خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

دوره نقاهت لیفت برزیلی باسن چقدر است؟

چکیده محتوا

دوره نقاهت لیفت برزیلی باسن چقدر است؟

افرادی که برای افزایش زیبایی عضلات پشت خود ، به سراغ لیفت برزیلی باسن می روند ، در رابطه با دوره نقاهت لیفت برزیلی باسن خواهان کسب اطلاعات می باشند ‌. با توجه به این که ، ابن نوع لیفت یک فرایند جراحی است ، دارای یک دوره نقاهت خاص می باشد .

توجه داشته باشید ، که مدت زمان این دوره به ویژگی های فرد و مشخصات زیبا جو بستگی دارد و احتمال این که بین افراد مختلف ، متفاوت باشد ، بسیار زیاد است ‌. در ادامه مطلب ما این دوره بازیابی را برایتان بررسی خواهیم نمود ‌.

بیشتر بخوانید: چه مواقعی باید برای فیشال مراجعه کرد ؟

لیفت برزیلی باسن چیست ؟

در بررسی دوره نقاهت لیفت برزیلی باسن ، بهتر بوده ، تا ابتدا توضیحاتی را برای این روش ارائه نماییم . لیفت برزیلی باسن ( یا همان لیفتینگ گلوتئال ) یک روش جراحی زیبایی بوده ، که به منظور افزایش و بهبود شکل و اندازهٔ باسن استفاده می شود .

در این روش ، جراح با استفاده از ترکیبی از جراحی ، برش و لیپوساکشن ، باسن را مطابق با نظر زیباجو تغییر می دهد و شکل آن را بهبود می بخشد .

در روش لیفت برزیلی باسن ، جراح ابتدا برش هایی را در نواحی استراتژیکی از جمله پهلوها و حفرهٔ میانی ایجاد می کند ، که از در طی مراحل زیر انجام می گردد ؛

  1. لیپوساکشن : در این روش ، چربی اضافی از مناطقی مانند شکم ، ران ، و پهلوها جمع آوری شده و سپس به باسن منتقل می گردد ، تا بتوان بدون پروتز شکل باسن را تغییر داد . این عملیات می تواند بهبود قابل توجهی در شکل و اندازه باسن ایجاد کند .
  2. تزریق چربی : در این مرحله ، چربی دریافتی از بدن افراد ، بایستی به نقاط مختلف باسن تزریق شود . قطعا افراد مختلف فرم خاصی را برای باسن خود ، در نظر گرفته اند و پزشک مطابق با این امر ، تزریق را انجام می دهد .

توجه داشته باشید ، که دوره نقاهت لیفت برزیلی باسن وابسته به این مراحل بوده و هر چه هماهنگی و انعطاف بدن با این روش ها بیشتر باشد ، دوره نقاهت کمتر خواهد بود .

بعد از جمع آوری چربی یا تزریق چربی ، جراح با استفاده از درزها و تکنیک های خاصی پوست باسن را بالا می برد و شکل مورد نظر را ایجاد می کند . سپس ، پوست باسن به جای خود قرار گرفته و برش ها در داخل باسن خاتمه می یابد . یک سری بخیه های داخلی برای این جراحی انجام شده ، که دوره نقاهت لیفت برزیلی باسن را تحت تاثیر قرار می دهد .

 

مدت زمان نقاهت لیفت برزیلی باسن

دوره نقاهت لیفت برزیلی باسن ، بین چند هفته تا چند ماه طول کشیده و متفاوت باشد . در این دوره ، بایستی بهبودی کامل اتفاق بیفتد و عوارض جراحی کاهش یابند . البته ، هر فرد و هر جراحی دارای شرایط متفاوتی بوده و نمی توان این گونه گفت که نقاهت صرفا در یک بازه زمانی خاص انجام می شود ‌.

در طول این دوره ، شما باید دستورالعمل های پس از عمل جراحی را رعایت کنید ، که شامل استفاده از پانسمان ها ، داروهای تجویز شده ، محدودیت های فعالیت و مراقبت از منطقه جراحی است . همچنین ، شما نیازمند دیگران هستید ، تا به شما کمک کنند ، به فعالیت های روزمره خود برسید .

افزایش فشار ناشی از فعالیت روزمره ، نتایج این فرآیند را تحت تاثیر قرار داده و می تواند یک فاکتور کاهنده باشد . از این رو در دوره نقاهت لیفت برزیلی باسن شما با یک سری محدودیت ها مواجه خواهید بود .

نقاهت بعد از جراحی لیفت برزیلی باسن مختلف است و ممکن است عوارض موقتی نظیر ورم ، ترشحات ، درد و احساس سفتی در منطقه جراحی را تجربه کنید . این عوارض معمولاً در مدت زمان نقاهت بهبود خواهند یافت و زمان آن ها چندان طولانی نیست .

برای سرعت دوره نقاهت لیفت برزیلی باسن ، لازم بوده ، تا همکاری خوبی با پزشک خود داشته باشید و همهٔ دستورالعمل ها و راهنمایی های او را رعایت کنید .

با توجه به این که شرایط جراحی و نتایج آن در افراد متفاوت می باشد ، نمی توان داروی خاصی را برای این عمل معرفی کرد و یا تجویز خاصی داشت ، بایستی هر فرد با پزشگ خود در ارتباط باشد و طبق دستورات ایشان عمل کند .

مدت زمان نقاهت لیفت برزیلی باسن

رعایت نکات مهم در زمان نقاهت لیفت برزیلی باسن

در دوره نقاهت لیفت برزیلی باسن ، نکات مراقبتی خاصی را باید رعایت کنید ، تا بهبودی سریع تر و بهینه تر رخ دهد . در ادامه ، چند نکته مهم برای دوره نقاهت لیفت برزیلی باسن را برای شما آورده ایم ؛

  1. پیروی از دستورالعمل های پزشک : به دقت دستورالعمل های پزشک خود را پیروی کنید ، که شامل ؛ مصرف داروها ، تغییرات در پانسمان ها ، تعویض باندها و هرگونه مراقبت و محدودیت های مربوط به فعالیت است .
  2. استفاده از پانسمان ها و باندها : پانسمان ها و باندهای محافظ منطقه جراحی را به درستی استفاده کنید . این کار به کاهش ورم ، حمایت از باسن جراحی شده و حفظ شکل آن کمک می کند .
  3. رعایت محدودیت های فعالیت : در طول دوره نقاهت لیفت برزیلی باسن ، ممکن است محدودیت هایی در خصوص فعالیت های ورزشی ، بر lifting و فعالیت های سنگین داشته باشید . رعایت این محدودیت ها به بهبودی منظقه جراحی کمک کرده و عوارض احتمالی را کاهش می دهد .
  4. آرامش و استراحت : دوره نقاهت پس از جراحی لیفت برزیلی باسن نیازمند استراحت و آرامش است . تلاش کنید فعالیت های روزمره را کاهش دهید و به بدن خود فرصتی برای بهبود بدهید .
  5. مراقبت از جراحی شده : منطقه جراحی را به دقت تمیز کنید و هر تغییر غیرطبیعی را به پزشک خود گزارش دهید .

با رعایت نکات بالا دوره نقاهت لیفت برزیلی باسن ، با کیفیت بهتری طی می شود و شما از نتایج عمل راضی خواهید بود ‌.

دارو های مناسب دوره نقاهت لیفت برزیلی باسن

در دوره نقاهت لیفت برزیلی باسن ، پزشک شما ممکن است ، برخی داروها را تجویز کند تا بهبودی سریع تر رخ دهد و با کاهش عوارض جراحی را مواجه شوید .

هرچند که تجویز دقیق داروها و موارد خاص باید توسط پزشک شما صورت گیرد و بسته به شرایط شما متفاوت خواهد بود ، اما در زیر چندین دسته دارویی که در معمولاً در دوره نقاهت مورد استفاده قرار می گیرند را ذکر می کنیم ؛

  1. ضد التهاب ها : پزشک ممکن است داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی ( NSAIDs) مانند ایبوپروفن یا ناپروکسن را تجویز کند ، تا ورم و درد را کاهش دهد .
  2. ضد دردها : برای کنترل درد ، داروهای ضد درد مانند ترامادول یا کدئین ممکن است توصیه شود . اما باید توجه داشته باشید که استفاده از آنها را فقط بر اساس توصیه پزشک خود انجام دهید .
  3. ضد اسپاسم : در صورت وجود اسپاسم عضلات ، داروهای ضد اسپاسم مانند میوسیزین ممکن است تجویز شود .
  4. آنتی بیوتیک : در صورت لزوم ، پزشک ممکن است ، برخی آنتی بیوتیک ها را برای جلوگیری از عفونت تجویز کند .

همچنین ، پزشک ممکن است به شما مکمل های خاصی نظیر ویتامین C و روغن ماهی تجویز کند که به بهبودی و رشد سلول ها کمک می کنند و طول درمان لیفت برزیلی باسن به خوبی انجام شود . لازم بوده ، تا همواره دستورات پزشک خود را دنبال کنید و در صورت بروز هرگونه عوارض یا سؤال ، با او مشورت نمایید .

دارو های مناسب دوره نقاهت لیفت برزیلی باسن

کلام آخر

دوره نقاهت لیفت برزیلی باسن به شرایط و فاکتور های مختلفی وابسته است . شما به عنوان یک متقاضی انجام عمل جراحی لیفت ، بایستی حتما نکات مربوط به این جراحی را بررسی نمایید و سپس اقدام کنید . درسا کلینیک بهترین پزشکان خود را برای این جراحی در نظر گرفته و افراد می توانند با خیال راحت به این مجموعه مراجعه نمایند و جهت لیفت برزیلی باسن اقدام کنند .

بیشتر بخوانید: آموزش مزوتراپی مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »