خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

تزریق چربی به سینه یا پروتز سینه؟

چکیده محتوا

تزریق چربی به سینه یا پروتز سینه؟

تزریق چربی به سینه یا پروتز سینه؟ این سوال افرادی است، که قصد حجیم و بزرگ کردن سینه خود را دارند و میان این دو روش سر در گم مانده اند. این دو روش در مقایسه با هم برتری ها و نقص هایی دارند و برای همه افراد با شرایط یکسان مناسب نمی باشند؛ از این رو هر شخصی باید متناسب با شرایط بدنی خود یک روش را انتخاب کند.‌

اگر به دنبال بهترین راه برای افزایش سایز سینه خود هستید، در این مقاله با ما همراه باشید، تا بهترین روش را همراه با نظر پزشک بزرگ کردن سینه انتخاب کنید.

پروتز سینه چیست؟

در نخستین بخش از مقاله پیش از اینکه به پرسش بین تزریق چربی به سینه یا پروتز سینه کدام را برگزینیم؟ جواب دهیم، شما را با روش پروتز سینه آشنا می کنیم.

پروتزهای سینه ساشه ها یا کیسه هایی هستند، که با ژل سیلیکون یا سالین پر شده اند. این کیسه ها در زیر بافت سینه و ماهیچه ها قرار می گیرند.

پروتز ها در انواع مختلفی با طیف وسیعی از مشخصات فنی متفاوت ( شکل، سایز و بافت) تولید می شوند؛ از این رو افراد برای انتخاب آن هیچ گونه محدودیتی ندارند.

این کیسه ها از طریق یک برش در امتداد چین زیر پستانی در اطراف هاله یا زیر بغل درون بافت سینه قرار می گیرند، البته با توجه به فرم پروتز گرد یا قطره اشکی محل قرار دادن پروتز متفاوت است.

یکی از مزایای قابل توجه بزرگ کردن سینه با پروتز این است، که به شما امکان می دهد به لطف ترکیب های بی شماری از اندازه ها و شکل های کیسه های سیلیکونی، شکل دلخواه را به سینه های خود بدهید .

یکی دیگر از مزایای پروتز، که در شفاف سازی پرسش تزریق چربی به سینه یا پروتز سینه؟ نیز تأثیر دارد، ماندگاری طولانی مدت پروتز است، که در شرایط عادی بین ۱۰ تا ۱۵ سال ماندگاری دارد. برخلاف تزریق چربی، پروتز سینه نتایج فوری و قابل مشاهده را ارائه می دهد.

پروتز سینه چیست؟

آشنایی با تزریق چربی سینه

در این بخش از مقاله برای اينکه پاسخ پرسش تزریق چربی به سینه یا پروتز سینه؟ را بهتر درک کنید، شما را با روش تزریق چربی سینه آشنا می کنیم‌. بزرگ کردن سینه با استفاده از تزریق چربی یا لیپو فیلینگ تکنیکی است، که در آن بزرگ شدن سینه به طور طبیعی و بدون استفاده از مواد مصنوعی انجام می شود.

این یک روش سه مرحله ای است، که در آن چربی از یک ناحیه از بدن برداشته شده و به سینه، منتقل می شود.

در روش تزریق چربی، چربی های اضافی از شکم، ران یا باسن جمع آوری می شوند. این چربی ها از سالم ترین و مقاوم ترین سلول های چربی برداشته خواهند شد. سپس سلول‌های چربی برداشته شده پس از تصفیه به قسمت‌های مختلف سینه تزریق می‌شوند تا نسبت به قبل به صورت کاملا طبیعی حجیم گردد.

مهمترین مزیت تزریق چربی به سینه این است که، از بافت خود بیمار استفاده می شود و سینه ها را تا حد امکان طبیعی جلوه می دهد. همین مزیت باعث شده که در پاسخ پرسش تزریق چربی به سینه یا پروتز سینه؟ بسیاری افراد تزریق چربی را انتخاب کنند‌‌‌.

بزرگ کردن سینه با این روش با تزریق چربی بدن شما به روشی کاملا طبیعی و با نتایج کاملا طبیعی به سینه های شما حجم می دهد .البته ایراد این روش این است، که همانند دیگر بافت های چربی بدن ممکن است تحلیل برود و ماندگاری کمتری دارد.

آشنایی با تزریق چربی سینه

آشنایی با روش انجام پروتز سینه و تزریق چربی

در این قسمت از مقاله برای روشن شدن پرسش تزریق چربی به سینه یا پروتز سینه؟ شما را با فرآیند انجام این دو روش بزرگ کردن سینه آشنا می کنیم، تا انتخاب بین این دو آسان تر باشد. نحوه انجام پروتز و تزریق سینه به شرح زیر است؛

·             پروتز سینه

جراحی کاشت سینه را می توان با بیهوشی موضعی یا عمومی انجام داد، اما در بیشتر موارد با بیهوشی عمومی انجام می شود. از سوی دیگر پروتز سینه یک روش تهاجمی است، که برای قرار دادن کیسه های سیلیکونی یک برش در غده پستانی ایجاد می شود. سپس پروتز بین بافت پستان و ماهیچه قفسه سینه یا پشت آن قرار می گیرد.

پروتزهای های سیلیکونی قبل از قرار دادن درون بافت سینه پر می شوند، در حالی که پروتزهای های سالین پس از قرار دادن در بافت سینه پر می گردند. پس از جا اندازی پروتز، محل برش با بخیه بسته می شود.

بیشتر بخوانید: لیزر و زگیل تناسلی چه تاثیری بر روی هم دارند؟

·         تزریق چربی به سینه

تا به اینجای مقاله تزریق چربی به سینه یا پروتز سینه؟ نحوه کاشت پروتز برای شما کاملا روشن شد. حال در این بخش با روش غیر تهاجمی تزریق چربی آشنا می شوید.

روش تزریق چربی با بی حسی موضعی در طی سه مرحله انجام می شود، نخست یک لوله نازک و دستگاه مکش برای مکیدن مقدار کمی چربی از سایر قسمت‌های بدن مانند ران، باسن یا شکم از طریق برش‌های کوچک در پوست استفاده می‌شود.

پس از برداشتن چربی با استفاده از کانولا، در شرایط استریل سانتریفیوژ می شود. این مرحله تنها چند دقیقه طول می کشد و برای جداسازی سلول های چربی باقیمانده از عناصر ناخواسته مانند سلول های چربی آسیب دیده، سلول های بدون چربی، سلول های خونی و نمکی که قبلا تزریق شده است، انجام می گیرد.

سپس نوبت به تزریق چربی به پستان می رسد. تزریق‌ها در زوایای مختلف و در جهات مختلف انجام می‌شوند، تا سطح تماس سلول‌های پیوند شده با بافت گیرنده افزایش یابد و از تثبیت مناسب تزریق یا پیوند چربی اطمینان حاصل شود.

تزریق چربی به سینه یا پروتز سینه را انتخاب کنیم؟

تا به اینجای مقاله به طور کامل با دو روش تزریق چربی و پروتز سینه به طور کامل آشنا شدید، در این بخش به این سوال پاسخ می دهیم که بین تزریق چربی به سینه و پروتز سینه کدام را انتخاب کنیم؟

بهترین راه برای انتخاب بین این دو گزینه، مشورت با یک متخصص (جراح پلاستیک) است، یک متخصص حرفه ای بسته به آناتومی، نتایج مورد نظر و ترجیحات شخصی هر فرد، تزریق چربی به سینه یا پروتز سینه را به شخص پیشنهاد می دهد.

به عنوان یک قانون کلی، به خاطر داشته باشید که پروتز سینه برای بانوانی که به‌ دلیل‌ سرطان پستان بافت سینه خود را از دست داده اند، مناسب است. البته به افرادی نیز که مایل اند سینه خود را بیش از یک کاپ بزرگ کنند، پروتز سینه پیشنهاد می شود.

با این حال، از آنجایی که خواسته های هر شخص متفاوت است، اگر مایل به حجیم کردن طبیعی سینه خود هستید و مایل به تغییر سایز زیاد آن نیستید، بین تزریق چربی به سینه یا پروتز سینه، تزریق چربی به سینه را انتخاب کنید.‌

تزریق چربی به سینه یا پروتز سینه را انتخاب کنیم؟

سخن پایانی

مقاله تزریق چربی به سینه یا پروتز سینه توسط جراحان پلاستیک مرکز زیبایی و جراحی درسا کلینیک نگاشته شده است. درسا کلینیک از مجهز ترین مراکز جراحی زیبایی و حجیم کردن سینه است، که عمل های زیبایی خود را توسط بهترین و مجرب ترین پزشکان متخصص در ایران انجام می دهد.

اگر برای حجیم سازی سینه خود نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، از طریق سایت درسا کلینیک با پزشکان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »