خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو

چکیده محتوا

تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو

تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو سوال بسیاری از افرادی است که ، قصد زیبا سازی و جوان سازی پوست صورت خود را دارند . افرادی زیادی با تبلیغات این دو در مراکز زیبایی مواجه می شوند اما زمان انتخاب نمی توانند تفاوت این دو را درک کنند و یکی را بر دیگری ترجیح دهند .

در این مقاله ما ضمن معرفی این دو دستگاه به صورت مجزا ، به تفاوت های آن ها خواهیم پرداخت تا با آگاهی کامل راجع به هر یک از آنها در زمان مراجعه به کلینیک زیبایی تصمیم بگیرید .

پیشینه دستگاه هایفو اولترا و دابلو

پیشنه شرکت ها و دستگاه ها به ما در درک تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو کمک خواهد کرد ‌. نخستین بار در سال ۲۰۰۹ شرکت آمریکایی مرز ( MERZ ) از تولید کنندگان معروف دارو و محصولات زیبایی در جهان ، دستگاهی را به نام اولتراپی برای لیفت و سفتی صور تولید نمود .

این دستگاه برای انجام عملیات خود از فناوری امواج اولتراسوند استفاده می کرد ؛ از این رو این نام را به خود گرفته است . کارآمدی این دستگاه ، سبب محبوبیت آن در سراسر جهان شد ؛ از این رو کمپانی های فراوانی در جهان از جمله کره جنوبی و چین ، اقدام به مهندسی معکوس این دستگاه نمودند .

این کمپانی ها از فناوری شبیه به اولتراپی استفاده نموده و آن را به نام هایفو ( مخفف امواج متمرکز اولتراسوند ) ، معرفی کردند . کمپانی هیرونیک کره جنوبی ، نام دابلو را برای دستگاه هایفو خود برگزیده است ‌.

شرکت کلاسیس کره جنوبی از نام اولترافورمر برای محصول خود استفاده می کند . پس از آن کشور چین اقدام به تولید گسترده این دستگاه در کمپانی های مختلف نمود . یکی از معروف ترین کمپانی های چینی تولید دستگاه هایفو ، شرکت اولترا نام دارد ‌.

دستگاه هایفو چینی از فناوری نمونه آمریکایی تقلید می کند ولی با قیمت ارزان تر عرضه می گردد . با خواندن پیشینه این دو تا حدی به تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو پی بردید ، اما تفاوت این دو فقط به کمپانی و کشور سازنده ختم نمی شود . با ما باشید تا تفاوت این دو را بیشتر درک کنید .

تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو

معرفی دستگاه هایفو دابلو

پیش از اینکه به تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو بپردازیم ، نخست شما را با دستگاه‌ های فوق آشنا می کنیم تا درک تفاوت آنها برای شما راحت تر باشد . دستگاه هایفو دابلو بهترین دستگاه هایفو در کشور است که توسط برند هیرونیک از کشور کره جنوبی تولید می شود . این دستگاه در میان متخصصین زیبایی و مراجعه کنندگان محبوبیت بسیار بالایی دارد .

از دلایل محبوبیت این دستگاه می توان به کیفیت ساخت بالا و عملکرد مفید آن اشاره کرد . این دستگاه اولین ساخت این شرکت کره ایی می باشد که مدل های جدید این دستگاه به نام های هایفو دابلو اس و هایفو دابلو گلد روانه بازار شده اند .

جدیدترین مدل این دستگاه که به نام هایفو دابلو گلد شناخته می شود ، با اینکه کارایی مطلوب و رضایت بخشی دارد ولی هزینه مصرفی زیادی دارد . در مقابل دستگاه هایفو اولترا ، هزینه مصرف کمتری دارد ، بحث هزینه و مواد مصرفی اصلی ترین تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو می باشد .

معرفی دستگاه هایفو اولترا

دستگاه هایفو اولترا تنوع زیادی در مدل دارد و کشور تولید کننده آن چین می باشد . این دستگاه توسط یک شرکت ساخته نمی شود بلکه شرکت ها و برندهای مختلفی آن را در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می کنند .

دستگاه هایفو اولترا با بهره گیری از مهندسی معکوس در مدل های موفق فراوانی تولید شده و از فناوری ساده امواج اولتراسوند استفاده می کند ؛ بنابراین این دستگاه خدمات زیبایی را با مواد مصرفی و قیمت کمتری ارائه می دهد . در ادامه مطلب شما را به طور کامل با تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو آشنا می کنیم .

تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو

اگر بخواهیم به طور صریح و بدون هر گونه پیچیدگی راجع به تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو صحبت کنیم ، باید گفت که تفاوت اصلی آنها در مواد مصرفی دستگاه ها و هزینه خرید است که روی قیمت عملیات زیبایی سازی نیز تاثیر می گذارد .‌

اگر برای انجام عملیات هایفو به دنبال یک دستگاه کارآمد و اورجینال هستید ، دستگاه های هایفو دابلو و اولترافورمر را به شما پیشنهاد می دهیم . این دو در عین کارآمدی ، هزینه درمانی بسیار گران تری از همتایان چینی خود دارند .

در صورتی که به دنبال خدمات هایفو با قیمت ارزان تری هستید ، دستگاه های اولترا که محصول کشور چین می باشند ، را به شما پیشنهاد می دهیم ‌.

این دستگاه ها از مهندسی معکوس برندهای اورجینال بهره برده و خدمات لیفت و سفت سازی صورت را با قیمت کمتری را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند .

تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو

در پایان

مقاله تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو توسط متخصصین زیبایی مرکز درسا کلینیک نوشته شده است . هدف از این مقاله آشنایی شما با این دو دستگاه و انتخاب آگاهانه در زمان مراجعه به مراکز زیبایی است .‌

مرکز زیبایی درسا کلینیک از مراکز مجرب و معتبر در شهر تهران است که علاوه بر خدمات زیبایی ، دوره های آموزشی انواع روش های زیبایی را مانند تزریق بوتاکس ، فیلر ، مزورتراپی و … را در سراسر ایران برگزار می کند .

در صورت نیاز با مشاوره ، ای مرکز به شما به صورت آنلاین مشاوره می دهد ، تا با آگاهی کامل یک روش زیبایی را انتخاب یا در دوره های آموزشی آن شرکت کنید .‌ برای یافتن پاسخ سوالات خود با تيم پشتیانی ما تماس بگیرید . امیدواریم که با خواندن این مطلب تفاوت دستگاه هایفو اولترا و دابلو ، برای شما روشن شده باشد .

مقالات پیشنهادی

آموزش مزوتراپی مو در تهران

آموزش لیزر موهای زائد در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »