خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن

چکیده محتوا

دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن

آیا می دانید، دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن چیست و چه کاربردهایی دارد! اکثر خانم ها نگرانی هایی دارند، که بَر اثر افزایش سن و سال اتفاقیست که برای اندام خصوصی‌شان رُخ می دهد. ما در طول این مطلب از درسا کلینیک مایل هستیم، با شما در ارتباط با یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی واژن صحبت کنیم.

پس برای کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه می توانید، در طول این مطلب با ما همراه باشید. قطعاً ما سعی می کنیم، به تمامی سؤالات شما در این حیطه پاسخ گوی باشیم.

درباره دستگاه مونالیزا تاچ چه می دانید؟

دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن مختص این کار طراحی و ساخته شده است! یعنی همان جوانسازی اندام خصوصی‌تان. این دستگاه یک لیزر دی اکسید کربن بوده که شبیه به لیزر صورت عمل می کند. یعنی خراش هایی کوچک و جزئی برروی دیواره واژن به وجود می آید. اینچنین رشد رگ های خونی جدید تحریک شده و ادامه پیدا خواهد کرد.

این دستگاه شما را ترغیب به تجربه یک روش درمانی بسیار ساده می کند و تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد. قطعاً شما با جوانسازی واژن خود، به اعتماد به نفس بالاتری دست پیدا خواهید کرد. مطمئن باشید! البته دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن برخی دیگر از فواید را برای شما به همراه خواهد داشت. آنهم نجات شما از خُشکی واژن و شُلی واژن است.

جالب است، بدانید؛ این دستگاه سلامت جنسی را به شما باز می گرداند. تنها کافیست چند جلسه درمانی را پشت سَر بگذارید. اینگونه با بهبود علائمی چون؛ خُشکی واژن، سوزش یا خارش واژن روبه رو خواهید شد. علاوه بر اینها روش درمانی معرفی شده به شما کمک می کند، تا رابطه جنسی سالم تر و بدونِ درد تجربه کنید. قطعاً شما تنها بعد از یک جلسه درمان این فواید را تجربه خواهید کرد. ما این اطمینان خاطر را به شما می دهیم.

دستگاه مونالیزا برای جوانسازی واژن چگونه عمل می کند!

در استفاده از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن یک انرژی لیزری آرام به سمت دیواره واژن رهسپار می شود. این انرژی پاسخ بسیار موثری در کانال دیواره واژن ایجاد خواهد کرد. از نظر عوارض خیالتان راحت باشد. چرا که عوارض چندانی ندارد و به راحتی درون کلینیک های معتبر و دارای مجوزهای لازم انجام می شود.

اگر که شما نسبت به بیهوشی فوبیا دارید، نگران نباشید. زیرا در این روش از جوانسازی واژن نیازی به بیهوشی نیست! یک وسیله ای بسیار کوچک و فلزی درون واژن وارد خواهد شد. [دقیقاً همان قسمتی که شما از تامپون استفاده می نمایید.] حال به چپ و راست به گردش دَر می آید. دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن با انتقال انرژی و عملکردی ملایم برروی بافت اندام خصوصی شما تاثیر می گذارد.

کلاژن سازی پوست با این روش درمانی افزایش پیدا کرده و عملکرد واژن را بهبود بخشیده همچنین تعادل را برقرار می نماید. شما می توانید، برای دستیابی به بهترین نتیجه ها از این روش درمانی بهره گیرید.

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس

آیا مونالیزا به اندام خصوصی ما آسیبی می رساند؟

نگران نباشید! زیرا این روش درمانی کاملاً غیر تهاجمی بوده و انجامِ آن چند دقیقه بیشتر زمان نیاز ندارد. تنها بعضی از مراجعه کنندگان ما که به خُشکی و خارش واژن مبتلا می باشند، در جلسه اوّل درمان از کمی درد و ناراحتی گلایه می کنند.

 

آیا مونالیزا به اندام خصوصی ما آسیبی می رساند؟

درباره ماندگاری مونالیزا بیشتر بدانید!

یک دوره معمولی برای استفاده از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن حدوداً به سه جلسه نیاز دارد. این سه جلسه در طول چهار ماه انجام می شود. اغلب خانم ها با پشت سَر گذاشتن این سه جلسه نتایج مثبتی را تجربه می کنند. نتیجه برجای مانده از این دستگاه ماندگار بوده ولی شما برای ارائه نتیجه ای بهتر باید کاری انجام بدهید. آنهم این است، که یک مرتبه در
طول سال درمان مجدد را تجربه کنید.

دستگاه مونالیزا چه خدماتی را ارائه می نماید!

با استفاده از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن شما فواید بسیاری را تجربه خواهید کرد. ما در ادامه به این خدمات اشاره خواهیم کرد؛

  1. برطرف شدنِ خُشکی واژن.
  2. تنگ تر شدنِ اندام خصوصی.
  3. درمانِ درد ناشی از رابطه جنسی.
  4. درمانِ مشکل یائسگی برای بانوان.
  5. روشن تر شده و جوانسازی واژن.
  6. درمان عفونت پی در پی قارچی.

استفاده از دستگاه مونالیزا چه فوایدی برای بانوان دارد؟

ما در این قسمت از مطلب خود به فوایدی که استفاده از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن برای شما به همراه دارد، اشاره خواهیم نمود. پس لطفاً در ادامه این نوشتار همراه ما باشید؛

  1. استفاده از این دستگاه نیازمند بیهوشی نبوده و شما دردی احساس نمی کنید.
  2. استفاده از این روش درمانی هزینه ای بسیار کمتر به نسبت عمل جراحی دارد.
  3. این روش درمانی کاملاً کم تهاجمی بوده و هیچ گونه صدمه ای به بافت اندام خصوصی‌‌تان وارد نمی کند.
  4. با دستگاه‌ مونالیزا پی اِچ اندام خصوصی شما تنظیم و منجر به کاهش ابتلای شما به عفونت قارچی می شود.
  5. دوره نقاهت شما بسیار کوتاه بوده و شما می توانید، بعد از گذشت چند روز به انجام کارهای روزانه خود بازگردید.

کاربرد دستگاه مونالیزا چیست؟

بیایید، در ارتباط با کارآیی دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن بیشتر با هم صحبت کنیم. شما که می خواهید، جهتِ زیباسازی اندام خصوصی اقدام بنمایید در ادامه همراه ما باشید. زیرا این دستگاه به جوانسازی و زیبایی بیشتر واژن نیز رفع مشکلات آن به شما کمک می کند.

این روش درمانی غیر تهاجمی بوده و کاربردهایی بسیار و فراوان دارد. اگر که به بی اختیاری ادرار مبتلا می باشید، خُشکی واژن یا سوزش آن را دارید، عفونت داشته و به دنبال سفید کردنِ اندام جنسی خود می باشید، این روش به درد شما خواهد خورد. علاوه بر تمامی این ها مونالیزا برای رفع جای زخم ناشی از سزارین به شما کمک می کند. اگر که زگیل تناسلی یا خال دارید، به دنبال درمان شُلی یا یائسگی خود هستید، به دنبال دستگاه مونالیزا تاچ روید.

البته برای درمانِ هریک از این موارد و بسیاری از موارد دیگر باید جوانبی مختلف را مد نظر قرار بدهید! ما کاربرد دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن را می توانیم، به دو دسته کلّی قسم بندی بنماییم. یکی از کاربردها درمانی بوده و دیگری زیبایی است! که در ادامه هردو را بررسی خواهیم نمود.

 

کاربرد دستگاه مونالیزا چیست؟

درباره کاربرد زیبایی دستگاه مونالیزا بیشتر بدانید!

این روش کاربرد زیبایی متعددی داراست. ما در ادامه به این کاربردها بیشتر و بهتر می پردازیم؛

  1. جای زخم و بخیه ناشی از سزارین را از بین خواهد برد.
  2. اندام خصوصی شما سفید و برفی تر از چندی پیش می شود.
  3. شما می توانید، از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن برای تنگ‌تر نمودن آن استفاده کنید.
  4. با استفاده از این روش امکانِ از بین بردنِ ترک موجود برروی واژن وجود دارد، که یکی از مهم ترین کاربردهای آن است.
  5. با مونالیزا به جوانسازی اندام خصوصی‌ خود کمک کنید. چرا که پوست شما را برای کلاژن سازی بیشتر تحریک می کند و به مرور موجب جوان شدنِ آن می شود.
  6. لابیا پلاستی برروی شکل ظاهری واژن شما تاثير بسیاری برجای می گذارد. با این روش می توان لابیا ها را کوچک تر از قبل نمود و زیبایی بیشتری به واژن شما بخشید.

درباره کاربرد درمانی دستگاه مونالیزا بیشتر بدانید!

همانطور که در قسمت فوقانی متن گفته شد، دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن دارای کاربردهایی بسیار است. حال ما در این قسمت به معرفی کاربرد درمانی خواهیم پرداخت‌‌؛

  1. شُلی واژن بَر اثر زایمان طبیعی برطرف می شود.
  2. با وجودِ چنین دستگاهی می توان تکرر و بی اختیاری ادرار را برطرف کرد.
  3. با استفاده از چنین دستگاه هایی امکان رفع و درمان رابطه جنسی دردناک و آزار دهنده مهیا می شود.
  4. اگر که شما مبتلا به افتادگی رحم هستید، حتماً از دستگاه مونالیزا برای رفع چنین مشکلی کمک بگیرید.
  5. خلاص شدن از خال و زگیل یکی دیگر از کاربردهای درمانی این دستگاه است. بنابراین شما با استفاده از این تجهیزات به راحتی می توانید، از شَر خال و زگیل های تناسلی خود راحت شوید.
  6. آخرین کاربردی که می خواهیم، بدان اشاره کنیم؛ درمان خُشکی واژن توسطِ دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن است. به این بیماری اغلب آتروفی نی هم می گویند. چنین مشکلاتی معمولاً در دوران یائسگی برای بانوان رُخ می دهد. دلیل اصلی آن هم کاهش ناگهانی هورمون های جنسی می باشد.

درباره کاربرد درمانی دستگاه مونالیزا بیشتر بدانید!

 

با مهم ترین ویژگی های دستگاه مونالیزا آشنا بشوید!

ما در این قسمت مایل هستیم، با شما در ارتباط با مهم ترین ویژگی این دستگاه پُر کاربرد صحبت کنیم. بهتر است، در ادامه همچنان با ما همگام بشوید؛

  1. در استفاده از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن شما هیچ دردی احساس نخواهید کرد.
  2. البته برای خانم هایی هم که از خون‌ریزی می ترسند، این نوعِ از تجهیزات بهترین انتخاب خواهد بود.
  3. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی آن که منجر به ایجاد تفاوت با روش های مشابه شده، به وجود آمدنِ تغییرات خوشایند دقيقاً بعد از استفاده می باشد.
  4. اگر که شما این روش را برای جوانسازی واژن یا کاربردهایی درمانی انتخاب کنید، نسبت به عمل جراحی هزینه هایی بسیار کمتر پرداخت خواهید کرد.
  5. حال آخرین ویژگی دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن عدم نیاز به انجام بیهوشی است. پس شما برای استفاده از این روش زیبایی و درمانی نیازی به بیهوشی ندارید.

چه کسانی امکانِ استفاده از این دستگاه را ندارند؟

کاملاً درست است، استفاده از چنین دستگاهی بی خطر می باشد. امّا محدودیت هایی وجود داشته و برخی افراد نمی توانند، از دستگاه مونالیزا کمک بگیرند؛

  1. خانم هایی که مجرای ادرار آنها تنگ است.
  2. بانوانی که به افتادگی شدید رحم مبتلا شده اند.
  3. آن دست از بانوانی که واژن یا رحم خود را به تازگی عمل نموده اند.
  4. زنانی که به عفونت واژن مبتلا هستند، تا زمان بهبودی کامل امکان استفاده از این روش را ندارند.
  5. در نهایت خانم هایی که تست باب اسمیر آنها مشکوک می باشد، نباید از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن کمک بگیرند.

پس اگر که شما علاقه بسیاری جهتِ استفاده از چنین دستگاهی دارید، ابتدا مشکلات نام برده را برطرف سپس برای درمان به کلینیک های متخصص مراجعه کنید.

 

چه کسانی امکانِ استفاده از این دستگاه را ندارند؟

آیا دستگاه مونالیزا عوارضی هم دارد!

یکی دیگر از مهم ترین سؤالاتی که شما خانم های عزیز از ما می پرسید، در ارتباط با عوارض دستگاه مونالیزا است. ما در پاسخ به این پرسش شما باید بگوییم، که این روش زیبایی و درمانی هیچ گونه عوارضی ندارد.

در واقع یکی از کم عارضه ترین روش هایی محسوب می شود، که کارآیی بی بدیلی هم دارد. شاید که شما عوارضی بسیار جزئی چون؛ قرمزی، تورم یا التهاب را تجربه کنید، ولی کاملاً عادی است! نگران نباشید، حتی این عوارض جزئی نیز طی چند روز اوّل درمان برطرف می شود.

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طول این مطلب از خود به بررسی جوانب گوناگون استفاده از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن پرداختیم. حال شما می دانید، که این دستگاه هم کاربرد زیبایی و هم کاربرد درمانی دارد. بدون خطر بوده و نسبت به عمل جراحی هزینه ای بسیار کمتر دارد. البته جهتِ استفاده از چنین روش زیبایی و درمانی شما باید به کلینیک هایی معتبر و دارای مجوزهای لازم مراجعه کنید. اینگونه طی درمان بهترین نتیجه ها را تجربه خواهید کرد.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این مطلب از خود در درسا کلینیک برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. البته در صورت وجودِ سؤالات بیشتر شما می توانید، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »