خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

دستگاه لاغری اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن؟

چکیده محتوا

دستگاه لاغری اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن؟

دستگاه لاغری اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن؟ این سوالی است که بسیاری از افرادی که به دنبال لاغری هستند از ما می پرسند. ممکن است شما هر روز به باشگاه بروید و سالم غذا بخورید و سخت تلاش کنید، اما نتایج ایده آلی که مد نظر شماست نگیرید.

لاغری با دستگاه های مختلف از جمله اگزیما و یا کویتیشن، می تواند شما را به خواسته هایتان برساند و به اندامی که با ورزش نتوانسته اید داشته باشید، بدون جراحی سخت پیکر تراشی، دست یابید.

ما در کلینیک درسا با معرفی و مقایسه این دو دستگاه لاغری به شما در انتخاب اینکه دستگاه لاغری اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن،‌ کمک می نماییم. در ادامه با ما همراه باشید.

دستگاه لاغری اگزیمیا

برای اینکه بدانید دستگاه لاغری اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن، به معرفی دستگاه اگزیمیا می پردازیم. لاغری با اگزیمیا یک درمان ایده آل است که می تواند با ادغام چندین انرژی از جمله لیزر،‌ فرکانس پایین،‌رادیویی، ارتعاشی، ساکشن و لایه برداری چربی های اضافی را حذف نماید.

بنابراین یک درمان چند کاره برای حذف چربی است که می تواند عمل کانتورینگ بدن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و در مقایسه با دستگاه های مشابه خود چند جانبه و قوی تر عمل نماید.

دستگاه لاغری کویتیشن

در ادامه موضوع دستگاه لاغری اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن،‌ به شناخت دستگاه کویتیشن می پردازیم. لاغری با کویتیشن که به عنوان لیپولیز اولتراسونیک نیز شناخته می شود، درمانی است که از امواج اولتراسوند، برای کانتور کردن و جدا کردن چربی ها از هم،‌ به کار گرفته می شود.

این نوع درمان لاغری برای کمک به کسانی طراحی شده است که نزدیک به وزن مورد نظر خود هستند و از سلامت کلی خوبی برخوردار هستند. مزین این دستگاه این است که یک گزینه درمانی غیر جراحی برای حذف چربی است.

دستگاه لاغری کویتیشن

کانتورینگ و لاغری بدن با دستگاه چگونه کار می کند؟

کانتورینگ بدن راز شکستن چربی در نواحی مشکل دار مانند باسن، ران ها و شکم است. کانتورینگ بدن با از بین بردن سلول های چربی زیر پوست شما کار می کند. هنگامی که سلول های چربی می میرند، بازسازی نمی شوند، بنابراین برای همیشه از بین می روند.

بدن شما در نهایت سلول های چربی مرده را از طریق سیستم لنفاوی، بخشی از سیستم ایمنی بدن شما که مسئول حذف مواد زائد است، که شامل سلول های آسیب دیده یا مرده است، می ریزد. اما اینکه کانتورینگ با دستگاه لاغری اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن، موضوعی است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

کانتورینگ با دستگاه اگزیمیا به دلیل استفاده از انواع مختلف انرژی به صورت متوالی و پشت سر هم سلول های چربی را از بین می برد. این ابزار متابولیسم سلول ها را سرعت می بخشد، به این معنی که آنها سریعتر می میرند.

فناوری های مختلف دستگاه‌ اگزیمیا، چربی ‌ها را امولسیون می ‌کنند، پوست شما را محکم می‌ نمایند، ظاهر سلولیت را کاهش می ‌دهند و افتادگی را کاهش می ‌دهند.

کانتورینگ با دستگاه کویتیشن از نظر هزینه ای مقرون به صرفه تر است و یک روش ایمن است که با استفاده از انرژی اولترا سوند منجر به شکستن چربی ها شده و آن ها توسط لنف از بدن حذف می گردند.

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس در تهران و کرج

کدام نواحی بدن با دستگاه های لاغری اگزیمیا و کویتیشن قایل درمان هستند؟

یکی دیگر از موضوعاتی که در ارتباط با موضوع کانتورینگ با دستگاه لاغری اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن، مهم است،‌ نواحی قابل درمان با این دو دستگاه است.

در هر دو دستگاه قسمت هایی از بدن که حاوی چربی اضافی هستند از جمله شکم، پهلوها،‌ سینه،‌ ران و باسن و غیره قابل درمان هستند. هر دو داستگاه دارای هندپیس های ظریفی هستند که قابلیت درمان بیشتر قسمت های بدن را دارند.

کدام نواحی بدن با دستگاه های لاغری اگزیمیا و کویتیشن قایل درمان هستند؟

درمان با دستگاه لاغری اگزیمیا و کویتیشن به چند جلسه نیاز دارد؟

موضوع مهم بعدی که به شما در افزایش آگاهی از اینکه دستگاه لاغری اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن، مربوط به تعداد جلسات مورد نیاز برای کسب نتایج ایده آل است.

بیماران با درمان لاغری دستگاه چند منظوره اگزیمیا می توانند، پس از گذشت دو جلسه شاهد نتایج خود باشند. اما برای کشب نتایج ایده آل توصیه می شود تا ۷ جلسه درمان انجام شود.

در ارتباط با درمان کویتیشن،‌ باید بگوییم که به درمان های بیشتری برای کسب نتیجه دلخواه نیاز دارید و معمولا به بیماران توصیه می شود برای اینکه نتیجه دلخواه خود را مشاهده نمایند درمان را بین ۸ تا ۱۲ جلسه ادامه دهند.

بنابراین اگر به دنبال کسب نتایج در زمان کوتاه هستید،‌ پاسخ خود را از اینکه دستگاه لاغری اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن،‌ دریافتید.

البته به طور کلی هر دو روش کاهش چربی، هم لاغری با دستگاه اگزیمیا و هم کویتیشن،‌ هر دو برای کاهش وزن پیشنهاد نمی شود و بهترین کاندیدا افرادی هستند که وزن ایده آل دارند ولی تمایل به حذف چربی های قدیمی در برخی از نواحی بدن خود دارند.

مزیت های اصلی لاغری با دستگاه های اگزیمیا و کویتیشن

مزیت اصلی لاغری با اگزیمیا و کویتیشن، غیرتهاجمی بودن آن است. خطر عوارض جانبی مانند عفونت، آسیب داخلی یا زخم وجود ندارد. علاوه بر این، درمان ها آسان و سریع هستند.

به علاوه اغلب، آنها را می توان در کمتر از یک ساعت تکمیل کرد. همچنین برخی از اشکال درمان وجود دارد که می توان آن را در خانه انجام داد. نکته مثبت دیگر برای این درمان ها این است که از فرآیند های طبیعی بدن برای خلاص شدن از شر چربی پس از تجزیه استفاده می کند.

مزیت های اصلی لاغری با دستگاه های اگزیمیا و کویتیشن

کلام پایانی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه دستگاه لاغری اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن، و اینکه چگونه می توانند به شما کمک کنند تا نسبت به بدن خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، برای مشاوره در کلینیک تخصصی درسا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

راه های زیادی برای مقابله با چربی های ناخواسته وجود دارد. اگر رژیم غذایی و ورزش برای شما کارساز نبوده است و شروع به جستجوی جایگزین کرده اید، خوب است بدانید که درمان های زیادی وجود دارد.

دو تا از بهترین و جدیدترین دستگاه های لاغری که مورد توجه بیماران و پزشکان قرار می گیرد اگزیمیا و کویتیشن است. برای اینکه بدانید دستگاه لاغری اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن، در اینجا ما مزایا و معایب آنها را با هم مقایسه کرده ایم تا بتوانید تعیین کنید کدام درمان برای شما بهترین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »