خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

جراحی زیبایی دستگاه تناسلی آقایان

چکیده محتوا

جراحی زیبایی دستگاه تناسلی آقایان

شاید برای یک بانو و یا اطرافیان یک آقا، این موضوع غیرقابل درک و کم اهمیت تلقی گردد. گاهی وابسته به نقایص و کاستی‌هایی که وجود دارد؛ جراحی زیبایی دستگاه تناسلی آقایان، مهمترین راهکار به سبب بازگشت اعتماد بنفس از دست رفته در مردان می‌باشد‌‌.

احساس غرور در پایان یک رابطه جنسی، از سوی یک آقا زمانی محقق خواهد گشت. که طرف مقابل متوجه هیچ نقصی در آلت تناسلی او نگردد و در این میان نگرانی از سوی آقا، رابطه را به تلخی نکشاند.

اما باعث خرسندیست که در حال حاضر و در دنیای امروز، هیچ چیز مثل گذشته نبوده و علم پزشکی در شاخه جراحی زیبایی، راهگشای هر بنبستی بوده و هست که، ما در ذهن خود ساخته‌ایم.

جراحی زیبایی دستگاه تناسلی آقایان یا همان فالوپلاستی نوعی عمل جرای محسوب می‌گردد که به جهت رفع نواقص آلت تناسلی در مردان در شرایط تروما، آسیب و یا مشکلات مادرزادی و حتی آن گروه از افرادی که تصمیم به تغییر جنسیت دارند، اعمال می‌گردد.

جراحی زیبایی دستگاه تناسلی آقایان، پروسه بسیار پیچیده‌ای محسوب می‌گردد و آن را در حوزه اورولوژی و جراحی پلاستیک جای می‌دهند.

چناچه شما و یا نیز یکی از اطرافیانتان با این چالش دست و پنجه نرم می‌کنند. اما در باب روند انجام آن، دوره نقاهت، هزینه که باید صرف شود، مزیت‌‌ها و همینطور عوارض آن دچار ابهام هستند، تا پایان این مبحث با ما همراه باشید. ما در در جایگاه یک کارشناس، تمام ابهاماتتان را رفع و برای یک تصمیم‌گیری صحیح آماده‌تان خواهیم نمود.

مزیت‌های جراحی زیبایی تناسلی آقایان

پیش از پرداختن به هر بعد دیگری از این موضوع، اجازه بدهید تا چگونگی امکان تجربه زندگی دوباره از سوی فرد، بعد از پشت‌سر گذاشتن این پروسه جراحی را برایتان شرح می دهیم.

از مزیت‌های جراحی زیبایی دستگاه تناسلی آقایان میتوان به افزایش چشمگیر اعتماد به نفس در ارتباط جنسی با خانم‌ها اشاره داشت. عده کثیری از مردان هستند که به سبب درگیری با سایز کوچک آلت تناسلیشان، از ارائه عملکرد مطلوب در حین رابطه جنسی خود محروم هستند. این افراد به سهولت می‌توانند با پشت‌سر گذاشتن فالوپلاستی،

با تفاوت پررنگ‌تری نسبت به سابق با جنس مخالف خود، وارد ارتباط شوند. البته گاهی این مشکل فقط به تغییر سایز خلاصه نمی‌شود و وابسته به رفع وجود کجی در آلت، سبب هر چه زیباتر شدن آن، با رفع نقص مدنظر نیز می‌گردد.
بدین ترتیب دیگر کوچکترین نگرانی در باب ارتباط گرفتن با جنس مخالف وجود نخواهد داشت و شریک جنسیتان نیز، از نوع عملکرد شما رضایت‌مند خواهد بود.

انجام عمل جراحی زیبایی دستگاه تناسلی آقایان، تنها راه، رهایی همیشگی از مشکلات مادرزادی است که از کودکی همراه ما هست و ظاهر نامتعادلش، برای خود ما نیز توام با رنجش است. در پایان به جهت شمارش این مزیت‌ها میتوان به شیوه درمانی این عمل جراحی، به سبب بهبود سرطان نیز اشاره داشت.

انواع جراحی زیبایی آلت تناسلی مردان

در قسمت ابتدایی متن، اشاره کوچکی به دلایل متعدد، روی آوردن مردها به عمل جراحی زیبایی دستگاه تناسلی آقایان، داشتیم. در این قسمت هریک از دلایل را با هدف رفع ابهامات شما و دریافت پاسخ تمامی سوالاتتان، مورد بررسی و نگاه تیزبینانه قرار خواهیم داد:

جراحی افزایش طول آلت تناسلی مردان

احتمال می‌رود که به سبب افزایش طول آلت تناسلی، شیوه‌های متعددی به شما پیشنهاد شده باشد. اما؛ سندیتی از اثبات نتایج طولانی مدت و دائمی این روش‌ها، در دست نیست. عموماً متخصصین اورولوژی با هدف درمان و همینطور افزایش طول آلت تناسلی، جراحی را به عنوان تنها شیوه نتیجه‌بخش پیشنهاد می‌نمایند.

افزایش ضخامت آلت تناسلی مردان

تمایل به افزایش ضخامت، یکی دیگر از چالش‌هاییست که بسیاری از آقایان را درگیر خود ساخته است. البته لازم به ذکر است که این پروسه را نیز می‌توان همزمان با جراحی افزایش طول آلت نیز انجام داد. در این پروسه، پزشکان، از شیوه تزریق چربی و یا قرار دادن گرافت درم کمک می‌گیرند که البته در افراد مختلف با نوع تجویز پزشک متفاوت است.

جراحی کجی آلت تناسلی مردان

در گام ابتدایی پزشک متخصص تلاش خود را برآن می‌دارد که نوع اولیه و یا ثانویه بودن کجی آلت را مشخص سازد. در صورتی که مشکل به کجی ثانویه مرتبط گشت، درمان آن را به پروسه جراحی می‌سپارد.

شیوه‌های متعددی همانند تزریق، دارو درمانی و … برای بهبود این وضعیت وجود دارد، که هیچ شواهدی از نتایج مطلوب و همیشگی آن در دست نیست.

بنابراین چنانچه با کجی در آلت تناسلی خود مورد رنجش قرار گرفته‌اید. به یک متخصص اورولوژی مراجعه داشته باشید و با دریافت مشاوره پزشکی و کاربردی از او، در باب تن دادن به جراحی زیبایی دستگاه تناسلی آقایان تصمیم‌گیری نمایید.

بیشتر بخوانید

انواع جراحی زیبایی آلت تناسلی مردان

کاندیدای مناسب جراحی زیبایی تناسلی آقایان

اما آیا همه مردان، شرایط برخورداری از جراحی زیبایی دستگاه تناسلی آقایان را دارا هستند و در انجام این پروسه محدودیتی از سوی دنیا پزشکی لحاظ نگردیده است. هر فردی پیش از مراجعه برای برخورداری از این شیوه درمانی، باید موارد زیر را در نظر داشته باشد:

  • سن او بیشتر از ۱۸ سال باشد
  • به بیماری‌‌های عفونی و یا مقاربتی دچار نشده باشد
  • عاری از سابقه جراحی آلت تناسلی باشد و یا آن را با پزشک خود در میان بگذارد
  • از نظر جسمی با بیماری خاصی دست‌وپنجه نرم نکند
  • به تزریق ژل‌های هیالورونیک اسید حساسیت نشان ندهند
  • نسبت به تمامی شیوه‌ها، آگاهی داشته باشد و انتظارات فرضی و دور از واقعیتی از نتیجه انجام درمان برای خود نساخته باشد

مراقبت‌های بعد از درمان فالو پلاستی

تقریباً تمام افرادی که به جهت انجام عمل جراحی زیبایی دستگاه تناسلی آقایان، به پزشک متخصص مراجعه می‌‌نمایند؛ این ابهام را با خود به دوش می‌کشند که بعد از عمل تا زمان بهبودی کامل، موظف به انجام چه مواردی هستیم؟

بدون شک اگر تمایل دارید که بعد از انجام جراحی زیبایی دستگاه تناسلی آقایان، نتیجه مطلوبی دریافت نمایید. می‌بایست بعد از انجام عمل جراحی، نسبت به انجام برخی کارها و مراقبت‌های مورد نیاز تا بهبودی کامل، حساسیت بیشتری به خرج دهید:

  • ممنوعیت ایجاد رابطه جنسی تا ۶ هفته
  • ممنوعیت انجام هر گونه فعالیت سنگین تا گذشت یک دوره ۶ هفته
  • شروع فعالیت‌های سبک بعد از پشت‌سر گذاشتن دوران نقاهت ۳ هفته
  • مصرف مسکن؛ در صورت مورد رنجش قرار گرفتن احساس درد در این ناحیه بعد از عمل
  • رعایت تمام و کمال تمامی توصیه‌های پزشک
  • مراجعه به پزشک در صورت مشاهده هر نوع عارضه غیرطبیعی
  • انجام تمرینات کششی به مرور، بعد از طی شدن ۲ هفته از دوران نقاهت
  • در صورت انجام جراحی زیبایی دستگاه تناسلی آقایان برای افزایش قطر به واسطه تزریق چربی، وابسته به آموزش پزشک، تا چند هفته بعد از عمل، باید ساقه آلت تناسلی ماساژ داده شود

مراقبت‌های بعد از درمان فالو پلاستی

کلام پایانی

در این مبحث با عنوان جراحی زیبایی دستگاه تناسلی آقایان، تمام تلاش خود را بر آن داریم که در باب مهم‌ترین عضو بدن، وابسته به نقش حیاتی که در بدن ایفا می‌کند.  همینطور چگونگی رفع نقایص آن، توضیحات جامع و اما مختصری را در اختیارتان قرار بدهیم.

آلت تناسلی در آقایان و همینطور خانم‌ها، از اهمیت قابل توجهی برخوردار بوده و مراقبت نمودن از آن برای هر شخصی با ضرورت بسیاری همراه است.

دستگاه تناسلی در آقایان مضاعف بر نقش ویژه‌ای که در تولید مثل دارد، نقش اساسی را در ادامه حیات و زندگی در بدن همه مردان ایفا می‌نماید. پس طبیعی است که گاهی به سبب نقص‌های ایجاد گشته به شکل مادرزادی یا هر علل دیگر، فرد دچار رنجش خاطر و کاهش اعتماد بنفس گردد.

از همین رو، این روزها، انجام عمل جراحی دستگاه تناسلی آقایان همانند گذشته و وابسته به عدم آگاهی افراد، پوشیده نیست و به راحتی در دنیای پزشکی مطرح می‌گردد. اما؛ بی شک زمانی نتیجه مطلوبی دریافت خواهد گشت که، این پروسه به دستان پرتوان و مجرب یک پزشک سپرده شود.

در پایان درسا کلینیک را به سبب سال‌ها تجربه در این حوزه و با تکیه‌بر متخصصین مجرب و حاذق‌ترین کادر پزشکی معرف حضورتان خواهیم بود. ممکن است بیش از حد حساسیت به خرج می‌دهید و نیازی به انجام عمل جراحی زیبایی دستگاه تناسلی آقایان نداشته باشید.

کافیست تا با مراجعه به متخصصین این مجموعه و دریافت مشاوره تخصصی، بهترین تصمیم را اتخاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »