خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

تزریق چربی به صورت لاغر و استخوانی

چکیده محتوا

تزریق چربی به صورت لاغر و استخوانی

تزریق چربی به صورت لاغر و استخوانی روشی کم تهاجمی است که بهترین و ایمن ترین گزینه برای تکنیک های تهاجمی و جراحی جهت دستیابی به چهره زیبا و جوان تر در نظر گرفته شود . نتایج مطلوب تزریق چربی اتولوگ به دلیل پر شدن بافت نرم و عمدتاً به دلیل اثر بازسازی بالقوه سلول های بنیادی مزانشیمی مشتق از چربی است .

در اینجا ، برخی از نکات مهم در زمینه انتقال چربی به صورت و جوان سازی و پر نمودن صورت های لاغر و استخوانی بیان خواهد شد ، برای دریافت اطلاعات مناسب با ما همراه باشید .

بیشتر بخوانید: آموزش لیفت با نخ

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت لاغر و استخوانی ، روشی است که طی آن چربی از نواحی غنی از چربی از قبیل شکم ، پهلو ، باسن به ناحیه هدف منتقل می شود . هدف از این روش ، بهبود و افزایش ناحیه استخوانی صورت است که چربی در آن تزریق می گردد .

این تکنیک شامل لیپوساکشن و استخراج چربی ، سانترفیوژ و خالص سازی چربی و سپس تزریق مجدد چربی خالص به ناحیه ای است که نیاز به بهبود دارد.

تزریق چربی به صورت

چه کسی و در کجا تزریق چربی به صورت را انجام می دهد ؟

تزریق چربی به صورت لاغر و استخوانی معمولاً توسط جراحان پلاستیک انجام می شود ، زیرا لیپوساکشن جزء اصلی این روش است . دستیاران جراحی پلاستیک در مورد استانداردهای مراقبت از روش لیپوساکشن آموزش جامعی می بینند و در مدیریت عوارض مسلط هستند.

پیوند چربی باید در یک مرکز جراحی معتبر یا بیمارستان انجام شود . اعتباربخشی تسهیلات مهم است زیرا تضمین می کند که مرکز در فواصل زمانی منظم برای اطمینان از ایمنی بیمار و بهترین شیوه ها بازرسی می شود .

فرآیند پیوند چربی

فرآیند تزریق چربی به صورت لاغر و استخوانی شامل سه مرحله است :

  1. استخراج چربی از ناحیه اهدا کننده با لیپوساکشن : در این مرحله سلول های بنیادی چربی از ناحیه غنی از چربی ، توسط کانولاهای نازک از طریق روش لیپوساکشن انجام می گیرد . باید در نظر داشت که پزشک متخصص به صورت دستی و با مهارت بالا عمل استخراج را انجام می دهد و نباید از لیپوساکشن لیزری یا اولتراسونیک جهت استخراج استفاده گرد زیرا ممکن است سلول های چربی را از بین ببرد .
  2. تخلیه ، سانتریفیوژ و پردازش چربی : در مرحله بعد از تزریق چربی به صورت لاغر و استخوانی ، چربی استخراج شده سانتریقیوژ می گردد تا خون و سلول های مرده از سلول های بنیادی چربی جدا گردند . این کار باعث می شود سلول های چربی زنده و خالص باقی بمانند و منجر به پیوندی موفقیت آمیز شوند .

چربی هایی که دور ریخته می شوند سلول های چربی هستند که احتمالاً در پیوند زنده نمی مانند و حتی می توانند برای سلول های خوب مشکل ایجاد کنند.

  1. تزریق مجدد چربی تصفیه شده به ناحیه ای که نیاز به بهبود دارد : در مرحله آخر تزریق چربی به صورت لاغر و استخوانی ، سلول های چربی مجدد به نواحی انتخاب شده به آرامی و با مهارت بالا در عمق مناسب تزریق می شود . در برخی تکنیک های تزریق چربی به همراه سلول های بنیادی چربی فاکتورهای رشد نیز جهت رگ زایی مناسب چربی پیوند شده ، تزریق می گردد . با این کار امکان زنده ماندن درصد بالایی از سلول های چربی حفظ می گردد .

میزان مورد نیاز چربی برای پیوند بر حسب سی سی تعیین می گردد و به طور کلی پزشک متخصص با در نظر گرفتن انتظارات بیمار ، شرایط جسمی بیمار و میزان چربی موجود در بدن بیمار این مقدار را محاسبه می نماید .

فرآیند پیوند چربی

نواحی رایج تزریق چربی به صورت لاغر

  • در روند تزریق چربی ، پزشک می تواند ظاهر زیبا و جوانی را با اضافه کردن سلول های چربی به قسمت های توخالی صورت از جمله زیر چشم ، خطوط خنده و یا چین های بینی ایجاد نماید .
  • پیوند چربی به گونه‌ های استخوانی حجم می ‌دهد تا گونه‌ های حجیم و کانتور شده و زیبا ایجاد شود .
  • تزریق چربی به صورت لاغر و استخوانی بافت و ظاهر پوست را بهبود می بخشد ، چرا که در صورت های لاغر و استخوانی پوست حالت پیر و افتاده پیدا می کند .

بهترین افراد برای تزریق چربی به صورت

بهترین کاندیدا برای تزریق چربی به صورت لاغر و استخوانی کسانی هستند که ویژگی های زیر را داشته باشند ؛

  • در وزن ایده آل خود هستند .
  • انتظارات واقع بینانه ای از آنچه می توان از طریق انتقال چربی به دست آورد ، دارند .
  • صورت استخوانی دارند ولی دارای نواحی دارای چربی برای استخراج می باشند .
  • به دنبال جوان سازی ظاهر پوست و کاهش خطوط ریز و چین و چروک صورت خود هستند .
  • به دنبال نتایج ماندگارتری هستند که نمی توان آن ها را با پرکننده های دیگر به دست آورد.

انتظارات از تزریق چربی به صورت

  • باید بدانید که روند تزریق چربی به صورت لاغر و استخوانی خیلی دردناک نیست ولی بیشترین ناراحتی در ناحیه ای است که چربی از آنجا گرفته شده است .
  • ممکن است مقداری کبودی به مدت ۵ روز و تورم وجود داشته باشد که بیشتر آنها بین ۱۰ تا ۱۴ روز کاهش می یابد .
  • بسیاری از بیماران ۳ تا ۵ روز بعد سر انجام پیوند چربی می توانند به کار باز گردند .
  • در صورت نیاز و عدم تقارن پس از پیوند می توان عمل تزریق چربی را تکرار کرد .

انتظارات از تزریق چربی به صورت

کلام پایانی

طی کردن عمر به معنای از دست دادن مقادیر زیادی کلاژن است و پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و باعث چروک شدگی و افتادگی آن می شود .

انتقال چربی به صورت یک راه عالی برای پر کردن لاغری صورت ، برطرف سازی عیوب ، بهبود کانتورینگ و کمک به بازگرداندن حجم به صورت ، به خصوص در مناطقی که با افزایش سن فرورفته شده اند ، می باشد .

تکنیک تزریق چربی به صورت لاغر و استخوانی با قرار دادن سلول چربی طبیعی و اتولوگ در صورت ، به درمان نواحی لاغر و استخوانی کمک می نماید و صورت را حجم می دهد و به طور همزمان پوست صورت را نیز جوان می سازد .

اگر روش انتقال چربی به صورت توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام گیرد ، عوارض ناشی از آن به حداقل می رسد و نتایج دائمی ایجاد می کنند .

به علاوه برای دریافت نتایج بهتر می توان این روش را با سایر روش های زیبایی همراه نمود . اگر به دنبال روشی برای بهبود صورت استخوانی خود هستید تزریق چربی می تواند بهترین و کم عارضه ترین درمان باشد ، که البته برای این امر درسا کلینیک را بایستی انتخاب نمایید .

بیشتر بخوانید: بهترین روش های درمانی برای بزرگ کردن باسن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »