خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

جراحی لیفت صورت تا چند سال ماندگاری دارد ؟

چکیده محتوا

جراحی لیفت صورت تا چند سال ماندگاری دارد ؟

با گذر زمان و مشخص شدن آثار پیری و چین و چروک بر روی صورت ، اکثر افراد و به ویژه بانوان تمایل به انجام عمل لیفت صورت پیدا می‌کنند . در این میان یک مساله حایز اهمیت است . جراحی لیفت صورت تا چند سال ماندگاری دارد ؟ این سوالی است که ، افراد هنگام مراجعه به جراح خواهند پرسید .

مساله ماندگاری لیفت صورت برای همه افراد امری مهم است تا آنجا که ، ممکن است بر تصمیم‌گیری فرد مبنی بر انجام یا عدم انجام لیفت صورت تاثیر گذار باشد . از این رو بر آن شدیم تا ، به بررسی این مساله بپردازیم .

جراحی لیفت صورت چیست ؟

پیش از آن که ، به پاسخی به این سوال که ، جراحی لیفت صورت تا چند سال ماندگاری دارد ؟ برسیم به بیان تعریفی مختصر از جراحی لیفت صورت می‌پردازیم . جراحی لیفت صورت به منظور کاهش چین و چروک پوست صورت و گردن توسط جراح انجام می‌گیرد .

در این روش جراح چربی‌های اضافی لایه‌های زیرین پوست گردن و صورت را جمع می‌کند و به این ترتیب باعث لیفت و جوانسازی صورت می‌شود . البته این نکته را ، نیز فراموش نکنید که ، این روش دایمی نبوده و با گذشت زمان پوست روند پیری خود را مجددا طی خواهد کرد .

 

جراحی لیفت صورت چیست ؟

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای جراحی لیفت صورت می‌باشند ؟

در این قسمت از مطلب جراحی لیفت صورت تا چند سال ماندگاری دارد ؟ به سراغ معرفی کاندیدهای مناسب این روش جراحی می‌رویم . مانند سایر روش‌های زیبایی و جراحی همه افراد واجد شرایط برای انجام عمل جراحی لیفت صورت نمی‌باشند . افراد زیر کاندیدای مناسبی برای این عمل زیبایی هستند ؛

 

  • افرادی با وزن ثابت و اینکه احتمال اضافه وزن ناگهانی را نداشته باشند .
  • افرادی که ، از نظر پوستی در سلامت کامل به سر می‌برند و بیماری پوستی نداشته باشند .
  • افرادی که ، دارای چین و چروک عمیق بر روی پوست می‌باشند که ، فقط از طریق جراحی رفع می‌شود .

 

افرادی که ، واجد این شرایط هستند کاندیداهای مناسبی برای انجام عمل لیفت صورت می‌باشند . این عمل مزایا و معایب خود را داشته که ، در قسمت بعدی از مطلب جراحی لیفت صورت تا چند سال ماندگاری دارد ؟ به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت .

بخوانید: آموزش تزریق فیلر در تهران

مزایای روش جراحی لیفت صورت چیست ؟

 

اکنون که ، با روش جراحی لیفت صورت و کاندیدهای مناسب آن آشنا شدیم ، در این قسمت از مطلب جراحی لیفت صورت تا چند سال ماندگاری دارد ؟ به شرح مختصری از مزیت‌های این روش نیز خواهیم پرداخت . برخی از مزیت‌های این روش لیفتینگ صورت به شرح زیر می‌باشند ؛

 

  • رفع چین و‌چروک : در روش جراحی لیفت صورت می‌توان تمامی چین و چروک‌هایی که ، عمیق هستند را رفع کرد و شلی پوست را از بین برد .
  • رفع شلی پوست : به وسلی جراحی لیفتینگ می‌توان شلی بیش از حد پوست را از بین برد .
  • سفت شدن پوست : به وسیله جراحی لیفت صورت می‌توان پوست صورت و حتی گردن را سفت کرد و استحکام بخشید .
  • جوانی صورت : کمک به جوانسازی پوست از مزایای دیگر جراحی لیفت صورت است .
  • رفع حالت پیری صورت : به وسیله جراحی لیفت صورت حالت خمودگی و پیری صورت رفع و صورت شاداب نشان داده می‌شود .
  • صاف شدن پوست : به وسیله این عمل جراحی می‌توان صاف شدن پوست در نواحی گونه ، چشم‌ها ، فک و حتی پیشانی را مشاهده کرد .

 

همانگونه که ، اکثریت قریب به یقین عمل‌های جراحی دارای عوارض هستند ، جراحی لیفت صورت نیز معایبی دارد . در قسمت بعدی از مطلب جراحی لیفت صورت تا چند سال ماندگاری دارد ؟ به بیان برخی از معایب این روش خواهیم پرداخت .

معایب و عوارض روش جراحی لیفت چیست ؟

 

این قسمت از مطلب جراحی لیفت صورت تا چند سال ماندگاری دارد ؟ را به شرح مختصر عوارش این روش لیفت صورت اختصاص داده‌ایم . این روش دارای عوارض کوتاه مدت و طولانی مدت می‌باشد . اما به طور کلی یک روش ایمن به شمار می‌رود .

عوارض کوتاه مدت روش جراحی لیفت صورت شامل عفونت ، تجمع خون و مایعات زیر پوست و همچنین بی حسی اطراف گوش و صورت است . بی حسی مدوام گوش ، آسیب عصبی صورت ، مشکل در لبخند ، لبخند نامتقارن ، افتادگی لب فوقانی ، مشکل در بستن چشم از عوارض طولانی مدت این روش می‌باشند .

مراقبت‌های پس از انجام جراحی لیفت صورت چه می‌باشد ؟

 

کلیه روش‌های زیبایی تهاجمی و غیر تهاجمی نیازمند انجام یک سری مراقبت می‌باشند . با انجام این مراقبت‌ها فرد نتیجه بهتری دریافت می‌کند . در این قسمت از مطلب جراحی لیفت صورت تا چند سال ماندگاری دارد ؟ مراقبت‌های این روش را برای شما شرح می‌دهیم .

اولین نکته در رعایت مراقبت‌های پس از جراحی رعایت توصیه‌های پزشک می‌باشد . داروهای تجویز شده را ، به موقع مصرف کنید . در هنگام خواب دقت نمایید که ، بر روی صورت نخوابید و هیچگونه فشاری به صورت وارد نکنید .

به تغذیه اصولی خود اهمیت دهید و مصرف میوه و سبزیجات را ، در اولویت قرار دهید . آب و مایعات را ، در مدت نقاهت به میزان زیاد بنوشید . و به عنوان آخرین نکته ، حتما در موعد مقرر برای کشیدن بخیه‌ها به پزشک مراجعه کنید و برداشتن بخیه‌ها را ، به تعویق نیندازید .

مراقبت‌های پس از انجام جراحی لیفت صورت چه می‌باشد

 

ماندگاری جراحی لیفت صورت چقدر است ؟

 

اکنون که ، با روش جراحی لیفت صورت آشنا شدیم به راحتی می‌توان در مورد این سوال که ، جراحی لیفت صورت تا چند سال ماندگاری دارد ؟ اظهار نظر کرد . ماندگاری عمل لیفت صورت به عوامل متعددی بستگی دارد .

مهارت و سابقه پزشک جراح ، میزان رعایت مراقبت‌های پس از جراحی ، روش جراحی ، تجهیزات و امکانات محل انجام جراحی همگی از عواملی هستند که ، بر میزان ماندگاری جراحی لیفت صورت تاثیر می‌گذارند . به طور کلی مدت زمانی بین ۲ الی ۱۰ سال را ، می‌توان برای ماندگاری این روش در نظر گرفت .

کلام پایانی

در این مطلب پی بردیم که ، جراحی لیفت صورت تا چند سال ماندگاری دارد ؟ همچنین ، با مزایا و معایب این روش آشنا شدیم . ذکر این نکته بسیار مهم است که ، انتخاب کلینیک معتبر برای انجام هر گونه جراحی زیبایی اولویت بالایی دارد .

رعایت موارد بهداشتی ، امکانان بالا و پزشک متخصص با مهارت کافی همگی بر کیفیت جراحی لیفت تاثیرگذار هستند . درسا کلینیک از کلینیک‌های معتبر پایتخت است که ، برای انجام جراحی لیفت می‌توانید به این مجموعه مراجعه کنید .

بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »