خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

جدیدترین روش های بازسازی پوست

چکیده محتوا

جدیدترین روش های بازسازی پوست

بازسازی پوست صورت، میکرونیدلینگ یا یک غلتک پوستی می‌باشد که با ایجاد زخم‌هایی ریز و کنترل گردیده برروی پوست به واسطهٔ سوزن بسیار ریز به منظور از میان بردن جای زخم، چین و چروک، جوش و آکنه، سوختگی استفاده می‌شود‌. شیوهٔ کار میکرونیدلینگ بدین اساس است که وسیله‌ای به اسم درمارولر که یک غلتکِ متشکل از سوزنِ بسیار ریز از جنسِ فلز تیتانیوم و به قطرِ نیم یا حداکثر دوو‌نیم میلی‌متر می‌باشد، برروی پوستِ صورت کشیده می‌شود. پس با نفوذ سوزن‌ها به لایهٔ میانی پوست یا درم یک زخم کوچک و خون‌ریزی اندکی در پوست ایجاد خواهد شد که بدن بدان از خود واکنش نشان می‌دهد. نهایتاً شروع به ترمیم سازی و بازسازی پوست می‌کند. اکنون که شما با بازسازی پوست آشنا شدید، بهتر است جدیدترین روش های بازسازی پوست را به شما معرفی کنیم! لطفاً با ما در کلینیک درسا همراه باشید.

میکرونیدلینگ ترمیم زخم‌هایی قدیمی!

هم‌اکنون روش‌های بسیاری به منظور رفعِ عیوب جزئی پوستی وجود دارد. از انواعِ گوناگون ماسک‌های گران‌قیمت گرفته است تا لیزر پوستی تأثیرگذار جهتِ برطرف نمودن این نقص‌ها! ولی میکرونیدلینگ یک شیوهٔ درمانی بسیار سریع و اطمینان بخش جهتِ رفع این عیوب می‌باشد که بهبودی از همان جلسه ابتدایی درمان کاملاً مشهود می‌باشد. هرچند نتیجه مطلوب را بعد از اتمام تعداد جلسات لازم برروی پوستِ خود حس می‌کنید. البته این موضوع را به خاطر داشته باشید که میکرونیدلینگ چون دیگر روش‌های درمانی طی ساعات نخستین بعد از جلسات درمان برروی پوست، قرمزی و التهاب ایجاد می‌کند که کم‌کم برطرف خواهد شد.

بازسازی پوست مهم است؟

بازسازی پوست یکی از عواملی می‌باشد که می‌تواند به زیبایی و جذابیت، افزایش میزان اعتماد به نفس افراد کمک شایانی کند. همین موضوعات باعث شده است تا امروزه بسیار از افراد به دنبالهٔ راهی جهتِ بازسازی پوست صورت خود باشند. ما در این مطلب می‌خواهیم جدیدترین روش های بازسازی پوست را به شما معرفی کنیم.

  • ترمیم و بازسازی پوست با استفاده از لیزر؛

ابتدایی‌ترین راه‌کاری که هم‌اکنون در راستای جوان‌سازی و برطرف کردن بعضی عوارض پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد لیزر می‌باشد. به عبارتی با این شیوه قابلیت‌هایی همانند؛ قوام، رنگ و بافت سالم به پوست باز می‌گردد و به گونه‌ای چَشم‌گیر می‌توانید شاهد بهبود صدمات قدیمی باشید. با کمک لیزر، سلول‌های موجود در لایه‌های گوناگون پوست که براثر عوامل گوناگونی صدمه دیده‌اند، مورد هدف قرار می‌گیرند. بدین روش هر نوع لک، جای آکنه، اسکار، خال و تیرگی‌های پوستی درمان خواهد شد. از این جهت می‌توان لیزر درمانی را یکی از جدیدترین روش های بازسازی پوست معرفی کرد.

ترمیم و بازسازی پوست با استفاده از لیزر؛

  • مزوتراپی روشی نوین در بازسازی پوست؛

مزوتراپی یکی از روش‌هایی می‌باشد که جهتِ بازگرداندن سلامت و زیبایی به پوست، طرفدارانِ به‌سزایی دارد. کارآیی و اثربخشی این تکنیک درمانی به واسطهٔ تزریق بعضی از مواد، چون هورمون‌ها و ویتامین‌های موردنیاز پوست می‌باشد که نتیجه حاصله آن قوام و دوام پوست و یا حذف بعضی عوارض چون؛ لکه‌ٔ پوستی قابل رؤیت است. ایمنی بسیار بالا و فاقد زیان بودن این شیوه، از جمله مزیت‌های مزوتراپی می‌باشد که آن را به یکی از جدیدترین روش های بازسازی پوست تبدیل کرده است. ولی از خاطر نبرید که به منظور کسبِ نتایج مثبت بایستی افراد متخصص و کلینیک درمانی معتبر پوست و مو را برای انجام انتخاب کنید.

مزوتراپی روشی نوین در بازسازی پوست؛

  • هایفوتراپی را فراموش نکنید!

هایفوتراپی اسم تکنیکی می‌باشد که از بین شیوه‌های جوان‌سازی و ترمیم بافت‌های پوستی حاوی جایگاه و محبوبیت بسیاری بوده و به شدّت فراگیر شده است. دلیل این محبوبیت را می‌توانیم سرعتِ اثرگذاری هایفوتراپی معرفی کنیم که بعد از سه ماه نتایج چَشم‌گیر آن به وضوح قابلِ مشاهده است. از میان بردن افتادگی پوست در نقاط گوناگون، حذف چین و چروک‌ها، رفع غبغب، قوام و ماندگاری پوستِ گردن و نیز بازگرداندن شادابی به گونه و حواشی پلک‌ها برخی از اثرات برجای مانده از هایفوتراپی به عنوان یکی از مؤثرترین و جدیدترین روش های بازسازی پوست به شمار می‌رود.

  • آر اِف فرکشنال شیوه‌ای جدید و تأثیرگذار؛

آر اِف فرکشنال شیوه‌ای بسیار کم‌خطر، اثرگذار و بدون درد جهتِ ترمیم بافت‌های صدمه دیده و اُفتاده پوست می‌باشد. این روش از نظر اثردهی خارق‌العاده بوده و ظهور شواهد آن در همان ساعات ابتدایی رُخ می‌دهد، به همین دلیل یکی از شیوه‌های محبوب کنونی در بازسازی پوست محسوب می‌شود. به گونه‌ای که با تحریک توان ساخت کلاژن و الاستین در پوست و نظم بخشی به رشته کلاژن، می‌توانید اثرات آن را به‌زودی در سفتی و زیبایی چهره ببینید.

آر اِف فرکشنال که یکی از جدیدترین روش های بازسازی پوست می‌باشد، برطرف کننده هر نوع چین و چروک، شُلی، جای آکنه، لک‌ها، منافذ باز، سوختگی و… از سطح پوست است‌. نهایتاً بهبود ضخامت و قوام پوست را به همراه می‌آورد.

  • پلاسما روشی دیگر برای احیای پوست؛

از سایر شیوه‌های درمانی جهتِ ترمیم ساختار پوست و بازگرداندن زیبایی و چَشم نوازی بدان، روش پلاسما می‌باشد که با بهره‌گیری از وسیله‌ای به اسم PSR انجام می‌شود. کارآیی این شیوه بازسازی پوست به واسطهٔ وارد نمودن انرژی توسطِ دستگاه پی اِس آر به حالت پلاسما به پوست است. از پلاسما در رفع اثرات منفی ناشی از اَشعه منفی حاصل از اَشعه آفتاب برروی پوست می‌توان استفاده کرد. ضمن آن‌که هرنوع عوارض و صدمات پوستی نیز بدست طریق قابلیت درمان خواهد داشت. با توجه به این موضوع که پلاسما از روش‌های درمانی مورذ تأیید دنیا به شمار می‌رود، یکی از جدیدترین روش های بازسازی پوست محسوب می‌شود.

پلاسما روشی دیگر برای احیای پوست؛

  • ژل هم می‌تواند مؤثر باشد؛

ژل‌ها موادی طبیعی و یا مصنوعی می‌باشند که جهتِ حجم‌دهی به پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماندگاری ژل‌ها به جنس آن‌ها وابسته است. هم‌اکنون بیشتر از ژل‌های نیمه دائم بهره‌گیری می‌شود که از جنس هیالورونیک اسید طراحی و ساخته شده‌اند. هیالورونیک اسید، چون سیمان میان بافتی پوست ما می‌باشد. به همین دلیل ماده‌ای طبیعی، مفید و کم عارضه جهتِ جوان‌سازی پوست به شمار می‌رود.

  • تزریق چربی؛

زمانی‌که مبحث ماندگاری نتایج حجم‌دهی به پوست در این میانه‌ها باشد، تزریق چربی هم می‌تواند کمک حالتان باشد‌. در تزریق چربی از بافت چربی طبیعی بدن بهره‌گیری می‌شود. یعنی چربی ران یا شکم شما را با بهره‌گیری از شیوه لیپوساکشن برداشت می‌نمایند و پس از خالص‌سازی به زیرین پوست صورت یا نواحی دیگر تزریق می‌شود‌‌.

صحبت آخر

ما در این نوشتار از مطلبِ کلینیک درسا سعی کردیم شما را با جدیدترین روش های بازسازی پوست آشنا بنماییم. این شما هستید که می‌باید پس از مشورت با پزشکِ معالج خود جهتِ انتخاب یکی از روش‌های فوقانی عمل کنید. به یاد داشته باشید که لازم است این تکنیک‌ها توسطِ یک پزشک متخصص و مجرب انجام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »