خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

دوره نقاهت لیفت گردن چه مدت طول می کشد ؟

چکیده محتوا

دوره نقاهت لیفت گردن چه مدت طول می کشد ؟

دوره نقاهت لیفت گردن در بهبودی شما نقش به سزایی دارد . پس از لیفت گردن نمی توانید همانند روز های قبل از جراحی ، ناپرهیزی کنید . در این بازه زمانی به علت برداشتن چربی اضافی از ناحیه گردن ، تعادل بدن به خصوص سر بر هم می ریزد .

حتما پس از جراحی طبق توصیه های پزشک خود عمل کنید . در دوره نقاهت بعد از جراحی گردن باید فعالیت شما به حداقل برسد و تا حد امکان بیشتر وقت خود را در رخت خواب بگذرانید .

در ادامه به بررسی دوره نقاهت پس از لیفت گردن می پردازیم ، با ما همراه شوید .

بیشتر بخوانید: بعد از ۶ ماه چه اتفاقی برای فیلر صورت می افتد ؟

بررسی دوره نقاهت لیفت گردن

دوره نقاهت لیفت گردن برای بهبودی گردن و فعالیت های این ناحیه بسیار مهم است . در این مرحله ، بدن باید به عمل تطابق پیدا کند . ری اکشن سلول ها در مواجه با تغییرات ، سلامت افراد را تعیین می نماید .

در جراحی لیفت گردن به منظور حذف چین و چروک ها ، پوست و چربی های اضافی برمی دارند . دوره نقاهت ، فرصتی برای سلول ها برای پذیرش تغییرات می باشد . مدت زمان دقیقی لازم است ، تا فرد به طور کامل بهبود یابد .

دوره نقاهت لیفت گردن ممکن است ، تا چند هفته یا حتی چند ماه طول بکشد. در طول این دوره باید پیرو توصیه ‌های پزشک باشید و مراقبت‌ های لازم را انجام دهید . مراحل دوره نقاهت لیفت گردن معمولاً به شکل زیر است :

  • طولانی ترین دوره نقاهت :

این دوره مرتبط به هفته های اول پس از جراحی است . در این بازه زمانی فرد معمولا در رخت خواب به سر می برد . برای کم کردن درد خود از کمپرس سرد و دارو های تجویز شده استفاده کنید .

  • کاهش تورم : در طی هفته ‌ها ، تورم صورت به تدریج کاهش می‌ یابد . رنگ پوست به طبیعی ‌ترین حالت خود باز می ‌گردد .
  • بازگشت به فعالیت ‌های روزمره :

پزشک ، شما را به طور مداوم به استراحت تشویق می کند . همچنین به شدت متقاضی را از انجام فعالیت های فیزیکی سنگین منع می کند . با گذشت زمان می توانید بدون اتکا به دیگری از عهده امور روزمره خود بر آیید .

  • حفظ نتیجه :

پس از دوره نقاهت لیفت گردن ، حفظ نتیجه از درمان نیازمند مراقبت ‌های مداوم است . استفاده از محافظ خورشیدی ، آرایش مناسب و مراقبت از پوست از جمله اقداماتی هستند که در بهبود سلامت شما نقش دارند .

 

بررسی دوره نقاهت لیفت گردن

متقاضیان لیفت گردن چه مدت باید در نقاهت باشند ؟

مدت زمان مورد نیاز برای دوره نقاهت لیفت گردن افراد متفاوت است . شرایط بهبودی افراد بعد جراحی گردن به عوامل مختلفی همچون ؛ روش جراحی ، وضعیت سلامت فرد ، سن ، عوامل ژنتیکی و توصیات پزشک بستگی دارد .

مدت زمان نقاهت بعد از لیفت گردن به شرایط فرد بستگی دارد . به همین خاطر نمی توان زمان دقیقی حتی برای افراد دوقلو نیز مشخص کرد . در طی این دوره ، نباید عجله کنید ، بلکه باید به سلول ها اعتماد داشته باشید .

در جراحی های زیبایی مسئولیت بخش اعظمی از بهبودی بر عهده اندام ها و سلول های بدن است . باید گفت در صورتی که پاسخ سلول ها به برداشتن پوست و چربی های اضافی موفقیت آمیز باشد ، شخص زودتر سلامت خود را به دست می آورد .

در روز های اولیه پس از جراحی به هیچ وجه ، فعالیت های سنگین انجام ندهید . غالبا باید شخص متقاضی در هفته های اول استراحت کند . با گذشت زمان و دستیابی به ۷۰ درصد بهبودی خود ، حال می توانید به انجام کار های روزمره خود بپردازد .

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق فیلر

 

متقاضیان لیفت گردن چه مدت باید در نقاهت باشند ؟

در طول نقاهت گردن چه کار هایی نباید انجام داد ؟

در طول دوره نقاهت لیفت گردن ، برخی فعالیت‌ ها و رفتار ها بازدهی عمل جراحی را کاهش می دهند . علاوه بر این منجر به آسیب های فراوانی در ناحیه گردن می شوند . هر یک از بیماری ها دوره نقاهت خاص خود را دارند .

لیفت گردن نیز از این قاعده مستثنی نیست . برای بهبودی هر چه سریع تر خود پس از این درمان ، در طول نقاهت خود از انجام امور ذیل خود داری کنید :

  • خم کردن یا برگشتن سر به عقب :

سر خود را به حالت عمودی نگه دارید . خم کردن سر به عقب فشار قابل توجهی بر روی زخم‌ های جراحی و بافت‌ های حساس گردن وارد می کند .

  • تغییرات شدید در وضعیت سر :

از تغییرات شدید و بی ‌رویه در وضعیت سر خود مانند ؛ چرخش یا بلند کردن آن ، خودداری نمایید . چنین حالت هایی باعث کشیدگی در مناطق جراحی شده و عوارض متعددی مثل خونریزی یا التهاب را به دنبال دارد .

  • ورزش ‌های سنگین :

به هیچ وجه در طول دوره نقاهت ورزش ‌های سنگین یا فعالیت‌ هایی که فشار زیادی بر گردن و صورت دارد ، را انجام ندهید . ورزش ‌های شدید ، شنا ، بدمینتون ، وزنه ‌برداری و … اصلا مناسب متقاضیان لیفت گردن نیست .

  • خوردن غذاهای سخت و سفت :

در ایام اولیه پس از جراحی ، صورت و گردن شما حساسیت زیادی نسبت به فشار و ضربه دارد . در طول دوره نقاهت لیفت گردن غالبا غدا های نرم و مقوی مصرف کنید .

  • و …

در طول نقاهت گردن چه کار هایی نباید انجام داد ؟

نکاتی که در طول نقاهت لیفت گردن حائز اهمیت است ؟

در طول دوره نقاهت لیفت گردن برای دستیابی به یک سلامت پایدار بایستی تا حد امکان استراحت کنید . به هیچ وجه تحت هیچ شرایطی حالت سر خود را تغییر ندهید . کوچک ترین تغییری در وضعیت سر به باز شدن زخم های جراحی منجر می گردد .

در طی این بازه زمانی نکات بسیاری حائز اهمیت است . با رعایت این نکات علاوه بر دستیابی به یک سلامت پایدار ، زیبایی شما نیز تضمین می گردد . از جمله نکاتی که در طول دوره نقاهت لیفت گردن به شخص کمک می کند ، عبارتند از :

  1. استراحت :

استراحت کافی در طول دوره نقاهت بسیار مهم است . بدن شما برای بهبود و بازسازی مناطق جراحی نیاز به زمان و استراحت دارد .

  1. مراقبت از زخم ‌های جراحی :

پزشک به شما راهنمایی‌ های خاصی در مورد تغییر باند ها ، شستشو و مراقبت از زخم ‌ها می ‌دهد . دستور العمل پزشک خود را گوش دهید ، تا زخم ها عفونت نکنند .

  1. رژیم غذایی سالم :

مواد غذایی سالم و مناسب برای تغذیه در طول دوره نقاهت اهمیت دارد . اغلب در طول این بازه زمانی ، غذاهای متنوع و غنی از مواد مغذی مانند میوه‌ ها ، سبزیجات ، پروتئین‌ های سالم ، ماهی و غلات مصرف کنید . همچنین، مصرف آب به میزان کافی برای حفظ رطوبت و بهبود عملکرد سیستم لنفاوی نیز مهم است .

  1. و …

سخن پایانی

دوره نقاهت لیفت گردن را در این مقاله بررسی نمودیم . درسا کلینیک متشکل از نخبگان صنعت پوست و مو است . این شرکت خدمات خود را به صورت اینترنتی در قالب مشاوره و مقالات علمی نیز در اختیار مردم قرار می دهد . با مراجعه به وب سایت کلینیک ، می توانید در ساعات کاری با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

بیشتر بخوانید: تاثیر روغن نارگیل بر پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »