خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

جوانسازی پوست با کروبوکسی تراپی

چکیده محتوا

جوانسازی پوست با کروبوکسی تراپی

جوانسازی پوست با کروبوکسی تراپی

جوانسازی پوست با کروبوکسی تراپی، مبحث پر سر و صدای این روزهای دنیای زیبایی، شادابی و جوانسازی پوست است. یکی از شیوه‌های که نتیجه بی‌نظیری ازجمله زیباسازی و جوانسازی پوست را در پی دارد، بکارگیری گاز کربن می‌باشد.

در اواسط سال ۱۹۳۰ بود که پروسه دی اکسید تراپی یا کربوکسی تراپی از سوی یک پزشک فرانسوی به عنوان معجزه‌ای برای هر چه سریعتر شدن روند بهبود زخم‌ها و در گام‌های بعدی، ارائه شیوه درمانی بی‌نظیری به جهت ممانعت از پیشرفت و بهبود بیماری‌های عروقی با هدف رفع مشکلات خونرسانی به بافتهای بدن معرفی گردید.

بدین ترتیب در سال ۱۹۹۵ بود که به عنوان معجزه‌ای که توانست به سبب رفع چربی‌های موضعی و جوانسازی پوست ایجاد سازد، صنعت زیبایی درخشید و انقلابی جدید را برای پزشکان این حوزه، رقم زد.

در طی این شیوه، مضاعف برآنکه خاصیت انعطاف پذیری پوست افزایش میابد، بهبود روند خون رسانی با اطلاق گشتن به رفع چین چروک‌ها و ارتقا میزان کلاژن سازی، حال خوبی را پوست فرد می‌بخشد. در این مبحث قرار است تا تمام ابعاد مرتبط به جوانسازی پوست با کروبوکسی تراپی مورد بحث و قیاس قرار بدهیم.‌

کربوکسی تراپی چیست؟

پیش از آشنایی با موارد مرتبط به جوانسازی پوست با کروبوکسی تراپی، اجازه دهید، شما را با ماهیت کربوکسی تراپی آشنا سازیم. در طی این شیوه، مهمترین نقش را تزریق گاز کربن دی اکسید به زیر پوست و عاری از کوچکترین خطری ایفا می‌کند‌. البته که قوانین حاکم در اجرای این پروسه تنها شرط تحقق نتیجه مطلوب خواهد بود‌.

بدین ترتیب که می‌بایست به میزان، مشخصی گاز وارد بدن گردد. چنانچه مقدار گاز وارد شده در زیر پوست، از مرز استاندارد گذر کند، خطرناک و عارضه ساز است‌.

زمانی که این گاز برای افزایش خون در بدن دست به کار می‌شود، مواد مغذی با سرعت بهتری به پوست می‌رسند و موجب هر چه بهتر شدن و ترمیم یافتن سلول‌های پوستی در قسمت مدنظر خواهد گشت. تمام تلاش این است که روند خون رسانی سرعت گیرد و مشوق بافت‌ها به جهت سوزاندن چربی‌ها باشد.

با طی گشتن‌ این روند، تمامی پروسه‌های ترمیم یافتن پوست، بدون اینکه بخواهند، قدرت کلاژن سازی را تحریک و چند برابر می‌سازند.

کربوکسی تراپی چگونه انجام میشود؟

در روند جوانسازی پوست با کروبوکسی تراپی، وابسته به ناحیه انتخابی با جهت درمان، متفاوت اعمال خواهد شد‌. روش انجام بر اساس قسمتی از بدن که تحت درمان قرار می گیرد متفاوت است.

در گام ابتدایی یک مخزن گاز دی اکسید کربن برای اتصال یافتن به یک تنظیم کننده جریان به واسطه نوعی لوله پلاستیکی اتصال می‌باید.

این پزشک متخصص است که باید مقدار گاز خروجی از مخزن را زیره ذره‌بین دیدگان خود داشته باشد و تا پایان پروسه درمان آن را مدیریت نماید. گاز از راه تنظیم کننده جریانی که از آن نام بردیم و همینطور لوله های استریلی متصل به نوعی فیلتر، ساطع می‌گردد.

این فیلتر موظف است که اجازه ندهد کمترین ناخالصی وارد بدن فرد شود. بدین ترتیب زمان آن است تا گاز از راه نوعی سوزن کوچک در طرف مقابل فیلتر عبور نماید.

توجه داشته باشید که پزشک روند تزریق گاز در زیر پوست را به کمک سوزن انجام داده و با استفاده از کرم بی حس کننده از متوجه درد شدن فرد در این قسمت جلوگیری می‌کند. با این اوصاف نمی‌توان جوانسازی پوست با کروبوکسی تراپی را یک شیوه توام با درد و مشقت خواند.

 

کربوکسی تراپی چگونه انجام میشود؟

کربوکسی تراپی از چه سنی مناسب است؟

نه تنها جوانسازی پوست با کروبوکسی تراپی، بلکه تمام عمل‌های زیبایی، در دنیای شادابی و سلامت پوست، دارای مجوز برای افرادی هست که از سن‌‌ آن‌ها مرز ۱۸ سالگی را شکسته است. همانطور که میدانید، به همان میزان که سن فرد بالا رود، از خاصیت ارتجاعی آن کاسته و جاذبه زمین نیز تا افتادگی کامل پوست، بر آن دامن می‌زند.

از طرف دیگر، آسیب‌‌هایی که وابسته به اشعه نور خورشید ایجاد گشته‌اند، شروع به خودنمایی بر روی سطح پوست می‌کنند.

بیشتر بخوانید

با گذشت دوره‌های متعددی از زندگی خطوط پنجه کلاغی و پف زیر چشم، وضعیت نازیبایی را در چهره شما به تصویر می‌کشد که بی‌شک و به جرئت میتوان جوانسازی پوست با کروبوکسی تراپی را چاره‌ای بی‌نظیر برای رهایی از این شرایط خواند. بدین ترتیب به شکل ناباورانه‌ای موفق خواهید گشت تا سن پیری را دستخوش تغییر کنید.

مزایای کربوکسی تراپی چیست؟

آری! جوانسازی پوست با کروبوکسی تراپی در قیاس با سایر روش‌های درمانی_زیبایی از مزیت‌های ممتد بسیاری برخوردار است. مدت اندکی از جان گرفتن کربوکسی تراپی در حوزه زیباسازی پوست می‌گذرد و بدین ترتیب باید آن را پدیده‌ای نو ظهور می‌خوانند. مزیت‌های این پدیده نو ظهور با ترتیب زیر است:

  • یک روش تهاجمی خوانده نمی‌شود
  • در نواحی متعدد بدن اعم از صورت بازوها، باسن، واژن، پلک‌ها، پاها، گردن و اطراف چشم مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.
  • به شکل معجزه‌ آسایی به کاهش چشمگیر سلولیت و بافت‌های چربی می‌انجامد
  • روند بهبود هر نوع جای زخم و ترک پوستی را ارتقاء می‌بخشد
  • در رفعو بهبود پسوریازیس تاثیرگذار است
  • نیاز به پشت‌سر گذاشتن دوره نقاهت نیست و با گذشت یک بعد زمانی۲۴ ساعت بعد تزریق، هر نوع فعالیت‌ اعم از ورزش و شنا نیز آزاد است

آیا کربوکسی تراپی عوارض دارد؟

به جرئت میتوان جوانسازی پوست با کروبوکسی تراپی را شیوه‌ای عاری از خطر و بدون بروز عارضه‌های جدی و خطرناک خواند. توجه داشته باشید که در طول درمان، با کمترین احساس درد یا سوزشی، رنجیده خاطر نخواهید گشت.

شاید تنها بدن شما متوجه یک احساس درد خفیف دو تا چهار دقیقه‌ای بعد از تزریق شود. به هیچ وجه بعد از تزریق به چالش نخواهید افتاد چراکه؛ گاز کربن دی‌اکسید به سرعت و به‌ سهولت در ناحیه درمان پخش می‌گردد.

تنها یک بعد زمانی پنج دقیقه‌ای نیاز است تا بعد از پایان درمان، گاز به طور کامل جذب بدن گردد. البته نمی‌توان این مورد را انکار کرد که ناحیه مدنظر، با بروز یک التهاب اندک، واکنش خود را به این شیوه درمانی نشان بدهد که به علت تحریک کلاژن است.

کبودی که بعد از پروسه تزریق رخ می‌دهد را می‌توان تنها عارضه برجسته و آشکار بعد از جوانسازی پوست با کروبوکسی تراپی دانست که البته به صورت نادر و تنها برای دو درصد از زیباجویان ممکن است رخ بدهد.

موارد منع انجام کربوکسی تراپی

اگر در آستانه انجام جوانسازی پوست با کروبوکسی تراپی هستید ولی با مشکلات زیر دست و پنجه نرم می‌کنید، به هیچ وجه کاندیدای مناسبی برای بهره‌مندی از این شیوه درمانی محسوب نمی‌گردید:

  • بیماری‌های قلبی عروقی حاد و بدور از کنترل پزشکی چون فشار خون کنترل نشده
  • درگیری با بیماری‌های تنفسی حاد چون آسم و برونشیت
  • دست و پنجه نرم کردن با مشکلات متعددی که ریشه در انعقاد خون دارند، همانند هموفیلی
  • آمبولی ریه که مدت اندکی از انجام آن می‌گذرد
  • دچار شدن به بیماری‌های بافت پیوندی
  • بروز عفونت پوستی
  • قند خون بالا یا دیابت کنترل نشده
  • در دوران بارداری یا شیردهی خانم‌ها

موارد منع انجام کربوکسی تراپی

کلام پایانی

در این مقاله سعیمان را بر آن داشتیم که مبحث جوانسازی پوست با کروبوکسی تراپی به صورت تمام کمال معرفی و تمامی ابعاد مرتبط بدان را نیز مورد بررسی قرار بدهیم. همانگونه که مستحضر هستید، اساس این درمان با تزریق دی‌اکسید کربن در زیر پوست پیش می‌رود.

گروهی از افراد بر این باور اشتباه هستند که کربن دی‌اکسید گازی سمی به حساب می‌آید که آمادگی لازم را برای بروز آسیب به سلول‌های بدن را داراست. اما نیاز است بدانید که این گاز به صورت کاملا طبیعی در بدن وجود داشته و در طی روند سوخت و ساز بدن، ایجاد می‌گردد.

بدین ترتیب جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی را، می‌توان شیوه درمانی کاملا بی‌خطر خواند که به سبب ارمغان آوردن زیبایی پوست شما، در مطرح‌ترین کیلینیک‌های زیبایی چون درسا کلینیک، توسط مجرب‌ترین کادر پزشکی در حال اجرا و اطلاق به نتایج بی‌نقص و بی‌نظیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »