خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

جوانسازی پوست با تزریق ژل

چکیده محتوا

جوانسازی پوست با تزریق ژل

روز به روز سن ما افزایش پیدا می کند و این موضوع به یک چالش بسیار بزرگ برای خانم ها تبدیل شده است. بانوان همواره در تلاش هستند، تا با به کارگیری روش هایی مختلف از عوارض ناشی از افزایش سن محفوظ بمانند. چین و چروک هایی که برروی پوستِ صورتِ شما دیده می شود، یکی از این عوارض هاست. در چنین حالاتی زنان به دنبال راه کارهایی برای شادابی پوست خود می روند. به همین خاطر است، که از جوانسازی پوست با تزریق ژل رونمایی شد و طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

ما در طول این مطلب از خود در درسا کلینیک با شما در ارتباط با جوانب گوناگون تزریق ژل صحبت خواهیم کرد. لطفاً با ما در ادامه این مطلب از خود همراه باشید.

چرا چین و چروک برروی صورت به وجود می آید!

ما قبل از بررسی جوانسازی پوست با تزریق ژل به بررسی علّت به وجود آمدنِ چین و چروک ها می پردازیم. صورت هر فردی را مقداری از چربی ها و ماهیچه ها در کنار همدیگر تشکیل می دهد. در سنین کودکی یا نوجوانی این بافت ها به مقداری مناسب می باشد، به همین دلیل چین و چروک هایی برروی صورت وجود ندارد. اکنون که شما پا به سن گذاشته اید، حجم این چربی ها و ماهیچه ها کاهش یافته و خطوطی روی صورت شما نمایان می شود.

زیر پوست تک به تک شما مقداری چربی وجود دارد، که اغلب با بیشتر شدنِ سن حجمش کاهش می یابد. هرچقدر که ضخامت این لایه کمتر شود، میزانِ چین و چروک بیشتر می شود. اگر که شما ساعات طولانی طی روز زیر نور خورشید باشید، میزانِ خطوط افزایش می یابد. چرا که اشعه ماوراء بنفش موجود در نور آفتاب پیوند سلولی صورت را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در نتیجه پوستِ شما شُل شده و حالتِ آویزان به خود می گیرد.

یکی دیگر از مواردی که ما را ملزم به جوانسازی پوست با تزریق ژل می کند، مصرف الکل و دخانیات است. با مصرف آن روند خونرسانی به بافتِ صورتِ شما با مشکلاتی رو به رو می شود. این مسئله خود به تنهایی موجبِ ایجاد چین و چروک هایی به مرور زمان برروی پوست می شود.

پس تا می توانید، زیر نور مستقیم خورشید قرار نگرفته و دخانیات مصرف نکرده و با صورت خود شکلک درست نکنید. زیرا در این هنگام است، که جوانسازی پوست با تزریق ژل معنا پیدا می کند. پس حتماً در ادامه این نوشتار از ما در درسا کلینیک همراه‌مان باشید.

جوان شدنِ پوست صورت با تزریق ژل

ساختار ژل کاملاً طبیعی بوده و با بدن آدمی سازگاری دارد. شما می توانید، جوانسازی پوست با تزریق ژل را تجربه کنید. به عبارتی با این ماده طبیعی جای لایه چربی از بین رفته پُر شده و برای باری دیگر جوانی به پوستِ شما بازمی گردد.

این روزها تزریق ژل به قسمت های متنوعی از صورت انجام می شود. ‌شاید که شما این ماده را به نامِ فیلر شنیده باشید، که همان پُر کننده صورت است. فیلر امکانِ ایجاد تغییر در حالتِ رویه صورت را فراهم می کند و به کمک این ماده طبیعی زاویه سازی به خوبی ایجاد خواهد شد.

اگر که شما به کلینیک های زیبایی مراجعه کرده باشید، قطعاً با تزریق ژل به لب ها، گونه یا زیر چَشمان مواجه شده اید. یک نکته بسیار مهم نیز در این زمینه وجود دارد. آنهم هزینه بسیار مناسب جوانسازی پوست با تزریق ژل نسبت به عمل جراحی است.

در واقع قیمت مناسب این روش زیبایی موجبِ رهسپار شدنِ افراد به سمت آن گردیده است. البته عوارض بسیار کم تزریق ژل نیز غیر قابل چَشم پوشی است! در حالی که عمل های جراحی دوران نقاهت طولانی مدّتی داشته و شما را با عوارضی بسیار رو به رو می کند.

این روزها ما در درسا کلینیک تقريباً هر روزه با اشتیاق مردم برای تزریق مواجه می شویم. این ماده به حالتِ موضعی به محل مورد نظر و قسمت هایی که چین و چروک دارد، انتقال می یابد. البته شما باید برای جوانسازی پوست با تزریق ژل هرچند وقت یکبار به کلینیک زیبایی مراجعه کنید. زیرا ژل بعد از مدّت زمانی نه چندان طولانی جذب پوست شما می شود.

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس

ولی تزریق ژل چگونه به جوانسازی پوست ما کمک می کند!

اگر که شما مایل به جوانسازی پوستِ خود با تزریق ژل هستید، پیش از هرگونه اقدامی با یک پزشک متخصص مشورت بنمایید. این گونه هدف شما از تزریق ژل و سلامتی جسمانی‌تان توسطِ پزشک بررسی خواهد شد.

چنانچه پوست شما دارای چین و چروک هایی بسیار باشد، بالطبع به میزان بیشتری ژل برای تزریق نیاز خواهد بود. البته مقدار این ماده جهتِ انتقال به زیر پوستِ شما در جلسه مشاوره بررسی خواهد شد. با این کار منافذ پوست‌تان بسته می شود! نگران نباشید، برای کاهش درد ابتدا از بی حسی موضعی استفاده می شود و سپس عملیات جوانسازی پوست با تزریق ژل آغاز می شود.

بعد از اتمام کار توسطِ پزشک محل تحت درمان ماساژ داده می شود. این گونه ژل تزریقی در تمامی نقاط مد نظر پخش می گردد. اگر که کمی ورم و التهاب برروی پوست‌تان به وجود آمد، از کمپرس سرد استفاده کنید. پس هرچه زودتر با تزریق ژل جهتِ جوانسازی پوست خود اقدام بنمایید.

از چه ژل هایی برای تزریق استفاده می شود؟

در واقع این ماده دارای انواعی مختلف است. ولی در کل به سه دسته اصلی تقسیم بندی می شود. یکی از آنها مصنوعی بوده و دیگری از نوعِ کلاژن است و آخری هیالورونیک اسید می باشد. اگر که می خواهید، بهترین نوعِ ژل را بشناسید، هیالورونیک اسید است.

این ماده به صورت کاملاً طبیعی در زیر پوست شما وجود دارد. به همین خاطر نتیجه ناشی از استفاده از این ماده در کوتاه ترین زمان ممکن خود را نشان می دهد. البته برای دستیابی به نتیجه شما باید به سوخت و ساز بدن خود نیز توجه داشته باشید. با تزریق هیالورونیک اسید پوست شما تحریک به کلاژن سازی می شود. در نهایت چین و چروک یا خطوط نقش بسته برروی چهره‌تان کمتر از قبل می شود.

به عبارتی مواد مصنوعی درون آزمایشگاه ها ساخته شده و اغلب ترکیب آنها در بدنِ آدمی وجود ندارد. گاهی اوقات استفاده از جوانسازی پوست با تزریق ژل مصنوعی عوارضی در پی دارد. امّا ماده ژل مصنوعی به واسطه بدن شما جذب نشده و برای مدّت زمانی طولانی تر ماندگاری دارد.

 

از چه ژل هایی برای تزریق استفاده می شود؟

چه کسانی برای تزریق ژل مناسب هستند‌!

اغلب تمامی افرادی که خواستار جوانسازی پوست با تزریق ژل هستند، برای انجام این کار مناسب می باشند. امّا تزریق این ماده چون دیگر روش های زیبایی دارای محدودیت هایی می باشد. در ارتباط با تزریق ژل هیچ گونه محدودیت جنسیتی وجود ندارد. یعنی هم آقایان و هم بانوان می توانند، جهتِ انتقال این ماده اقدام بنمایند.

نتیجه نهایی این روش درمانی در افرادی که دخانیات استعمال نمی کنند، بهتر و زودتر خود را نشان می دهد. از سویی شمایی که بیماری خونی یا عصبی ندارید، نتیجه مطلوب تری را تجربه خواهید نمود. اگر که به دارو یا مواد خاصی حساسیت دارید، آن را با پزشک متخصص خود در میان بگذارید.

البته یک نکته دیگر هم برروی نتیجه پایانی تاثیر می گذارد. آنهم جنس و نوع پوست شماست. در واقع پایان کارِ جوانسازی پوست با تزریق ژل در افراد دارای پوست چرب با پوست خشک تفاوت هایی دارد.

آیا در تزریق ژل محدودیت سنی وجود دارد؟

در ارتباط با استفاده از این ماده و زمان استفاده از آن باید گفت؛ اغلب افراد بالای سی سال جهتِ تزریق اقدام می کنند. زیرا قبل از این سن کمتر افرادی را می توان دید که دارای چروک هایی برروی صورت یا پیشانی خود می باشند.

البته گاهی ما با افراد کمتر از سی سال هم رو به رو می شویم و این اتفاقی غیر معقول نیست! ولی ميانگين سن افراد بالای سی است. جوانسازی پوست با تزریق ژل به افرادی که کمتر از هجده سال سن دارند، به هیچ عنوان توصیه نمی شود. چرا که عجول بودن شما در این مسیر اتفاقاً شما را با مشکلاتی بزرگ در آینده ای نه چندان دور مواجه می کند.

ولی پیشنهاد ما این است، که حتماً قبل از تزریق با یک پزشک متخصص مشورت کنید. چین و چروک هایی ریز و درشت در هر سنی امکان دارد، برروی پوست شما به وجود آید. ولی اگر که هدف شما رفع آنهاست، بایستی سن‌تان بالای هجده بوده و بیماری خاص یا آلرژی به مواد ژل نداشته باشید.

 

آیا در تزریق ژل محدودیت سنی وجود دارد؟

تزریق ژل چه مزایایی دارد؟

جوانسازی پوست با تزریق ژل تنها یکی از مزیت هایی است، که برای شما به ارمغان می آورد. رفع خطوط خنده و اخم و تمامی چروک های موجود در اطراف چشمان و لبِ شما از دیگر مزیت های تزریق این ماده است. با استفاده از این ماده گودی زیر چَشمان شما برطرف می شود! اگر که شما مایل هستید، به فک و گونه‌هایتان فرم بدهید، حتماً از این روش کمک بگیرید.

جالب است، بدانید؛ این روش زیبایی نیازمند جراحی سرپایی بوده و شما بیهوش نمی شوید. چنانچه که بعد از عمل از نتیجه کار راضی نبودید، به حالت اوّلیه خود باز خواهید گشت. در جوانسازی پوست با تزریق ژل عفونت شما را تهدید نکرده و بعد از مدّت زمانی بسیار کوتاه حالتان بهبود پیدا می کند.

تزریق ژل چه مزایایی دارد؟

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طول این مطلب از خود به بررسی موضوع جوانسازی پوست با تزریق ژل پرداختیم. حال شما می دانید، که افراد بالای سی سال امکانِ استفاده از این روش درمانی را دارند. در واقع تزریق هیالورونیک اسید به شما کمک می کند، تا جهتِ رفعِ چین و چروک های صورت خود اقدام کنید.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این مطلب از خود در درسا کلینیک برای شما مفید بوده باشد. البته در صورت وجودِ سؤالات بیشتر در این زمینه شما می توانید، با متخصصان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »