خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

تزریق ژل لب فانتزی

چکیده محتوا

تزریق ژل لب فانتزی

تزریق ژل لب فانتزی

بدون شبهه می‌توان بیان داشت که لب‌های موثرترین عنصر در چهره هر فرد محسوب می‌گردد. به همین سبب است که در این روزها، خانم‌ها با تزریق ژل سعیشان بر متقارن سازی، افزایش حجم و هر چه زیباتر نمودن آن می‌باشد.

چنانچه مایل بودید تا تصویری زیبا و البته جذاب را به چهره خود ببخشید و لبخند بی‌نظیری را تجربه نمایید، حتما در باب تزریق ژل لب فانتزی، فکر کنید. استقبال از این نوع در قیاس با سایر مدل‌ها، به سبب تنوع و همه پسندی که داراست، روند صعودی را طی نموده است.

در این مبحث، سعیمان بر آن است تا ضمن معرفی تمام و کمال تزریق ژل لب فانتزی، انواع آن را نیز مورد بررسی قرار بدهیم.

انواع تزریق ژل لب فانتزی

همان طور که بیان داشتیم، این نوع صاحب انواع متعددی بوده و فرد را برای انتخاب در شرایط محدودی قرار نمی‌دهد. از طرف دیگر پزشک برای مانور روی صورت فرد، دستش باز‌تر بوده و می‌توان به کمک یکی از انواع تزریق ژل لب فانتزی، تناسب جذابی را در چهره فرد زیباجو، به تصویر کشد:

انواع تزریق ژل لب فانتزی

·         تزریق ژل لب مدل فانتزی هالیوودی

این مدل، عموما به عنوان مدل خاصه، در میان هنرمندان و بازیگران هالیوودی مرسوم بوده و از شهرت قابل توجهی برخوردار است. در طی این شیوه، هم لب بالا و هم لب پایین، به یک میزان برجسته خواهند گشت.

وابسته به آنکه مدل هالیوودی، نوعی طرح فانتزی بشمار می‌رود بیشتر تمرکز طرف مقابل را در زمان ارتباط چهره به چهره، بر روی لب‌هایتان قرار خواهد داد و جلب توجه بیشتری را روی خود می‌گذارد. بدین ترتیب چنانچه علاقه مند به تجربه نمودن، تزریق ژل لب فانتزی هستید، مدل هالیودی شما را راضی خواهد نمود.

·         تزریق ژل لب مدل فانتزی چاک دار

در این شیوه، تمرکز اصلی بر لب پایینی خواهد بود. بدین‌ترتیب که با تزریق حجم بیشتری از ژل، قسمت پایینی لب، برجسته‌تر به نظر خواهد آمد. در مدل چاکدار، نخ مهمترین وسیله به جهت حجم بخشیدن به لب پایین است. از طرف دیگر، حجم بالای ژل، موجب می‌گردد، چاک وسط لب پایینی بیشتر تر به چشم آید، به همین سبب بدان شهرت تزریق ژل لب مدل فانتزی چاک‌دار را بخشیده‌اند.

·         تزریق ژل لب مدل قلبی

در روند تزریق ژل لب مدل قلبی، همچون سایر شیوه‌ها، لب هدف اصلی به جهت تزریق است. بعد از آن تغییراتی به جهت برآورد انتظاراتتات و همینطور هر چه زیباتر گشتن آن، به وسیله کوپید، ورمیلیون و فلیترم روی صورت، انجام می‌پذیرد.

فاصله کاملا نامحسوس ایجاد گشته در میان دو لب، خصیصه اصلی این مدل هست. بدین ترتیب که با قرار گرفتن لب‌هایتان روی هم، جذابیت بی‌نظیری به تصویر کشیده می‌شود‌.

·         تزریق ژل لب مدل گرد

تزریق ژل لب فانتزی مدل گرد، محبوب‌ترین نوع در قیاس با سایر مدل‌ها قرار می‌گیرد. بدین ترتیب که انتخاب ابتدایی تمام افراد یا هر نوع سلیقه به جهت حجم بخشیدن و متقارن‌سازی لب‌هاست.

اگر به دنبال تغییر بزرگی در چهره خود هستید، باید بگوییم که فرم لب و حجم بخشی به آن‌ها، مضاعف بر تغییر دو چندان، سبب هرچه زیباتر گشتن شما خواهد شد. در تزریق ژل لب فانتزی مدل گرد، لب بالایی و لب پایینی، یک حجم یکسان از ژل را دریافت خواهند کرد و همین موضوع سبب گردتر به نظر آمدن، آن‌ها خواهند گشت.

·         تزریق ژل لب مدل قلوه ای

اما همانطور که از نام این مدل برمی‌آید، لب‌ها بعد از تزریق برجسته‌تر خواهند گشت. در طی این روند، فرم طبیعی لب دستخوش تغییر نشده و تنها تمرکز بر افزایش حجم و توام با برجسته‌تر گشتن آن می‌باشد.

در مدل تزریق ژل لب فانتزی مدل قلوه‌ای، خبری از زاویه‌های تیز لب نبوده و به سبب قالب گرد و مدوری که داراست، به طور کامل فرم قلوه‌ای به خود می‌گیرد. بی‌شک؛ چنانچه‌ لب‌هایتان کم حجم است، تزریق قلوه‌ای، تنها گزینه مطلوب محسوب می‌گردد.

مزایای تزریق ژل لب مدل فانتزی

برای تزریق ژل لب مدل فانتزی، که در حال حاضر، پاسخی مطلوب و بی‌چون و چرا به سبب برآورد انتظارات هر بانو با هر نوع سلیقه‌ایست، می‌توان مزیت‌های متعددی اعم از موارد زیر را برشمرد:

  • نوع ژل‌ مصرفی در پروسه تزریق ژل لب مدل فانتزی کاملا بی‌خطر است
  • بی شک افزایش زیبایی چهره شما وابسته به مهمترین عنصر چهرتان یعنی لب، می‌تواند سبب تقویت عزت‌نفس شما گردد
  • تزریق‌ ژل لب فانتزی دارای قایلیت برگشت پذیری بوده و چنانچه از ظاهر جدید رضایت نداشته باشید، یه کمک تزریق یک آنزیم، آن را به حالت سابقش برخواهید گرداند.
  • ارتقا حس جوان‌ی و شادابی در چهره به میزان باورناپذیری

آیا ژل لب فانتزی برای همه افراد مناسب است؟

اگر این شیوه را برگزیدید، باید از خودتان بپرسید که آیا تمایل به تغییر ظاهر لب‌هایتان دارید یا خیر؟ اگر در پروسه این تصمیم‌گیری، به دنبال جلب توجه و رضایت شخص دیگری می‌باشید و یا اینکه خودتان را برای شبیه شدن به تصویر ایده‌آل دیگری، به چالش کشانده‌اید، یا دیگران ذهنتان را به این سو کشیده‌اند، حتماً مجدداً در باب انجام آن فکر کنيد.

بیشتر بخوانید

شما با تزریق ژل لب مدل فانتزی صاحب لب‌هایی پرتر و برجسته‌تر خواهید گشت. آیا با این تغییر جذاب موافق هستید؟ باید بیان داریم، زمانی تمام تعاریف و تفاسیری که شنیده‌اید، محقق خواهد گشت که کلینیکی مطمئن، همراه با کادر مجرب و متبحر در این امر را برگزینید.

فراموش نکنید زمانی می‌توانید، تحت تزریق ژل لب مدل فانتزی قرار بگیرید که وضعیت سلامت مطلوبی را دارا باشید. چنانچه با موارد زیر دست‌وپنجه نرم می‌کنید، بی‌شک در حال حاضر کاندیدای خوبی برای تزریق ژل، نیستید:

  • درگیر شدن با یک نوع عفونت فعال چون تب‌خال
  • به چالش کشیده شدن بر اثر دیابت
  • لوپوس
  • بروز مشکلات متعددی چون انعقاد خون

آیا ژل لب فانتزی برای همه افراد مناسب است؟

عوارض تزریق ژل لب فانتزی

عوارض جانبی اما بسیار خفیف تزریق ژل لب فانتزی، با گذشت یک بعد زمانی چند ساعته، چند روزه و یا چند هفته بروز می‌کند. وابسته به نظر و تشخیص متخصصین این حوزه، این عوارض عموماً با پشت‌سر گذاشتن دوره‌ اندکی کاملا رفع می‌‌گردد. این عوارض یه شرح زیر هستند:

  • بروز کبودی
  • ایجاد خارش
  • تورم
  • بروز درد و توام با حساسیت به لمس
  • ایجاد قرمزی
  • راش‌های پوستی

کلام پایانی

البته که حفظ چهره طبیعی خودمان، و عدم تغییر در آن، تصمیم منطقی و البته مطلوبی محسوب می‌گردد. اما با افزایش سن و هر بار نگاه در آینه متوجه تغییراتی در چهرمان خواهیم گشت که ناگهان ما را می‌آزارد.

در میان تمامی عناصر چیده شده در صورت، به ویژه در خانم‌ها، لب‌ها نقش اساسی را به جذاب‌تر نشان دادن چهره ایفا می‌کنند. بدون شک داشتن لبهایی حجیم، پر و متقارن آرزوی هر بانوی زیباجوییست. به همین سبب در این مبحث با پرداختن به موضوع تزریق ژل لب مدل فانتزی، سعی در پاسخگویی ابهامات، بسیاری از شما را داشتیم.

اما به پاس همراهی شما تا انتهای این مبحث، درسا کلینیک را به عنوان مطرح ترین کلینیک زیبایی پایتخت معرفی حضورتان خواهیم بود. شما با اطمینان خاطر از انجام تزریق ژل لب مدل فانتزی، در این مرکز متوجه خواهید شد که معجزه‌ای بی‌نظیر در چهرتان آفریده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »