خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

جراحی زیبایی دستگاه تناسلی بانوان

چکیده محتوا

جراحی زیبایی دستگاه تناسلی بانوان

این روزها جراحی زیبایی دستگاه تناسلی بانوان، بحث پر سرو صداییست که هر خانمی تمایل قابل توجهی به برخورداری از مزیت‌های آن دارد. عوامل متعددی اعم از زایمان، افزایش سن، فعالیت جنسی و ژنتیک، سبب افزایش سایز لابیاها در واژن خانم‌ها می‌گردد.

اما برخی عوامل که سبب می‌گردد که تصمیم به انجام عمل جراحی لابیاپلاستی یا همان زیبایی دستگاه تناسلیشان بگیرند، این است که در روند ورزش‌کردن، موارد بهداشتی، فعالیت‌های جنسی و هر نوع فعالیت‌ بدنی دیگر با بحران و چالش روبه رو می‌شوند.

همچنین در این میان گروهی از خانم‌ها نیز گزینه های دیگری را برای زیبایی واژن خود اعم از تزریق فیلر یا چربی به ناحیه‌ لابیاماژور را با هدف برجسته و خوش‌فرم نمودن واژن و لابیاماژور برمی‌گزینند.

لابیا پلاستی یا عمل جراحی زیبایی واژن چیست؟

البته که زیبایی که میل غریزی تقویت شده در همه انسان به ویژه خانم هاست. بدین ترتیب برخی از خانم‌ها گمان می برند که ظاهر واژن آنها در طی رابطه جنسی سبب خجالت و عدم اعتماد به نفسشان در طی این رابطه است.

اما دیگر جای نگرانی نیست چراکه در حال حاضر با قدرت گرفتن روند جراحی زیبایی دستگاه تناسلی بانوان، راحتی جسمی و داشتن اعتماد به ‌نفس مورد انتظارشان محقق خواهد گشت. لابیا پلاستی نام دیگر این روند درمانیست که با مضمون یکی از عمل‌های زیباسازی و جوان‌سازی واژن شناخته می‌شوند.

عموما این جراحی روی قسمت لابیامینور واژن در مجاورت چین‌ها به کلیتوریس، با هدف ایجاد ظاهری مناسب انجام می پذیرد. بدین ترتیب از اندازه‌ لابیامینور کاسته و دیگر خبری از آویزان بودن لابیاماژور نمی‌باشد.

جراحی زیبایی دستگاه تناسلی بانوان چه مزیت هایی دارد؟

بی شک تقویت زندگی فرد از همه جهات در ابعاد مختلف سبب افزایش تمایل او به انجام جراحی زیبایی دستگاه تناسلی بانوان گشته است.

این شیوه فارغ از بی‌هوشی یا بی‌حسی در زمان عمل، در دسته عمل های سرپایی قرار می گیرد و یک بعد زمانی یک تا دو ساعته را به خود اختصاص می دهد و یک پایان شیرین برای تسکین بسیاری از نارحتی هایتان هست.‌ در ادامه با چند مورد مهم از مزیت های انجام عمل زیبایی لابیاپلاستی آشناییت خواهیم یافت که به ترتیب زیر هست :

احساس زیبایی بیشتر

البته که سایز استانداردی برای لابیای خانم ها ذکر نشده است اما گروهی گمان می برند لبه ها به شکل کاملا غیرطبیعی بلند بوده و تنها با حذف قسمتی از آن در طی جراحی زیبایی میتوان بدان، جلوه زیباتری بخشید و به ایده‌آل خود، شکل ظاهری مورد انتظار واژینال نزدیک گشت.

افزایش راحتی

در برخی مواقع لابیاهای بزرگ در خانمها سبب محدود گشتن فعالیت‌های بخصوصی در آن‌ها می‌گردد. چون هنگام رکاب زدن روی دوچرخه ثابت و متحرک که به بروز درد و رنج اطلاق می‌گردد. اما بعد از جراحی زیبایی دستگاه تناسلی بانوان، انجام این نوع فعالیت‌ها با سهولت بیشتری توام می گردد.

 

افزایش راحتی

افزایش اعتمادبه‌نفس

البته زمانی یک خانم موفق به تجربه اعتماد به نفس کامل خواهد گشت که در باب هیچ یک از اعضای بدن خود دچار تردید نباشد. به همین سبب بعد از انجام رفع نقایص مدنظر در دستگاه تناسلی، قدرت کافی را به جهت حل کامل مسئله‌ای که، پیش از این سبب آزار او می‌شده است، برخواهید آمد.

افزایش لذت در حین رابطه جنسی

لابیاهای بزرگ علاوه بر کاهش زیبایی شما در برابر طرف مقابل، گاهی می‌توانند سبب بروز درد و ناراحتی در زمان ایجاد رابطه جنسی گردند. از همین رو ارتقاء چشمگیر لذت جنسی را میتوان از مزیت‌های اصلی و برجسته جراحی زیبایی دستگاه تناسلی بانوان خواند.

مقاله پیشنهادی: مزوتراپی مو

افزایش زیبایی اندام‌ها با پوشیدن لباس‌های متنوع‌

لابیاهای بزرگ در خانم ها می تواند، پوشیدن لباس‌های تنگ را دردسرساز و استرس‌ زا نماید. در صورتی که بعد از جراحی برای همیشه از این کابوس رهایی خواهید یافت.

عمل زیبایی واژن چه عوارضی دارد؟

البته که جراحی زیبایی دستگاه تناسلی بانوان بدور از بروز هر خطری برای فرد است اما امکان دارد با برخی عوارض جانبی کوتاه‌مدت همراه گردد که بعد از گذشت بعد زمانی کوتاهی به مرور رفع می‌گردند:

  • تجربه احساس درد
  • بروز سوزش و خارش
  • ایجاد تورم
  • عفونت
  • بر جای ماندن بخیه
  • عدم ابجاد تقارن میان لابیاها
  • عدم اطلاق به زیبایی در لابیاها
  • تضعیف حس جنسی به سبب بروز آسیب به اعصاب واژن

 

عمل زیبایی واژن چه عوارضی دارد؟

آیا عمل زیبایی واژن درد دارد؟

در زمان انجام جراحی زیبایی دستگاه تناسلی بانوان یه سبب دریافت بیهوشی و بی حسی از تجربه احساس درد از طرف فرد، خبری نخواهد بود. بعد از پایان عمل نیز، پزشک مرتبط برای کاهش و تحمل درد و تورم داروهای کارآمدی تجویز خواهد کرد.

به واقع در مجموع میتوان گفت که هر میزان درد و تورم کاملا طبیعی نیز بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره جراحی؛ بعد از گذشت یک تا دو هفته به طور کامل رفع خواهد گشت.

آیا عمل زیبایی واژن حین زایمان امکان‌پذیر است؟

پزشکان متخصص در این حوزه بر این باورند که انجام جراحی زیبایی دستگاه تناسلی بانوان نباید با زایمان طبیعی یا سزارین در یک بعد زمانی قرار گیرند. چراکه هر گونه تغییرات هورمونی در این دوره سبب تورم لابیای واژن می گردد و از شکل واقعی خود دور می شود.

از همه مهمتر در این زمانی مادر ضعیف شده و به سبب خونریزی زیاد به تضعیف سیستم ایمنی بدن می‌انجامد. نزدیک‌ترین بعد زمانی پیشنهادی برای انجام این عمل بعد از زایمان، گذر از یک پروسه ۶ ماهه است تا علاوه بر بازگشت رمق بدن، لابیاها به سایز طبیعی خود بازگرانند‌.

آیا بعد از عمل لابیاپلاستی نیاز با مراقبت خاصی هست؟

آری! عمل جراحی زیبایی دستگاه تناسلی بانوان را نمی‌توان یک جراحی سنگین خواند، بدین ترتیب با طی نمودن یک دوره استراحت در منزل خود بهبود یافته و جای هیچ نگرانی نیست.

اما نمی‌توان ادعا نمود که نیازمند هیچگونه مراقبتی نیست. اغلب پزشکان به جهت کاستن از امکان خطر عفونت و التهاب و همینطور رنجش درد در واژن بعد از عمل بیمار را مجاب به استفاده از آنتی بیوتیک می‌کنند. بدین ترتیب با مصرف به موقع آن ها باید چند مورد دیگر را مدنظر قرار بدهند:

  • از ۳ تا ۷ روز استراحت مطلق در منزل
  • به تن کردن لباس گشاد برای ممانعت از اصطکاک و درد بیش از اندازه
  • داشتن تغذیه سالم اعم از میوه و سبزیجات تازه در طی دوران نقاهت
  • خودداری از انجام ورزش و هرگونه فعالیت‌ پرفشار
  • ممنوعیت کامل از وارد شدن به رابطه جنسی و مصرف تامپون تا یک بعد زمانی ۴ تا ۶ هفته

 

آیا بعد از عمل لابیاپلاستی نیاز با مراقبت خاصی هست؟

کلام پایانی

ناگفته نماند که در انجام جراحی زیبایی دستگاه تناسلی بانوان، آسیبی به پرده بکارت وارد نخواهد شد، بدین ترتیب حتی دختران جوان هم امکان بهره مندی از این جراحی زیبایی را دارند.

البته که به جهت انتخاب بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان، می بایست تحقیق زیادی به عمل آوردید و تمامی تجارب پزشکی و مجوزهای جراحی او را مورد بررسی کامل قرار بدهید.

یک متخصص صاحب تجربه و حرفه‌ای در این حوزه مضاعف بر تاکید روی مزیت‌های این جراحی، شما را در جریان کامل عوارض آن قرار خواهد داد.

مشاهده نمونه کارها و همینطور اقرار رضایت بیماران سابق می‌تواند در روند انتخاب بهترین متخصص زنان شما را یاری دهند. چنانچه تصمیمتان برای جراحی زیبایی دستگاه تناسلی بانوان قطعی است، روند ابهام زداییتان تا اتخاذ یک تصمیم صحیح را به درسا کلینیک به سبب دارا بودن متخصص ترین پرسنل در این حوزه و سابقه کاری بالا، بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »