خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی

چکیده محتوا

درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی

اگر که زیر چشمان شما بعد از تزریق چربی ورم کرده است، نگران نباشید! چرا که پزشک معالج برای درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی استفاده از کمپرس سرد را پیشنهاد می کند. بنابراین شما می توانید، با کمپرس سرد یا یخ مقدار زیادی از تورم را درمان کنید. علاوه بر تمامی این ها نوشِ جان کردن آبی زیاد و عدم مصرف غذاهایی شور توصیه می شود.

پزشک متخصص گاهاً برای کنترل درد و تورم داروهایی تجویز می کند. پس حتماً به سخنان پزشک معالج به دقت گوش فرا داده و هرآنچه او می گوید، انجام بدهید. حال اگر که شما ورم شدید، دردناک و دائمی را تجربه می کنید، سریعاً با پزشک تماس گرفته و جویای راه حل شوید. البته با درمان و مراقبت های درست، ورم زیر چشمان شما بعد از مدت زمانی درمان شده و اثری برجای نمی ماند.

چرا از تزریق چربی در زیباسازی صورت استفاده می شود؟

قبل از آنکه با همدیگر درباره درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی صحبت کنیم، درباره چیستی تزریق چربی بحث کنیم. از این کار برای بهبود شکل ظاهری صورت استفاده می کنند، که به عنوان پیوند چربی هم معرفی می شود.

در واقع چربی از یک قسمت بدن برای برطرف کردنِ چین و چروک ها، کانتور نمودن اجزای تشکیل دهنده صورت، حجم دادن، به صورت منتقل می شود. این روش یک جانشین بسیار محبوب برای پر کننده های مصنوعی بوده است! زیرا از چربی بدنِ خود زیباجو استفاده می شود. این شیوه از عمل زیبایی به دور از نیاز به درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی ایمن بوده و کم تهاجمی محسوب می شود.

در مجموع این روش درمانی می تواند، به شما برای دستیابی به جوانسازی و زیبایی پوست کمک کرده و ظاهرتان را جوان تر و شاداب تر از پیش کند.

چرا از تزریق چربی در زیباسازی صورت استفاده می شود؟

چرا صورتمان بعد از تزریق چربی ورم می کند!

این عارضه یعنی تورم زیر چشمان و کشف راهکارهایی برای درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی رایج است! اکثراً متورم شدن زیر چشمان پس از تزریق چربی یک واکنش طبیعتی است! به احتمال بسیار چنین واکنشی طی چند روز الی یک هفته برطرف می شود.

ولی گاهاً ورم ها به دلیل آلرژیک، بروز عفونت رخ می دهد. پس شما باید دستورالعمل پزشک معالج خود را برای درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی رعایت نمایید. حال چنانچه که شما تورم شدید و غیر عادی را تجربه می کنید، سریعاً با پزشک معالج تماس بگیرید.

چرا که پزشک می تواند، دلیل تورم را به شما گفته و راه حل هایی مناسب را برای درمان بگوید!

چرا صورتمان بعد از تزریق چربی ورم می کند!

برای پیش گیری از ورم صورت بعد از تزریق چربی چکار کنیم؟

در واقع تزریق چربی یک عمل زیبایی محسوب می شود، که با افزایش حجم و فرم دهی به اجزای آن موجب زیبایی ظاهری شما خواهد شد. با این وجود تورم که یک عارضه جانبی محسوب می شود، پس از تزریق احتمالاً اتفاق می افتد! حال برای جلوگیری از ورم کردن صورت بعد از تزریق چند راه کار وجود دارد، که ما بدان ها اشاره می کنیم؛

·         به آنچه که پزشکتان گفته عمل کنید

پزشک معالج دستورالعمل و ضوابط خاصی را در ارتباط با شیوه مراقبت قبل و بعد از عمل جراحی به شما ارائه می دارد. شما با رعایت چنین دستورالعمل هایی دیگر به درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی نیاز پیدا نمی کنید.

بیشتر بخوانید: قیمت تزریق بوتاکس

·         استفاده از کمپرس سرد یا یخ

اگر که شما دائماً از کمپرس سرد یا یخ استفاده کنید، محل تحت درمان کمتر دچار ورم خواهد شد. پس از پزشک بخواهید، نحوه استفاده و زمان همراه با تعداد دفعات مورد نیاز را به شما بگوید.

·         غذاهای‌ شور نخورید

اگر که نمک زیادی مصرف کنید، بدن شما آب موجود در خود را حفظ می نماید. نهایتاً تورم شدید ناشی از تزریق چربی را تجربه می نمایید. پس برای درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی حتماً مصرف سدیم را کنترل کنید.

·         آب کافی بنوشید

هرچه آب بیشتری بنوشید، به دفع سموم و سدیم بیشتر از بدن کمک خواهید کرد. سعی کنید، از انجام فعالیت شدید طی چند روز اول تزریق خورداری کنید. چرا که فعالیت سنگین و زیاد به جریان بیشتر خون در ناحیه تحت درمان کمک می کند. در نتیجه ورم ناشی از تزریق چربی در زیر چشمان شما گسترش پیدا می کند.

پس سعی کنید، برای چند روز هم شده از انجام فعالیت های سنگین اجتناب کنید. قطعاً شما با توجه با موارد گفته شده در قسمت فوقانی متن می توانید، به درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی کمک شایانی کنید. حال اگر که شما تورم شدید و مدام را در زیر چشمان خود دارید، در اسرع وقت با پزشک معالج خود تماس گرفته و خواستار درمان شوید.

پس از تزریق چربی، ورم تا چند روز باقی خواهد ماند؟

حال شما فرا گرفتید، ورم زیر چشم یک عارضه رایج پس از تزریق چربی است. حال مدت زمان این عارضه در یک فرد می تواند، با فرد دیگر متفاوت باشد! اکثراً تورم زیر چشمان در بیست و چهار ساعت اول به بیشترین حالت خود می رسد. سپس طی چند روز اول هفته الی هفت روز کاهش پیدا می کند.

نکته قابل توجه این که مدت و شدت درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی به عوامل گوناگونی بستگی دارد! مثلاً وسعت عمل در شما چقدر است؟ چقدر با مراقبت های پس از درمان توجه می کنید! و همانند این ها…

برای کمک به کنترل ورم و درمان آن، اغلب به مراجعه کنندگان توصیه می شود، از کمپرس سرد و یخ استفاده نمایند. از انجام ورزش های سنگین اجتناب ورزیده و به خوبی استراحت کنند. البته شما بیماران عزیز باید به دستورالعمل پزشک خود توجه کرده و در قرار ملاقات بعدی شرکت کنید.

اگر که در درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی با عوارضی چون؛ تب، قرمزی و درد شدید رو به رو شدید، به پزشک خود اطلاع بدهید. اکثراً بیماران بعد از گذشت یک هفته می توانند، به انجام فعالیت روزانه خود باز گردند. ولی شما باید به زبان بدن خود گوش فرا دهید. پس کارهایی را که منجر به ورود استرس و تنش به شما می شود، را انجام ندهید.

پس از تزریق چربی، ورم تا چند روز باقی خواهد ماند؟
راه حل هایی برای کاهش ورم صورت که باید بدانید!

ورم صورت یک عارضه رایج پس از تزریق چربی می باشد. ولی راه کارهایی وجود دارد، که به کاهش ورم صورت کمک می کند. ما در این قسمت از مطلب خود در درسا کلینیک به چند مورد بسیار مهم و استراتژی اشاره می کنیم؛

·         از کمپرس سرد یا یخ استفاده کنید!

اگر که از کمپرس سرد یا یخ برای درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی استفاده کنید، قطعاً به کاهش التهاب کمک شایانی می کنید. حتماً از پزشک خود بخواهید، تعداد دفعات لازم استفاده از کمپرس سرد را به شما بگوید.

·         مسکن های بدون ضرر

استفاده از مسکن های بدون ضرر چون استامینوفن و ایبوپروفن می تواند، در مدیریت دردها به شما کمک کند. مصرف بیش از اندازه نمک و الکل باعث می شود، بدن شما آب را در خود نگه داشته و ورم صورتتان بیشتر شود. پس سعی کنید، برای چند روز بعد از عمل از مصرف نمک و الکل اجتناب ورزید.

بیشتر بخوانید: قیمت تزریق فیلر

·         فعالیت های شدید و سنگین انجام ندهید

فعالیت بدنی شدید و سنگین جریان خون را در نواحی تحت درمان افزایش خواهد داد. بدین ترتیب درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی سخت تر می شود. پس توصیه ما به شما عدم انجام فعالیت های شدید بعد از تزریق است.

راه حل هایی برای کاهش ورم صورت که باید بدانید!

سخن آخر

با رعایت تمامی نکات گفته شده و توجه به دستورالعمل پزشک معالج شما می توانید، درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق چربی را به بهترین نحو ممکن پیش ببرید. چنانچه که تورم صورت شما بیش‌ از یک هفته طول کشید، نیز با علائمی چون؛ قرمزی پوست صورت، تورم زیاد و تب رو به رو شدید، سریعا‌ً با پزشک خود تماس حاصل فرمایید.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این نوشتار از ما برای شما مفید بوده باشد. حال شما می توانید، در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »