خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو

چکیده محتوا

داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو

ابرو یکی از عناصر زیبایی صورت به شمار می‌رود که ، در اثر مشکلاتی همچون ، افزایش سن ، استرس ، مصرف داروهای هورمونی دچار ریزش می‌شود و فرد را به سمت کاشت ابرو سوق دهد . استفاده از داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو ، بسیار مهم است تا ، به این وسیله بتوان نتیجه بهتری از کاشت ابرو دریافت نمود .

می‌توان گفت که ، استفاده از داروهای تقویتی برای رشد و تقویت ابرو همواره مهم بوده و حتی در صورتی که ، کاشت انجام نداده باشید می‌توانید از داروی تقویتی ابرو استفاده نمایید تا ، رشد ابروی بهتری داشته باشید .

کاشت ابرو چیست و چگونه انجام می‌شود ؟

 

کاشت ابرو در واقع نوعی پیوند ابرو می‌باشد که ، در آن پزشک متخصص موهای کناره گوش فرد را به ابروی وی پیوند می‌دهد . دلیل این امر نیز آن است که ، موهای بغل گوش موهای نرمی هستند که ، بیشترین شباهت را به موی ابرو دارند .

پس از انجام عمل کاشت ابرو ، موهای ابرو دچار ریزش شده و پس از سه ماه مجددا شروع به جوانه زدن می‌کنند . بعد از گذشت حدود نه ماه تمامی موهای ابرو رشد مجدد نموده و فرد از ابروی جدید با تراکم زیاد برخوردار می‌شود .

برای حفظ نتایج کاشت ابرو بهتر است که ، فرد از داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو استفاده کند تا ، روند تقویت ابرو ادامه داشته باشد . ضمن اینکه ، این داروها به حفظ ظاهر طبیعی ابرو نیز کمک می‌کنند .

کاشت ابرو چیست و چگونه انجام می‌شود ؟

 

روش‌های کاشت ابرو

در ادامه مطلب مهم داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو ، به سراغ معرفی روش‌های انجام کاشت ابرو می‌رویم . کاشت ابرو به دلیل اهمیتی که ، در تغییر شکل و افزایش زیبایی فرد دارد ، همواره مورد توجه متخصصان این امر بوده و باعث شده تا ، به دنبال کشف و جایگزینی روش‌های کاشت باشند .

برای انجام کاشت ابرو روش‌های متعددی کشف شد . اولین روش کاشت ابرو به روش FUT معروف بود که ، این روش به دلیل عوارض زیاد مانند خونریزی ، بخیه ، درد ، جراحی و پانسمان از رده خارج شد و در حال حاضر در هیچ کشوری اجرا نمی‌شود .

دومین روش کاشت که ، بهترین روش کاشت ابرو در دنیا نیز می‌باشد ، روش سوپرکاشت می‌باشد . در این روش متخصص کاشت ابرو بدون نیاز به جراحی ، برش سر و بخیه عمل کاشت ابرو را انجام می‌دهد .

در روش سوپرکاشت بردشات فولیکول مو توسط سوزن‌های مخصوصی انجام می‌شود و در مرحله بعد فولیکول‌های تشکیل شده را به وسیله سوزن‌های مخصوصی لا به لای موی ابروها کاشته می‌شود .

البته ناگفته نماند که ، در این روش نیز استفاده از داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو توصیه می‌شود تا ، به نتیجه بهتر و ابروی کاشت شده طبیعی‌تری دست پیدا کنید .

بخوانید: آموزش تزریق فیلر در تهران

اهمیت استفاده از داروهای تقویتی ابرو پس از کاشت ابرو

 

استفاده از داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو دارای اهمیت بسیار بالایی است و فردی که ، عمل کاشت ابرو انجام داده است ، نباید تصور کند که ، در این روش به دلیل دایمی بودن نباید از ابرو مراقبت کند و یا از داروهای تقویتی استفاده نماید . این امر کاملا برعکس بوده و ابروی کاشت نیاز به رسیدگی دارد .

پس از انجام عمل کاشت ابرو فرد باید از داروهای تقویتی استفاده کرده و بر انجام مرتب آن مداومت نماید ، این کار چندین دلیل دارد که ، در ادامه به بیان چند مورد می‌پردازیم ؛

 

  • به حداقل رساندن عوارض : برای اینکه ، فرد پس از انجام عمل کاشت ابرو کلیه عوارض پس از کاشت را بتواند به حداقل برساند ، نیاز است تا ، داروهای تقویتی کاشت ابرو مصرف نماید تا هم روند بهبودی تسریع پیدا کند و هم نتایج بهتری دریافت نماید .
  • مراقبت اصولی از ابروی کاشت : فرد بر خلاف تصور عموم باید به ابروی کاشت نیز رسیدگی کرده و مرتب از داروهای تقویتی استفاده نماید . بهترین راه حفظ نتیجه کاشت و کمک به رشد طبیعی ابروی کاشت شده ، مصرف داروهای تقویتی است .

تا اینجا پی بردیم که ، مصرف داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو از درجه اهمیت بالایی برخوردار است تا ، هم بتوان سریع‌تر نتیجه مطلوبی را دریافت نمود و هم از ابروی کاشته شده مراقبت به عمل آورد .

اهمیت استفاده از داروهای تقویتی ابرو پس از کاشت ابرو

داروهای مناسب و تقویتی پس از کاشت ابرو

 

بعد از انجام عمل کاشت پزشک معمولا مصرف آنتی بیوتیک و انواع کرم‌های ضد باکتری را ، به طور منظم توصیه می‌کند . استفاده از کرم ضد باکتری بر روی زخم ابرو به مدت چند روز توصیه می‌شود تا ، از بروز هر گونه مشکل جلوگیری به عمل آید .

داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو متفاوت بوده و بسته به پزشکی که ، زیر نظر وی هستید ممکن است داروهای تقویتی مختلفی به شما پیشنهاد کند . اما به طور معمول ، داروهایی نظیر ماینوکسیدل ، فیناستراید ، درمارولر و PRP جزو داروهای بعد از انجام کاشت ابرو هستند ؛

 

  • فولیک اسید : این قرص حاوی آهن بوده که ، به بهبود گردش خون کمک می‌کند . وقتی که ، گردش خون بهبود پیدا کند خونرسانی به پوست و مو بهتر شده و به رشد بهتر فولیکول مو کمک می‌کند .
  • ماینوکسیدل : یکی از داروهای مورد استفاده ، ماینوکسیدل است . این دارو باعث می‌شود تا ، فولیکول موی ضعیف تقویت شود و مجددا رشد نماید .
  • فیناستراید : این دارو برای جلوگیری از ریزش موی کاشت شده تجویز می‌شود و دارای دوره مصرف سه الی چهار ماه است . به طور معمول ، پزشک فیناستراید و‌ماینوکسیدل را با هم تجویز می‌کند .
  • امگا ۳ : این دارو با داشتن اسید چرب به تقویت ریشه و همچنین ساقه مو کمک می‌کند و ضمن جلوگیری از ریزش مو به تقویت آن کمک فراوانی می‌کند .

 

مصرف روغن‌هایی مانند روغن آرگان ، روغن جوجوبا ، روغن رزماری ، روغن زیتون ، روغن آووکادو و غیره نیز به تقویت رشد موی ابرو کمک فراوانی می‌کند اما ، نکته حایز اهمیت در مصرف تمامی این داروها باید زیر نظر و با تجویز پزشک متخصص مربوطه انجام شود .

کلام آخر

کلینیک درسا از معتبرترین کلینیک‌های عمل‌های زیبایی است که ، با برخورداری از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته و همچنین پزشکان حاذق در زمینه کاشت ابرو ، جزو برترین‌های کاشت ابروی پایتخت به شمار می‌رود .

پزشکان متخصص در این کلینیک زیبایی پس از انجام کاشت ابرو ، تمامی داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو مورد نیاز را به شما معرفی نموده و تا دریافت نتایج مطلوب شما را همراهی می‌کنند .

بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »