خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل چیست؟

چکیده محتوا

تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل چیست؟

شاید که بررسی تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل باعث شود، تا ما انتخاب بهتری داشته باشیم. جالب است، بدانید؛ در تزریق چربی از سلول چربی خودِ شما برای انتقال به محل مورد نظر استفاده می شود. ولی در تزریق ژل قضیه فرق کرده و از ژل مصنوعی برای چنین کاری استفاده می کنند. در ارتباط با انتقال چربی باید گفت؛ به نسبت انتقال ژل برای شما ماندگاری بیشتری خواهد داشت. ولی برخی ها تزریق ژل را انتخاب می کنند و علت این موضوع را هزینه بسیار بالای ناشی از انتقال سلول چربی بیان می دارند.

اگر که شما مایل هستید، با مقایسه این دو روش با همديگر به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید، در ادامه این مطلب از درسا کلینیک با ما همراه باشید. ما در طول این نوشتار از خود به تمامی سؤالات شما پاسخ گو خواهیم بود.

با مهم ترین کاربردهای تزریق چربی آشنا شوید!

بگذارید، در بررسی تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل ابتدا به کاربردهای انتقال چربی بپردازیم. تصور کنید، که نقطه ای از بدنِ شما چون‌؛ گونه ها حجم خود را از دست داده اند. به حالتی که این ناحیه از صورت به حالت گود افتاده و با پوستی شُل و وا رفته دیده می شود. گاهی اوقات قسمتِ بینی تا دهان شما خطوطی ریز و درشت به خود گرفته است. در چنین مواقعی شما می توانید، با استفاده از تزریق چربی عیوب به وجود آمده را برطرف کنید.

یکی دیگر از مهم ترین کاربردهایی که باید در بیانِ تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل بررسی نمود، حجم دهی به نقاط مد نظر شماست. قطعاً با کاهشِ حجم صورت خود و به وجود آمدن شیارهایی در آن شما اعتماد به نفس‌تان را از دست خواهید داد. اگر که شما چنین خواسته ای داشتید، که سینه هایی درشت داشته باشید، تزریق چربی بهترین انتخاب خواهد بود.

یکی از مهم ترین مزایایی که می توانیم، از انتقال چربی نام ببریم؛ بهبودِ پوست نواحی تزریق شده است! مثلاً در قسمت هایی از صورت شما چین و چروک هایی ریز و درشت به چشم می خورد، بعد از عملیات تزریق قطعاً این چین و چروک ها کمتر از قبل دیده خواهد شد. البته در نظر داشته باشید، که بدنِ شما چربی که از دیگر نواحی استخراج شده و به قسمت مورد نظر انتقال پیدا کرده، در خود جذب می نماید. ولی تقريباً بیست درصد از چربی منتقل شده به صورت دائمی باقی خواهد ماند.

با مهم ترین کاربردهای تزریق چربی آشنا شوید!

با مهم ترین کاربردهای تزریق ژل آشنا شوید!

حال ژل ها دارای چه کاربردهایی هستند، آیا می دانید؟ بگذارید، بهتر توضیح بدهیم! در واقع ژل ها برای جوانسازی قسمت هایی از صورت شما که به دلیل افزایش سن و سال کم حجم تر شده اند، مورد استفاده قرار می گیرد. در بررسی تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل باید بگوییم؛ شما می توانید، برای حجم دهی به لب ها یا گونه ها از آن استفاده بنمایید.

اگر که شما دوست دارید، در فرم بینی خود هم تغییراتی به وجود آورید، امکانِ استفاده از ژل را دارید! همچنین برای تعیین خط فک انتقال ژل یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

برای مراجعه کنندگانی که دارای شُلی و افتادگی پوست هستند، امکانِ استفاده از تزریق ژل وجود دارد. چرا که با بهره گیری از این ماده مصنوعی پوست شما صاف تر از قبل دیده می شود. زمانِ بهبودی شما بعد از تزریق این ماده بسیار کوتاه مدّت بوده و شما می توانید، پس از تزریق کارهای روزانه خود را انجام بدهید.

البته بهتر است، یک شبانه روز از انجام ورزش های سنگین امتناع ورزید. به این نکته در بررسی تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل توجه داشته باشید، که امکانِ به وجود آمدنِ ورم و کبودی در صورت شما به دلیل انجام تزریق ژل وجود دارد. این علائم پس از هفت روز به طور کامل برطرف خواهد شد.

علاوه بر این ها نتیجه حاصل از تزریق در مدّت زمانی بسیار کوتاه خود را نشان خواهد داد. اميدواريم که تا به این قسمت شما به خوبی با تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل آشنا شده باشید.

مقاله پیشنهادی: آموزش تزریق بوتاکس صورت

تزریق ژل و چربی را با همدیگر مقایسه بنماییم!

بلی هردو این گزینه ها می توانند، نشانه های مربوط به پیری پوست را تا حد چشمگیری کاهش بدهند. ولی این دو شیوه تفاوت هایی بسیار با یکدیگر دارند، که ما در قسمت زیر تمامی آنها را توضیح خواهیم داد. بیایید، بدون تعارف با همدیگر صحبت کنیم. در تزریق چربی میزانِ کمی چربی از قسمت خاصی از بدن چون؛ شکم یا ران استخراج می شود. سپس چربی استخراج شده بعد از عملیات تصفیه در محل مورد نظر تزریق خواهد شد.

حال آن که باید در تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل گفت؛ تزریق ژل یا انواع پرکننده پوستی موادی مصنوعی می باشند. علاوه بر این ها دو روش نام برده شده در قیمت و مدّت زمان ماندگاری با یکدیگر تفاوت شایانی دارد.

تزریق ژل و چربی را با همدیگر مقایسه بنماییم!

تزریق ژل و چربی را از نظر ماندگاری با همدیگر مقایسه کنیم!

اغلب مراجعه کنندگان اظهار نظر می کنند، انتقال ژل حدوداً یک سال الی یک سال نیم ماندگاری خواهد داشت و در این مدّت زمان شما دیگر نیازی به تزریق نخواهید داشت. البته این مدّت زمان با توجه به نوعِ پوست بیمار و مواد مورد استفاده می تواند، کمی بالا یا پایین شود. ولی در تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل باید گفت؛ ماندگاری انتقال چربی بسیار بالاست! شاید تا سال ها شاید هم تا دهه ها برای شما ماندگاری داشته باشد. البته افزایش سن و سال می تواند، برروی نتیجه حاصل از تزریق اثر گذارد.

اگر که شما دوباره تزریق چربی انجام بدهید، قطعاً به نتایج بهتری دست پیدا خواهید کرد. بنابراین با اطمینان خاطر می گوییم؛ ماندگاری چربی نسبت به ژل بالاتر است، که این یک اصل بسیار مهم برای تمامی مراجعه کنندگان می باشد. در بیان تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل ما در قسمت زیر به بعضی از کم و کاستی هایی که در صورت خود می توانید، ترمیم کنید، اشاره می کنیم؛

  • لب هایی نازک.
  • خطوط اطراف بینی.
  • چین و چروک اطراف لب.
  • گودی هایی بسیار در زیر چشم.

افراد مناسب برای تزریق چربی یا ژل چه کسانی هستند!

گاهاً شما می خواهید، جهتِ بازگرداندن حجم به صورت خود اقدام کنید. در چنین شرایطی در بررسی تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل ما انتقال چربی را به شما پیشنهاد می کنیم. پس امکانِ ترمیم و بازسازی قسمت هایی چون؛

  • چانه ای که دچار فرورفتگی شده است.
  • گونه هایی که حجم خود را از دست داده است.
  • گودی هایی بسیار که در زیر چشمان دیده می شود.

با انتقال سلول چربی وجود دارد.

شما می توانید، با توجه به بودجه خود یکی از روش ها را انتخاب کنید. در واقع باید در بررسی تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل خاطر نشان کرد؛ هریک از این روش ها راهکاری برای تمامی اضطراب های شما است، که در قسمت بالا توضیح دادیم. هرچند که امکان دارد، پزشک متخصص با بررسی شرایط شما، هدفتان، نیازی که دارید، تزریق چربی یا ژل را پیشنهاد کند.

پس شما می توانید، برای انتخابی بهتر و عاقلانه تر از پزشک متخصص کمک بگیرید و از او بخواهید، شما را به خوبی راهنمایی کند.

در تزریق چربی به نکات مهمی که در قسمت زیر آمده توجه داشته باشید‌!

  • به هنگام استخراج چربی، سلول ها باید زنده بماند. اگر که سلول‌ چربی بمیرد، در کوتاه ترین زمان ممکن توسطِ بدن جذب خواهد شد.
  • سلول چربی باید تصفیه بشود. در طول فرآيند تصفیه مایعات اضافی، سلول چربی مرده از سلول های زنده استخراج می شود.
  • بعد از آنکه دو مرحله فوقانی پشت سَر گذاشته شد، باید چربی به نواحی مد نظر بسیار آرام و به طور صحیح انتقال پیدا کند.
  • در بررسی تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل باید توجه داشت؛ بعد از انتقال چربی به بدنِ شما باید از آن ناحیه به درستی مراقبت کنید. یعنی چند روزی را برروی آن ناحیه از صورت خود نخوابیده و سعی کنید، هیچ ضربه ای به آن قسمت وارد نشود. البته نیاز به نگرانی نیست! بعد از تشکیل بافت حمایتی در دور و اطراف چربی تزریق شده شما دیگر نیازی به مراقبت از آن قسمت نخواهید داشت.

به دلیل این فرآیند طولانی مدّت در بررسی تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل باید بگوییم؛ انتقال چربی بسیار پر هزینه تر است. حال شما باید دوران نقاهت طولانی تری را هم پشت سَر بگذارید. ولی در نظر داشته باشید، که انتقال چربی به نسبت تزریق ژل دارای نتایج طولانی مدّت تری برای شما خواهد بود.

در تزریق چربی به نکات مهمی که در قسمت زیر آمده توجه داشته باشید‌!

سخن آخر

بلی در تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل باید گفت؛ هریک از این روش ها دارای مزایا و معایب بسیاری هستند. بنابراین این شما هستید، که باید با توجه به شرایط زندگی، بودجه و نیازهایتان یکی از این دو روش را انتخاب بنمایید. البته در این میانه ها پزشک معالج هم می تواند، به شما کمک بسیاری کند. اگر که بازهم سؤالات بسیاری در این زمینه دارید، با ما در درسا کلینیک تماس بگیرید.

قطعاً متخصصان ما می توانند، به تمامی سؤالات شما در این باره پاسخ داده و شما را به خوبی راهنمایی کنند. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این مطلب برای شما مفید و موثر بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »