خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

تزریق چربی به لب بهتر است یا تزریق ژل؟

چکیده محتوا

تزریق چربی به لب بهتر است یا تزریق ژل؟

بسیاری از شماها این سؤال را از ما می پرسید، که تزریق چربی به لب بهتر است یا تزریق ژل؟ ما نمی توانیم، هیچ یک از این روش ها را بسیار خوب یا بسیار بد جلوه بدهیم! در واقع هریک از این شیوه ها مزیت ها و عیوب مختص به خود را دارد. پس شما باید برای انتخابی هرچه درست تر این روش ها را بررسی نموده و به تمامی سؤالات خود در این زمینه پاسخ بدهید.

ما در طول این مطلب از درسا کلینیک تزریق چربی و تزریق ژل به لب را جداگانه بررسی نموده و انتخاب یکی از این دو روش را برعهده خودِ شما خواهیم گذاشت. پس برای کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

روند تزریق چربی به لب های مراجعه کننده!

تزریق چربی به هریک از نقاط صورت شما روشی است، که به هرچه زیباتر شدنتان کمک خواهد کرد. فرقی ندارد، که این نقطه گونه ها بوده یا لبِ شما باشد. در این که تزریق چربی به لب بهتر است یا تزریق ژل؟ باید روند انجام انتقال چربی بررسی بشود. اگر که شما انتقال چربی را انتخاب کنید، بایستی پروسه ای به نسبت طولانی را پشت سَر بگذارید.

شاید که این یکی از مهم ترین معایب تزریق چربی باشد! ما در قسمت زیر این فرآیند را ارزیابی می کنیم؛

  • ابتدا باید پزشک معالج شما در ارتباط با سلامت جسمی شما بررسی هایی انجام بدهد. در این زمینه هرآنچه که لازم است، به پزشکِ خود اطلاع بدهید. اگر که دارویی خاص می خوردید، یا بیماری زمینه ای دارید! اگر که حساسیت دارید!
  • بهتر است، در این که تزریق چربی به لب بهتر است یا تزریق ژل؟ مراحل بعدی را بررسی بنماییم. در مرحله بعدی عملیات استخراج چربی از نقاطی خاص از بدن آغاز خواهد شد. در دریافت چربی توسطِ لیپوساکشن می توان از نواحی از بدن چون؛ شکم، باسن یا ران کمک گرفت.
  • حال چربی به دست آمده درون دستگاهی به نامِ سانتریفیوژ قرار خواهد گرفت. شاید که بپرسید، هدف از این کار چیست؟ در واقع چربی به دست آمده باید خالص شود. در این مرحله پزشک عزیز مؤظف است، تا به بافت چربی صدمه ای نرسد. اینجاست، که شما می توانید، حدوداً به سؤال تزریق چربی به لب بهتر است یا تزریق ژل؟ پاسخ بدهید.
  • بعد از آن با انتقال چربی به سرنگ هایی نازک عملیات تزریق شروع خواهد شد. اغلب پز‌شک مقدار چربی بیشتری را به لب های شما تزریق می کند. چرا که امکان دارد، حدود نیمی از چربی منتقل شده به پوست شما جذب بشود. بنابراین اگر که ورم داشتید، متعجب نشوید و با چند روزی استراحت به بهبود حال خود کمک کنید.

روند تزریق چربی به لب های مراجعه کننده!

روند تزریق ژل به لب های مراجعه کننده!

اگر که شما از ژل لب کمک بگیرید، حجم لب هایتان افزایش پیدا می کند. ژل به پر شدنِ لب یا گونه ها و دیگر نقاط صورت شما کمک می کند. اگر که شما از ژل استفاده کنید، نگرانِ مضر بودن آن نباشید. چرا که آنها از ماده ای به نامِ اسید هیالورونیک مصنوعی تشکیل شده که درون بدنِ شما هم وجود دارد.

حال تزریق چربی به لب بهتر است یا تزریق ژل؟ در انتقال ژل از بی حسی موضعی در نزدیکی لب شما استفاده می شود. با این کار دیگر ‌شما دردی احساس ننموده و روند درمانی بسیار راحت تر پیش می رود. کِرم بی حسی از مواد مختلف ساخته می شود و باید تا سی دقیقه برای اثر برروی لب ‌شما باقی بماند. سپس پزشک معالج با استفاده از سوزنی نازک جهت تزریق اقدام می کند.

در بیان تزریق چربی به لب بهتر است یا تزریق ژل؟ باید گفت؛ شما در تزریق ژل به دلیل بی حسی هیچ گونه دردی احساس نخواهید کرد. البته‌ شاید که احساسی چون سوزن سوزن شدن داشته باشید و این باعث شود، در طول انتقال ژل دستان خود را مُشت کنید.

اغلب برای تزریق ژل به لب ها از یک میلی لیتر ماده پر کننده استفاده می ‌شود. سوزن هم حدوداً دو میلی متر در پوستِ لب شما فرو خواهد رفت. گاهی اوقات پزشک عزیز در طول فرآيند درمان از کیسه یخ استفاده کرده و آن را برروی لب های شما می گذارد. با چنین کاری ورم و کبودی لب به کمترین سطح خود خواهد رسید.

روند تزریق چربی به لب های مراجعه کننده!

تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل به لب

بیایید به نظریه سازمان غذا و داروی آمریکا نگاهی بی اندازیم. بنابر نظریات این سازمان افرادی که کمتر از بیست و یک سال سن دارند، جهتِ استفاده از ژل لب گزینه مناسبی نمی باشند! این می تواند، یک پاسخ به تزریق چربی به لب بهتر است یا تزریق ژل؟ باشد. شما می توانید، قبل از انتخاب یکی از این دو روش با پزشک معالج خود مشورت بکنید.

زیرا در انتخاب یکی از آنها عوامل مختلفی تأثیر گذار خواهد بود! این که شما از نظر سلامت جسمی و روحی در چه سطحی هستید! یا شرایط اجتماعی شما به چه حالت است؟ شاید که پزشک از شما سؤالاتی مختلف بپرسد! این که هدف شما از این کار چیست؟ چه انتظاراتی از تزریق چربی یا تزریق ژل دارید؟ و…! بهتر است، به تمامی این پرسش ها با دقّت پاسخ بدهید، تا او بهترین راه حل را به شما پیشنهاد بدهد.

اگر که شما حساسیتی به مواد خاصی دارید، به پزشک اطلاع بدهید. در پایان آنها بهترین روش را به شما توصیه خواهند کرد. با ارائه پاسخ درست دیگر شما نگرانی از این بابت که تزریق چربی به لب بهتر است یا تزریق ژل؟ نخواهید داشت.

تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل به لب

از نظر ماندگاری تزریق چربی یا تزریق ژل بهتر است؟

اغلب ژل لب یک سال الی یک سال و نیم ماندگاری دارد. البته این مسئله تحت تأثیر عوامل مختلفی می باشد. این که متابولیسم بدن شما چگونه است، یا چند سالتان می باشد! از آنجا که افراد جوان تر متابولیسم بالایی دارند، ماندگاری ژل لب برای آنها چندان زیاد نیست! ولی تزریق چربی دَست کم پنج سال طول عمر دارد. بنابراین از نظر ماندگاری به این سؤال که تزریق چربی به لب بهتر است یا تزریق ژل؟ باید بگوییم‌‌‌؛ تزریق چربی!

نتیجه پایانی ناشی از تزریق چربی یا تزریق ژل

اگر که بخواهیم، به نتیجه حاصل از این دو روش نگاهی اندازیم، معمولاً بانوان به دنبال استفاده از تزریق ژل نمی روند! ولی چرا‌؟ بلی، اکثر شما ها به دنبال روشی ماندگار هستید. در این روش چربی از قسمتی بدن استخراج شده و به لب های شما ‌(بعد از پشت سَر گذاشتن مراحل مربوطه) تزریق می شود. درست است، این روش خطرات بیشتری نسبت به انتقال ژل دارد. ولی نسبت به جراحی زیبایی دیگر واقعاً کم تهاجمی تر می باشد.

در این که تزریق چربی به لب بهتر است یا تزریق ژل؟ باید خاطر نشان شویم‌؛ برخی از سلول های چربی در حین تزریق می میرد! به همین خاطر پزشکان از چربی بیشتری استفاده می کنند. این کار لب های شما را بسیار پر حجم تر از حالت دلخواه می کند.

مقاله پیشنهادی: آموزش تزریق بوتاکس صورت

هزینه تزریق چربی و تزریق ژل

قطعاً شما متوجه شدید، که در تزریق چربی فرآیندی پیچیده پشت سَر گذاشته می شود. به همین خاطر قیمت این کار به نسبت تزریق ژل بسیار بالاتر است. ولی انتقال ژل به لب ها قیمت پایین تری داشته و در عین حال ماندگاری کمتری هم دارد.

سخن آخر

در پایان و مقایسه تزریق چربی به لب بهتر است یا تزریق ژل؟ باید بگوییم؛ اگر به دنبال راهکاری طبیعی و با طول عمر بالا هستید، تزریق چربی را انتخاب کنید. چرا که چربی از بدن خودِ شما استخراج می شود. حال در انتقال ژل از ماده ای مصنوعی هرچند باکیفیت استفاده خواهد شد. ولی امکان دارد، نتیجه دلخواه شما را به همراه نداشته باشد.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این مطلب از درسا کلینیک برای شما مفید و موثر بوده باشد. البته شما عزیزان در صورت وجودِ سؤالات بیشتر در این زمینه می توانید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »