خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای

چکیده محتوا

تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای

تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای این روزها، یک روند زیباسازی پر سروصدا و البته مورد تحسین عده قابل توجهی هست. در این شیوه، کمترین عارضه‌ای متوجه این ناحیه حساس نخواهد گشت و همینطور هزینه گزافی را به جهت بخشیدن زیبایی لب‌ها و افزایش حجمشان در پی نخواهد داشت.

شیوه‌های متعددی در حوزه تزریق ژل لب‌ها وجود دارد که افراد با تکیه بر سلیقه شخصیشان، یکی از آن‌ها را برمی‌گزینند.

در ادامه با ما همراه باشید تا در باب این شیوه نوین و تاثیر شگفت انگیزش بر افزایش زیبایی چهره‌تان، اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم. در این صورت موفق به تصمیم گیری صحیح و متناسب با انتظاراتتان درباب تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای خواهید گشت.

تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای چیست ؟

افزایش برجستگی اولین و مهمترین هدف در تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای است. در واقع در این شیوه هدف اصلی، بر حفظ فرم ابتدایی لب با افزایش حجم آن است. در طی این تزریق زاویه‌های تیز لب مورد اصلاح قرار گرفته و با گرد شدن لب بالا و پایین به زیبایی دوچندان آن اطلاق می‌گردد.

در این حالت فرد با نگاه در آینه متوجه حفظ حالت نچرال یا طبیعی لب خود+ حالت منحنی و افزایش حجم آن خواهد گشت. در صورت داشتن لب هایی نامتقارن و کم حجم، تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای، تنها گزینه ممکن به حساب می‌آید.

 

تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای چیست ؟

تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای چگونه انجام می‌شود ؟

پیش از انجام هر اقدام درمانی و یا زیبایی، بی‌شک نیازمند دریافت مشاوره از پزشک مرتبط هستید. عموما مجموعه‌های مطرح و صاحب نام به سبب دارا بودن تجربه کاری بالا و پرسنل متخصص و در یک کلام ایمان به روند درمانی خود، این جلسه را به صورت رایگان در اختیار شما هستند تا ابهاماتتان را در این باب رفع نمایند.

در این جلسه در گام ابتدایی فرم صورت و لبهایتان به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته بعد از آن وابسته به آناتومی صورت و دیگر اجزای چهره ، مطلوب‌ترین مدل و متناسب‌ترین آن با دیگر اجزای صورتتان منتخب و به شما پیشنهاد می‌گردد.

در زمان تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای ، ضدعفونی اطراف لب پیش از بی‌حسی سک اصل مهم تلقی می‌گردد. بعد از اثر بخشی بی‌حسی، فیلر منتخب از داخل جعبه بیرون و در پیش چشمانتان رفع پلمپ و قابل استفاده می‌گردد.

مرحله بعد به میزان تجربه و تخصص پزشک برای فرم دهی مناسب لب شما با مورد توجه قرار دادن همه‌ی ابعاد مرتبط برمی گردد. در گام نهایی این شما هستید که باید با عمل به توصیه‌های مراقبتی از سوی پزشک، از بروز هر نوع عارضه ناشی از تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای ، ممانعت نمایید.

 

تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای چگونه انجام می‌شود ؟

ماندگاری فیلر لب قلوه‌ای تا چه زمانی است؟

زمان ماندگاری تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای، وابسته به نوع متابولیسم بدن شما معین می‌گردد. در مجموع با تکیه بر چند عامل مهم اعم از نوع ژل مورد استفاده جهت تزریق و حساسیت شما در انجام مراقبت‌های انجام شده، میزان ماندگاری این روش افزایش زیبایی معین می‌‌گردد.

در اغلب مواقع، افراد حداقل تا یک بعد زمانی ۶ ماهه، از ماندگاری این فیلر در لب‌هایشان لذت خواهند برد. بعد از طی گشتن ۶ ماه، به مرور از حجم لب‌ها کاسته خواهد شد اما عموما تا یک بعد زمانی دوساله می توانيد شاهده تاثیر لب‌های برآمده و قلوه‌ای در دوچندان گشتن زیباییتان باشید.

اما چنانچه بعد از گذشت چند ماه بعد از تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای، احساس کردید که لب‌هایتان دیگر حالت ابتدایی و مورد انتظار شما را ندارد، با مراجعه مجدد به کلینیک زیبایی برای شارژ ژل لب اقدام نمایید. در این روند میزان اندکی از همان ژل تزریق، اما زیبایی لب‌ها همچنان به قوت خود حفظ می‌شوند.

مقاله پیشنهادی: مزوتراپی مو

آیا تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای عوارضی دارد؟

به طور کلی شیوه تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای در گروه انواع روش‌های غیر تهاجمی و ایمن قرار می‌گیرند. عموما انواع ژل‌های مورد استفاده برای تزریق لب از جنس هیالورونیک اسید می‌باشند. هیالورونیک اسیدها به صورت کاملا طبیعی در بافت‌های بدن انسان موجود هستند و ورود دوباره آن‌ها به به قسمتی از بدن به دور از خطر است.

تنها در برخی از مواقع امکان دارد که فرد نسبت به تزریق حساسیت نشان داده یا به رضایت کاملش از فرم لب‌هایش اطلاق نگردد. جای نگرانی نیست چراکه؛ در صورت عدم رضایتتان از فرم لب حتی بعد از پایان تزریق، پزشک تبحر کافی را دارد تا به کمک آنزیم به تجزیه ژل و بازگشت کامل فرم لب به شکل قبل خود، اقدام نماید.

در هر صورت و با مورد توجه قراردادن این موضوع که این شیوه، با هیچ نوع عوارض شدید و نگران کننده‌ای همراه نمی‌گردد.

اما عموما بعد از تزریق ژل لب مدل قلوه ای ، ممکن است فرد با عوارض خفیفی چون قرمزی، کبودی، تورم، خارش و حساسیت به لمس محل تزریق به چالش کشیده شود. ناگفته نمایان که این عوارض کاملا موقتی بوده و تنها یک بعد زمانی ۳ روزه را به خود اختصاص می‌دهد.

 بعد از تزریق فیلر لب چه مراقبت‌هایی نیاز است؟

  • جدا از خاراندن لب، به طور کامل از ماساژ و دست زدن به محل تزریق ژل لب دارای ممنوعیت هستید
  • در صورت داشتن درد خفیف از مصرف دارو‌هایی چون آسپیرین و یا هر نوع دارو ضدالتهابی غیراستروئیدی خودداری و با مصرف ایبوپروفن یا ژلوفن آرامش را به خود بازگردانید
  • به جهت کاستن از کبودی ایجاد شده در قسمتی که تزریق صورت پذیرفته، دست به دامان کمپرس آب سرد یا کرم‌ها و پمادهای دارای عصاره گیاه آرنیکا یا مکمل بروملائین شوید
  • برای ممانعت از بروز عفونت و تجمع باکتری‌ها در محل تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای، به کمک یک شوینده ضعیف این قسمت را بشویید
  • با گرم یا سرد کردن ناگهانی و شدید محل تزریق، از اثرات درمانی به شدت خواهید کاست
  • خوابیدن روی صورت و بروز فشار به محل تزریق ژل لب به سبب کاهش کیفیت درمان کاملا ممنوع
  • اصلاح صورت و آرایش تا یک بعد زمانی ۷ روزه بعد از تزریق کاملا ممنوع

 بعد از تزریق فیلر لب چه مراقبت‌هایی نیاز است؟

کلام پایانی

همانگونه که متوجه اصل شیوه درمان شدید، در تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای، مدل حجم و برجستگی یک نشانه بارز است. بدین ترتیب که کمترین تفاوتی میان لب بالا و پایین به چشم نمی‌خورد ولی در تزریق نوع روسی، تفاوت در حجم لب بالا و پایین یک ویژگی پررنگ است. در این مدل، بیشتر لب بالا هدف فرم‌ دهی اصلی است.

اما در لب قلوه‌ای درناحیه وسط، برجستگی ایجاد می‌شود و بدین ترتیب، ظاهر زیبا و جذابی برای لب‌ها رقم می‌خورد. ناگفته نماند که به جهت تحقق این انتظار و البته دریافت نتیجه بهتر باید به کلینیک مطرح و صاحب پرسنل متخصص و با تجربه در این حوزه مراجعه نماییم.

درسا کلینیک مفتخر است که به پاس اعتماد و رضایتمندی سال‌های متمادی شما به جهت دریافت درمان بی‌نظیر، بازهم چون سابق حامی و تحقق بخش انتظارات شما در باب تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »