خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

خطرات لیفت برزیلی باسن BBL کدامند ؟

چکیده محتوا

خطرات لیفت برزیلی باسن BBL کدامند ؟

با وجود این که لیفت برزیلی باسن ، خیلی پر طرفدار است و سالانه این جراحی در حجم بالا انجام می شود ، اما با خطرات لیفت برزیلی باسن BBL مواجه هستیم . این خطرات دائمی نبوده و به شرایط بیمار وابسته می باشند .

توجه به این خطرات اهمیت زیادی داشته و لازم بوده ، تا افراد صادقانه با این روش ها آشنا شوند و نسبت به خطرات نیز آگاهی داشته باشند ‌. از این رو خواهشمندیم تا در ادامه مطلب با ما همراه شوید ‌.

بیشتر بخوانید: چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند ؟

معایب لیفت برزیلی باسن BBL

در طی بررسی خطرات لیفت برزیلی باسن BBL ، لازم بوده ، تا ابتدا به معایب این روش نیز اشاره کنیم . فرآیند که با نام BBL معروف است ، یک روش جراحی بوده ، که در آن چربی از بخش های دیگر بدن به باسن منتقل می شود تا شکل و حجم آن را افزایش دهد .

این روش باعث شده ، باسن تخم مرغی و جذاب تر به نظر برسد . با این حال ، همانند هر جراحی دیگری ، این عمل نیز مشکلات و معایبی دارد که در زیر به توضیح آن ها می پردازیم ؛

  1. خطر عفونت : مانند سایر عمل های جراحی ، لیفت برزیلی باسن نیز ممکن است با خطر عفونت همراه باشد . این خطر می تواند در محدوده باسن و محل جراحی یا در دیگر بخش های بدن رخ خواهد داد ، متاسفانه عفونت جزو رایج ترین خطرات لیفت برزیلی باسن BBL می باشد .
  2. مشکلات جراحی : این فرآیند یک عمل جراحی پیچیده است و به همین دلیل ، مشکلات و عوارضی داشته ، که شامل ؛ خونریزی ، هماتوم ، خارش و التهاب بوده ، که میزان آن در افراد مختلف متفاوت است .
  3. جابجایی چربی : با انتقال چربی به باسن ، خطر جابه جایی چربی مخصوصا در شکم یا پهلو وجود داشته ، که از آن چربی استخراج شده است ، که در نهایت به عوارضی نظیر تشکیل ناهنجاری ها ، ایجاد حباب های چربی ، کاهش حجم چربی و دفورمه شدن بخش های مختلف بدن می انجامد .
  4. عوارض بیهوشی : همانند سایر جراحی ها ، لیفت برزیلی باسن نیز نیازمند بیهوشی است که به خطرات لیفت برزیلی باسن BBL افزوده است . بیهوشی با عوارضی نظیر ؛ تهوع و استفراغ ، خواب آلودگی ، تنگی نفس و حتی عفونت ریوی همراه است .
  5. محدودیت های فعالیت : پس از عمل لیفت برزیلی باسن ، برخی فعالیت ها و حرکات را باید محدود کنید یا از انجامشان به کلی خودداری کنید ، باسن و بدن به شرایط عادی بازگردد ، نشستن بر روی باسن در زمان طولانی ، استفاده از صندلی های سفت و عمیق و همچنین انجام ورزش های سنگین همگی جزو فعالیت های ممنوع هستند .
  6. نتیجه نامطلوب : علاوه بر مشکلات فوق ، ممکن است نتیجه نهایی لیفت برزیلی باسن مطلوب نباشد و شما از شکل و حجم جدید باسن خود راضی نباشید . اگر این عمل نزد کلینیک غیر حرفه ای انجام شود ، باسن به جای زیباتر شدن ، حالت بدی به خود می گیرد .

مشکلات و خطرات لیفت برزیلی باسن BBL در افراد مختلف متفاوت است ، حتی در میزان و شدت آن ها نیز ، شاهد تفاوت خواهیم بود ، برای رهایی از این مشکلات بایستی به مرکز درمانی معتبری همچون درسا کلینیک مراجعه شود .

معایب لیفت برزیلی باسن BBL

چه کسانی نباید اقدام به لیفت برزیلی باسن BBL نمایند ؟

همان طور که اشاره شد ، خطرات لیفت برزیلی باسن BBL در افراد مختلف ، دارای تفاوت است ، اما شدت این خطرات در بعضی از افراد بسیار زیاد خواهد بود .

عمل لیفت برزیلی باسن (BBL) نیازمند بررسی دقیق و ارزیابی حالت جسمی و سلامتی فرد متقاضی است . در برخی موارد ، افرادی که دارای برخی عوامل یا سابقه های خاصی هستند ، بهتر است از این جراحی خودداری کنند . موارد زیر به موارد منع انجام این فرآیند اشاره دارد ؛

  1. بیماری های قلبی یا عروقی : افرادی که دارای مشکلات قلبی مانند ضعف قلبی ، فشار خون بالا یا اختلالات عروقی هستند ، باید قبل از انجام هر نوع جراحی تحت نظر پزشک قرار بگیرند و بررسی های لازم را انجام دهند . در برخی موارد ، خطر عوارض جدی پس از عمل برای این افراد بیشتر خواهد بود .
  2. عفونت فعلی : اگر فرد دارای عفونت فعال در بدن باشد ، بایستی تا زمان بهبود عفونت صبر کند و پس از آن عمل را انجام دهد . در غیر اینصورت ، خطرات لیفت برزیلی باسن BBL فوق العاده بالا خواهد بود و احتمال انتقال عفونت به ناحیه جراحی وجود دارد .
  3. مشکلات ریوی : افرادی که مشکلات ریوی مانند آسم ، بیماری های شدید مزمن انسدادی ریوی (COPD) یا عفونت ریوی دارند ، به علت خطرات افزایشی بیهوشی و تنفسی ، احتمالاً نباید این جراحی را انجام دهند .
  4. بارداری یا شیردهی : در حالت بارداری یا شیردهی ، بهتر است عمل لیفت برزیلی باسن به تعویق افتاده و پس از اتمام دوره شیردهی و استقرار دوباره بدن ، برای عمل اقدام شود ، چرا که در این دو بازه خاص خطرات لیفت برزیلی باسن BBL بیش از هر زمان دیگری است ‌.
  5. مشکلات خونریزی و لخته شدن خون : اگر فرد دارای مشکلات خاص خونریزی مانند هموفیلی ، بیماری همولیتیک مانند تالاسمی یا نیاز به داروهای ضدخونریزی است ، باید محتاطانه عمل کند ، زیرا این جراحی با خطرات خونریزی و لخته شدن خون یا آمبولی همراه می باشد .
  6. سوابق سابقه عمل جراحی در ناحیه جراحی باسن : اگر فرد سابقه عمل جراحی در منطقه باسن را دارد و از نتیجه عمل ناراضی است ، از انجام مجدد این عمل باید خودداری کند ، چرا که خطرات زیادی او را تهدید می کند و احتمال فوت نیز وجود دارد .

برای جلوگیری از خطرات لیفت برزیلی باسن BBL و حفظ سلامت افراد ، بایستی حتما پیش از عمل ، در جلسات مشاوره ای شرکت کنند و با خود و صد البته با پزشک صادق باشند .

بیشتر بخوانید: فیشال پوست

خطرات مربوط به لیفت برزیلی باسن BBL

خطرات لیفت برزیلی باسن BBL را نباید نادیده گرفت ، این خطرات همیشه بعد از هر عمل دیده نشده اند ، اما در صورت عدم تخصص جراح ، عدم رعایت نکات بهداشتی و اصولی خطر قطعا به وجود می آیند و زیبایی و سلامت افراد را به خطر می اندازند . موارد زیر جزو خطرات احتمالی این عمل جراحی خواهند بود ؛

  1. عفونت : هر نوع جراحی ممکن است باعث عفونت شود . برای پیشگیری از عفونت ، معمولاً آنتی بیوتیک ها قبل و بعد از جراحی تجویز می شود و لازم بوده ، تا تمیز کردن ناحیه جراحی به خوبی انجام شود . این آیتم هم در گروه معایب و هم جزو خطرات لیفت برزیلی باسن BBL می باشد .
  2. خونریزی : خونریزی در ناحیه جراحی در طی جراحی یا پس از آن رخ خواهد داد . درصورتی که خونریزی شدید باشد ، نیاز به مراقبت فوری خواهید داشت .
  3. لخته های خونی : جراحی BBL می تواند خطر لخته های خونی را افزایش دهد . لخته های خونی یا آمبولی گاهی به عروق خونی سفر می کنند و سبب درگیری عروق خواهند شد ، که جراحات جدی ایجاد کرده و حتی زندگی افراد را تهدید می کند ، چرا که منجر به ایست قلبی خواهد شد ‌. یک سری تجویز های خاص توسط پزشک ارائه می گردد ، تا از خطر لخته شدن جلوگری نماید .
  4. عوارض آنستزی : استفاده از بیهوشی برای جراحی ممکن است با خطرات خود همراه باشد . برای کاهش خطرات لیفت برزیلی باسن BBL ناشی از بیهوشی ، لازم بوده ، تا حتما نزد مرکز معتبری چون درسا کلینیک اقدام به جراحی نمایید ‌.
  5. عوارض جسمانی : در برخی از موارد تجمع مایع در ناحیه جراحی ، تغییر حس در ناحیه هدف ، ردیابی ناحیه جراحی ، آسیب عصبی یا بافتی و … در بدن رخ خواهد داد ، که جزو خطرات لیفت برزیلی باسن BBL هستند . این عوارض بسیار نادر می باشند و همیشه ایجاد نخواهند شد، اما بهتر بوده ، تا حتما نزد کلینیک ماهری اقدام به جراحی نمایید .

خطرات مربوط به لیفت برزیلی باسن BBL

کلام آخر

خطرات لیفت برزیلی باسن BBL را جدی بگیرید ، بسیاری از افراد به صورت بی رویه از روش های زیبایی باسن استقبال می کنند و این روش ها را امتحان می نمایند . دیده شده مدل های زیبایی بعد از عمل لیفت باسن جان خود را از دست داده اند ، این روش زیبایی برای بسیاری از افراد معجزه آفرین بوده است ، اما بدین معنا نیست ، که باید در انجام آن زیاده روی شود .

اگر خواهان افت و کاهش خطرات لیفت برزیلی باسن BBL می باشید ، اولین و مهم ترین اقدام شما ، مراجعه به یک کلینیک تخصصی و ماهر است ، که با بهره مندی از مدرن ترین و بروز ترین تجهیزات این جراحی را انجام می دهد .

درسا کلینیک عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشته و به بهترین نحو ممکن از سلامت افراد محافظت می کند و خطر هلی لیفت برزیلی باسن را تا حد زیادی کاهش داده است ‌.

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »