خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

چکیده محتوا

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

زمانی که شما پا به سن می گذارید، چین و چروک ها و خطوط ریز و درشتی برروی صورت‌تان به چشم می خورد. بسیاری از شماها با ظاهر شدنِ این علائم برروی صورتِ خود، اعتماد به نفستان را از دست می دهید. به همین خاطر به دنبال راهی برای از بین بردنِ آنها می گردید. شما امکانِ اکتفاء به راه حل تزریق چربی به صورت خود را دارید. با این کار چین و چروک صورت‌تان از بین رفته و برای باری دیگر به پوستی شاداب دست پیدا می کنید.

نگران نباشید، چرا که با این کار حالتِ طبیعی صورت شما حفظ شده و در مقایسه با دیگر روش ها دارای طول عمر بیشتری می باشد. در این روش اغلب از قسمت هایی از بدن شما که درصد بالایی چربی دارد، سلول چربی استخراج خواهد شد. بعد از پشت سَر گذاشتن مرحله تصفیه به نقطه هایی که دارای چین و چروک می باشند، انتقال پیدا می کند. در نتیجه چنین کاری، باری دیگر زیبایی و جذابیت به چهره شما باز می گردد.

اگر که شما به دنبال کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه هستید، در ادامه این مطلب از درسا کلینیک با ما همراه باشید.

چگونه چربی به صورت ما تزریق می شود؟

پیش از پرداختن به ماندگاری تزریق چربی به صورت بهتر است، در ارتباط با چگونگی انتقال سلول چربی به صورت شما صحبت کنیم. انجام این کار به سه مرحله ی بسیار حساس و مهم تقسیم بندی می گردد. ما در قسمت زیر هریک از این سه مرحله را بررسی خواهیم کرد؛

·         چربی از نواحی مختلف بدن شما خارج می شود!

بعد از آن که شما روش تزریق چربی به صورت را انتخاب نمودید، پزشکِ متخصص ناحیه ای از بدنِ شما برای استخراج چربی را مشخص خواهد کرد. اغلب از قسمت هایی از بدن که چربی بالایی دارد، برای این کار استفاده می شود. برای مثال ما می توانیم، به؛ شکم یا پهلو اشاره کنیم. بنابراین ناحیه ی مورد نظر بی حس خواهد شد و مقدار چربی لازم با استفاده از مکنده هایی مخصوص به دست می آید.

چگونه چربی به صورت ما تزریق می شود؟

·         چربی استخراج شده آماده خواهد شد!

حال که برای تزریق چربی به صورت مقدار مشخصی از آن استخراج شد، مرحله آماده سازی آن می رسد. به همین خاطر تمامی ترکیبات اضافی، سلول چربی مرده یا… از سلول چربی زنده تفکیک می شود. این گونه چربی خالص شده و برای تزریق به صورت شما آماده می شود.

·         چربی به محل مورد نظر مراجعه‌ کننده تزریق می شود!

حال به آخرین مرحله تزریق چربی به صورت رسیدیم. در این مرحله چربی تصفیه شده برای تزریق به قسمت مورد نظر درون سرنگ هایی مخصوص ریخته خواهد شد. سپس پزشک مجرب و ماهر آن را به محلی که از قبل بی حس گردیده و کاملاً استریل شده است، تزریق می نماید. اکنون شما به شکل ظاهری مورد علاقه خود دست پیدا کرده اید، درست است!

تزریق چربی به صورت دارای چه فوایدی است؟

از آنجا که انتقال چربی به صورت دارای مزیت ها و فواید زیادی است، افراد بسیاری به سمت انجام این عمل زیبایی رهسپار می شوند. در واقع این روش زیبایی دارای اثرات مثبت به سزایی بوده و به شما امکان می دهد، در کوتاه ترین زمان ممکن به ظاهر مورد پسند خود دست پیدا کنید؛

  1. ماندگاری بسیار طولانی.
  2. دوران نقاهت کوتاه مدّت.
  3. جوانسازی پوست صورت.
  4. استفاده از چربی بدنِ خودتان.
  5. تحریک پوست به کلاژن سازی بیشتر.

اینها تنها چند نمونه از مزیت هایی است، که با تزریق چربی به صورت عاید حال شما می شود. حال که به برخی از سؤالات شما پاسخ دادیم، در ادامه به طول ماندگاری این روش درمانی می پردازیم. لطفاً در ادامه متن همچنان با ما در درسا کلینیک همراه باشید.

تزریق چربی به صورت دارای چه فوایدی است؟

سن و تأثیر آن برروی ماندگاری تزریق چربی

سن شما برروی ماندگاری تزریق چربی تأثیر بسیاری دارد. با افزایش سن و سال شکل صورت و بافت آن با برخی از تغییرات کوچک و بزرگ همگام می شود. خودِ این موضوع هم برروی ماندگاری تزریق چربی به صورت اثر شگرفی دارد. ما در ادامه متن به سه اصل مهم در این باره اشاره خواهیم نمود؛

·         ارتباط موجود میان نوعِ پوست و سن

با افزایش سن شما کاربران عزیز، پوستتان جهتِ کلاژن سازی اقدام نمی کند. پس با این مسئله پوست شما ضعیف تر از قبل شده و نمی تواند، چربی انتقال یافته به صورت را حفظ نماید. بنابراین می توان گفت؛ تزریق چربی هنگامی که شما سن و سال کمتری دارید، طولِ عمر بالاتری برایتان به ارمغان می آورد. البته ما به شما توصیه می کنیم، برای اطمینان خاطر بیشتر در این زمینه از پزشک معالج بخواهید، پوست شما را معاینه کند.

·         ارتباط موجود میان تغییر حجم صورت و سن

هرچه که سن شما بالاتر می رود، صورت‌تان حجم خود را از دست خواهد داد. به حالتی که در چانه شما چاله ای ایجاد شده و زیر چشمانتان گود افتاده تر از قبل می شود. از سویی دیگر بافت های زیرین پوست ضعیف تر از قبل عمل می کنند. در چنین رخدادی ماندگاری تزریق چربی به صورت هم کاهش پیدا می کند. زیرا بافت ها ضعیف تر شده و نمی توانند، چربی انتقال یافته به صورت را حفظ نمایند.

مقاله پیشنهادی: آموزش تزریق بوتاکس صورت

·         ارتباط موجود میان سلول سازی و سن

هرچه که سن شما افزایش یابد، پوست صورت و دیر نواحی بدن توانایی خود را برای سلول سازی از دست می دهد. بنابراین پوست شما بعد از تزریق چربی به صورت توانایی بازسازی خود را نخواهد داشت. این مسئله هم می تواند، برروی ماندگاری انتقال چربی اثرگذار باشد.

توانایی جراح و تأثیر آن برروی ماندگاری تزریق چربی

بلی، شما باید در این راستا به پزشک متخصص و حاذق مراجعه بنمایید. چرا که مهارت وی تأثیر شگرفی برروی ماندگاری انتقال چربی دارد. هرچه که پزشک این مسیر را اصولی تر و درست تر پشت سر بگذارد، شما طول عمر بیشتری را تجربه خواهید کرد. روشِ استخراج سلول چربی، نحوه تصفیه و تزریق آن به محل مورد نظر زیر سایه مهارت پزشک انجام می شود.

توانایی جراح و تأثیر آن برروی ماندگاری تزریق چربی
پس شما باید برای حفظ سلامت خود و تجربه ماندگاری بالاتر به یک کلینیک معتبر و شناخته شده بروید. این گونه بهترین ها را تجربه می کنید، مطمئن باشید!

مراقبت از صورت و تأثیر آن برروی ماندگاری تزریق چربی

شما باید قبل و بعد از تزریق مراقبت های لازم را از پوست صورت خود داشته باشید. چرا که توجه به نکات لازمه در مراقبت قبل و بعد از تزریق چربی به صورت می تواند، تأثیراتی قابل توجه برروی نتیجه پایانی کار داشته باشد. پیش از تزریق باید پوست صورت شما و ناحیه مورد نظر آماده بشود.

البته مراقبت های پس از تزریق هم اهمیت شایانی دارد. شما باید به دستورالعمل های پزشک معالج خود گوش فرا دهید، تا بهترین نتیجه ها را تجربه نمایید. با این کار عوارض ناشی از انتقال چربی به پایین ترین سطح خود رسیده و مزیت ها افزایش می یابد.

وزن و تأثیر آن برروی ماندگاری تزریق چربی

آیا وزن شما دائماً در حال تغییر است؟ به گونه ای که سریعاً افزایش وزن یا کاهش آن را تجربه می نمایید! این نیز می تواند، برروی ماندگاری تزریق چربی به صورت اثرگذار باشد. ولی چرا کم یا زیاد شدن وزن شما برروی چربی تزریق شده اثر می گذارد؟ زیرا با چنین فرآیندی صورت شما هم تحت تأثیر قرار گرفته و برروی عواقب کار اثرات منفی برجای خواهد گذاشت.

پس اجازه ندهید، بعد از انتقال‌ چربی به ناگاه وزن شما تغییر را تجربه کند. حتماً رژيم غذايی مناسب داشته و ورزش کنید. اگر که شما بتوانید، وزن خود را در چهارچوبی مشخص حفظ نمایید، برروی نتیجه تأثیر مثبت می گذارید. ما این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهیم.

انجام فعالیت هایی سنگین و تأثیر آن برروی ماندگاری تزریق چربی

اگر که شما دائماً در حال انجام کارهایی سنگین باشید، تغییر در حالتِ چربی تزریق شده را تجربه خواهید کرد. پس حتماً بعد از تزریق چربی به صورت استراحت کنید. از سویی دیگر به دستورالعمل های پزشک معالج خود به خوبی گوش فرا دهید. چنین کاری برروی ماندگاری چربی منتقل شده به صورت تأثیر مثبت برجای می گذارد.

محیط گرم و تأثیر آن برروی ماندگاری تزریق چربی

اگر که شما در محیط هایی بسیار گرم چون؛ سونا، جکوزی، حمام آفتاب یا موارد این چنینی حضور پیدا کنید، ماندگاری تزریق چربی به صورت کاهش پیدا می کند. در واقع اگر که گرمای بسیاری به پوست صورت شما انتقال پیدا کند، چربی تزریق شده شکل خود را از دست داده و گاهی اوقات جا به جا می شود. گاهاً هم در حجم چربی منتقل
شده تغییراتی به وجود می آید. پس تا چند روزی بعد از عملیات تزریق در محیط هایی گرم و اینچنینی حاضر نشوید.

سخن آخر

شما باید برای ماندگاری بیشتر تزریق چربی به صورت تمامی نکات گفته شده در قسمت فوقانی را آویزه گوش خود کنید. استراحت مطلق بعد از تزریق، عدم حضور در محیط هایی گرم و سوزان یا توجه به دستورالعمل های پزشک، اجتناب از کاهش یا افزایش شدید وزن و… از جمله این موارد هستند. امیدواریم که شما پس از تزریق به بهترین نتیجه ها دست یابید.

ما در درسا کلینیک همراه شما هستیم، البته که در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه امکانِ تماس با ما را دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »