خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

دلایل ریزش ابرو ها بعد از کاشت چیست؟

چکیده محتوا

دلایل ریزش ابرو ها بعد از کاشت چیست؟

اگر به تازگی کاشت ابرو انجام داده اید، قطعا با ریزش موهای ابرو خود پس از جراحی مواجه شده اید. دلایل ریزش ابرو ها بعد از کاشت چیست؟ با مطالعه این مقاله، علت ریزش موها پس از کاشت را در می یابید، همچنین با مراجعه به وب سایت درسا کلینیک نیز می توانید تمام نگرانی ها و سوالات خود را برطرف نمایید.

چه کسانی کاشت ابرو می کنند؟

کسانی که به هر دلیلی با ابروهای عاری از مو مواجه می شوند و از انجام تاتوی ابروهای خود خسته شده اند یا می خواهند ابروهای پرتری داشته باشند، ممکن است کاشت ابرو را انتخاب کنند.

به علاوه اگر شرایط پزشکی دارید که باعث ریزش مو می شود مانند تریکوتیلومانیا یا آلوپسی آره آتا یا اگر آسیبی مانند سوختگی یا اسکار روی پوست شما تأثیر گذاشته است، ممکن است بخواهید پیوند ابرو را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تزریق بوتاکس

آیا کاشت ابرو موثر است؟

در ابتدای مبحث دلایل ریزش ابرو ها بعد از کاشت چیست، به میزان موثر بودن این روش می پردازیم. کاشت ابرو باعث می شود ابروهای شما پرتر به نظر برسد. درست مانند سایر روش‌های کاشت مو، کاشت ابرو شامل برداشت فولیکول ‌های مو از محل اهداکننده سر بیمار و پیوند آنها به ناحیه ابرو است.

کاشت ابرو مزایای زیادی برای بیماران دارد، از جمله بهبود ظاهر آنها، افزایش اعتماد به نفس آنها و این امکان را به آنها می دهد که دیگر مجبور نباشند برای ظاهر “زیبا و بدون نقص” به آرایش روی آورند.

روند کاشت ابرو

برای اینکه پاسخ سوال دلایل ریزش ابرو ها بعد از کاشت چیست، را دریابید، ابتدا باید با چگونگی انجام این تکنیک آشنا شوید. به طور کلی دو روش اصلی کاشت ابرو وجود دارد : FUE وFUT.

  • FUT: پیوند واحد فولیکولی (برداشت نواری) شامل برداشتن نواری از مو و پیوند تک تک فولیکول ‌های مو برای بهبود خطوط ابرو است.
  • FUE: برای این روش، موهای فرد از محل اهدا کننده گرفته می شود. این استراتژی مزایای زیادی از جمله فقدان اسکار خطی و زمان بهبودی کمتر را ارائه می دهد.

در ادامه بررسی موضوع دلایل ریزش ابرو ها بعد از کاشت چیست، خوب است بدانید صرف نظر از روشی که برای جراحی کاشت ابرو استفاده می شود، پزشکان ما در کلینیک درسا کلینیک، برای استخراج بهترین موها از پشت سر بیمار تلاش می کنند، زیرا موهای ظریف بیشتر شبیه موهای طبیعی ابرو هستند.

پس از جمع‌آوری و آماده‌سازی، فولیکول‌های مو، با دقت به ناحیه ابرو پیوند زده می‌شوند. پزشکان متخصص درسا کلینیک، هر یک از موها را دقیقاً مطابق با الگوی نرمال رشد مو در آن ناحیه کاشت می کنند. زاویه قرارگیری بسیار مهم است و باید به دقت در نظر گرفته شود تا نتیجه ای طبیعی به دست آید.

روند کاشت ابرو

دلایل ریزش ابرو پس از کاشت

دلایل ریزش ابرو ها بعد از کاشت چیست؟ به دنبال پیوند ابرو مرحله ای وجود دارد که موهای پیوندی می ریزند. بسیاری از بیماران از این روند نگران می شوند، اما در ارتباط با تکنیک کاشت مو، باید بدانید که ریزش ناگهانی موهای افراد که تحت عنوان ریزش شوک نامیده می شود، نرمال و طبیعی است و جای نگرانی نیست، این روند دلایل مختلفی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

در این قسمت از موضوع دلایل ریزش ابرو ها بعد از کاشت چیست، به توضیح فرآیند ریزش شوک می پردزایم. ریزش شوک به معنای ریزش ناگهانی مو پس از کاشت مو است. این شرایط می تواند در ناحیه اهدا کننده، به طور کلی در پشت جمجمه، یعنی جایی که جراح گرافت ها را گرفته است، یا در ناحیه گیرنده، جایی که فولیکول های استخراج شده کاشته شده اند، رخ دهد.

در ناحیه برداشت مو، شوک ریزش ناشی از جدا شدن مویرگ های خونی است که واحدهای فولیکولی را هنگام برداشت به هم متصل می کنند. این ریز پارگی می تواند به موهای اطراف شوک وارد کند و در نتیجه باعث ریزش موی واکنشی شود.

در ادامه بررسی مبحث دلایل ریزش ابرو ها بعد از کاشت چیست، می توان گفت، اگر یک اسکار قبلی در نزدیکی محل پیوند وجود داشته باشد یا اگر جراح یک بسته عروقی را در حین عمل برش دهد، این اثر می تواند چند برابر شود. در این شرایط، از دست دادن شوک و ریزش در طول سه هفته پس از عمل رخ می دهد.

از دیگر پاسخ ها برای موضوع “دلایل ریزش ابرو ها بعد از کاشت چیست” این است که، در ناحیه گیرنده نیز، ریزش شوک می تواند واکنش موهای موجود در حین کاشت گرافت باشد. پیوندهای کاشته شده می توانند این موهای کوچک همسایه را که می توانند قبل از رشد مجدد ریزش کنند، مختل کنند.

به علاوه مداخله جراحی می تواند باعث ایجاد اختلال عروقی شود که در سه هفته بعد منجر به اکسیژن رسانی ناکافی به ناحیه می شود.

دلایل ریزش ابرو پس از کاشت

نتایج پس از کاشت ابرو چگونه است؟

پس از جراحی، بیماران باید منتظر پوسته پوسته شدن در محل پیوند برای حدود یک هفته باشند. پس از گذشت ۱۴ یا ۲۱ روز، موهای کاشته شده می ریزند، اما دلایل ریزش ابرو ها بعد از کاشت چیست؟ موهای جدید در عرض چند ماه از فولیکول های جدید شروع به رشد می کنند.

در عرض شش تا نه ماه پس از جراحی، اکثر بیماران حدود ۶۰ درصد رشد مجدد مو را تجربه می‌کنند و رشد کامل مو در عرض ۱۲ تا ۱۸ ماه پس از عمل اتفاق می‌افتد. هنگامی که موهای ابرو دوباره رشد کردند، نتایج دائمی هستند.

در بیشتر موارد، تنها یک عمل جراحی کاشت ابرو ضروری خواهد بود، اما برخی از بیماران ممکن است برای به حداکثر رساندن نتایج به جراحی اضافی نیاز داشته باشند.

بیشتر بخوانید: چند روز بعد از لیزر موها رشد می کنند؟

موهای من بعد از کاشت مو می ریزد، آیا این طبیعی است؟

پس از عمل کاشت مو، برای بسیاری از بیماران ریزش موی ناگهانی رایج است. دلایل ریزش ابرو ها بعد از کاشت چیست؟ این یک وضعیت موقتی است که معمولاً در عرض ۲ تا ۳ ماه پس از عمل به وجود می آید و در درجه اول به دلیل ضربه وارد شده به فولیکول‌های کاشته شده در طول جراحی مو است.

در حین عمل، واحدهای فولیکولی خارج شده به مدت ۱ تا ۳ ساعت بیرون می مانند و ضعیف می شوند. فاز تازه تشکیل شده، پس از بهبود پیوندها، می ریزد، اما ریشه ها به خوبی در زیر پوست کاشته می شوند.

حدود سه هفته طول می کشد تا موهای جدید و قطعی شکوفا شوند و به تدریج رشد کنند، تا زمانی که به بلوغ کامل بین ۸ تا ۱۲ ماهگی برسند.

موهای من بعد از کاشت مو می ریزد، آیا این طبیعی است؟

کلام پایانی

در این مقاله به بررسی دلایل ریزش ابرو ها بعد از کاشت چیست، پرداختیم. در پایان خاطر نشان می شویم، کاشت موی ابرو مشابه کاشت موی سر انجام می‌شود، اما برای دستیابی به نتیجه زیبایی شناختی، به مهارت و هنر بیشتری نیاز دارد.

ابروها یکی از ویژگی های مهم صورت در نحوه قاب و تعریف چشم ها هستند. یک پیوند ابرویی که به خوبی انجام شده می تواند مکمل صورت باشد، در حالی که یک عمل جراحی ضعیف می تواند ظاهر بیمار را تا حد زیادی کاهش دهد. اگر به دنبال زیبا تر شدن صورت و ابروهای خود هستید، با مراجعه به کلینیک تخصصی درسا، به نتایج ایده آل و طبیعی دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »