خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

تزریق ژل گونه طبیعی

چکیده محتوا

تزریق ژل گونه طبیعی

با افزایش سن و کاهش کلاژن های پوستی پوست صورت شل شده و افتادگی گونه ها را در پی دارد. از این رو افراد برای جوان تر شدن پوستشان و رفع این مشکلات به فکر راهی کم هزینه، کم خطر و ایمن هستند. یکی از بهترین روش ها برای این منظور تزریق ژل به نواحی مختلف صورت و رفع افتادگی ها و چین و چروک ها است. تمامی افراد می توانند از این روش برای زیباتر و جوان تر شدن استفاده کنند و سن و سال دارای اهمیت چندانی نیست. اگر می خواهید در مورد تزریق ژل گونه طبیعی اطلاعات بیشتری کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

دلایل تزریق ژل به گونه

تزریق ژل به گونه از محبوب ترین انواع تزریق ژل است. ان روش نقش بسزایی در زیباترشدن چهره و برجسته تر شدن آن دارد. مخصوصا در سنین بالاتر که صورت حالت افتادگی پیدا می کند و علائم پیری ظاهر می شوند. در تغییر حالت و شکل گونه ها عوامل متعددی نقش دارند اما با تزریق ژل گونه طبیعی به راحتی می توانید سد محکمی در مقابل تمامی این عوامل ایجاد کنید.

خیلی از افراد بر این باوراند که تزریق ژل به گونه و سایر اجزای صورت می تواند به بافت های پوستی آسیب وارد نماید. از طرفی این روش دارای نتایج کوتاه مدتی است و بعد از مدتی آسیب ها را نیر تشدید خواهد نمود. برخی دیگر نیز فکر می کنند بعد از مدتی خود ژل ها نیز شل شده و موجب تغییر فرم صورت می شود. نگرانی ها و سوالات بسیاری در این زمینه وجود دارد که در ادامه سعی می کنیم به آن ها پاسخ دهیم.

یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلایل افراد جوان برای تزریق ژل به گونه زیبایی صورت و برجسته سازی گونه ها است. در واقع افزایش حجم گونه ها می تواند تاثیر بسزایی در زیباتر شدن چهره داشته باشد. این روش در میان افراد مسن که چین و چروک ها در صورتشان ظاهر شده و سطوح چربی تا حد زیادی از بین رفته نیز بسیار محبوب است.

به این صورت که با استفاده از این روش سعی می کنند حالت طبیعی گونه ها را حفظ کنند و تغییر حالت چهره خود جلوگیری نمایند تا جوان تر به نظر برسند. بنابراین می توان گفت تزریق ژل گونه طبیعی می تواند برای زیبایی در تمامی سنین مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بدانید: آموزش تزریق بوتاکس

 

دلایل تزریق ژل به گونه

تزریق ژل گونه چه مزایایی دارد؟

اگر شما نیز می خواهید برای تزریق ژل به گونه های خود اقدام کنید بهتر است که ابتدا با مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید. از جمله مزیت های این روش می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • برجسته سازی گونه و زیبایی چهره

با استفاده از این روش به راحتی می توانید آسیب های ایجاد شده در اثر خشکی زیادی پوست و یا افزایش سن را به راحتی برطرف کنید. همچنین اگر به گونه های برجسته علاقه مند هستید می توانید این روش را امتحان کنید.

  • کوتاه بودن مدت عمل و ماندگاری بالا

مدت زمان تزریق ژل به گونه کمتر از نیم ساعت است و نیازی به اختصاص داد یک تایم خالی برای آن ندارید. همچنین با توجه به سن فرد و نوع ژل انتخابی دارای ماندگاری بین ۶ ماه تا ۲ سال است. از این رو نگرانی بابت تمدید آن وجود ندارد.

  • عدم نیاز به استراحت و مراقبت پس از عمل

تزریق ژل گونه طبیعی روشی کاملا بی دردسر است و برای انجام آن نیازی به بیهوشی نیست. در واقع پزشک از داروهای بی حسی برای ناحیه گونه استفاده می کند. از این رو به راحتی می توانید پس از اتمام آن فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.

  • امکان کاهش حجم ژل یا تخلیه کامل در صورت نیاز

در این روش حتی اگر از نتیجه تزریق ژل به گونه ناراضی باشید با مشورت پزشک می توانید همه یا بخشی از آن را تخلیه کنید. انجام این کار را حتما به پزشک تزریق کننده ژل بسپارید و به سراغ پزشک دیگری نروید.

  • عدم آسیب به بافت های پوستی

ژلی که برای تزریق به گونه و سایر قسمت های صورت مورد استفاده قرار می گیرد معمولا از جنس هیالورونیک اسید است که به مرور زمان جذب پوست شده و آسیبی به بافت های پوستی وارد نمی کند. در واقع به همین علت است که ژل ها بعد از گذراندن یک دوره زمانی به تمدید نیاز دارند. از این رو نگرانی از بابت آسیب ژل به بافت پوستی وجود ندارد.

• عدم آسیب به بافت های پوستی

تزریق ژل به گونه چه عوارضی می تواند داشته باشد؟

اگر تزریق ژل به گونه در مراکز معتبر انجام شود معایب خاصی نخواهد داشت. به عبارتی می توان گفت این عمل معایب خاصی ندارند. از معایب این روش می توان به عوارض ناشی از تزریق و گاهی اوقات نامتقارن شدن گونه ها اشاره نمود. البته در صورتی که این عمل توسط  پزشک متخصص و در یک کلینیک معتبر انجام شود هیچکدام از این اتفاقات رخ نخواهد داد.

به طور کلی عوارض ناشی از این عمل مانند قرمزی و التهاب در ناحیه تزریق، ورم جزیی، کبودی یا خون مردگی خفیف، احساس بی حسی و خواب رفتگی در گونه ها همگی به صورت کوتاه مدت هستند و نهایتا طی مدت ۷۲ ساعت تمامی این علائم از بین می روند و چهره زیبا شما به حالت طبیعی بازمی گردد.

هرگز سالن های زیبایی و آرایشگاه ها را برای تزریق ژل به گونه انتخاب نکنید زیرا می تواند عوارض ناگواری برای شما در پی داشته باشد. آرایشگاه ها و مراکز نامعتبر به دلیل استفاده از ژل های نامرغوب و عدم مهارت کافی پزشک نمی توانند این عمل را به خوبی انجام دهند و می تواند عوارضی مانند عدم تقارن گونه ها، افتادگی گونه ها طی مدت زمان کوتاهی، فلج موقت یا دائم اعصاب قسمت های صورت ، عفونت و آسیب های پوستی داشته باشد.

تمامی این موارد به دلیل استفاده از ژل نامرغوب و یا حتی تاریخ گذشته و تزریق توسط یک فرد غیر متخصص رخ می دهد. بنابراین پیش از اقدام به تزریق حتما در مورد کلینیک های معتبر تحقیق کنید و به یک مرکز با سابقه و معتبر جهت تزریق مراجعه کنید.

مراحل تزریق ژل گونه طبیعی

قبل از انجام تزریق پزشک معالج شما را به طور کامل معاینه می کند و سوالاتی از شما می پرسد. به عنوان مثال انتظار شما از نتیجه این عمل چیست؟ آیا بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف می کنید؟ آیا قبلا تزریق ژل در گونه یا سایر قسمت های صورت داشته اید؟ با پاسخ به این سوالات و دریافت اطلاعات کامل از شما پزشک می تواند با دقت بیشتری نوع و میزان ژل مورد نیاز شما را تشخیص دهد تا به بهترین نتایج از عمل دست یابید.

بعد از مشاوره و تعیین نوبت در روز تعیین شده پزشک محل هایی که برای تزریق مشخص کرده است را با کرم های بی حس کننده یا بی حسی موضعی آماده انجام تزریق می کند. برای برجستگی گونه ها از ژل های پر کننده استفاده می شود که با قرارگیری در میان بافت های پوستی جای خالی چربی های از دست رفته را پر می نمایند. دقت داشته باشید که برای بررسی نتیجه نهایی بهتر است چند روز صبر کنید تا التهاب و اثرات تزریق از روی پوست برطرف شود و بعد درباره رضایت یا عدم رضایت از نتیجه کار تصمیم گیری نمایید.

توصیه ها و مراقبت ها بعد از تزریق ژل گونه

در روز تزریق از کرم های آرایشی استفاده نکنید و با پوستی بدون آرایش به کلینیک مراجعه کنید.

  • مصرف داروهای ضد التهاب مانند مسکن ها را قطع کنید.
  • از مصرف دخانیات، الکل، داروها و مواد غذایی رقیق کننده خون بپرهیزید.
  • بدون استفاده از ضدآفتاب از منزل خارج نشوید.
  • تا دو روز پس از تزریق ترجیحا به صورت طاق باز بخوابید
  • از خاراندن، فشاردادن یا ماساژ پوست بپرهیزید.
  • بعد از تزریق از کمپرس سرد استفاده نمایید و قرص هایی که پزشک تجویز نموده را به موقع مصرف کنید. این کار موجب کاهش التهابات و کوتاه تر شدن عوارض می شود.

هزینه تزریق ژل به گونه

تزریق ژل گونه از ارزان ترین عمل های زیبایی محسوب می شود. این روش دارای اثرات طولانی مدتی بر روی چهره بوده و عوارض بسیار کمی دارد. با توجه به اینکه این عمل جز عمل های زیبایی محسوب می شود هزینه های آن تحت پوشش قرار نمی گیرد. البته لازم است که اشاره کنیم در مقایسه با سایر روش های جراحی هزینه بسیار کمی دارد و این موضوع نباید باعث نگرانی شما شود.

به طور کلی هزینه تزریق ژل به گونه به موارد مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به نوع ژل، سن افراد، میزان آسیب، تعداد جلسات مورد نیاز، مقدار ژل مصرفی، برند ژل، میزان تبحر پزشک و … اشاره نمود. علاوه بر این شهر و محل زندگی شما نیز می تواند در میزان هزینه ها تفاوت هایی ایجاد کند. اما با این وجود نمی توان قیمتی برای این عمل ذکر نمود و بهتر است جهت اطللاع از قیمت تزریق ژل گونه طبیعی از طریق شماره تماس های کلینیک با ما در ارتباط باشید.

چه افرادی نمی توانند کاندید خوبی برای تزریق ژل گونه باشند؟

افرادی که دارای شرایط زیر هستند بهتر است که از انجام تزریق ژل به گونه خودداری کنند.

  • افرادی مبتلا به بیماری های دیابت، سرطان و نقص ایمنی
  • افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند و نباید آن را قطع کنند.
  • زنان باردار و شیرده
  • افراد با سابقه بیماری قلبی و سکته
  • افراد دارای جوش یا آسیب های پوستی در محل تزریق
  • افراد مبتلا به حساسیت ها و یا بیماری های تنفسی

سخن پایانی

تزریق ژل گونه طبیعی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین عمل های زیبایی صورت است که با استفاده از آن و بازگرداندن حجم طبیعی گونه ها می تواند زیبایی و جذابیت چهره را دو چندان نمود. این روش اگر در کلینیک های معتبر و توسط پزشک متخصص انجام شود هیچگونه عارضه خاصی ندارد و می توانید در همان روز به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید. یکی از بهترین کلینیک ها در این زمینه مرکز زیبایی درسا کلینیک است که با بیش از ۱۰ سال سابقه کار درخشان در زمینه پوست و مو و استفاده از جدیدترین تجهیزات و متدهای روز دنیا و کادری متشکل از پزشکان متخصص و مجرب بهترین خدمات را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »