خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی

چکیده محتوا

تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی

لیزر فول بادی و توتال بادی دو نوع از لیزرهای پر متقاضی برای زیباجویان می باشد. اما در واقع تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی در چیست؟ تفاوت این دو لیزر به درمان آن ها در نواحی مختلف بدن می باشد. ما اینجاییم تا شما را با این دو روش مناسب برای حذف موهای زائد آشنا سازیم.

کلینیک درسا درمان لیزر موهای زائد را در تهران ارائه می دهد و راه حلی طولانی مدت، برای برطرف ساختن مشکل موهای بدن با لیزرهای توتال بادی و فول بادی ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت درسا کلینیک و تکمیل مشخصات فردی خود، وقت مشاوره و انجام لیزر را رزرو نمایید.

چرا باید موهای بدنم را حذف کنم؟

در ابتدای مبحث تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی به بررسی علت تمایل به حذف موهای زائد می پردازیم. موهای بدن یک ویژگی طبیعی است، اما برخی افراد احساس می‌کنند که موهایشان بیش از حد است و دوست دارند آن‌ها را از بین ببرند.

از آن جایی که هر یک از ما دوست داریم پوستی صاف داشته باشیم، حذف موها علاوه بر درمان، موجب زیبایی پوست نیز می شود. همچنین بسیاری از افراد از جمله ورزشکاران موهای بدن باعث ازدیاد عرق، خارش و عفونت های احتمالی پوست می شود. بنابراین حذف موهای زائد، می تواند به دالایل پزشکی، زیبایی و کاربردی انجام شود.

چرا باید موهای بدنم را حذف کنم؟

در طول درمان با لیزر تمام بدن چه اتفاقی می افتد؟

ما در کلینیک تخصصی درسا، از لیزرهای پیشرفته برای لیزر موهای زائد فول بادی و توتال بادی استفاده می کنیم. بدون در نظر گرفتن تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی، به طور کلی لیزرها برای هدف قرار دادن فولیکول های مو با پالس های انرژی نور استفاده می شوند.

یک دستگاه تابش لیزر از روی پوست عبور داده می شود و انرژی نور در فولیکول به گرما تبدیل می شود. این افزایش دما به پیاز مو آسیب می رساند و در نهایت باعث می شود نتواند رشد موهای جدید ایجاد کند. لیزر را می توان در هر نقطه از بدن با رنگدانه کافی در مو برای جذب لیزر استفاده کرد.

از شما خواسته می شود ناحیه مورد نظر را اصلاح کنید، زیرا لیزر برای عملکرد مناسب به فولیکول مو نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: مزوتراپی مو

آیا حذف موهای زائد دردناک است؟

تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی در میزان درد ناشی از آن ها نمی باشد. لیزر موهای زائد فول بادی و توتال بادی نباید دردناک باشد، اما ممکن است احساس خارش داشته باشید و بعد از آن پوستتان کمی داغ و دردناک شود.

بهتر است از حمام و دوش آب گرم خودداری کنید تا زمانی که پوست شما خنک تر شود. ژل آلوئه ورا می تواند به پوست شما احساس راحتی بیشتری بدهد.

آیا حذف موهای زائد دردناک است؟

چرا درسا کلینیک را برای لیزر فول بادی و توتال بادی انتخاب کنید؟

متخصصین لیزر ما در استفاده از تکنولوژی پیشرفته لیزر ما برای درمان لیزر موهای زائد فول بادی و توتال بادی بسیار آموزش دیده و با تجربه هستند. به دور از تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی، ما از لیزر ND YAG درجه پزشکی Cynosure استفاده می کنیم.

این لیزر ابداعی، رنگدانه مو را هدف قرار می دهد و در نتیجه از مشکلات رنگدانه ای که برخی از درمان های لیزری می توانند روی پوست های مختلف ایجاد کنند، جلوگیری می کند.

درمان موهای زائد لیزر فول بادی و توتال بادی تنها یکی از درمان های زیبایی است که در درسا کلینیک ارائه می شود.

تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی در چیست؟

به طور دقیق تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی، در نواحی تحت درمان هستند. به این صورت که لیزر توتال بادی نواحی بیشتری را شامل می گردد.

لیزر فول بادی شامل قسمت های زیر است:

  • پاها به طور کامل
  • دست ها و بازوها به طور کامل
  • بیکینی
  • باسن
  • کمر کامل

اما بررسی تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی، نشان می دهد که لیزر توتال بادی قسمت های بیشتری را شامل می شوند. این نواحی شامل قسمت های زیر است:

  • صورت کامل
  • گردن
  • پاها به طور کامل
  • دست ها و بازوها به طور کامل
  • بیکینی
  • باسن
  • سینه
  • شکم
  • کمر کامل

تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی در چیست؟

لیزر موهای زائد فول بادی و توتال بادی چقدر موثر است؟

در این قسمت از مبحث تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی، به میزان موثر بودن این روش ها می پردازیم. فولیکول مو باید در یک زمان خاص در طول چرخه رشد خود (آناژن) هدف قرار گیرد تا از بازگشت موها جلوگیری شود.

از آنجایی که موها می توانند در هر زمان در قسمت های مختلف چرخه رشد مو باشند، برای مشاهده نتایج طولانی مدت، درمان را باید چندین بار تکرار نمایید. ما معمولاً ۸ درمان لیزر فول بادی و توتال بادی را با فاصله ۴ تا ۶ هفته توصیه می کنیم.

مزایای لیزر فول بادی و توتال بادی

بدون در نظر گرفتن تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی، هر دو نوع لیزر مزایای زیادی دارند، این مزایا شامل موارد زیر است:

  • خلاص شدن از موهای زائد و زیر پوستی: لیزرهای فول بادی و توتال بادی موجب از بین رفتن موهای زائد و زیر پوستی می شوند. و بواسطه انجام آن از پوستی صاف و زیبا و درخشان لذت ببرید.
  • بهبود رنگ و بافت پوست: تراشیدن مکرر یا اپیلاسیون یک ناحیه می تواند باعث تیرگی و رنگ ناهموار پوست شود. لیزر موهای زائد این عارضه را کاهش می دهد.
  • مقرون به صرفه بودن: یک فرد به طور متوسط در طول زندگی خود وقت و هزینه زیادی را بابت اصلاح و شیو موهای زائد را هدر می دهد، انجام لیزردرمانی جلوی هدر رفتن این زمان و هزینه را می گیرد.

کلام پایانی

لیزر موهای زائد یکی از بهترین درمان ها برای حذف موهای زائد برای همیشه خواهد بود. برای انجام آن، اولین مرحله انجام مشاوره با متخصص است، که در این جلسه در رابطه با مناسب ترین نوع لیزر، تفاوت لیزر فول بادی و توتال بادی، تعداد جلسات مورد نیاز و هزینه آن بحث خواهد شد.

کلینیک درسا یکی از تخصصی ترین کلینیک های زیبایی در تهران است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و کادر مجرب خود آماده ارائه خدمات به شما زیباجویان عزیز می باشد.

بیشتر بخوانید: لیفت نخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »