خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

جوانسازی پوست با تزریق چربی

چکیده محتوا

جوانسازی پوست با تزریق چربی

همزمان با بالا رفتن سن، روند تولید گشتن کلاژن و همینطور الاستین در بدن در نمودار سقوطی قرار گرفته و به مرور، سبب کاهش چربی می‌شود. کمبود چربی به خشکی پوست اطلاق و چین و چروک‌هایی در منافذ پوست پدیدار می‌شوند‌.

در چنین شرایطی، افراد با هر سنی که دارا هستند، با نگاه در آینه متوجه مشکلاتی اعم از فرو رفتگی گونه، ایجاد حفره‌های متعدد در صورت، نازک تر شدن لب بالا و پایین و … گشته و مطمئنا از گذر زمان بدین سرعت دلگیر خواهند شد. اینجاست که ایده جوانسازی پوست با تزریق چربی مطرح می‌گردد تا به میزان قابل توجهی این کاستی‌ها را جبران نماید.

چربی تزریق شده به صورت از چه موادی است؟

اگر در این باب ابهام دارید که این چربی شامل چه مواد مصنوعی هست باید بگوییم هیچ موادی برای آماده سازی این چربی‌ها ترکیب نمی‌شوند. بلکه در قالبی کاملا طبیعی از قسمت‌هایی از بدن که تجمع چربی هاست چون ران‌ها برمی‌دارند و به باسن، سینه‌ها و یا صورت و دست ها تزریق می‌‌کنند.

چنانچه گمان می‌برید که این روند با عوارض جدی همراه است، سخت در اشتباهید، مگر اینکه پزشک یا کلینیک مدنظرتان مهارت و تخصص کافی را دارا نباشد.

چراکه، جوانسازی پوست با تزریق چربی ، نه تنها به عوارض محدود و کوتاه مدتی اطلاق نمی‌شود، حتی می توان گفت، که اثربخشی و بعد زمانی ماندگاری این تزریق به میزان چشمگیری افزوده می‌شود. از همین‌رو انتخاب پزشک متخصص مجرب را در اولویت قرار بدهید.

 

چربی تزریق شده به صورت از چه موادی است؟

مزایای تزریق چربی به صورت چیست؟

جوانسازی پوست با تزریق چربی ، شیوه ایست که در آن با کاهش علائم پیری، چربی طبیعی به صورت لاغر فرد تزریق می‌گردد. این روند سبب رفع خطوط عمیق ایجاد شده در زیر پلک، چین و چروک‌های ایجاد گشته در حوالی بینی و دهان و همینطور بهبود شکل گونه‌ها می‌گردد.

با تغییر در تمامی موارد یاد شده پوست به حال و هوای گذشته خود برخواهد گشت. شاید اندکی از چربی تزریق‌ گشته به واسطه بدن جذب می‌‌گردد، ولی دیگر چربی‌ها ماندگار و همیشگی بوده و نتیجه‌ای دائمی را برای فرد به ارمغان خواهد آورد.

یک پزشک مجرب در این حوزه نمی‌تواند روند پیری را متوقف سازد اما قدرت این را دارد که هر بار خود را در آینه می‌بینید، از زیبایی و شادابی دائمیتان لذت ببرید.

اما چطور می‌توان به پس زده نشدن چربی در شیوه جوانسازی پوست با تزریق چربی اطمینان نمود؟ چربی تزریق شده به صورت از چربی برداشت‌ شده بدن بوده و به دور از ترکیب کمترین مواد مصنوعی می‌باشد.

بدین ترتیب نه باعث بروز آلرژی گشته و نه سبب پس زدگی می‌گردد. این بافت چربی برای بدن غریبه نیست و هیچ تلاشی برای نابودیش نخواهد کرد و به زودی با آن مأنوس می‌گردد و طبیعی و ماندگار خواهد بود.

در آخرین مورد به محدود بودن دوره نقاهت از سایر مزیت‌های جوانسازی پوست با تزریق چربی میتوان نام برد. بدین ترتیب که بعد از گذشت تنها یک تا دو هفته بعد از درمان، تمامی علائم وابسته به عمل نابود، و می‌توانید فعالیت‌های زوزمره خود را انجام بدهید.

مقاله پیشنهادی: مزوتراپی مو

 تزریق چربی به صورت چه عوارضی دارد؟

رفع کامل تاثیرات بی‌هوشی و بی‌حسی با گذشت زمان کوتاهی بعد از عمل، سبب نمایان گشتن دردهای اندکی در بخش اهداکننده چربی و یا قسمت تحت‌ درمان در صورت می‌شود.

از طرف دیگر، با گذشت یک یا دو هفته بعد از انجام روند جراحی یا کبودی و تورم هم در عضو پذیرنده چربی و هم اهدا کننده باشید. ناگفته نماند که این شرایط ایجاد گشته نیز تنها، با گذشت مدت معدودی بهبود خواهد یافت.

تمام موارد مورد اشاره از رایج‌ترین عوارض بعد از انجام تزریق چربی است که با مراقبت به جا و عمل به توصیه‌های پزشک به سهولت قابل کنترل و بهبود کوتاه مدت است.

توجه داشته باشید که جوانسازی پوست با تزریق چربی ، همچون هر عمل دیگر، چناچه توسط یک پزشک مجرب انجام نپذیرد با عوارض متعددی شما را به چالش خواهد کشاند.

احتمال خون‌ریزی، بروز عفونت، بهبود یافتن ضعیف زخم‌ها، به جای ماندن اثری از زخم، دردهای آزاردهنده، عدم تقارن در اجزای صورت، وارد گشتن آسیب جدی به عصب‌ صورت، نابودی پوست، احساس بی‌حس شدن پوست همگی عوارض نگران کننده‌ای خواهند بود که در پی اعتماد به یک کلینیک و پزشک بدون تجربه و مهارت رخ می‌دهد.

 

 

 تزریق چربی به صورت چه عوارضی دارد؟

 تزریق چربی به صورت با سایر روش‌های تزریق فیلر چه تفاوتی دارد؟

وابسته به این موضوع که برای جوانسازی پوست با تزریق چربی از سلول های بدن فرد در حال درمان استفاده می‌شود، باید بیان داشت که میزان ماندگاری و اثربخشی این شیوه در قیاس با تزریق ژل مصنوعی چند برابر بالاتر است.

وابسته به پروسه پیچیده‌تری که تزریق چربی به صورت داراست، طبیعتا برآورد هزینه بیشتری هم نسبت به دیگر فیلتر‌های جایگزین دارد. به همین سبب افراد عموما به تزریق فیلرها گرایش بیشتری دارند.

ولی با یک محاسبه سرانگشتی متوجه خواهند شد که شیوه جوانسازی پوست با تزریق چربی به سبب ماندگاری بیشتر و همینطور بروز عوارض کمتر، به صرفه تر از هر شیوه مصنوعی دیگر تمام می‌شود.

چربی‌های تزریق شده در قیاس با دیگر فیلرها از انعطاف پذیری بالاتری برخوردار بوده و این امکان وجود دارد که از آن‌ها برای تزریق و جوانسازی هر قسمتی بهره برد.

قابل ذکر است که سلول های بنیادی، به شکل عمده و قابل توجه در چربی وجود دارند. بدین ترتیب در پی تزریق چربی به بدن، سلول های بنیادین موجود در قسمت پذیرنده، سبب جوانه زدن پوست زیرین خواهد گشت.

تزریق چربی به صورت برای چه افرادی مناسب است؟

در روند جوانسازی پوست با تزریق چربی، افرادی مجاب هستند که، تصمیم به حجیم کردن نواحی متعدد صورتشان را گرفته‌اند. از اصلی‌ترین اهداف تزریق چربی جوانسازی صورت و همینطور رفع عیوب ایجاد گشته به سبب افزایش سن است.

در مجموع زیباجویانی که تصمیم به برطرف ساختن بعضی از عیوب ایجاد گشته و کاهش سن ظاهری خود به شکل ناباورانه‌ای را دارند، می‌توانند به این شیوه نتیجه بخش روی آورند.

از سایر افرادی که داوطلبان مناسبی برای جوانسازی پوست با تزریق چربی هستند میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آن دسته از افراد که مایلند، بعضی از نواحی صورتشان چون لب‌ها، گونه‌ها و یا چانه را حجیم تر نمایند
  • گروهی از افراد که صاحب خط خنده عمیق و بلندی می‌باشند
  • اشخاصی که به سبب بالا رفتن سن، مبتلا به اختلالاتی چون افتادگی یا شل شدن پوست‌ می‌گردند
  • افرادی که بروز مواردی چون تورفتگی یا گودی در قسمت‌هایی از صورت سبب رنجش خاطرشان گشته است
  • گروهی از افراد که برای شادابی و جوانسازی پوستشان لحظه شماری می‌کنند

تزریق چربی به صورت برای چه افرادی مناسب است؟

نتیجه‌گیری

جوانسازی پوست با تزریق چربی به عنوان یک شیوه متداول و نتیجه بخش در دنیای جراحی زیبایی بشمار می‌رود. این شیوه با هدف افزایش حجم و همینطور ترمیم نمودن قسمت‌هایی از صورت که نیازمند بازسازی و حجیم شدن، می‌باشد؛ به کمک تزریق چربی طبیعی انجام می‌پذیرد.

همانطور که بیان نمودیم این شیوه هماننده هر جراحی دیگر می‌تواند با عوارض متعددی همراه گردد مگر اینکه در انتخاب پزشک اشتباه به خرج نداده باشیم.

سال‌های مدیدیست که درسا کلینک با تکیه بر کادر درمان مجرب و متبحر در این حوزه، سرافرازانه تمام انتظارات شما را برطرف ساخته و هم اکنون مراجعه کنندگانش دائمی و عضوی از این خانواده و مجموعه وسیع زیبا آفرین در حوزه جوانسازی پوست با تزریق چربی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »