمل جوانسازی را انجام می دهد.

برای دانستن این که کدام روش برای شما بهتر است، باید در جلسه مشاوره در این باره صحبت نمایید و پزشک بر اساس شرایط جسمی و خواسته های شما بهترین روش را برای شما بر می گزیند.

پاسخ دیگر ما به سوال تزریق چربی بهتر است یا لیفت نخ، این است که هردو. بله اگر هر دو روش همزمان با هم انجام شود می تواند نتایج شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد.

کلام پایانی

ما در این محتوا با موضوع تزریق چربی بهتر است یا لیفت نخ، به بررسی این دو تکنیک فوق العاده و کاربردی پرداختیم. در صورتی که مایلید زیبایی و جوانی خود را حفظ نمایید و زمان را برای خود متوقف نمایید، با مراجعه به وب سایت ما وقت مشاوره خود را با متخصصین با تجربه کلینیک درسا ثبت نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »